Doe danquote:
Sssssssssssssssssssssssssstquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
@:yvonne op de bal en niet op de bal huh wat
Je gaat het zien als je het doorhebt, maar dat is logisch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
@:yvonne op de bal en niet op de bal huh wat waar moet ik nou op spelen?
Verkiezingen hebben gevolgen ja - maar het gaat hier over de verkiezingen zelf, en de vermeende fraude.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:11 schreef Chivaz het volgende:
"Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de bal.
Dus het algemeen beleid kan niet samenhangen met verkiezingen? Hoe rijm je dat nu weer in godsnaam?
Verkiezingen hebben gevolgen, apart dat de gevolgen van verkiezingen niet besproken mogen worden ondanks het feit dat de gevolgen nogal relevant zijn voor verkiezingen en vice versa natuurlijk.
Verkiezingen hebben gevolgen voor de volgende verkiezingen. Kortom je kan het een niet los zien van het ander.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Verkiezingen hebben gevolgen ja - maar het gaat hier over de verkiezingen zelf, en de vermeende fraude.
Anders kan je in een topic over de big bang het ook over letterlijk ALLES hebben.
Niet zo moeilijk te bevatten toch?
Blij dat het nu in ieder geval duidelijk is.
Inderdaad. Verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verkiezingen hebben gevolgen voor de volgende verkiezingen. Kortom je kan het een niet los zien van het ander.
Leuk filmpje die de situatie goed weergeeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Deze bijv: Giuliani die zijn complottheorieen van social media haalde en nooit onderzocht wat het bewijs daarvoor was.
Haha, ik moet toegeven dat je hier een goede grap maakt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed, moeke heeft gesproken en QPJ zijn gelijk is weer eens aangetoond.
LOLquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Chivaz het volgende:
Maar goed, moeke heeft gesproken en QPJ zijn gelijk is weer eens aangetoond.
Aan de rode gebieden heb ik de beste herinneringen. Ik zou nooit meer voor mijn plezier naar een stad als New York of Chicago willen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe zit het daar dan met "dat de "rode" staten de gezellige staten zijn waar mensen vriendelijk zijn en waar het leven relaxed is."
Weet je al waarom Trump niet wederom in zijn presidentszetel is gehesen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Aan de rode gebieden heb ik de beste herinneringen. Ik zou nooit meer voor mijn plezier naar een stad als New York of Chicago willen.
In de rode gebieden zijn de mensen vriendelijk, behulpzaam, geïnteresseerd. In de blauwe gebieden kijken ze star voor zich uit en zijn ze alleen met zichzelf bezig.
Dat is mijn ervaring.
Vraag je nu daadwerkelijk om een wetenschappelijke onderbouwing dat "people of color" vaker crimineel zijn en vaker in de gevangenis zitten dan het volk dat overblijft?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dat is nogal een stelling, daar heb je vast gezien je gigantische IQ wel wetenschappelijk bronnen voor?
[..]
Wellicht had je je wellicht even in moeten lezen, het is namelijk nogal opvallend dat die Republikeinse staten op zoveel vlakken nogal slecht scoren behalve dan het lijstje van Dejann/Howardroark waar je met je dollar meer kunt kopen (waar de rest van de statistieken een reactie op zijn).
In New York, een knalblauwe staat vlogen 2 vliegtuigen in 2 wolkenkrabbers. Nounou wat een tuig daar met die democraten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klopt..
Toen de top Gear crew er door heen reed werden ze bekogeld met stenen, wat een ontvangst.
Maar toen was Trump wel apentrots dat zijn toren de hoogste was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In New York, een knalblauwe staat vlogen 2 vliegtuigen in 2 wolkenkrabbers. Nounou wat een tuig daar met die democraten.
Wat is je punt nu?
https://en.m.wikipedia.or(...)-American_populationquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan mag je eerst met bewijzen komen dat er in die staten relatief gezien meer gekleurde mensen wonen. Daarna kunnen we het hebben over causualiteit of correlatie. Nu is het zoals we hier van rechts gewend zijn weer eens wat gepraat in de ruimte.
Ok. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar toen was Trump wel apentrots dat zijn toren de hoogste was!
Hij denkt dat zwarte mensen in blauwe staten wonen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Doe je dat soms expres, bewijs vragen voor zaken die algemeen bekend zijn?
Een ieder weet toch gewoon dat in het zuiden veruit de meeste zwarte mensen wonen.
Hij wilde alleen wedden via een site. Dat vertrouw ik niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dan kan het nu alsnog. Wat stopt je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |