IK ben gestopt met het volgen van dit politie geleuter.( de debatten) Het gaat nergens meer om.quote:Op zondag 26 september 2021 09:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zouden ze gaan doen maar tot nu toe schiet dat niet erg opZelfs Omtzigt heeft dat onlangs nog aangestipt.
+kquote:Op zondag 26 september 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gestopt met het volgen van dit politie geleuter.( de debatten) Het gaat nergens meer om.
O dat is een goed teken, dan heeft hij het echt naar zijn zin daarquote:
Ja voornamelijk terug wordt een ramp. Maar ik zorg dat ik zoveel als mogelijk thuiswerk komende weken.quote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
@:Haags moet jij hier over als je naar je werk gaat?
https://www.telegraaf.nl/(...)ag-negen-dagen-dicht
Wie? En waar???quote:Op zondag 26 september 2021 09:26 schreef SolidasRock het volgende:
SBE is er!! Ik herhaal: SBE is er!!
![]()
![]()
![]()
Kan ik mij voorstellen, hier zit je niet op te wachten.quote:Op zondag 26 september 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja voornamelijk terug wordt een ramp. Maar ik zorg dat ik zoveel als mogelijk thuiswerk komende weken.
Het is geloof ik overal een ongekend zooitje. De stad Den Haag kent ook al velen werkzaamheden/opbrekingen op het moment.quote:Op zondag 26 september 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, hier zit je niet op te wachten.
Mijn dochter werkt in Arnhem doet er bijna een uur langer over om thuis te komen door wegwerkzaamheden.
Drama is dat altijd.
quote:
quote:
Geloof de meeste mensen wel. Ze beginnen overal tegelijk. Alles loopt vast of je bent heel veel tijd kwijtquote:Op zondag 26 september 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is geloof ik overal een ongekend zooitje. De stad Den Haag kent ook al velen werkzaamheden/opbrekingen op het moment.
Ik word er een beetje moe van.
Moest ik gelijk aan denken toen ik het plaatje tevoorschijn haalde!quote:Op zondag 26 september 2021 09:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Elke keer dat je dit post en ik moet scrollen he om de SBE te zien denk ik dat je mario bent.
Ja precies.quote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof de meeste mensen wel. Ze beginnen overal tegelijk. Alles loopt vast of je bent heel veel tijd kwijt
Dat gelach ben ik ook al jaren zat en nu al helemaalquote:Op zondag 26 september 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rutte is zolangzamerhand alleen nog maar aan het lachen
Walgelijke houding
Schilder die lachende bakkes op de Twin Towers en flikker er een heks op een bezemsteel tegenaan!quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gelach ben ik ook al jaren zat en nu al helemaal;r
Dat risico zit er ook weer in.quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
En dan vriest het komende winter een weekje kapot hard en dan kunnen ze daarna weer opnieuw beginnen. Mooi man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |