Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dogquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
ik heb het zelf nu wel goed uitgekiend qua reistijd, mijn nieuwe yogajuf zit op exact 30 stappen vanaf mijn voordeur
Het is dat de gordijnen altijd dicht zitten, anders kon ik naar mijn man op de bank zwaaien tijdens de downward dog.
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier 2 kinderen. De ene had op de basisschool 1 ding naast school (zwemles of sportclub voor motorisch onhandige kinderen of ultimate frisbee). Meer trok hij gewoon niet. Hij had na school echt de tijd nodig om te ontprikkelen. Dus 1 activiteit en 2x spelen was genoeg. En nu op het VO is school&huiswerk wel genoeg. Daarnaast lekker online gamen met zijn vrienden en school op 5km fietsen.
Nr 2 heeft nu piano, ultimate frisbee en nu ook therapie(PMT). En elke andere dag probeert hij te spelen. En dat gaat bij hem prima. We moeten hem wel wat afremmen, want soms is hij compleet overprikkelt en wil nog steeds door (zie kopje PMT).
Met mn kont!quote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dog![]()
B heeft een Brabants accent, ik vind dat hilarisch. Helaas heeft Juul een hele hard RRRRRRR. Die moeten we haar nog even afleren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:11:17 ]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:34 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond.
Neem jij de worstenbroodjes mee?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:38 schreef exode het volgende:
[..]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 september 2021 12:39 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Neem jij de worstenbroodjes mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:12:18 ]
Waar is het kind uiteindelijk terecht gekomen?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Vreselijk. Bij ons was er toen een kind bij betrokken en de dame fokte honden katten en cavia's die ze zelfs ook niet wilde laten gaan omdat ze niet wilde zien wat er ging gebeuren. En ze had ook nog eens geen uitvaartverzekering, en geen partner, dus haar ouders zouden daar voor op moeten draaien maar haar moeder was ook ziek en niet verzekerd. We hebben toen een grote fundraiser gehouden maar wat een gedoe was dat allemaal....
De buitenschoolse activiteiten leiden niet tot extra prikkels, die zijn prima. Het is op dit moment ook niet dagelijks een probleem. Wel in het voorjaar toen we alles opstarten, toen was hij helemaal klaar met alles.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:03 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?
T komt ook echt heel nauwquote:Op donderdag 30 september 2021 13:54 schreef exode het volgende:
De bakker in mijn geboortedorp wint elk jaar de beste worstenbroodjes wedstrijd. Dat heeft me verpest, ik heb serieus nog nooit ergens anders een worstenbroodje gekocht.
Ik kreeg altijd bestellingen van collega's als ik naar mijn moeder ging.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
T komt ook echt heel nauwhet is al gauw droge smakeloze meuk.
Mijn zus neemt ze altijd voor me mee naar de randstadje kan me niet blijer maken haha
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:11 schreef Nijna het volgende:
Mijn man is dol op worstenbroodjes, maar we kunnen die die hij lekker vond, nergens meer vinden.
En in Emmen zitten we nu ook niet echt in de worstenbroodjesregio vermoed ik zo
Mijn vader heeft mij en mijn zusje jaren naar het zwembad gebracht en weer opgehaald, terwijl het krap 10 minuten fietsen was. Vond hij een veilig idee en ik zei geen nee, tot ik een jaar of 15 wasquote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef exode het volgende:
Ik ben geen taxi bedrijf (dat zei mijn vader altijd, maar die bracht me toch 3 keer per week naar training en 2 keer per week naar de wedstrijden ...)
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!quote:Op donderdag 30 september 2021 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenmaar ik geloof wel in bulkhoeveelheden (10+)
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!
Mijn man heeft zijn 12,5 jarig jubileum, hij stuurde een foto dat zn spreekkamer was versierd en hij vond t niks
Even de oven in is niet zo'n probleem. Het van tevoren bedenken om ze te ontdooien is een grotere uitdaging (kost meer tijd)quote:Op donderdag 30 september 2021 16:03 schreef exode het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.
Maar dan moeten ze wel even de oven in na ontdooien.
Volgende week zondag komt er een vriendin uit Brabant langs, ik ga haar wel even lief aankijken.
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshopquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
ff vraagje tussendoor, weet iemand waar ik lappen vilt kan kopen?
action, hema, primera hadden het niet...
Je kent het vast wel, je hebt een idee en wilt dat eigenlijk nu makenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshop
Hier kon ik het vinden in het hobbywinkeltje in het dorpquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoos of een stoffenwinkel denk ik?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoosquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
van dat harige, waar je als kind mee knutseldequote:Op donderdag 30 september 2021 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Bedoel je eigenlijk van dat rubberen vilt of van dat harige?
hema zou t ook moeten hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
van dat harige, waar je als kind mee knutselde
Van die 20x30cm lapjes heb ik vorige week een heel pak op bol besteldquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
blijkbaar een te kleine hema hierquote:Op donderdag 30 september 2021 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hema zou t ook moeten hebben
ik ga meteen eens zoekenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Van die 20x30cm lapjes heb ik vorige week een heel pak op bol besteld
Ik had deze https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidappquote:Op donderdag 30 september 2021 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar een te kleine hema hier
[..]
ik ga meteen eens zoeken
De één zijn dood...quote:Op donderdag 30 september 2021 16:55 schreef Quoi het volgende:
Zei iemand worstenbroodjes?![]()
@:SQ dit hadden wij pas ook. Een nieuwe sport-BSO sprong daar bijdehand op in en bood opvang aan voor wie dat wilde voor ¤2,50. Heel de school daarheen. Was de BSO waarmee onze school een brede-school-overeenkomst heeft "wat minder" blij meeEr is nu een soort koude oorlog gaande tussen die BSO's.
Stampij maken en hopen dat de bso iets geregeld krijgtquote:Op donderdag 30 september 2021 16:53 schreef Malteser het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige brabo’s ben die dus helemaal niks geeft om worstenbroodjes. En nee, ik ben niet vegetarisch. Voor een goede rode biefstuk mag je me wakker maken.
Oh chips @:SQ , wat nu?
Nja, de klassenapps blijven verdacht stil. Dat kan 2 dingen betekenen:quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef laziness het volgende:
Je verstuurt zo'n mail en je weet gewoon zodra je die knop los laat het chaos is in 3, 2, 1....
Hoe breng je 300 ouders in rep en roer? Nou zo
Ah ja, die hadden we laatst ook. Wij wisten het wel, BSO had geen idee. Lekkere communicatiequote:Op donderdag 30 september 2021 16:49 schreef SQ het volgende:
hihaho dat je dus een mail van school krijgt waar in staat dat donderdag een studiedag is en dat ze dat niet aan de BSO hebben doorgegeven. Of aan de ouders.paniek alom.
Jup en ik zet ze ook altijd aan het begin van het jaar op de kalender. Dus ik weet ook niet of ik deze nou gewoon niet heb gezien of dat ie er niet op stond 3 weken terugquote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef LeSage het volgende:
Staan studiedagen trouwens niet gewoon in de jaarplannen? Ik ben als de dood om een keer op het plein te staan tijdens een studiedag (met nog 2 van die ouders die verdwaasd om zich heen kijken) dat ik de planner in mijn eigen agenda zet.
Hier wel, en ze zijn aan het begin van het jaar bekend. Nu hebben ze een extra ingelast voor de herfstvakantie. Zal mij benieuwen hoeveel ouders er staanquote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef LeSage het volgende:
Staan studiedagen trouwens niet gewoon in de jaarplannen? Ik ben als de dood om een keer op het plein te staan tijdens een studiedag (met nog 2 van die ouders die verdwaasd om zich heen kijken) dat ik de planner in mijn eigen agenda zet.
pompoenen en herfstblaadjesquote:Op donderdag 30 september 2021 16:48 schreef Nijna het volgende:
Ik heb ze ooit wel eens op de markt gehaald, lapjes vilt. Ik heb toen fruit gemaakt van vilt, was leuk om te doen
Wat ga je maken @:Ynske?
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:36 schreef exode het volgende:
Ik kreeg net en mailtje die niet voor mij was bedoeld.
Ik ga even rondbellen of iemand op Juul en B kan passen op de 15e![]()
Die dag ben ik 12,5 jaar in dienst en ik geloof dat ik op kantoor wordt verwacht.
Hier staan studiedagen inderdaad in het jaarplan. Maar als er 1 volledig is vergeten, staat ie daar misschien ook niet in?
Dit vat het wel mooi samenquote:Op donderdag 30 september 2021 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Nanu, ik heb de spoilers gemist, maar de globale strekking kan ik er denk ik wel uithalen. Ik vind het zo ultiem verdrietig voor het meisje.
😪quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef BE het volgende:
Voor degenen die de AT niet altijd checken spam ik het linkje hier toch even: OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef BE het volgende:
Voor degenen die de AT niet altijd checken spam ik het linkje hier toch even: OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
Oehh lekker bezig! Ons zonnescherm is er eindelijk, dus wij kunnen ook onze buitenlamp op gaan hangen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:10 schreef Leandra het volgende:
Zo, 4 van de 7 buitenlampen opgehangen, die andere 3 komen wel als er geen dreigende regen is.
Straks eens kijken of ik dat Hue spul gekoppeld krijg.
Ja, lekker is dat hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:04 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oehh lekker bezig! Ons zonnescherm is er eindelijk, dus wij kunnen ook onze buitenlamp op gaan hangen.![]()
Jongens, wat is het toch heerlijk om na een vakantie weer in je eigen bed te kruipen. Ik heb zò fijn geslapen.
Nou zeker! Wij slapen een groot deel van het jaar met het raam open, dus onze horren zijn veel in gebruik. Fijn dat ze bij jullie compleet zijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat hè![]()
Onze horren zijn inmiddels ook compleet, ondanks het intreden van de herfst toch fijn
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat hè![]()
Onze horren zijn inmiddels ook compleet, ondanks het intreden van de herfst toch fijn
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.Thank God voor horren.
Spinnen vind ik niet zo erg, die vangen de vliegen en muggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.Thank God voor horren.
Zaterdagavonddisco in de tuin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat ik 1 kleurtjes buitenlamp had gekocht en die andere 6 gewoon in een wit spectrum, maar ik blijk (maanden geleden) alle lampen in de kleurtjes variant te hebben gekocht![]()
![]()
![]()
* Leandra zit te spelen met de app![]()
Ja.... paars, rood, blauwquote:
Is dat niet bespreekbaar met je LG?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tssssk, het hele weekend beroerd weer gehad en nu gewoon een strakblauwe lucht.![]()
Mijn dag is sowieso al niet goed begonnen, want ik zie net in mijn mailbox dat we weer naar kantoor moeten. Wel in hybride vorm, maar ik vind het thuis eigenlijk wel prima en zit helemaal niet op reistijd te wachten.
Niet echt nee, ik ben consultant dus gedetacheerd. Het is dus in dit geval de klant die bepaalt. Komt wel goed denk ik, want hiervoor ging ik 4 dagen naar kantoor, maar ik vind het thuis gewoon wel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef arvensis het volgende:
[..]
Is dat niet bespreekbaar met je LG?
Best jammer inderdaad. Bij ons wordt het waarschijnlijk november dat er meer mensen naar kantoor mogen. Vanaf vorige week proberen we als team 1 dag per week naar kantoor te gaan en dat vind ik voorlopig echt meer dan voldoende. We hebben specifieke werkplekken aangewezen gekregen, maar ons team heeft echt een stom stukje van het pand toebedeeld gekregen. Je zit daar enorm in de loop met uitzicht op niks. Dus proberen we nu maar elke keer een grote vergaderruimte te reserverenquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tssssk, het hele weekend beroerd weer gehad en nu gewoon een strakblauwe lucht.![]()
Mijn dag is sowieso al niet goed begonnen, want ik zie net in mijn mailbox dat we weer naar kantoor moeten. Wel in hybride vorm, maar ik vind het thuis eigenlijk wel prima en zit helemaal niet op reistijd te wachten.
Welke richting en voor hoeveel uren ga je?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:00 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad! Toch wel weer spannend allemaal en al helemaal om mezelf te verkopen na bijna 5 jaar niet werken. Was weer een goede oefening, hopelijk met positieve afloop. Heb wel zin om weer aan de slag te gaan. (Behalve toen ik bso kosten berekende…)
ja precies. Zo voelt het wel een beetje voor ons. Maar denk dat het maar voor 1 jaar nog is. Nu kunnen mijn 8 jarigen nog niet alleen naar huis fietsen want hun school is aan de andere kant vd stad. Ons nieuwe huis is 2 minuten van school. Dus het is voor een beperkte tijd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Cathmar wat spannend! Fingers crossed!
BSO kosten kunnen inderdaad behoorlijk hoog zijn.Voor mensen waarvan de partner erg goed verdient loont het soms echt bijna niet om te gaan werken. Natuurlijk houd je er altijd meer aan over dan bij niet werken, maar ik snap dat het soms het gedoe gewoon niet waard is.
Ah, Zeeland.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:40 schreef Cathmar het volgende:
[..]
ja precies. Zo voelt het wel een beetje voor ons. Maar denk dat het maar voor 1 jaar nog is. Nu kunnen mijn 8 jarigen nog niet alleen naar huis fietsen want hun school is aan de andere kant vd stad. Ons nieuwe huis is 2 minuten van school. Dus het is voor een beperkte tijd.
Ik solliciteer nu naar functies die me interesseren. Full time of part time maakt me niet zo veel uit. Eerst maar weer eens een baan vinden, lekker beginnen en dan zien we over een tijdje wel weer.
@:vencodark: ik zoek nog heel gericht op fiets afstand van huis dus het is wat beperkt hier in zeeland. Secretariele functies.
Ik ook!quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet m gewoon lekker gaan in zn spidermanpak, boeie!
Ik mis FB Insta en vooral mn app, echt,geen leven zo
Dat vind ik ook maar Batman, Spiderman, ridder, prinses, enz zijn geen beroepen aldus de juf….quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:31 schreef Aure het volgende:
Ik vind dat een superheld ook een beroep is
Flauw van de juf zegquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar Batman, Spiderman, ridder, prinses, enz zijn geen beroepen aldus de juf….
“DAN VERKLEED IK ME HELEMAAL NIET” riep de oudste straks maar ik dook net toch even de verkleedkist in en we hebben een brandweerkostuum en een bouwvakkerskostuum. Dus mocht hij zich nog bedenken….
Wat jammer dat de juf zo flauw doet zeg. Gebruik de verbeelding van een kind.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar Batman, Spiderman, ridder, prinses, enz zijn geen beroepen aldus de juf….
“DAN VERKLEED IK ME HELEMAAL NIET” riep de oudste straks maar ik dook net toch even de verkleedkist in en we hebben een brandweerkostuum en een bouwvakkerskostuum. Dus mocht hij zich nog bedenken….
Alsof juf wel een beroep is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar Batman, Spiderman, ridder, prinses, enz zijn geen beroepen aldus de juf
nou ja, wat flauw zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
In Brabant mag je dat wel verwachten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:32 schreef lunapuella het volgende:
Naast flauw is het ook weer een stuk flink matige planning, alsof iedereen zoveel verkleedkleren zomaar in huis heeft...
Wij hebben echt 0 verkleedkleding in huis. Gelukkig houdt mijn kind niet van verkleden, doen ze zulke dingen niet op school en houd ik hem met carnaval gewoon thuis.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:33 schreef Limone het volgende:
[..]
In Brabant mag je dat wel verwachten.
Dat is wel een onhandige avond voor deze ouders, dat net dan Facebook en Whatsapp eruit ligt “Dquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:40 schreef Elleska het volgende:
Spiderman wordt gespeeld door een beroepsacteur. opgelost.
Ik zag hier, voordat FB uitviel, ook al verschillende oproepjes komen over verkleedkleding.
+1 HAAT aan verkleden hier, vanuit alle partijen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben echt 0 verkleedkleding in huis. Gelukkig houdt mijn kind niet van verkleden, doen ze zulke dingen niet op school en houd ik hem met carnaval gewoon thuis.
Op het werk verkleed ik me altijd als psychopaat. Dus gewoon in eigen kleding. Want “van de buitenkant kan je niet zien dat iemand van binnen helemaal koekwaus is he.”quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:05 schreef mousemicky het volgende:
[..]
+1 HAAT aan verkleden hier, vanuit alle partijen.
Mochten mijn kinderen opeens toch carnaval willen vieren, dan gaan ze dus in hun onesie (als tijger of draak dus). Of ze trekken een trainingsbroek en sportshirt aan en gaan als sporter...
Of iemand opbellen om te vragen hoe het gaatquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:17 schreef Limone het volgende:
Wow, als Facebook, insta en whatsapp echt gewoon helemaal weg zijn, wat ga ik met die zeeën van tijd doen? Lezen, fotoalbums maken, huishouden, vroeg naar bed.![]()
![]()
Ja! Stel je voor!quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Of iemand opbellen om te vragen hoe het gaat
Een babyboom over 9 maanden!quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:17 schreef Limone het volgende:
Wow, als Facebook, insta en whatsapp echt gewoon helemaal weg zijn, wat ga ik met die zeeën van tijd doen? Lezen, fotoalbums maken, huishouden, vroeg naar bed.![]()
![]()
ik kreeg de melding zojuist ook. Voor morgen. Hoezeequote:Op maandag 4 oktober 2021 22:45 schreef twist02 het volgende:
Hier kregen we vanmiddag ook door dat ze woensdag verkleed mogen komen. Had van mij ook best iets doorgegeven mogen worden, maar vooruit
Onze Minion wil "misschien wel dierenarts of zoiets worden"dus komt de dokterskoffer mooi van pas. Papa had thuis nog een oude labjas hangen waar ik maar even snel een heule grote zoom in gemaakt heb, dus ze is er klaar voor
Dat kunnen ze meestal zelf prima. Toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:19 schreef vencodark het volgende:
Mijn zoon zit ook in groep 5. Verkleed naar school komen had ik daar eigenlijk niet (meer) verwacht.
Trouwens: ik vind het in die leeftijd en groep sowieso best moeilijk inschatten wanneer iets te kinderlijk voor hem is.
Nou, jawel. Maar meer in waar hij qua interesses of gedrag/emotie nog vrij jong is.quote:
Ik vind het ook wel vroeg hoor. Meestal word je niet wat je ooit wilde worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat hele wat ik later wil worden sowieso nogal pusherig.
Ik heb NOOIT geweten wat ik wil worden, ben ook niks geworden.
Van de drie van mijn zus is er maar 1 die van kleins af aan weet wat ze wil worden en die stapt daar nu wss vanaf omdat de opleiding te moeilijk is om op te komen, daar baal ik wel van, want ze wil eigenlijk dierenarts worden
Hier lag de lat lager.. Ouders met een beroep. Hoefde in het geheel niet bijzonder te zijn, maar ik heb niet zo n zin..quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vroeg hoor. Meestal word je niet wat je ooit wilde worden.![]()
Ze vroegen aan ouders die een bijzonder beroep hebben of ze daar op school wat over wilde vertellen.
Euh…hoe bijzonder wil je het hebben?
Haha ja. Of ninja, racefietser, mama, zeemeermin, dinosaurus en robot, zijn ook allemaal de revue gepasseerd hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:46 schreef LeSage het volgende:
Het is zo jammer dat volwassenen invullen dat er op de vraag ‘wat wil je worden?’ een beroep moet volgen.
Ik vind het juist vaak heel grappig wat ze zeggen als ik dat vraag. Jongste heeft echt beroepen. Brandweer, ramenwasser, bouwvakker. Maar hij wil soms ook nog wel zeggen: 10! Oudste heeft een tijdje gehad dat zijn antwoord altijd ‘opa’ was![]()
En dat mag ook.
Hier in de kleuterklas heb ik gevraagd wat iedereen wilde worden . Vooral groot/grote zus/sterk/papa/Hulk kwam voorbijquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:46 schreef LeSage het volgende:
Het is zo jammer dat volwassenen invullen dat er op de vraag ‘wat wil je worden?’ een beroep moet volgen.
Ik vind het juist vaak heel grappig wat ze zeggen als ik dat vraag. Jongste heeft echt beroepen. Brandweer, ramenwasser, bouwvakker. Maar hij wil soms ook nog wel zeggen: 10! Oudste heeft een tijdje gehad dat zijn antwoord altijd ‘opa’ was![]()
En dat mag ook.
De Puber heeft vorig jaar enorm over mij opgeschept op school toen er een covid-uitbraak op het werk was. Papa? Die doet 'iets op kantoor', dat leeft echt wat minder inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:51 schreef SQ het volgende:
Een "een bijzonder beroep" is dus niet hetzelfde als "een dure baan" he.
Ik denk dat LeSage een veel betere en interessantere presentatie kan houden over haar werk dan ik. Want "met mensen praten op een kantoor" is niet echt iets waar de gemiddelde kleuter warm voor loopt. Ook niet als je er veel geld mee verdient. Dan worden ze liever profvoetballer, als ze veel geld moeten verdienen
Hadden we dat geweten! We zwemmen hier in de Brandweerman Sam spullenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:14 schreef exode het volgende:
Juul zit momenteel in haar Brandweerman Sam fase, dus die wil Brandweerman Sam worden, nee geen brandweervrouw, echt Sam.
Oh neequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:49 schreef Quoi het volgende:
Omkleden is hier favoriet, inclusief de rollenspellen die erbij horen. En het leeft erg bij Max, wat hij wil worden. Hij maakt zich soms zorgen of hij wel boer, racer én bouwer kan worden.
Wat wij doen wil hij ook graag weten. Ik denk dat ze het daar onderling over hebben ofzo, want af en toe checkt hij weer even wat we doen. We hebben allebei niet zo'n makkelijk uit te leggen beroep, dus dat is soms best een uitdaging. Thuiswerken helpt. Op een dag dat hij thuis is, laat ik 'm weleens wat zien.
[..]
Hadden we dat geweten! We zwemmen hier in de Brandweerman Sam spullen
Hier is ‘kantoor’ juist zo’n magisch woord. Dat klinkt voor de kinderen echt als een bijzondere plekquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:18 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De Puber heeft vorig jaar enorm over mij opgeschept op school toen er een covid-uitbraak op het werk was. Papa? Die doet 'iets op kantoor', dat leeft echt wat minder inderdaad.
Ik had ook zo’n kleuter in een stageklas. Die kwam in glitterjurken en Spaanse hakjes op school. En van groep 1 tot groep 8 kenden ze hem en zeiden zelfs de stoerste jongens: ‘Wauw, je hebt weer een mooie jurk aan vandaag!’quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou mn kind na de officiële dag de rest van de week in superman pak naar school laten gaan.
Mijn neefje had een periode toen ie 6 was dat ie in de prinsessenverkleedkleren van zijn grote zussen naar school ging, inclusief tiara, en daar waren geen themadagen voor nodig
Vanochtend een stampvoetende Juul.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hier is ‘kantoor’ juist zo’n magisch woord. Dat klinkt voor de kinderen echt als een bijzondere plek![]()
Bij mij op mijn werk komen ze iedere week wel langs, dat is allemaal niet zo speciaal.
Helaas duurde het bij mijn neefje niet zo lang, ik vond het echt cute, ook omdat ie echt dikke schijt aan alles had.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik had ook zo’n kleuter in een stageklas. Die kwam in glitterjurken en Spaanse hakjes op school. En van groep 1 tot groep 8 kenden ze hem en zeiden zelfs de stoerste jongens: ‘Wauw, je hebt weer een mooie jurk aan vandaag!’
Heerlijk! Schijt aan de rest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helaas duurde het bij mijn neefje niet zo lang, ik vond het echt cute, ook omdat ie echt dikke schijt aan alles had.
Maar zijn oudste zus gebruikt hem nu hij 12 is en op de bruklas zit gewoon nog als levende make-up pop en soms zit ie dus met de ogenschaduw van de avond ervoor in de klas, boeit hem nog steeds niks
Ja, A. trekt zich alles aan wat anderen zeggen. Ben bang dat ie op mij lijkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh hij is heel ijdel hoor, maar wat andere mensen er van vinden boeit hem niet.
Hier is het: “mijn mama heeft een eigen gymzaal met allemaal ballen, pittenzakjes, een trampoline, ringen en sportapparaten!”quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:18 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De Puber heeft vorig jaar enorm over mij opgeschept op school toen er een covid-uitbraak op het werk was. Papa? Die doet 'iets op kantoor', dat leeft echt wat minder inderdaad.
Ik heb echt een hekel aan regenpakken, plakkerige ondingen. Dan maar zeiknat regenen, thuis onder de douche, joggingbroek aan en de hele avond zielig kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:52 schreef oh-oh het volgende:
@:exode, gewoon die hard binnenstebuiten aantrekken die onderbroek. Of een regenpak kopen.
Ik hou van regenpakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:03 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan regenpakken, plakkerige ondingen. Dan maar zeiknat regenen, thuis onder de douche, joggingbroek aan en de hele avond zielig kijken.
Dan woon je vast heel dichtbij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:35 schreef Quoi het volgende:
Voordat ik zo'n regenpak aan of uit heb ben ik al thuis
e-bikequote:
Wat coolquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik had ook zo’n kleuter in een stageklas. Die kwam in glitterjurken en Spaanse hakjes op school. En van groep 1 tot groep 8 kenden ze hem en zeiden zelfs de stoerste jongens: ‘Wauw, je hebt weer een mooie jurk aan vandaag!’
Sterkte bij de tandarts...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:10 schreef exode het volgende:
Nou, ik ga toch maar naar de tandarts, lunchen was niet grappig. Was wel een hoop gedoe, want onze tandarts had een verkeerde back up op zijn bandje staan. Doorverwezen, die konden deze week niet, dus weer terug naar de verkeerde en die gaan me nu toch maar helpen donderdag.
En het zeikt hier van de regen en ik moet dus ook 11 kilometer terugfietsen he!Ik blijf hier wel slapen, morgen weer een dag kantoor en we hebben eten, drinken, veel banken, veel tv's en ik kan bij de Hema wel even een schone onderbroek halen.
Ik had er ook altijd een hekel aan maar met een goed regenpak heb je hier geen last van. Kost je wel meer dan ¤100 maar je fietst dan wel lachend door de regen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:03 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan regenpakken, plakkerige ondingen. Dan maar zeiknat regenen, thuis onder de douche, joggingbroek aan en de hele avond zielig kijken.
Samen doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Fietste je maar op mijn route.
Draaide ik een extra rondje om je heen
Ik vond het wat brutaal om zomaar aan te nemen dat je mee zou crossen, maarquote:
Ik ben altijd te porren voor een anti-anti-e-bike-actiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond het wat brutaal om zomaar aan te nemen dat je mee zou crossen, maar![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben altijd te porren voor een anti-anti-e-bike-actie
Een vrachtwagenchauffeur met een teslaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijnes wil vrachtwagenchauffeur worden, net als heit. Lekker goedkoop ''studeren''Een paar jaar internationaal rijden, 's weekends de was bij mem brengen en vooral véél sparen. Op z'n 22e wil hij dan een Tesla kopen.
Dat is dan weer wel gezellig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Fietste je maar op mijn route.
Draaide ik een extra rondje om je heen
Verhuizen. Dan draaien we met zijn drieën cirkeltjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel gezellig!
Ik fiets van de 11 kilometer 9 kilometer rechtdoor. Dat is echt saai.
Ooit heb ik een e-bike en dan race ik naar mijn werk.
Ik kan natuurlijk ook bij jou aanhangen, ook relaxt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verhuizen. Dan draaien we met zijn drieën cirkeltjes
Misschien kom ik dan ook ooit nog eens op mijn werk
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Een vrachtwagenchauffeur met een tesla!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook bij jou aanhangen, ook relaxt.
En verhuizen? Weet je wel wat dat kost?!
Compenseert de uitstoot een beetjequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Joehoe, elektrische bakfiets hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:30 schreef Quoi het volgende:
Ik vind e-bikes eigenlijk heel stom, maar dankzij die fiets kan ik wel álles aanfietsen in de regio (tot 20 km). En ik kom heuvels op met mijn rug van een 80-jarige.
Ik ga bijna alles doen wat ik eerst vervloekte in het leven, dus die regenjas gaat er vast ook nog komen
Dit ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Joehoe, elektrische bakfiets hier![]()
Ik heb het mijn 18-jarige zelf nog niet durven vertellen
Nou ja, dat dus. Dat gemiep over 'valsspelen' en 'je doet het om anderen de ogen uit te steken' of 'oh wat ben je lui, waar moet het héén met de wereld'. Want ja, zoveel ben ik inderdaad met anderen bezig tijdens mijn woonwerkverkeerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:30 schreef Quoi het volgende:
Ik vind e-bikes eigenlijk heel stom, maar dankzij die fiets kan ik wel álles aanfietsen in de regio (tot 20 km). En ik kom heuvels op met mijn rug van een 80-jarige.
Ik ga bijna alles doen wat ik eerst vervloekte in het leven, dus dat regenpak gaat er vast ook nog komen
En we hadden laatst ook al een lesbische filmmiddag in het dorp. Super aantrekkelijk, hier wonenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verhuizen. Dan draaien we met zijn drieën cirkeltjes
Misschien kom ik dan ook ooit nog eens op mijn werk
Vandaag gesprek met onze financiele adviseur gehad, nou, ons kabouterhuis is wel een goudmijntje ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoor dat we hier ook de huizen bepaald niet meer weggeven bij een pakje boter. Maar je hebt ook iets te verkopen
Cheater!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Dat gemiep over 'valsspelen' en 'je doet het om anderen de ogen uit te steken' of 'oh wat ben je lui, waar moet het héén met de wereld'. Want ja, zoveel ben ik inderdaad met anderen bezig tijdens mijn woonwerkverkeerOF het is voor mijn lijf en mijn leven in mijn finaciële situatie gewoon de beste manier om van A naar B te komen en ondertussen het milieu zo min mogelijk te belasten.
Dat is raar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:52 schreef exode het volgende:
[..]
Cheater!
Een collega reageerde vanochtend op mijn opmerking dat ik een electrische fiets wil dat dat echt niet kan. Kon ik net zo goed een scooter kopen.
Daar was ik het toch niet echt mee eens.
Dat zou een leuk bekijks geven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil zo graag een electrische bakfiets voor de hondjes. Maar ik kan die nergens kwijt hier, zo kut...
De mijne wil paleontoloog worden en een Bugattiquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier idem, ik fiets vrijwel altijd in eco.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:06 schreef Elleska het volgende:
Dat artikel heb ik ook voorbij zien komen. Viel mij op dat de eco stand helemaal niet werd vergeleken en die stand gebruik ik vrijwel altijd.
Mijn man ook. Hij stond net alweer te mopperen dat die en die weg nu ook dicht gingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:19 schreef LeSage het volgende:
Mijn vriendinnen klagen steeds over de drukte op de wegen naar hun werk. Er ligt toevallig ook veel open rond en in ons dorp.
Dat had ik nog wel eens toen L nog voorop zat en met zijn vingers aan de knoppen had gezeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, ik fiets vrijwel altijd in eco.
Alleen als ik echt echt echt hard moet in tour of sport (onderweg naar het station ontdekken dat je OV-kaart in je andere tas zit ofzo).
Of als N mijn fiets gebruikt heeft en ik niet oplet in welke stand hij staat, dan fiets ik ook vaak in tour tot ik het doorheb
Hadden we dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En we hadden laatst ook al een lesbische filmmiddag in het dorp. Super aantrekkelijk, hier wonen
Speciaal model kopen, die mogen apartquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef exode het volgende:
Als ik een e-bike koop, vind ik de fietsenstalling nog wel een ding. Ik heb vrijwel alleen plek in die bovenste dingen. Die je naar beneden moet trekken, fiets erop tillen en dat ding weer omhoog. Met mijn gewone fiets is dat al een workout.
Wij zitten bovenop die enorme fietsenstalling op Utrecht CS. Waar iedereen zijn fiets ergens tussen propt zonder uit te kijken. Mijn fiets zat vandaag klemvast tussen 2 fietsen met zo'n krat voorop.
Mijn zoon zei vandaag resoluut dat hij geen vader wilt worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
“Sjaak, wat wil je later worden?”
- “Mezelf”
“Ok, dat snap ik. Wat voor werk wil je later doen?”
- “Danser.”
- “En als ik ooit papa word, maar dat denk ik niet hoor, dan noem ik mijn kind Bodhi.”
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
I (6) wil trouwens Freek Vonk worden en A (3) wil bladwijzer worden omdat we zoveel boeken hebben en ze ons dan kan helpen om te onthouden waar we zijn in het boek..
Briljant!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
I (6) wil trouwens Freek Vonk worden en A (3) wil bladwijzer worden omdat we zoveel boeken hebben en ze ons dan kan helpen om te onthouden waar we zijn in het boek..
Nou daar zit ik dus wel even mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:45 schreef Quoi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn oude fiets pak als ik naar het station ga. No way dat ik 'm tussen die bende ga stallen #studentenstad
Bladwijzer! Het meest ondergewaardeerde beroep aller tijden.
Jawel, de grootste van de wereld ook nog eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:49 schreef SQ het volgende:
Hebben jullie geen bewaakte (betaalde) stallingen bij het station?
Precies dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Speciaal model kopen, die mogen apart![]()
Ik ben in de markt voor een nieuwe, en nou wil ik eigenlijk een longtail Cargo bike omdat ik die de bom vind, maar 4 of 5k uitgeven voor een fiets waarmee ik misschien straks 1x per week naar het station moet is een tikje jammer.
En ik kan ze ook al niet in de buurt vinden om de goedkopere opties te proberen
Hoe is laden een gedoe? Ik klik de accu eruit en leg deze binnen aan de lader. Stallen lijkt me lastiger zeker bij een jatgevoelige fiets als een ebike.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 07:59 schreef oh-oh het volgende:
en laden is ook een gedoe, zeker als het er meteen drie zijn,
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft ook geen plaats voor een slowcooker waar dan ook in huis
Dan gaan 3 accu's wel een probleem worden ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft ook geen plaats voor een slowcooker waar dan ook in huis
Ja de supertoffe 5ks zijn ook allemaal uitverkocht, dat helpt.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:53 schreef Elleska het volgende:
[..]
Precies dit.
Als man nu eens naar het werk gaat fietsen dan mag er een 2e ebike komen en aangezien ik mijn fiets gebruik als vrachtwagen waardoor de bagagedragerverlenger al begint door te buigen zou een midtail of longtail bike helemaal geen overbodige luxe zijn. Ik zie het nut er wel van maar waar je die fietsen dan kan uitproberen...? Zie vooral adressen in Belgie.
4k is altijd nog goedkoper dan een urban arrow bakfiets. Al zag ik ze ook van 3k voorbij komen.
Wij hebben heel serieus naar een bicicapaci longtail gekeken, die vond ik ook erg tof. Uiteindelijk gekozen voor een bakfiets (bullit), waar ik ook erg blij mee ben...Ook zonder kinderen is het een werkpaard...quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja de supertoffe 5ks zijn ook allemaal uitverkocht, dat helpt.
En de 3k die dan wel een optie is zou idd diep uit België of Duitsland moeten komen. Vind ik toch minder ideaal.
Maar ze zijn wel leuk hè
Je kan ook voor zo’n kek karretje gaan, een Biro! Ik zie daar alleen maar jongmensen in rijden en je haar blijft ook nog eens droog.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:27 schreef exode het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een scootmobiel kopen. Volgens verloofde takel ik af sinds ik 40 ben, dus zou best gerechtvaardigd zijn.
Leuk maar vooral heel praktisch.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja de supertoffe 5ks zijn ook allemaal uitverkocht, dat helpt.
En de 3k die dan wel een optie is zou idd diep uit België of Duitsland moeten komen. Vind ik toch minder ideaal.
Maar ze zijn wel leuk hè
Patserquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:59 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben gewoon twee auto's, kan ook nog.
Dito. En als ik met de trein moet pak ik de auto naar het stationquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:59 schreef Burdie het volgende:
Same. En een elektrische fiets. Ter compensatie.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:59 schreef Burdie het volgende:
Wij mogen niet meer onder ons kantoor parkeren, dus ik ga ook niet meer met de auto. Betaald parkeren daar is idd niet te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:23 schreef exode het volgende:
Ik zou een godsvermogen kwijt zijn als ik met de auto naar mijn werk ga. Utrecht CS, doei salaris, hallo parkeerkosten.
Ik vind fietsen eigenlijk ook gewoon fijn, stukken fijner dan OV, zeker in deze tijd met die vervelende mondkapjes.
Mijn man brengt ¤22 per dag dat hij op kantoor werkt naar de Radboud garagequote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:23 schreef exode het volgende:
Ik zou een godsvermogen kwijt zijn als ik met de auto naar mijn werk ga. Utrecht CS, doei salaris, hallo parkeerkosten.
Ik vind fietsen eigenlijk ook gewoon fijn, stukken fijner dan OV, zeker in deze tijd met die vervelende mondkapjes.
Kan ie niet beter P+R doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man brengt ¤22 per dag dat hij op kantoor werkt naar de Radboud garageGelukkig is dat maar 1-2 dagen per week, maar wat een verspilling is dat, zeg
.
Daar kun je gewoon een elektrische fiets bij nemen hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:59 schreef Burdie het volgende:
Hij kán ook 1e klas in de trein zitten voor gratischquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man brengt ¤22 per dag dat hij op kantoor werkt naar de Radboud garageGelukkig is dat maar 1-2 dagen per week, maar wat een verspilling is dat, zeg
.
Is het niet zo dat er in Nederland meer fietsen dan mensen zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 18:26 schreef LeSage het volgende:
Ik dacht nu even na over de fietsen die wij hebben.
Een bakfiets, 2 gewone volwassen fietsen, 2 racefietsen, 2 loopfietsen en 2 kinderfietsen. We zijn op zich wel voorzien
Hij wil niet meer met het OV, dus nopequote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:37 schreef exode het volgende:
[..]
Kan ie niet beter P+R doen?
Wat een geld joh.
Mijn man is externquote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij kán ook 1e klas in de trein zitten voor gratisch![]()
.
Al snap ik dat niet elke reis zich leent voor OV.
Omdat Corona, of een andere reden?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij wil niet meer met het OV, dus nope.
[..]
Mijn man is extern. Eersteklas deed hij idd pre corona, maar hij wil nu liever niet meer met het OV.
Sinds corona valt het hem op hoe vies het OV eigenlijk isquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Omdat Corona, of een andere reden?
Ik ga sinds ik volledig gevaccineerd ben weer met de trein en vind het echt een verademing, haha.
35 euro hier voor een dagkaartquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |