Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volg ToT, sluit je bij ons aan. Zet in je ondertitel dat je ToT volgt.
quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden hè
Als de politiek eens goede dingen doet, dan moet je juist beginnen met vragen stellen wat er aan de hand is!quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is net als met stemmen in een vergadering over een puntquote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus die zeer duidelijk vragen die mensen hebben over die bizarre tegenstrijdigheden wordt door vrijwel alle partijen aan de kant geveegd?quote:Op zondag 26 september 2021 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helaas weinig bijval, merendeel zijn toch echt de kleinere fracties, PVV is de grootste van hun allemaal maar neemt niemand serieus.
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Tis een beetje boel gek wat er nu gebeurdquote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Botjes!
Ja ik weet niet hoe het allemaal in de politiek werkt, wat je wel mag zeggen en wanneer je de herr übersturmbahnführer volkomen moet gehoorzamen omdat zijn befehl nu eenmaal befehl is?
quote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volg ToT, sluit je bij ons aan. Zet in je ondertitel dat je ToT volgt.
Als Rutte en de jong afzwaaien stel ik geen vragen maar hang de vlag uitquote:Op zondag 26 september 2021 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de politiek eens goede dingen doet, dan moet je juist beginnen met vragen stellen wat er aan de hand is!
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.quote:Op zondag 26 september 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net als met stemmen in een vergadering over een punt
ALs de meerderheid voor is wordt het punt aangenomen, dan moet je na de vergadering er niet meer verder over zeuren maar als bestuur gezamenlijk een punt innemen.
Ze had er niet voor ontslagen hoeven worden maar het is niet netjes wat ze deed
quote:Op zondag 26 september 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.
Voor Hugo de Jong zou ik ook zeker de vlag uithangen, vuile klap hond dat het isquote:Op zondag 26 september 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Rutte en de jong afzwaaien stel ik geen vragen maar hang de vlag uit
Ik zeg toch ook dat ze niet ontslagen had hoeve wordenquote:Op zondag 26 september 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan had zowel Grapperhaus en Rutte ook ontslagen moeten worden als het toch al volgens de regels moet.
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachenquote:Op zondag 26 september 2021 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor Hugo de Jong zou ik ook zeker de vlag uithangen, vuile klap hond dat het is![]()
Rutte zal het wel allemaal weg lachen zolang de VVD nog steeds de grootste partij is.
Hij wil dagje uitquote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier heeft een volle luier, ik veschoon hem: "Auto, toet toet?"
- "Nee mannetje, we gaan nergens naar toe."
Dat zouden ze gaan doen maar tot nu toe schiet dat niet erg opquote:Op zondag 26 september 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet ontslagen had hoeve worden
Het wordt tijd dat ze in dat kabinet eens aan een nieuwe kabinet gaan werken ipv elkaar afmaken
quote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachen
Walgelijke houding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |