Je kan zo een film script schrijvenquote:Op zondag 26 september 2021 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh da's ook een dingetje idd, slaapverlamming waarbij men door de eeuwen heen andere dingen ziet.
In de middeleeuwen kwam het door geesten en demonen, maar omdat men daar tegenwoordig niet zo veel meer in gelooft en men meer denkt aan buitenaards leven, verandert ons brein die ervaring in een alien ontvoering.
Dan worden er experimenten op je uitgevoerd (vooral gericht op reproductie) en word je weer terug in je bed gelegd.
quote:Op zondag 26 september 2021 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh da's ook een dingetje idd, slaapverlamming waarbij men door de eeuwen heen andere dingen ziet.
In de middeleeuwen kwam het door geesten en demonen, maar omdat men daar tegenwoordig niet zo veel meer in gelooft en men meer denkt aan buitenaards leven, verandert ons brein die ervaring in een alien ontvoering.
Dan worden er experimenten op je uitgevoerd (vooral gericht op reproductie) en word je weer terug in je bed gelegd.
In elke mythe zit een deel van waarheidquote:Op zondag 26 september 2021 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou mijn afscheidstopic in [BNW] was dat ik ontmaskerd was door de mensen in dat subforum en dat ik terruggefloten werd door illuminati headquarters.(Ik ben daar wel eens voor illuminati uitgemaakt enzo!
)
Het leuke is dat het op een oude film gebaseerd is juist!quote:Op zondag 26 september 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo een film script schrijven
Toch niet deze hoop ikquote:Op zondag 26 september 2021 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leuke is dat het op een oude film gebaseerd is juist!Ik weet de naam ff niet, maar het was een klassieker die bij de toenmalige fans is blijven hangen.
Toen sommigen er van een keer een slaapverlamming kregen, droomden ze scènes van die film tijdens die ervaring.
Dat hebben ze dus flink rond zitten bazuinen: "Die aliens van die film zijn echt! Kijk die film, zo zien ze er echt uit!"
Meer mensen gingen kijken en meer mensen ervaarden dit. En op een gegeven moment kwamen er tekeningen van die aliens die over het internet verspreid werden en de film werd meer en meer vergeten en de massa-hysterie werd steeds groter.
Dit is ook een leuke over hoe zoiets werkt:
Die verschrikkelijk slechte tekenstijl maakt het juist extra leuk!
Ook wel grappig dat de datum van de killswitch steeds vooruit wordt geschovenquote:Op zondag 26 september 2021 08:51 schreef ToT het volgende:
En nu hebben we die 5G nanochips-massahysterie met kelders in pizza-restaurants enzo.
Ik zit net te lezen over Hilary in een kelder van een pizza restaurant (waarvan is bewezen dat ie helemaal geen kelder heeftquote:Op zondag 26 september 2021 08:51 schreef ToT het volgende:
En nu hebben we die 5G nanochips-massahysterie met kelders in pizza-restaurants enzo.
Maar hoe verklaar je dan dat ik sinds mijn 2e prik constant een 5g verbinding heb!?quote:Op zondag 26 september 2021 08:51 schreef ToT het volgende:
Zelfbolk op een seconde weer!
Ja, dat dus!quote:Op zondag 26 september 2021 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen over Hilary in een kelder van een pizza restaurant (waarvan is bewezen dat ie helemaal geen kelder heeft)
Nieuwe iPhone gekocht?quote:Op zondag 26 september 2021 08:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat ik sinds mijn 2e prik constant een 5g verbinding heb!?
Dat is omdat de aliens een analprobe hebben ingebracht bij je na het drinken van kinderbloedquote:Op zondag 26 september 2021 08:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat ik sinds mijn 2e prik constant een 5g verbinding heb!?
Nee joh, begin dit jaar nieuw tel abbo afgesloten en toen eindelijk 5g netwerk gekregenquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen over Hilary in een kelder van een pizza restaurant (waarvan is bewezen dat ie helemaal geen kelder heeft)
Dat analprobe klinkt wel geloofwaardig bij Derrabbit. Derhalve accepteer ik je hele bericht.quote:Op zondag 26 september 2021 08:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is omdat de aliens een analprobe hebben ingebracht bij je na het drinken van kinderbloed
quote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat analprobe klinkt wel geloofwaardig bij Derrabbit. Derhalve accepteer ik je hele bericht.
quote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat analprobe klinkt wel geloofwaardig bij Derrabbit. Derhalve accepteer ik je hele bericht.
Ik las net over bizarre complottheorieen, waarom ze voor waar worden aangenomen: omdat een deel geloofwaardig is nemen ze de rest erbij aan voor waar. Daar zinspeelde ik dus net opquote:
Dat is bij de wappies ook het geval,quote:Op zondag 26 september 2021 09:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las net over bizarre complottheorieen, waarom ze voor waar worden aangenomen: omdat een deel geloofwaardig is nemen ze de rest erbij aan voor waar. Daar zinspeelde ik dus net op
Zoals die rokende neusbel die denkt dat het vaccin slecht voor je gezondheid is?quote:Op zondag 26 september 2021 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is bij de wappies ook het geval,die maken het ook geloofwaardig vandaar zoveel volgers
Ja mooi is dat he, een peuk is niet erg maar een vaccin kan nietquote:Op zondag 26 september 2021 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals die rokende neusbel die denkt dat het vaccin slecht voor je gezondheid is?
Beetje als dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg ToT vanaf nu aan, wat hij allemaal zegt klinkt geloofwaardig.
Hierin volgt hij je nog liever denk ikquote:
Dat heb ik dus ook al gevraagd. Kreeg een regelrechte afwijzingquote:Op zondag 26 september 2021 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er ook een middengroep? Ik voel me buitengesloten zo?
Morguh Haagsquote:
Wat een lulhannes!quote:Op zondag 26 september 2021 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al gevraagd. Kreeg een regelrechte afwijzing
Ja je moet met één stem naar buiten treden, geen eigen meningen verkondigen, bla bla bla.quote:Op zondag 26 september 2021 09:09 schreef Haags het volgende:
Vraagje; hoeveel kamerleden zijn er eigenlijk ontslagen voor de toeslagenaffaire?
#FreeMonaKeijzer
"Wie niet met mij is, is tegen mij."quote:Op zondag 26 september 2021 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er ook een middengroep? Ik voel me buitengesloten zo?
Tuurlijk heeft ze gelijk. Maar als je kritiek hebt op Noord Korea (Rutte en de Jonge) dan vlieg je eruit.quote:Op zondag 26 september 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet met één stem naar buiten treden, geen eigen meningen verkondigen, bla bla bla.
Verbazingwekkend veel mensen hier op FOK! zijn het daar mee eens.
Maar dat hele beleid IS gewoon niet meer te verdedigen. Ze heeft gewoon gelijk!
Ja nee scheen wel een algemeen politiek dingetje te zijn? Met één stem spreken enzo?quote:Op zondag 26 september 2021 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk. Maar als je kritiek hebt op Noord Korea (Rutte en de Jonge) dan vlieg je eruit.
Vond het een mooie serie. Maar duurde te lang.quote:
Komt het daaruit?quote:Op zondag 26 september 2021 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan is de Bijbel een slechte rip-off.
Ze is dan wel ontslagen als staatssecretaris maar nog wel kamerlid maar daar schijnt CDA vandaag of morgen nog over te gaan praten en gaat ze waarschijnlijk uit de CDA gezet worden.quote:Op zondag 26 september 2021 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee scheen wel een algemeen politiek dingetje te zijn? Met één stem spreken enzo?
Wordt volgens mij vaak zat overtreden, en dan krijg je weer van die éénmansfracties erna enzo.
Ja Jezus scheen niet zo heel erg lief te zijn voor mindergelovigen. Volg je hem niet, dan volg je satan.quote:
Dit zet echt zooooo veel kwaad bloed.quote:Op zondag 26 september 2021 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is dan wel ontslagen als staatssecretaris maar nog wel kamerlid maar daar schijnt CDA vandaag of morgen nog over te gaan praten en gaat ze waarschijnlijk uit de CDA gezet worden.
Het moet niet gekker worden hèquote:Op zondag 26 september 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zet echt zooooo veel kwaad bloed.
Ze heeft gewoon super goede punten waar veel mensen kritiek op en vragen over hebben.
Maar nee: muil dicht en gehoorzamen!
Helaas weinig bijval, merendeel zijn toch echt de kleinere fracties, PVV is de grootste van hun allemaal maar neemt niemand serieus.quote:Op zondag 26 september 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zet echt zooooo veel kwaad bloed.
Ze heeft gewoon super goede punten waar veel mensen kritiek op en vragen over hebben.
Maar nee: muil dicht en gehoorzamen!
Volg ToT, sluit je bij ons aan. Zet in je ondertitel dat je ToT volgt.quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden hè
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volg ToT, sluit je bij ons aan. Zet in je ondertitel dat je ToT volgt.
quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de politiek eens goede dingen doet, dan moet je juist beginnen met vragen stellen wat er aan de hand is!quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is net als met stemmen in een vergadering over een puntquote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus die zeer duidelijk vragen die mensen hebben over die bizarre tegenstrijdigheden wordt door vrijwel alle partijen aan de kant geveegd?quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helaas weinig bijval, merendeel zijn toch echt de kleinere fracties, PVV is de grootste van hun allemaal maar neemt niemand serieus.
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Tis een beetje boel gek wat er nu gebeurdquote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Botjes!
Ja ik weet niet hoe het allemaal in de politiek werkt, wat je wel mag zeggen en wanneer je de herr übersturmbahnführer volkomen moet gehoorzamen omdat zijn befehl nu eenmaal befehl is?
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volg ToT, sluit je bij ons aan. Zet in je ondertitel dat je ToT volgt.
Als Rutte en de jong afzwaaien stel ik geen vragen maar hang de vlag uitquote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de politiek eens goede dingen doet, dan moet je juist beginnen met vragen stellen wat er aan de hand is!
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.quote:Op zondag 26 september 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net als met stemmen in een vergadering over een punt
ALs de meerderheid voor is wordt het punt aangenomen, dan moet je na de vergadering er niet meer verder over zeuren maar als bestuur gezamenlijk een punt innemen.
Ze had er niet voor ontslagen hoeven worden maar het is niet netjes wat ze deed
quote:Op zondag 26 september 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.
Voor Hugo de Jong zou ik ook zeker de vlag uithangen, vuile klap hond dat het isquote:Op zondag 26 september 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Rutte en de jong afzwaaien stel ik geen vragen maar hang de vlag uit
Ik zeg toch ook dat ze niet ontslagen had hoeve wordenquote:Op zondag 26 september 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachenquote:Op zondag 26 september 2021 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor Hugo de Jong zou ik ook zeker de vlag uithangen, vuile klap hond dat het is![]()
Rutte zal het wel allemaal weg lachen zolang de VVD nog steeds de grootste partij is.
Hij wil dagje uitquote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier heeft een volle luier, ik veschoon hem: "Auto, toet toet?"
- "Nee mannetje, we gaan nergens naar toe."
Dat zouden ze gaan doen maar tot nu toe schiet dat niet erg opquote:Op zondag 26 september 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet ontslagen had hoeve worden
Het wordt tijd dat ze in dat kabinet eens aan een nieuwe kabinet gaan werken ipv elkaar afmaken
quote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachen
Walgelijke houding
IK ben gestopt met het volgen van dit politie geleuter.( de debatten) Het gaat nergens meer om.quote:Op zondag 26 september 2021 09:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zouden ze gaan doen maar tot nu toe schiet dat niet erg opZelfs Omtzigt heeft dat onlangs nog aangestipt.
+kquote:Op zondag 26 september 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gestopt met het volgen van dit politie geleuter.( de debatten) Het gaat nergens meer om.
O dat is een goed teken, dan heeft hij het echt naar zijn zin daarquote:
Ja voornamelijk terug wordt een ramp. Maar ik zorg dat ik zoveel als mogelijk thuiswerk komende weken.quote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
@:Haags moet jij hier over als je naar je werk gaat?
https://www.telegraaf.nl/(...)ag-negen-dagen-dicht
Wie? En waar???quote:Op zondag 26 september 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
SBE is er!! Ik herhaal: SBE is er!!
![]()
![]()
![]()
Kan ik mij voorstellen, hier zit je niet op te wachten.quote:Op zondag 26 september 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja voornamelijk terug wordt een ramp. Maar ik zorg dat ik zoveel als mogelijk thuiswerk komende weken.
Het is geloof ik overal een ongekend zooitje. De stad Den Haag kent ook al velen werkzaamheden/opbrekingen op het moment.quote:Op zondag 26 september 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, hier zit je niet op te wachten.
Mijn dochter werkt in Arnhem doet er bijna een uur langer over om thuis te komen door wegwerkzaamheden.
Drama is dat altijd.
quote:
quote:
Geloof de meeste mensen wel. Ze beginnen overal tegelijk. Alles loopt vast of je bent heel veel tijd kwijtquote:Op zondag 26 september 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is geloof ik overal een ongekend zooitje. De stad Den Haag kent ook al velen werkzaamheden/opbrekingen op het moment.
Ik word er een beetje moe van.
Moest ik gelijk aan denken toen ik het plaatje tevoorschijn haalde!quote:Op zondag 26 september 2021 09:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Elke keer dat je dit post en ik moet scrollen he om de SBE te zien denk ik dat je mario bent.
Ja precies.quote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof de meeste mensen wel. Ze beginnen overal tegelijk. Alles loopt vast of je bent heel veel tijd kwijt
Dat gelach ben ik ook al jaren zat en nu al helemaalquote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachen
Walgelijke houding
Schilder die lachende bakkes op de Twin Towers en flikker er een heks op een bezemsteel tegenaan!quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gelach ben ik ook al jaren zat en nu al helemaal;r
Dat risico zit er ook weer in.quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
En dan vriest het komende winter een weekje kapot hard en dan kunnen ze daarna weer opnieuw beginnen. Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |