quote:Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met een magneetje kan je de vaccin weer uit je bloed krijgen heb ik me laten vertellen.
Wishful thinkingquote:Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met een magneetje kan je de vaccin weer uit je bloed krijgen heb ik me laten vertellen.
Nee had ik nog niet gezien. Mooie beelden.quote:Op zondag 26 september 2021 08:26 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine heb je dit gezien?
https://www.gld.nl/nieuws(...)gevecht-op-de-veluwe
Yessssquote:Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat mij betreft welquote:Op zondag 26 september 2021 08:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gisteren aan de silver en gold strike gezeten, telt dat ook?
Zielig voor dat hertquote:Op zondag 26 september 2021 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee had ik nog niet gezien. Mooie beelden.
Ja dat adviseren de wappies als je bij iemand in de buurt komt die gevaccineerd isquote:Op zondag 26 september 2021 08:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord.
Moet je vaker in [BNW} gaan kijken!quote:Op zondag 26 september 2021 08:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord.
5G, bloed van kinderen onder de vaticaan en nou zilverwaterquote:Op zondag 26 september 2021 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat adviseren de wappies als je bij iemand in de buurt komt die gevaccineerd is
quote:Op zondag 26 september 2021 08:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Man tis nog vroeg en heb veel silver en goud op
Heb erop gegoogeld.quote:Op zondag 26 september 2021 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je vaker in [BNW} gaan kijken!
Miracle cure voor alles, en het doodt schadelijke bacteriën in je lichaam terwijl het de goede met rust laat!Heus waar!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |