Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dank uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En bipolaire dinges?quote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat @:Boze_Eend ook anoniem is
En domme gans?![]()
Ja dat is zo.quote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar staat dat? Voor zover ik begrepen heb 40 uur.
Mijn opa en oma hebben een papieren opgestuurd gekregen. Jaar geldig.Zonder wrijving geen glans![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@Bipolaire_LatifEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die is wel wegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Detective
@KerrieKip is dezelfde als DGquote:Op zondag 26 september 2021 12:25 schreef engine het volgende:
[..]
@:Domme_Gans is weer iemand anders dacht ik![]()
Ik kwam gisteren ook een eekhoorntje tegen..die zijn tegenwoordig veel minder schuw lijkt het?
En dat egeltjes bedreigde diersoort zijn snap ik ook niet. Telkens als ik 'savonds ga wandelen of fietsen zie ik er 2 3 of 4Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zoooooooooooo lievvvquote:Op zondag 26 september 2021 12:20 schreef engine het volgende:
Even m'n eekhoorntje showen
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wie is MCH geworden dan?quote:Op zondag 26 september 2021 12:27 schreef Haags het volgende:
Ik ben de kloonchecker. Ik weet ze vrijwel allemaal.
Mooie voor je visitekaartjequote:Op zondag 26 september 2021 12:27 schreef Haags het volgende:
Ik ben de kloonchecker. Ik weet ze vrijwel allemaal.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik heb er afgelopen week al best wat gezien en mag gewoon tot op een paar meter komen soms. Verbaasde mij ook.quote:Op zondag 26 september 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik kwam gisteren ook een eekhoorntje tegen..die zijn tegenwoordig veel minder schuw lijkt het?
En dat egeltjes bedreigde diersoort zijn snap ik ook niet. Telkens als ik 'savonds ga wandelen of fietsen zie ik er 2 3 of 4quote:![]()
Wil er thuis nu ook eentjeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou die het zo lang zonder Fok! volhouden?quote:Op zondag 26 september 2021 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die is voor zover ik zie nog niet terug.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar staat dat? Voor zover ik begrepen heb 40 uur.quote:Papieren coronabewijs gebruiken
Met uw uitgeprinte coronabewijs kunt u naar onder andere restaurants, theaters en bioscopen. Let wel op: uw papieren QR code is een jaar geldig. Wanneer de QR code verloopt, kunt u een nieuwe aanvragen en deze opnieuw uitprinten. Bent u uw papieren bewijs kwijt? Ook dan kunt u een nieuw bewijs aanvragen en deze uitprinten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Natuurlijk niet. Die komt vanzelf terug.quote:Op zondag 26 september 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die het zo lang zonder Fok! volhouden?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee hoor. Meestal herken je ze vanzelf wel.quote:Op zondag 26 september 2021 12:30 schreef Schakeltopia het volgende:
haagsie druk zoeken nu. heb heel geen kloon. hahaatjesZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 12:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal herken je ze vanzelf wel.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
FTFYquote:Op zondag 26 september 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die het zo lang zonder Dees volhouden?![]()
Is ie dan echt helemaal verdwenen?quote:Op zondag 26 september 2021 12:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die is voor zover ik zie nog niet terug.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vast welquote:Op zondag 26 september 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die het zo lang zonder Fok! volhouden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kat van Geert Wilders is dood. Ach errumTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Heb dat wel mee gekregen jaquote:Op zondag 26 september 2021 11:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dotteke zei dat vooral mannen over het weer begonnen, dat stukje heb je meegekregen toch?![]()
![]()
Waar staat dat?quote:Op zondag 26 september 2021 12:36 schreef Maanvis het volgende:
De kat van Geert Wilders is dood. Ach errumUw ADH vitamine Worst
Als dit waar is zal Geert morgen een stevige preek houden met enkele harde scheldwoorden om het land op te roepen voor 3 weken van nationale rouw om die kad, anders is het fake news!quote:Op zondag 26 september 2021 12:36 schreef Maanvis het volgende:
De kat van Geert Wilders is dood. Ach errumOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben overigens alweer terug van de winkel met chimpies en zelfs donuts
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee Face book ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chimpies?quote:Op zondag 26 september 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben overigens alweer terug van de winkel met chimpies en zelfs donutsUw ADH vitamine Worst
NIet alleen de taalquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er kunnen rare tussen zitten. Maar ja dat heb je overal wel natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mevr Pelleloveable
Yeahquote:Op zondag 26 september 2021 12:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:mrsloveable nog een clickbait fan!
bedankt![]()
![]()
ik was laatst red blood sky aan t kijken. tot bleek dat die maffe vrouw een weet ik veel was. gelijk af. hou ik niet van![]()
Op zijn facebook paginaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nieuwste seizoen van temptation Island is ook goed
![]()
Lekkere wijven ja? Doe eens een foto van je favoriet?quote:Op zondag 26 september 2021 12:54 schreef engine het volgende:
Nieuwste seizoen van temptation Island is ook goedTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kijk het ook nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net mijn bureaustoel van boven naar beneden gehaald en op de rugleuning zitten nog haren van mijn kat die sinds eind 2018 dood is
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zo dan nooit schoon gemaakt dus
Nouja blijkbaar ik gebruikte hem een tijdje niet maar omdat ik nieuw werk heb binnenkort heb ik beneden een bureau gezetquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sowieso die kat had 3 lagen haar over elkaar heen die haren blijven overal in zittenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vind het ook wel fijn om een beetje een aandenken te hebben:)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ga je thuis werken?quote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar ik gebruikte hem een tijdje niet maar omdat ik nieuw werk heb binnenkort heb ik beneden een bureau gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik m nou zou schoonmaken zou ik de laatste haren van m weggooien
Een gedicht over Maanvis
2 dg in de weekquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En drie dagen op kantoor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt nog wel mee..quote:Op zondag 26 september 2021 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekkere wijven ja? Doe eens een foto van je favoriet?
https://www.girlscene.nl/(...)deelnemers-instagramEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waarom zou je een overleden kat verorberen?quote:Op zondag 26 september 2021 13:07 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nog ergens plukje van mn overleden kat liggen die ik ooit ga verorberen![]()
![]()
ZIt maar een mooie man tussenquote:Op zondag 26 september 2021 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee..
https://www.girlscene.nl/(...)deelnemers-instagram
plukje haarquote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een overleden kat verorberen?![]()
Neequote:Op zondag 26 september 2021 13:14 schreef suzi1 het volgende:
waarom laten mensen as van hun ouders/kinderen in hun lichaam tatoeren. zelfde ding![]()
Zo, die spat leuk uit elkaar. Gelukkig bleef de bestuurder ongedeerd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Je gaat toch geen haar opeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das wel logisch dan hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
NOg nooit gehoord dat iemand haren eetquote:Op zondag 26 september 2021 13:16 schreef mootie het volgende:
Ik probeer niet te judgen, lastig wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker door de rendangquote:Op zondag 26 september 2021 13:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zal het wel verwerken in iets![]()
![]()
Of we delen een mening, een valide optie.quote:Op zondag 26 september 2021 13:17 schreef suzi1 het volgende:
mootie en mazuru reageren voor elkaar. dan snap ik dat ik geen verschil tussen jullie zie![]()
Ik reageer voor mezelf. Misschien zijn we gewoon allebei verbaasd over jouw manier van verwerken.quote:Op zondag 26 september 2021 13:17 schreef suzi1 het volgende:
mootie en mazuru reageren voor elkaar. dan snap ik dat ik geen verschil tussen jullie zieIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En dan doen we alsof dat normaal is?quote:Op zondag 26 september 2021 13:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zal het wel verwerken in iets![]()
ik vraag de 1, de ander geeft antquote:Op zondag 26 september 2021 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reageer voor mezelf. Misschien zijn we gewoon allebei verbaasd over jouw manier van verwerken.![]()
Dat heb je wel eens in een discussie op een forumquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is normaal in een chat, iedereen geeft antwoordquote:
Krijg ook vaak wel antwoord van een ander als ik een ander iets vraag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in een trui naaien ofzo, weet ik het.quote:Op zondag 26 september 2021 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan doen we alsof dat normaal is?
dus jij zegt iets, ik vraag aan jou hoezoquote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is normaal in een chat, iedereen geeft antwoord
Krijg ook vaak wel antwoord van een ander als ik een ander iets vraag.
en dan geeft schakel antw.
okeee![]()
Nee, het wordt opgegeten.quote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in een trui naaien ofzo, weet ik het.![]()
doen ze ook met hindeharenquote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in een trui naaien ofzo, weet ik het.![]()
Ja zo gaat dat. Ik geef nu antwoord terwijl je wat aan Dot vraagtquote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dus jij zegt iets, ik vraag aan jou hoezo
okeeeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is wel erg makkelijk.quote:Op zondag 26 september 2021 13:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet alles letterlijk nemen wat soesje zegt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja zie het vaak genoeg gebeuren. Soms heel verwarrend, maar het is een chat dus iedereen reageert op iedereen.quote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dus jij zegt iets, ik vraag aan jou hoezo
okeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe gaat het met je rug?quote:Op zondag 26 september 2021 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie het vaak genoeg gebeuren. Soms heel verwarrend, maar het is een chat dus iedereen reageert op iedereen.![]()
Dat is een ander verhaalquote:Op zondag 26 september 2021 13:22 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik voor mijzelf spreken. ik neem soesje niet al te serieus
Ik ook niet, ze zit te ONZzinnenquote:Op zondag 26 september 2021 13:22 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik voor mijzelf spreken. ik neem soesje niet al te serieus
Prutje, thnx voor het vragenquote:
Met of zonder kruiden? Alvast eet smakelijkquote:Op zondag 26 september 2021 13:07 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nog ergens plukje van mn overleden kat liggen die ik ooit ga verorberen![]()
![]()
Ruilenquote:
eerst goed marineren en dan met wat as uit zn urn voor de extra bijtquote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met of zonder kruiden? Alvast eet smakelijk![]()
Welke?quote:
Welke onzin? Waar onzin?quote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef mootie het volgende:
En dan ook; als je onzin aan het spuien bent reageren mensen daar ook op.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]is dat niet @DerRabbit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Geen idee die ken ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef mootie het volgende:
Lunch! Ik ga een stukje hondenstaart grillen, staart is lang zat, dat stukje mist hij niet.
WAT je gaat toch geen hont etenquote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef mootie het volgende:
Lunch! Ik ga een stukje hondenstaart grillen, staart is lang zat, dat stukje mist hij niet.
Welk sausje doe je er bijquote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik jou smaak in mannen een beetje
Mag ik adviseren een beetje peterselie erdoorheen te doen?quote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
eerst goed marineren en dan met wat as uit zn urn voor de extra bijt![]()
primaquote:Op zondag 26 september 2021 13:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik adviseren een beetje peterselie erdoorheen te doen?![]()
![]()
Lijkt mij wel lekker. Bij de lange staart zou ik daar ook voor gaan. Voor een kleinere staartje zou ik voor de satesaus gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De rest die er bij staat vind ik echt niets.quote:Op zondag 26 september 2021 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh![]()
Weet ik jou smaak in mannen een beetje
Hou sowieso niet van kale mannen.
Liefst lang haar
Heb geen linkje
Heb ik ook en dan is het antwoord van degene 'Geen idee' aloa is daar goed inquote:Op zondag 26 september 2021 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is normaal in een chat, iedereen geeft antwoord
Krijg ook vaak wel antwoord van een ander als ik een ander iets vraag.
Uw ADH vitamine Worst
Verdomme....quote:Op zondag 26 september 2021 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De rest die er bij staat vind ik echt niets.
Hou sowieso niet van kale mannen.
Liefst lang haar![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 26 september 2021 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik ook en dan is het antwoord van degene 'Geen idee' aloa is daar goed in![]()
O Jee jij bent een kalequote:
je snapt het niet he!quote:Op zondag 26 september 2021 13:39 schreef Emmerdeur het volgende:
Haar op de kin is tegenwoordig langer dan op het hoofd![]()
jij weetquote:Op zondag 26 september 2021 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent de stom voor woorden!![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 13:39 schreef Emmerdeur het volgende:
Haar op de ballen is tegenwoordig langer dan op het hoofdUw ADH vitamine Worst
Badeendjes toch wel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ey eyo eyoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
WTF, Sisqó doet mee aan TI?quote:Op zondag 26 september 2021 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
at your service![]()
https://www.girlscene.nl/(...)deelnemers-instagram![]()
Ik heb net weer de tondeuse over de mijne heen gehaaldquote:Op zondag 26 september 2021 13:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ga voor zoiets:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Baard staat mij ook goed maar omdat ik kaal ben moet ik een goede scheidijn tussen baard en kaal maken en dat is lastig.. maar deze winter ga ik het proberen
Een gedicht over Maanvis
Pas hoofd doen als baard langer isquote:Op zondag 26 september 2021 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Baard staat mij ook goed maar omdat ik kaal ben moet ik een goede scheidijn tussen baard en kaal maken en dat is lastig.. maar deze winter ga ik het proberen![]()
gewoon hier voor gaanquote:Op zondag 26 september 2021 13:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ga voor zoiets:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Tijd om te racenquote:
Een gedicht over Maanvis
Nee dank jequote:Op zondag 26 september 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon hier voor gaan
[ afbeelding ]![]()
Max heeft misschien problemenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Welste Max.quote:Op zondag 26 september 2021 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Nixte Max.
Gewoon bijna 1400 uur![]()
![]()
Bedorven rookworst gegeten?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Problemen max voorbijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bottas he, die gaat hem verplicht dwars liggen. Denk niet dat Max vooraan komt maar een paar plekjes zou mooi zijn.quote:![]()
Janien laat jij je poesje even zienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hema vreet zoveel rookvlees, daar zit vast wel eens eentje tussen die over de de datum is en niet helemaal fris meer.quote:
Lack of common cents![]()
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed. Ben sinds kort gaan kijken en elke keer dat ik inschakel is er een rode vlag, ligt ie in ziekenhuis, of is ie gaan hompiekurken met Ham zijn auto.quote:![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed. Ben sinds kort gaan kijken en elke keer dat ik inschakel is er een rode vlag, ligt ie in ziekenhuis, of is ie gaan hompiekurken met Ham zijn auto.![]()
![]()
rookvlees is weer iets andersquote:Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hema vreet zoveel rookvlees, daar zit vast wel eens eentje tussen die over de de datum is en niet helemaal fris meer.Uw ADH vitamine Worst
owja sorry, rookworst.quote:Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rookvlees is weer iets andersLack of common cents![]()
Hamilton 7e nuTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik gun sainz wel een overwinningTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Soberso gunt iedereen dat Ferrari, dat is natuurlijk het enige beste team ever!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vroeger was het saai met schumacher maar nu gun ik het die 2 jonkies welquote:Op zondag 26 september 2021 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso gunt iedereen dat Ferrari, dat is natuurlijk het enige beste team ever!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Verstappen bottas al vorbeiTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tsja, ik gun het ze sowieso altijdquote:Op zondag 26 september 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vroeger was het saai met schumacher maar nu gun ik het die 2 jonkies wel
Hup MaxHup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
Hup Max
![]()
![]()
En over corona en breipatronenquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
oh gaat het de komende uren hier alleen over f1Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tuurlijk niet. Vertel maar ietsquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
oh gaat het de komende uren hier alleen over f1![]()
Ieluk gladjakkertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
booswoeste brief gestuurd zeker?quote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
ben gisteren bij de bk niet om qr gevraagd
maar schijnt dat je ook bij afhalen qr moet laten zien omdat je naar binnen gaatUw ADH vitamine Worst
Die is te kleinquote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
ben gisteren bij de bk niet om qr gevraagd![]()
SNap dat nooit is een speciale topic voorquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
oh gaat het de komende uren hier alleen over f1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
booswoeste brief gestuurd zeker?quote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had laatst een noodlesoepje, zat er geen kruiden zakje in
Uw ADH vitamine Worst
Wel om je bmi?quote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
ben gisteren bij de bk niet om qr gevraagdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vooral datquote:
Ik heb een paar keer dubbele gehad!quote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had laatst een noodlesoepje, zat er geen kruiden zakje inTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik heb het dus wel echt overwogenquote:Op zondag 26 september 2021 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
booswoeste brief gestuurd zeker?![]()
Een f1 post is ook een bolkquote:Op zondag 26 september 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap dat nooit is een speciale topic voorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 26 september 2021 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het dus wel echt overwogen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Als je een brief stuurt krijg je sowieso een cadeaupakket vaakquote:Op zondag 26 september 2021 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het dus wel echt overwogen
Een gedicht over Maanvis
Das waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga er nog is overna denken!quote:Op zondag 26 september 2021 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je een brief stuurt krijg je sowieso een cadeaupakket vaak
Dacht dat de race om 15 uur begonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 1841 / +85 / +113 / 6087 / 6544
2. Dotteke / 1582 / +51 / +115 / 5903 / 6686
3. mario390 / 1201 / +64 / +0 / 2913 / 3473
4. greysbones / 810 / +6 / +2 / 7165 / 7480
5. Ferrous / 543 / +41 / +25 / 2078 / 2270
6. Mrsloveable / 490 / +28 / +6 / 2831 / 3196
7. Superbadeendje / 487 / +19 / +6 / 1653 / 2071
8. hemarookworst / 458 / +35 / +23 / 2017 / 2267
9. Dr.Mikey / 446 / +69 / +21 / 705 / 864
10. Emmerdeur / 438 / +99 / +10 / 2445 / 2762
11. Grrrrrrrr / 383 / +0 / +0 / 496 / 591
12. chufi / 375 / +0 / +12 / 144 / 249
13. Schakeltopia / 333 / +35 / +9 / 5076 / 5334
14. maily / 323 / +36 / +10 / 2220 / 2362
15. Jacquelinehasselbaink / 316 / +0 / +0 / 883 / 970
16. gebrokenglas / 304 / +6 / +0 / 1662 / 1824
17. DerRabbit / 300 / +35 / +58 / 1193 / 1328
18. DJMO / 298 / +3 / +3 / 1223 / 1430
19. mazaru / 272 / +10 / +4 / 1586 / 1737
20. MCH / 269 / +0 / +0 / 1430 / 1574SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb bij unox gewerkt. Ging altijd zo daarquote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga er nog is overna denken!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
3e Hamiltonquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: