Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dogquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef SQ het volgende:
ik heb het zelf nu wel goed uitgekiend qua reistijd, mijn nieuwe yogajuf zit op exact 30 stappen vanaf mijn voordeur
Het is dat de gordijnen altijd dicht zitten, anders kon ik naar mijn man op de bank zwaaien tijdens de downward dog.
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier 2 kinderen. De ene had op de basisschool 1 ding naast school (zwemles of sportclub voor motorisch onhandige kinderen of ultimate frisbee). Meer trok hij gewoon niet. Hij had na school echt de tijd nodig om te ontprikkelen. Dus 1 activiteit en 2x spelen was genoeg. En nu op het VO is school&huiswerk wel genoeg. Daarnaast lekker online gamen met zijn vrienden en school op 5km fietsen.
Nr 2 heeft nu piano, ultimate frisbee en nu ook therapie(PMT). En elke andere dag probeert hij te spelen. En dat gaat bij hem prima. We moeten hem wel wat afremmen, want soms is hij compleet overprikkelt en wil nog steeds door (zie kopje PMT).
Met mn kont!quote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zou omvallen als ik zwaai tijdens de downward dog![]()
B heeft een Brabants accent, ik vind dat hilarisch. Helaas heeft Juul een hele hard RRRRRRR. Die moeten we haar nog even afleren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:11:17 ]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:34 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond.
Neem jij de worstenbroodjes mee?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:38 schreef exode het volgende:
[..]
Zullen we een 'wij houden van Brabant' boven de rivieren enclave starten'?
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 september 2021 12:39 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Neem jij de worstenbroodjes mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nanukerst op 30-09-2021 13:12:18 ]
Waar is het kind uiteindelijk terecht gekomen?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Vreselijk. Bij ons was er toen een kind bij betrokken en de dame fokte honden katten en cavia's die ze zelfs ook niet wilde laten gaan omdat ze niet wilde zien wat er ging gebeuren. En ze had ook nog eens geen uitvaartverzekering, en geen partner, dus haar ouders zouden daar voor op moeten draaien maar haar moeder was ook ziek en niet verzekerd. We hebben toen een grote fundraiser gehouden maar wat een gedoe was dat allemaal....
De buitenschoolse activiteiten leiden niet tot extra prikkels, die zijn prima. Het is op dit moment ook niet dagelijks een probleem. Wel in het voorjaar toen we alles opstarten, toen was hij helemaal klaar met alles.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:03 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dit voelt wat tegenstrijdig. Het gaat prima, maar hij is met regelmaat dusdanig overprikkeld dat PMT nodig is? Is een stapje terug in al die prikkels dan ook niet een optie?
T komt ook echt heel nauwquote:Op donderdag 30 september 2021 13:54 schreef exode het volgende:
De bakker in mijn geboortedorp wint elk jaar de beste worstenbroodjes wedstrijd. Dat heeft me verpest, ik heb serieus nog nooit ergens anders een worstenbroodje gekocht.
Ik kreeg altijd bestellingen van collega's als ik naar mijn moeder ging.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
T komt ook echt heel nauwhet is al gauw droge smakeloze meuk.
Mijn zus neemt ze altijd voor me mee naar de randstadje kan me niet blijer maken haha
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:11 schreef Nijna het volgende:
Mijn man is dol op worstenbroodjes, maar we kunnen die die hij lekker vond, nergens meer vinden.
En in Emmen zitten we nu ook niet echt in de worstenbroodjesregio vermoed ik zo
Mijn vader heeft mij en mijn zusje jaren naar het zwembad gebracht en weer opgehaald, terwijl het krap 10 minuten fietsen was. Vond hij een veilig idee en ik zei geen nee, tot ik een jaar of 15 wasquote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef exode het volgende:
Ik ben geen taxi bedrijf (dat zei mijn vader altijd, maar die bracht me toch 3 keer per week naar training en 2 keer per week naar de wedstrijden ...)
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!quote:Op donderdag 30 september 2021 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je hebt bakkers die de brabantse thuisbezorgenmaar ik geloof wel in bulkhoeveelheden (10+)
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dan kan je ze vast ook wel invriezen... ik zag volgens mij zoiets langskomen op facebook laatst... misschien maar eens proberen!
Mijn man heeft zijn 12,5 jarig jubileum, hij stuurde een foto dat zn spreekkamer was versierd en hij vond t niks
Even de oven in is niet zo'n probleem. Het van tevoren bedenken om ze te ontdooien is een grotere uitdaging (kost meer tijd)quote:Op donderdag 30 september 2021 16:03 schreef exode het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een periode gehad dat ik een paar zakken kocht als ik bij mijn moeder was. Dan ging er een hele bups de vriezer in.
Maar dan moeten ze wel even de oven in na ontdooien.
Volgende week zondag komt er een vriendin uit Brabant langs, ik ga haar wel even lief aankijken.
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshopquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
ff vraagje tussendoor, weet iemand waar ik lappen vilt kan kopen?
action, hema, primera hadden het niet...
Je kent het vast wel, je hebt een idee en wilt dat eigenlijk nu makenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wolwinkel? Hier hadden ze allerlei kleuren lapjes liggen. Er zijn vast ook wolwinkel met een webshop
Hier kon ik het vinden in het hobbywinkeltje in het dorpquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoos of een stoffenwinkel denk ik?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
Pipoosquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
van dat harige, waar je als kind mee knutseldequote:Op donderdag 30 september 2021 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Bedoel je eigenlijk van dat rubberen vilt of van dat harige?
hema zou t ook moeten hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
van dat harige, waar je als kind mee knutselde
Van die 20x30cm lapjes heb ik vorige week een heel pak op bol besteldquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef Ynske het volgende:
blijkbaar een te kleine hema hierquote:Op donderdag 30 september 2021 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hema zou t ook moeten hebben
ik ga meteen eens zoekenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Van die 20x30cm lapjes heb ik vorige week een heel pak op bol besteld
Ik had deze https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidappquote:Op donderdag 30 september 2021 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar een te kleine hema hier
[..]
ik ga meteen eens zoeken
De één zijn dood...quote:Op donderdag 30 september 2021 16:55 schreef Quoi het volgende:
Zei iemand worstenbroodjes?![]()
@:SQ dit hadden wij pas ook. Een nieuwe sport-BSO sprong daar bijdehand op in en bood opvang aan voor wie dat wilde voor ¤2,50. Heel de school daarheen. Was de BSO waarmee onze school een brede-school-overeenkomst heeft "wat minder" blij meeEr is nu een soort koude oorlog gaande tussen die BSO's.
Stampij maken en hopen dat de bso iets geregeld krijgtquote:Op donderdag 30 september 2021 16:53 schreef Malteser het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinige brabo’s ben die dus helemaal niks geeft om worstenbroodjes. En nee, ik ben niet vegetarisch. Voor een goede rode biefstuk mag je me wakker maken.
Oh chips @:SQ , wat nu?
Nja, de klassenapps blijven verdacht stil. Dat kan 2 dingen betekenen:quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef laziness het volgende:
Je verstuurt zo'n mail en je weet gewoon zodra je die knop los laat het chaos is in 3, 2, 1....
Hoe breng je 300 ouders in rep en roer? Nou zo
Ah ja, die hadden we laatst ook. Wij wisten het wel, BSO had geen idee. Lekkere communicatiequote:Op donderdag 30 september 2021 16:49 schreef SQ het volgende:
hihaho dat je dus een mail van school krijgt waar in staat dat donderdag een studiedag is en dat ze dat niet aan de BSO hebben doorgegeven. Of aan de ouders.paniek alom.
Jup en ik zet ze ook altijd aan het begin van het jaar op de kalender. Dus ik weet ook niet of ik deze nou gewoon niet heb gezien of dat ie er niet op stond 3 weken terugquote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef LeSage het volgende:
Staan studiedagen trouwens niet gewoon in de jaarplannen? Ik ben als de dood om een keer op het plein te staan tijdens een studiedag (met nog 2 van die ouders die verdwaasd om zich heen kijken) dat ik de planner in mijn eigen agenda zet.
Hier wel, en ze zijn aan het begin van het jaar bekend. Nu hebben ze een extra ingelast voor de herfstvakantie. Zal mij benieuwen hoeveel ouders er staanquote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef LeSage het volgende:
Staan studiedagen trouwens niet gewoon in de jaarplannen? Ik ben als de dood om een keer op het plein te staan tijdens een studiedag (met nog 2 van die ouders die verdwaasd om zich heen kijken) dat ik de planner in mijn eigen agenda zet.
pompoenen en herfstblaadjesquote:Op donderdag 30 september 2021 16:48 schreef Nijna het volgende:
Ik heb ze ooit wel eens op de markt gehaald, lapjes vilt. Ik heb toen fruit gemaakt van vilt, was leuk om te doen
Wat ga je maken @:Ynske?
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:36 schreef exode het volgende:
Ik kreeg net en mailtje die niet voor mij was bedoeld.
Ik ga even rondbellen of iemand op Juul en B kan passen op de 15e![]()
Die dag ben ik 12,5 jaar in dienst en ik geloof dat ik op kantoor wordt verwacht.
Hier staan studiedagen inderdaad in het jaarplan. Maar als er 1 volledig is vergeten, staat ie daar misschien ook niet in?
Dit vat het wel mooi samenquote:Op donderdag 30 september 2021 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Nanu, ik heb de spoilers gemist, maar de globale strekking kan ik er denk ik wel uithalen. Ik vind het zo ultiem verdrietig voor het meisje.
😪quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef BE het volgende:
Voor degenen die de AT niet altijd checken spam ik het linkje hier toch even: OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef BE het volgende:
Voor degenen die de AT niet altijd checken spam ik het linkje hier toch even: OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
Oehh lekker bezig! Ons zonnescherm is er eindelijk, dus wij kunnen ook onze buitenlamp op gaan hangen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:10 schreef Leandra het volgende:
Zo, 4 van de 7 buitenlampen opgehangen, die andere 3 komen wel als er geen dreigende regen is.
Straks eens kijken of ik dat Hue spul gekoppeld krijg.
Ja, lekker is dat hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:04 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oehh lekker bezig! Ons zonnescherm is er eindelijk, dus wij kunnen ook onze buitenlamp op gaan hangen.![]()
Jongens, wat is het toch heerlijk om na een vakantie weer in je eigen bed te kruipen. Ik heb zò fijn geslapen.
Nou zeker! Wij slapen een groot deel van het jaar met het raam open, dus onze horren zijn veel in gebruik. Fijn dat ze bij jullie compleet zijn!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat hè![]()
Onze horren zijn inmiddels ook compleet, ondanks het intreden van de herfst toch fijn
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat hè![]()
Onze horren zijn inmiddels ook compleet, ondanks het intreden van de herfst toch fijn
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.Thank God voor horren.
Spinnen vind ik niet zo erg, die vangen de vliegen en muggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hoezo ‘ondanks’? Het stikt hier van de langpootmuggen en spinnen.Thank God voor horren.
Zaterdagavonddisco in de tuin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat ik 1 kleurtjes buitenlamp had gekocht en die andere 6 gewoon in een wit spectrum, maar ik blijk (maanden geleden) alle lampen in de kleurtjes variant te hebben gekocht![]()
![]()
![]()
* Leandra zit te spelen met de app![]()
Ja.... paars, rood, blauwquote:
Is dat niet bespreekbaar met je LG?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tssssk, het hele weekend beroerd weer gehad en nu gewoon een strakblauwe lucht.![]()
Mijn dag is sowieso al niet goed begonnen, want ik zie net in mijn mailbox dat we weer naar kantoor moeten. Wel in hybride vorm, maar ik vind het thuis eigenlijk wel prima en zit helemaal niet op reistijd te wachten.
Niet echt nee, ik ben consultant dus gedetacheerd. Het is dus in dit geval de klant die bepaalt. Komt wel goed denk ik, want hiervoor ging ik 4 dagen naar kantoor, maar ik vind het thuis gewoon wel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef arvensis het volgende:
[..]
Is dat niet bespreekbaar met je LG?
Best jammer inderdaad. Bij ons wordt het waarschijnlijk november dat er meer mensen naar kantoor mogen. Vanaf vorige week proberen we als team 1 dag per week naar kantoor te gaan en dat vind ik voorlopig echt meer dan voldoende. We hebben specifieke werkplekken aangewezen gekregen, maar ons team heeft echt een stom stukje van het pand toebedeeld gekregen. Je zit daar enorm in de loop met uitzicht op niks. Dus proberen we nu maar elke keer een grote vergaderruimte te reserverenquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tssssk, het hele weekend beroerd weer gehad en nu gewoon een strakblauwe lucht.![]()
Mijn dag is sowieso al niet goed begonnen, want ik zie net in mijn mailbox dat we weer naar kantoor moeten. Wel in hybride vorm, maar ik vind het thuis eigenlijk wel prima en zit helemaal niet op reistijd te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |