De werkelijke correlatie is volgens jouw reactie dus dat "people of color" vaker crimineel zijn want anders slaat je opmerking dat dit dus ook de staten zijn waar meer mensen in de gevangenis zitten helemaal nergens op of je moet dan bedoelen dat de wet in die staten "people of color" nogal achterstellen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat jouw post serieus is, maar jij begrijpt toch ook wel dat er meer racisme is in de staten waar meer "people of color" wonen? En dat zijn dus ook dezelfde staten waar meer mensen in de gevangenis zitten.
Dat is de werkelijke correlatie tussen die 2 grafieken. Maar die heb je volgens mij maar even overgeslagen.
Wederom ontbreekt er enige vorm van context dan wel bronvermeldingen. Ik zie dat één kaart uit 2011 is, de ander uit 2014 (?) die laatste, geen idee. Ook die afbeelding van de KKK, wat is je punt daar nu precies?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel jammer dat Ensiferum dan weer niet zijn grafiek verder wil toelichten. Het moet toch een peuleschil zijn om de republikeinse paradijzen Alabama, Mississippi en Arkansas er in positieve zin uit te lichten?
Dan maar weer wat grafiekjes om de sfeer wat te verluchtigen.
He kijk, drie Republikeinse bolwerken die eruit springen. Hate groups, altijd fijn om bovenin te staan!
[ afbeelding ]
Racisme, kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnen! (En Ja New York/New Jersey scoren ook slecht!).
[ afbeelding ]
Grootste percentage inwoners wat in de gevangenis zit. He kijk, wat een bekend patroon!
[ afbeelding ]
Ze zijn vaker crimineel en daardoor komen ze vaker in de gevangenis terecht.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:39 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
De werkelijke correlatie is volgens jouw reactie dus dat "people of color" vaker crimineel zijn want anders slaat je opmerking dat dit dus ook de staten zijn waar meer mensen in de gevangenis zitten helemaal nergens op of je moet dan bedoelen dat de wet in die staten "people of color" nogal achterstellen?
En sexy geklede vrouwen zijn er zelf verantwoordelijk voor als ze verkacht worden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zijn vaker crimineel en daardoor komen ze vaker in de gevangenis terecht.
En er is meer racisme in die staten omdat er in bijvoorbeeld North-Dakota nauwelijks people of color wonen. In die post waar ik op reageerde werd gesuggereerd dat de hoeveelheid racisme bepaald wordt door het aandeel republikeinen. Iets dat niet lijkt te kloppen dus. Het wordt bepaald door het aandeel people of color. Net als de hoeveelheid mensen in de gevangenis.
Het kaartje dat je zelf post omtrent racisme bevat een tegenbewijs van je eigen stelling.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel jammer dat Ensiferum dan weer niet zijn grafiek verder wil toelichten. Het moet toch een peuleschil zijn om de republikeinse paradijzen Alabama, Mississippi en Arkansas er in positieve zin uit te lichten?
Dan maar weer wat grafiekjes om de sfeer wat te verluchtigen.
He kijk, drie Republikeinse bolwerken die eruit springen. Hate groups, altijd fijn om bovenin te staan!
[ afbeelding ]
Racisme, kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnen! (En Ja New York/New Jersey scoren ook slecht!).
[ afbeelding ]
Grootste percentage inwoners wat in de gevangenis zit. He kijk, wat een bekend patroon!
[ afbeelding ]
Als ergens geen gekleurde mensen zitten dan is ook geen racisme mogelijk. Dat snap jij toch ook wel dat er uit de statistieken een hele lage waarde uitkomt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En sexy geklede vrouwen zijn er zelf verantwoordelijk voor als ze verkacht worden.
Dat is nogal een stelling, daar heb je vast gezien je gigantische IQ wel wetenschappelijk bronnen voor?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zijn vaker crimineel en daardoor komen ze vaker in de gevangenis terecht.
Wellicht had je je wellicht even in moeten lezen, het is namelijk nogal opvallend dat die Republikeinse staten op zoveel vlakken nogal slecht scoren behalve dan het lijstje van Dejann/Howardroark waar je met je dollar meer kunt kopen (waar de rest van de statistieken een reactie op zijn).quote:En er is meer racisme in die staten omdat er in bijvoorbeeld North-Dakota nauwelijks people of color wonen. In die post waar ik op reageerde werd gesuggereerd dat de hoeveelheid racisme bepaald wordt door het aandeel republikeinen. Iets dat niet lijkt te kloppen dus. Het wordt bepaald door het aandeel people of color. Net als de hoeveelheid mensen in de gevangenis.
Hoe zit het daar dan met "dat de "rode" staten de gezellige staten zijn waar mensen vriendelijk zijn en waar het leven relaxed is."quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En je noemt Louisiana een republiekeins bolwerk. Niet wetende dat dat in New Orleans een mafia van people of color heerst.
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En sexy geklede vrouwen zijn er zelf verantwoordelijk voor als ze verkacht worden.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.
Wellicht is het minder werk om het pas te melden als je ooit wel een argument maakt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.
Dat klopt..quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen die eens door de Verenigde Staten gereisd heeft weet dat de "rode" staten de gezellige staten zijn waar mensen vriendelijk zijn en waar het leven relaxed is.
De "blauwe" staten zijn een extremere versie van Europa waar iedereen elkaar aanklaagt om het minste. Iedereen is "woke" en voelt zich om alles beledigd en vindt dat hij/zij recht heeft op meer.
The Heartland is the real USA.
LOLquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wanneer Trump weer president is.
Ik weet alleen dat er gefraudeerd is (zoals nu bevestigd in Arizona) en het kost tijd om dit onweerlegbaar bij de rechter te krijgen.
dan mag je eerst met bewijzen komen dat er in die staten relatief gezien meer gekleurde mensen wonen. Daarna kunnen we het hebben over causualiteit of correlatie. Nu is het zoals we hier van rechts gewend zijn weer eens wat gepraat in de ruimte.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat jouw post serieus is, maar jij begrijpt toch ook wel dat er meer racisme is in de staten waar meer "people of color" wonen? En dat zijn dus ook dezelfde staten waar meer mensen in de gevangenis zitten.
Dat is de werkelijke correlatie tussen die 2 grafieken. Maar die heb je volgens mij maar even overgeslagen.
Doe je dat soms expres, bewijs vragen voor zaken die algemeen bekend zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan mag je eerst met bewijzen komen dat er in die staten relatief gezien meer gekleurde mensen wonen. Daarna kunnen we het hebben over causualiteit of correlatie. Nu is het zoals we hier van rechts gewend zijn weer eens wat gepraat in de ruimte.
Zoals altijd is het niet om een punt te maken. Het is enkel hysterisch om zichzelf heen slaan in de hoop dat het iets afweert.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wederom ontbreekt er enige vorm van context dan wel bronvermeldingen. Ik zie dat één kaart uit 2011 is, de ander uit 2014 (?) die laatste, geen idee. Ook die afbeelding van de KKK, wat is je punt daar nu precies?
En dan vervolgens weer kwaad worden omdat de zogenaamde feiten, statistieken en bewijzen worden genegeerd. Hihi, ik zou beginnen met een coherent punt te maken. Momenteel ben je, zodra er kritiek is op de Democraten, meteen zo kwaad dat je maar wat wild om je heen tracht te slaan met lukrake kaarten en/of graphs die negen van de tien keer als een tang op een varken slaan.
Wow, dit is pas de 40.000e keer dat je weer wat onzin praat maar eigenlijk niks zegt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:52 schreef QuidProJoe het volgende:
De verkiezingen in een notendop:
Piet heeft 50 euro.
Jan heeft 40 euro en 20 Monopoly geld.
Links: Jan is rijker, want hij heeft 60 geld.
En dit zegt de oerconservatieve user die enkele reacties geleden nog stelde dat de republikeinse staten het beter voor elkaar hebben omdat je daar met je dollar (die een groot gedeelte van die inwoners niet hebben) meer kunt kopenquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:52 schreef QuidProJoe het volgende:
De verkiezingen in een notendop:
Piet heeft 50 euro.
Jan heeft 40 euro en 20 Monopoly geld.
Links: Jan is rijker, want hij heeft 60 geld.
De federale overheid is daar veranderd in een fascistische overheid.quote:
'Stand up'?quote:
Jij was ooit nog wel een redelijke user, maar inmiddels ben je net zo'n halve gare zuiger geworden als die andere twee giechelende idioten in deze reeks.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De federale overheid is daar veranderd in een fascistische overheid.
Vaccinatieverplichtingen, eindeloze lockdowns aangemoedigd door Biden en grootvizier Fauci etc etc.
Ik zou het geen heilige oorlog willen noemen maar er mag zeker wel opgetreden worden tegen het covidfascisme.
Wat is daar mis mee? Die malloot Fauci gelooft niet dat er kerst gevierd kan worden met de familie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef Ulx het volgende:
Oh ja, dit ook nog.
[ twitter ]
Het roodvolk is knettergek.
Waar zegt hij dat dan precies, het enige wat ik tegenkom is dat hij "it's too soon to tell" zegt. Ik ga er voor het gemak ook vanuit dat we het zelf op afstand doen zoals vorig jaar en niet met de hele familie in 1 huis zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Die malloot Fauci gelooft niet dat er kerst gevierd kan worden met de familie.
Het is inderdaad een zwaktebod. Maar het resultaat van tribalisme en de emoties niet onder controle kunnen houden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zoals altijd is het niet om een punt te maken. Het is enkel hysterisch om zichzelf heen slaan in de hoop dat het iets afweert.
Direct weer gaan schelden als mensen zich niet opstellen zoals jij wilt. Nee, dat zal zeker het oplossen hoor, Koos.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was ooit nog wel een redelijke user, maar inmiddels ben je net zo'n halve gare zuiger geworden als die andere twee giechelende idioten in deze reeks.
Jammer.
”Its too soon to tell” en dat met vrij verkrijgbare vaccins. Als je nu nog naar deze malloot luistert dan verdien je niet beter.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat dan precies, het enige wat ik tegenkom is dat hij "it's too soon to tell" zegt. Ik ga er voor het gemak ook vanuit dat we het zelf op afstand doen zoals vorig jaar en niet met de hele familie in 1 huis zitten.
Apart dat uitgerekend jij de maatregelen van Biden en Fauci aan het verdedigen bent.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was ooit nog wel een redelijke user, maar inmiddels ben je net zo'n halve gare zuiger geworden als die andere twee giechelende idioten in deze reeks.
Jammer.
Maar goed, hij stelt dus nergens dat kerst niet gevierd kan worden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
”Its too soon to tell” en dat met vrij verkrijgbare vaccins. Als je nu nog naar deze malloot luistert dan verdien je niet beter.
Hij houd zich op de vlakte, wat houd hem tegen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar goed, hij stelt dus nergens dat kerst niet gevierd kan worden.
Familieleden in risicogroepen onder andere. Op wat kleine kinderen na is iedereen gevaccineerd, maar aangezien we zelf wel eens naar buiten gaan en ondernemen en kinderen smerig zijn neem ik liever het zekere voor het onzekere door niet mensen met een verhoogd risico mogelijk aan iets bloot te stellen of zelf op te lopen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij houd zich op de vlakte, wat houd hem tegen?
Dat is nu net het fascistische karakter van dit regime. Er zijn vrij verkrijgbare vaccins, waarom zou er überhaupt nog een overweging gemaakt moeten worden of het wel verstandig is om kerst met z’n allen te vieren?
Ik snap jou beweegredenen ook niet, tenzij je familie ongevaccineerd is en je ouders al behoorlijk oud en ongevaccineerd zijn dan zie ik niet in waarom je niet met z’n allen in een huis kan gaan zitten.
Wanneer is genoeg eindelijk genoeg? 100% vaccinatie met een jaarlijks terugkerende boostershot?
Als het goed is dan moet het gewoon kunnen. Heb zelf ouders die in een risicogroep zitten, ben tijdens de pandemie uiterst voorzichtig geweest met hun. Maar nu ze beiden gevaccineerd zijn is het leven bij hun thuis weer gewoon normaal. Ze bridgen en sporten beiden weer alsof er niets aan de hand is. En zo zou het in mijn optiek ook gewoon weer moeten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Familieleden in risicogroepen onder andere. Op wat kleine kinderen na is iedereen gevaccineerd, maar aangezien we zelf wel eens naar buiten gaan en ondernemen en kinderen smerig zijn neem ik liever het zekere voor het onzekere door niet mensen met een verhoogd risico mogelijk aan iets bloot te stellen of zelf op te lopen.
Het is relevant voor de Amerikaanse politiek, sterker nog alles hangt tegenwoordig samen met covid.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is relevant voor de Amerikaanse politiek, sterker nog alles hangt tegenwoordig samen met covid.
De perfecte manier om "Fuck Joe Biden" te zeggen zonder "Fuck Joe Biden" te zeggen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
Het haakt in op een eerdere post die je waarschijnlijk hebt gemist.
Jij durfde niet. Draai het niet om.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:15 schreef illusions het volgende:
[..]
LOL
Je herinnert je die weddenschap niet meer die je niet aandurfde?
En dat bewijs in Arizona, dat kun je laten zien neem ik aan?Ben benieuwd, want dan zou je de eerste zijn.
In rode staten liggen ook blauwe steden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe zit het daar dan met "dat de "rode" staten de gezellige staten zijn waar mensen vriendelijk zijn en waar het leven relaxed is."
Maar dan kan het nu alsnog. Wat stopt je?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij durfde niet. Draai het niet om.
Je was bang dat ik zou zien wat voor nerdje je was.
Maar rode staten zouden zogezegd vriendelijk en relaxed zijn, hoe kunnen blauwe steden in die staten dat dan niet zijn? Lijkt me toch ergens iets mis met 1 van de stellingen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In rode staten liggen ook blauwe steden.
Dus? Dit topic gaat over de verkiezingen, niet over Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is relevant voor de Amerikaanse politiek, sterker nog alles hangt tegenwoordig samen met covid.
De nasleep van de Amerikaanse verkiezingen betreft de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? Dit topic gaat over de verkiezingen, niet over Amerikaanse politiek.
Hahaha, natuurlijk, ik schaam me voor mijn uiterlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij durfde niet. Draai het niet om.
Je was bang dat ik zou zien wat voor nerdje je was.
Dus? Daar gaat het niet over. Dan kan je alles wel includeren.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De nasleep van de Amerikaanse verkiezingen betreft de Amerikaanse politiek.
Dat klopt. Dat je heb je wel vaker met een onderwerp dat veel raakvlakken heeft. En het is juist prima dat direct gerelateerde zaken ook kunnen worden besproken, zonder dat daar een nieuw topic voor hoeft te worden geopend. Anders krijg je dus wat je nu ziet met Covid, daar zijn 1001 topics over gecreëerd. Het was beter geweest als al die zaken in één centrale Covid reeks waren besproken. Dat schept overzicht in het subforum.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? Daar gaat het niet over. Dan kan je alles wel includeren.
Onzin, want het gaat hier over van ALLES behalve verkiezingen, en dat lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat je heb je wel vaker met een onderwerp dat veel raakvlakken heeft. En het is juist prima dat direct gerelateerde zaken ook kunnen worden besproken, zonder dat daar een nieuw topic voor hoeft te worden geopend. Anders krijg je dus wat je nu ziet met Covid, daar zijn 1001 topics over gecreëerd. Het was beter geweest als al die zaken in één centrale Covid reeks waren besproken. Dat schept overzicht in het subforum.
Het klinkt bijna alsof er niet genoeg topics zijn om het Evangelie te verspreiden. Militante ideologiën worden altijd onrustig als er geen nieuwe grond kan worden veroverd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat je heb je wel vaker met een onderwerp dat veel raakvlakken heeft. En het is juist prima dat direct gerelateerde zaken ook kunnen worden besproken, zonder dat daar een nieuw topic voor hoeft te worden geopend. Anders krijg je dus wat je nu ziet met Covid, daar zijn 1001 topics over gecreëerd. Het was beter geweest als al die zaken in één centrale Covid reeks waren besproken. Dat schept overzicht in het subforum.
Evangelie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het klinkt bijna alsof er niet genoeg topics zijn om het Evangelie te verspreiden. Militante ideologiën worden altijd onrustig als er geen nieuwe grond kan worden veroverd.
Je komt een beetje cholerisch over. Dit terwijl mijn post volgens mij vrij duidelijk en goed bedoeld was. Daarnaast denk ik dat er meer dan genoeg users geïnteresseerd zijn in mijn vaak inhoudelijk genuanceerde en kwalitatief uitstekende posts. Vanuit dat perspectief laat ik het hier dus maar even bij. Ga gerust ergens anders verder brommen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin, want het gaat hier over van ALLES behalve verkiezingen, en dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Ga met je wartaal en gebrabbel over algemeen beleidsvoering in Amerika toch lekker ergens anders heen, niemand is geïnteresseerd in wat je hier neerpent.
Absoluut. Ik heb jou nog nooit op een slechte post kunnen betrappen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je komt een beetje cholerisch over. Dit terwijl mijn post volgens mij vrij duidelijk en goed bedoeld was. Daarnaast denk ik dat er meer dan genoeg users geïnteresseerd zijn in mijn vaak inhoudelijk genuanceerde en kwalitatief uitstekende posts. Vanuit dat perspectief laat ik het hier dus maar even bij. Ga gerust ergens anders verder brommen.
Het maakt me niet echt uit hoe je denkt dat ik overkom.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je komt een beetje cholerisch over. Dit terwijl mijn post volgens mij vrij duidelijk en goed bedoeld was. Daarnaast denk ik dat er meer dan genoeg users geïnteresseerd zijn in mijn vaak inhoudelijk genuanceerde en kwalitatief uitstekende posts. Vanuit dat perspectief laat ik het hier dus maar even bij. Ga gerust ergens anders verder brommen.
Spreek lekker voor jezelf . Zelf lees ik met veel plezier de post van Dejan en zijn kompanenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin, want het gaat hier over van ALLES behalve verkiezingen, en dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Ga met je wartaal en gebrabbel over algemeen beleidsvoering in Amerika toch lekker ergens anders heen, niemand is geïnteresseerd in wat je hier neerpent.
Ik heb me ook al verbeterd - misschien zijn er 3. Heel misschien 5. Het overgrote deel kotst er echter op.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf . Zelf lees ik met veel plezier de post van Dejan en zijn kompanen
DeJankerd wil liever niet aan zijn verleden herinnerd worden en heeft daarom een nieuwe naam.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf . Zelf lees ik met veel plezier de post van Dejan en zijn kompanen
Snap ik ook best met zo'n beschamende posthistorie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
DeJankerd wil liever niet aan zijn verleden herinnerd worden en heeft daarom een nieuwe naam.
Dit is nu echt zo'n topic wat gesplitst kan worden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Het maakt me niet echt uit hoe je denkt dat ik overkom.
Ik kan er 3 bedenken, de andere zwakzinnige users die geloven in de verkiezingsfraude , dan gaan jullie toch lekker in een ander topic verder?
Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude. Niet over algemeen politiek beleid.
Agent 748:quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:28 schreef yvonne het volgende:
[modbreak]
"Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u[/modbreak]
Oh jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Agent 748:
Kun u dat ook aan de openingspost toevoegen? Over!
Doe danquote:
Sssssssssssssssssssssssssstquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
@:yvonne op de bal en niet op de bal huh wat
Je gaat het zien als je het doorhebt, maar dat is logisch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
@:yvonne op de bal en niet op de bal huh wat waar moet ik nou op spelen?
Verkiezingen hebben gevolgen ja - maar het gaat hier over de verkiezingen zelf, en de vermeende fraude.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:11 schreef Chivaz het volgende:
"Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de bal.
Dus het algemeen beleid kan niet samenhangen met verkiezingen? Hoe rijm je dat nu weer in godsnaam?
Verkiezingen hebben gevolgen, apart dat de gevolgen van verkiezingen niet besproken mogen worden ondanks het feit dat de gevolgen nogal relevant zijn voor verkiezingen en vice versa natuurlijk.
Verkiezingen hebben gevolgen voor de volgende verkiezingen. Kortom je kan het een niet los zien van het ander.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Verkiezingen hebben gevolgen ja - maar het gaat hier over de verkiezingen zelf, en de vermeende fraude.
Anders kan je in een topic over de big bang het ook over letterlijk ALLES hebben.
Niet zo moeilijk te bevatten toch?
Blij dat het nu in ieder geval duidelijk is.
Inderdaad. Verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verkiezingen hebben gevolgen voor de volgende verkiezingen. Kortom je kan het een niet los zien van het ander.
Leuk filmpje die de situatie goed weergeeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Deze bijv: Giuliani die zijn complottheorieen van social media haalde en nooit onderzocht wat het bewijs daarvoor was.
Haha, ik moet toegeven dat je hier een goede grap maakt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed, moeke heeft gesproken en QPJ zijn gelijk is weer eens aangetoond.
LOLquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed, moeke heeft gesproken en QPJ zijn gelijk is weer eens aangetoond.
Aan de rode gebieden heb ik de beste herinneringen. Ik zou nooit meer voor mijn plezier naar een stad als New York of Chicago willen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe zit het daar dan met "dat de "rode" staten de gezellige staten zijn waar mensen vriendelijk zijn en waar het leven relaxed is."
Weet je al waarom Trump niet wederom in zijn presidentszetel is gehesen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Aan de rode gebieden heb ik de beste herinneringen. Ik zou nooit meer voor mijn plezier naar een stad als New York of Chicago willen.
In de rode gebieden zijn de mensen vriendelijk, behulpzaam, geïnteresseerd. In de blauwe gebieden kijken ze star voor zich uit en zijn ze alleen met zichzelf bezig.
Dat is mijn ervaring.
Vraag je nu daadwerkelijk om een wetenschappelijke onderbouwing dat "people of color" vaker crimineel zijn en vaker in de gevangenis zitten dan het volk dat overblijft?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dat is nogal een stelling, daar heb je vast gezien je gigantische IQ wel wetenschappelijk bronnen voor?
[..]
Wellicht had je je wellicht even in moeten lezen, het is namelijk nogal opvallend dat die Republikeinse staten op zoveel vlakken nogal slecht scoren behalve dan het lijstje van Dejann/Howardroark waar je met je dollar meer kunt kopen (waar de rest van de statistieken een reactie op zijn).
In New York, een knalblauwe staat vlogen 2 vliegtuigen in 2 wolkenkrabbers. Nounou wat een tuig daar met die democraten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klopt..
Toen de top Gear crew er door heen reed werden ze bekogeld met stenen, wat een ontvangst.
Maar toen was Trump wel apentrots dat zijn toren de hoogste was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In New York, een knalblauwe staat vlogen 2 vliegtuigen in 2 wolkenkrabbers. Nounou wat een tuig daar met die democraten.
Wat is je punt nu?
https://en.m.wikipedia.or(...)-American_populationquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan mag je eerst met bewijzen komen dat er in die staten relatief gezien meer gekleurde mensen wonen. Daarna kunnen we het hebben over causualiteit of correlatie. Nu is het zoals we hier van rechts gewend zijn weer eens wat gepraat in de ruimte.
Ok. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar toen was Trump wel apentrots dat zijn toren de hoogste was!
Hij denkt dat zwarte mensen in blauwe staten wonen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Doe je dat soms expres, bewijs vragen voor zaken die algemeen bekend zijn?
Een ieder weet toch gewoon dat in het zuiden veruit de meeste zwarte mensen wonen.
Hij wilde alleen wedden via een site. Dat vertrouw ik niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dan kan het nu alsnog. Wat stopt je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |