Met de accu?quote:
Bedorven rookworst gegeten?quote:
Bottas he, die gaat hem verplicht dwars liggen. Denk niet dat Max vooraan komt maar een paar plekjes zou mooi zijn.quote:
Hema vreet zoveel rookvlees, daar zit vast wel eens eentje tussen die over de de datum is en niet helemaal fris meer.quote:
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed. Ben sinds kort gaan kijken en elke keer dat ik inschakel is er een rode vlag, ligt ie in ziekenhuis, of is ie gaan hompiekurken met Ham zijn auto.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed. Ben sinds kort gaan kijken en elke keer dat ik inschakel is er een rode vlag, ligt ie in ziekenhuis, of is ie gaan hompiekurken met Ham zijn auto.
rookvlees is weer iets andersquote:Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hema vreet zoveel rookvlees, daar zit vast wel eens eentje tussen die over de de datum is en niet helemaal fris meer.
owja sorry, rookworst.quote:Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rookvlees is weer iets anders
Soberso gunt iedereen dat Ferrari, dat is natuurlijk het enige beste team ever!quote:
Vroeger was het saai met schumacher maar nu gun ik het die 2 jonkies welquote:Op zondag 26 september 2021 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso gunt iedereen dat Ferrari, dat is natuurlijk het enige beste team ever!
Tsja, ik gun het ze sowieso altijdquote:Op zondag 26 september 2021 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vroeger was het saai met schumacher maar nu gun ik het die 2 jonkies wel
En over corona en breipatronenquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
oh gaat het de komende uren hier alleen over f1
Tuurlijk niet. Vertel maar ietsquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ieluk gladjakkertquote:
booswoeste brief gestuurd zeker?quote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
ben gisteren bij de bk niet om qr gevraagd
Die is te kleinquote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
SNap dat nooit is een speciale topic voorquote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
booswoeste brief gestuurd zeker?quote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had laatst een noodlesoepje, zat er geen kruiden zakje in
Wel om je bmi?quote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Vooral datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |