Ja goed. Weinig kans tegen een wolf.quote:
Dat 5G is verkeerd begrepen joh. De upgrade van de masten was alleen grotere antennes, de 5G is het vaccin. Iedereen is straks n wifihotspotquote:Op zondag 26 september 2021 08:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
5G, bloed van kinderen onder de vaticaan en nou zilverwater
Bloed van kinderen, dat had ik nog niet gehoord. Het is een maffe wereld die wappie wereldquote:Op zondag 26 september 2021 08:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
5G, bloed van kinderen onder de vaticaan en nou zilverwater
Ja, triest. Maar het is en blijft de natuur.quote:Op zondag 26 september 2021 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goed. Weinig kans tegen een wolf.
Volgens mij is ie boos? Weet ik niet zeker hoor.quote:Op zondag 26 september 2021 08:36 schreef ToT het volgende:
Alex Jones is sowieso ook niet vies om z'n wappie conspiracy volgelingen een poot uit te draaien.
https://www.forbes.com/si(...)lver-cures-fda-says/
[ afbeelding ]
Zijn middeltjes zullen vast wel iets doen, aangezien zijn hart het nog niet begeven heeft.
Oh ja "de elite" blijft zo lang jong en gezond omdat ze dat drinken.quote:Op zondag 26 september 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bloed van kinderen, dat had ik nog niet gehoord. Het is een maffe wereld die wappie wereld
Allemaal toneel die ventquote:Op zondag 26 september 2021 08:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij is ie boos? Weet ik niet zeker hoor.
Op sommige graven in NL lagen er brieven van wappies die claimden dat die kinderen gedood waren om hun bloed, is paar keren in het nieuws geweest. De ouders van die kinderen vonden het heel erg om zulke brieven te vinden. Niet meegekregen?quote:Op zondag 26 september 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bloed van kinderen, dat had ik nog niet gehoord. Het is een maffe wereld die wappie wereld
Ja dat is zijn imago.quote:Op zondag 26 september 2021 08:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij is ie boos? Weet ik niet zeker hoor.
Het is wat allemaalquote:Op zondag 26 september 2021 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja "de elite" blijft zo lang jong en gezond omdat ze dat drinken.
En ze werken samen met gedaantewisselende reptielen uit de kern van de aarde. (Reptillians) Queen Elizabeth, George Bush en diverse andere machthebbende personen zijn zulke hagedissen.
Doet me denken aan Smith: More.... mooooore. More! En dan evil laugh.quote:Op zondag 26 september 2021 08:38 schreef ToT het volgende:
En ze kweken de mensheid tot er genoeg van ons zijn zodat ze ons kunnen oogsten en opeten.
Ehhhh hoeveel miljard van ons zijn er nou nodig?
En dat terwijl ik elke zaterdag nacht door grey aliens wordt ontvoerd.quote:Op zondag 26 september 2021 08:38 schreef ToT het volgende:
En ze kweken de mensheid tot er genoeg van ons zijn zodat ze ons kunnen oogsten en opeten.
Ehhhh hoeveel miljard van ons zijn er nou nodig?
O heb ik echt nooit gehoord. Wel dat Van DIssel een kindermoordenaar was en dat op graven van kinderen werd gelegd. Maar wat jij zegt nietquote:Op zondag 26 september 2021 08:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op sommige graven in NL lagen er brieven van wappies die claimden dat die kinderen gedood waren om hun bloed, is paar keren in het nieuws geweest. De ouders van die kinderen vonden het heel erg om zulke brieven te vinden. Niet meegekregen?
Ik heb standaard een magneet in m'n tas/jas zittenquote:Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met een magneetje kan je de vaccin weer uit je bloed krijgen heb ik me laten vertellen.
Ze brengen je steeds weer terugquote:Op zondag 26 september 2021 08:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En dat terwijl ik elke zaterdag nacht door grey aliens wordt ontvoerd.
Moet niet gekker worden 🤣🤣🤣🤣
ToT, bill had je gevraagd niet meer dit overal te vertellenquote:Op zondag 26 september 2021 08:42 schreef ToT het volgende:
1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
2. Guide reproduction wisely – improving fitness and diversity.
3. Unite humanity with a living new language.
4. Rule passion – faith – tradition – and all things with tempered reason.
5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
7. Avoid petty laws and useless officials.
8. Balance personal rights with social duties.
9. Prize truth – beauty – love – seeking harmony with the infinite.
10. Be not a cancer on the earth – Leave room for nature – Leave room for nature.
Heel [BNW] gelooft dat "de elite" (voornamelijk joodse mensen overigens) hard bezig zijn om dit voor elkaar te krijgen: de mensheid decimeren tot onder een half miljard, gecontroleerde voortplanting, een wereldrechtbank (maar eigenlijk een New World Order; een wereldregering) enz.
Oh da's ook een dingetje idd, slaapverlamming waarbij men door de eeuwen heen andere dingen ziet.quote:
Verstandigquote:Op zondag 26 september 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb standaard een magneet in m'n tas/jas zitten
quote:Op zondag 26 september 2021 08:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
ToT, bill had je gevraagd niet meer dit overal te vertellen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |