Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dogquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
ik heb het zelf nu wel goed uitgekiend qua reistijd, mijn nieuwe yogajuf zit op exact 30 stappen vanaf mijn voordeur
Het is dat de gordijnen altijd dicht zitten, anders kon ik naar mijn man op de bank zwaaien tijdens de downward dog.
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier 2 kinderen. De ene had op de basisschool 1 ding naast school (zwemles of sportclub voor motorisch onhandige kinderen of ultimate frisbee). Meer trok hij gewoon niet. Hij had na school echt de tijd nodig om te ontprikkelen. Dus 1 activiteit en 2x spelen was genoeg. En nu op het VO is school&huiswerk wel genoeg. Daarnaast lekker online gamen met zijn vrienden en school op 5km fietsen.
Nr 2 heeft nu piano, ultimate frisbee en nu ook therapie(PMT). En elke andere dag probeert hij te spelen. En dat gaat bij hem prima. We moeten hem wel wat afremmen, want soms is hij compleet overprikkelt en wil nog steeds door (zie kopje PMT).
Met mn kont!quote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dog![]()
B heeft een Brabants accent, ik vind dat hilarisch. Helaas heeft Juul een hele hard RRRRRRR. Die moeten we haar nog even afleren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:11:17 ]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:34 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond.
Neem jij de worstenbroodjes mee?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:38 schreef exode het volgende:
[..]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 september 2021 12:39 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Neem jij de worstenbroodjes mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:12:18 ]
Waar is het kind uiteindelijk terecht gekomen?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Vreselijk. Bij ons was er toen een kind bij betrokken en de dame fokte honden katten en cavia's die ze zelfs ook niet wilde laten gaan omdat ze niet wilde zien wat er ging gebeuren. En ze had ook nog eens geen uitvaartverzekering, en geen partner, dus haar ouders zouden daar voor op moeten draaien maar haar moeder was ook ziek en niet verzekerd. We hebben toen een grote fundraiser gehouden maar wat een gedoe was dat allemaal....
De buitenschoolse activiteiten leiden niet tot extra prikkels, die zijn prima. Het is op dit moment ook niet dagelijks een probleem. Wel in het voorjaar toen we alles opstarten, toen was hij helemaal klaar met alles.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:03 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?
T komt ook echt heel nauwquote:Op donderdag 30 september 2021 13:54 schreef exode het volgende:
De bakker in mijn geboortedorp wint elk jaar de beste worstenbroodjes wedstrijd. Dat heeft me verpest, ik heb serieus nog nooit ergens anders een worstenbroodje gekocht.
Ik kreeg altijd bestellingen van collega's als ik naar mijn moeder ging.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
T komt ook echt heel nauwhet is al gauw droge smakeloze meuk.
Mijn zus neemt ze altijd voor me mee naar de randstadje kan me niet blijer maken haha
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:11 schreef Nijna het volgende:
Mijn man is dol op worstenbroodjes, maar we kunnen die die hij lekker vond, nergens meer vinden.
En in Emmen zitten we nu ook niet echt in de worstenbroodjesregio vermoed ik zo
Mijn vader heeft mij en mijn zusje jaren naar het zwembad gebracht en weer opgehaald, terwijl het krap 10 minuten fietsen was. Vond hij een veilig idee en ik zei geen nee, tot ik een jaar of 15 wasquote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef exode het volgende:
Ik ben geen taxi bedrijf (dat zei mijn vader altijd, maar die bracht me toch 3 keer per week naar training en 2 keer per week naar de wedstrijden ...)
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!quote:Op donderdag 30 september 2021 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenmaar ik geloof wel in bulkhoeveelheden (10+)
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!
Mijn man heeft zijn 12,5 jarig jubileum, hij stuurde een foto dat zn spreekkamer was versierd en hij vond t niks
Even de oven in is niet zo'n probleem. Het van tevoren bedenken om ze te ontdooien is een grotere uitdaging (kost meer tijd)quote:Op donderdag 30 september 2021 16:03 schreef exode het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.
Maar dan moeten ze wel even de oven in na ontdooien.
Volgende week zondag komt er een vriendin uit Brabant langs, ik ga haar wel even lief aankijken.
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshopquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
ff vraagje tussendoor, weet iemand waar ik lappen vilt kan kopen?
action, hema, primera hadden het niet...
Je kent het vast wel, je hebt een idee en wilt dat eigenlijk nu makenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshop
Hier kon ik het vinden in het hobbywinkeltje in het dorpquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoos of een stoffenwinkel denk ik?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoosquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |