SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga gewoon alle kale mannen aanspreken en Melting alle kleine vrouwen. Komt goed.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Je kan ook je Pardoes sloffen aantrekken, dat valt ook wel op…
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…
Als ik terugkom met bier, was het de goede.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens vandaag om middernacht stoppen.
Ben best moe, en morgen weer vroeg op.
Is goed. Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.
Ik wens jullie een leuke dag morgen en we horen wel of jullie het overleefd hebben…
Dank je wel MadMaster. Het zal vast leuk worden morgen. Welterusten!quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.
Ik wens jullie een leuke dag morgen en we horen wel of jullie het overleefd hebben…
quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Na die vorige plaat komt het morgen wel goed met jullie…![]()
Lionel & Diana.quote:Op zondag 26 september 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
Deze duo's vergeet ik altijd. My endless love van Barbra Streisand en ??? (Barbra is ook al een gok)
Echt, in mijn hoofd heb ik een duo-blokkade.quote:
En dan heb je nog eens geen bier op.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, in mijn hoofd heb ik een duo-blokkade.
Helemaal geen alcohol zelfs.quote:Op zondag 26 september 2021 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens geen bier op.
Dank je en inderdaad tot morgen.quote:Op zondag 26 september 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Slaap lekker en tot morgen! En doe rustig aan hoor, want er geldt geen tijdsslot meer.
Rataplan, ook welterusten gewenst!
Dank! Jij ook.quote:Op zondag 26 september 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Slaap lekker en tot morgen! En doe rustig aan hoor, want er geldt geen tijdsslot meer.
Rataplan, ook welterusten gewenst!
quote:
Vanmiddag is formule 1 dus ik ben bang van niet.quote:Op zondag 26 september 2021 09:34 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen, ga je vandaag ook genieten van het mooi weer ?
quote:Op zondag 26 september 2021 09:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanmiddag is formule 1 dus ik ben bang van niet.
Nu eerst genieten van een cappuccino uit mijn 'nieuwe' espressoapparaat.
Gister al helemaal schoon gemaakt, ontkalkt, molentje een tandje fijner gezet zodat de doorlooptijd ongeveer 25 seconden is... nu eerst proeven
Ze wilden hem al bijna weg gooien. Waarschijnlijk omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten en hoe ze hem moeten testen...quote:
Van het apparaat dat ik hier ook heb, gebruik ik het stoompijpje zeker 3 keer per week maar daar is niet echt goede espresso uit te krijgen (een delonghi met ook een normaal koffieapparaat er aan vast). Met deze moet dat wel lukken na veel tunen en tweaken met maalgraad en dosering.quote:Op zondag 26 september 2021 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, zo’n ‘nieuw’ apparaat. De onze lekt soms een beetje, ik gok dat we voor het nieuwe huis de kleinere versie (zonder stoompijpje) gaan aanschaffen, geen idee waarom mama Symph deze heeft gekocht, ik gok omdat deze op voorraad was, stoompijpje is nog nooit gebruikt in al die jaren
Goeie deal dus!quote:Op zondag 26 september 2021 09:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze wilden hem al bijna weg gooien. Waarschijnlijk omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten en hoe ze hem moeten testen...
Voor 12,50 wil ik de gok dan wel wagen voor een machine die nieuw ongeveer 40 keer zo veel kost.
Cappuchinotest is geslaagd
Absoluut.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig welk apparaat het is…quote:Op zondag 26 september 2021 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut.
Al moet ik nu wel op zoek naar een goede weegschaal die onder mijn portofilter past, een nieuwe tamper (heb er nu eentje van plastic bij) en op termijn een betere molen.
De espresso is ook best redelijk. In elk geval beter dan uit de machine die ik al had.
Bijna dezelfde als deze, heeft alleen wat andere knopjes:quote:Op zondag 26 september 2021 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig welk apparaat het is…
Ik dacht net als DDM eerst ook dat het een volautomaat was, maar dit is een mooie old skool versie.quote:Op zondag 26 september 2021 10:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde als deze, heeft alleen wat andere knopjes:
[ afbeelding ]
Ik kan er verder erg weinig over vinden weet alleen dat hij uit de Imat fabriek komt en een dubbel thermoblok heeft.
Ze zijn ook verkocht onder het label van Faema.
Nee, dat wil ik ook niet. Dan heb ik er veel te weinig controle over.quote:
Onze barista…quote:Op zondag 26 september 2021 11:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook niet. Dan heb ik er veel te weinig controle over.
Klopt, maar dat onderhoud valt best mee. De afdichtingen een beetje in de gaten houden en regelmatig ontkalken maar gelukkig hebben we hier heel zacht water uit de kraan.quote:Op zondag 26 september 2021 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht net als DDM eerst ook dat het een volautomaat was, maar dit is een mooie old skool versie.
Vraagt wel wat periodiek onderhoud, maar dan heb je ook wat…
Ik heb dan ook geen espressomachine gekocht maar een hobbyquote:
Ik ken alleen hoofdpijn bij naderende sneeuwbuien…quote:Op zondag 26 september 2021 11:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zou het aan het weer liggen?
Heb de hele week al last van stevige hoofdpijn in combinatie met meer vermoeidheid als gebruikelijk (Voor mijn doen dan althans)
Honkbal, beslissende wedstrijd voor al dan niet deelname aan de Holland Series én plaatsing voor Europese clubkampioenschap volgend jaar…quote:Nog leuke activiteiten voor deze zondag gepland?
Dat lijkt mij dan een behoorlijk spannende wedstrijd. Veel plezier toegewenst MadMaster.quote:Op zondag 26 september 2021 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honkbal, beslissende wedstrijd voor al dan niet deelname aan de Holland Series én plaatsing voor Europese clubkampioenschap volgend jaar…
Ja, inderdaad. Een heel pakket van 8 biertjes. Super aardig en lekker!quote:Op zondag 26 september 2021 12:19 schreef Rafeiro het volgende:
Kabouterbiertje geloof ik. En nee niet voor die van jou Just Me![]()
Toffe gast is het ook wel of niet
Dat was een vroegertje/vluggertje dan…quote:Op zondag 26 september 2021 12:17 schreef livelink het volgende:
Jeej, Melting ontmoet en heerlijke biertjes gehad. Dus het was de juiste match. Melting mag nu 1,5 uur naar huis rijden en dan zit zijn R49-tour/vakantie er weer op
Klopt inderdaad. Als volwassene ben je er zo doorheen. En ik moest nog door naar Waddinxveen.quote:Op zondag 26 september 2021 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat museum is ook niet zo boeiend als je geen kind bent, ik vind het jammer dat ze dit ervan gemaakt hebben, vroeger was het gewoon een gemoedelijk openluchtmuseumpje en zeker met de jaarlijkse Pasar Perron erg gezellig.
De eerste drempel is overwonnen!!quote:Op zondag 26 september 2021 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink gaat vanaf nu alle meets van het hele forum af
Anderhalf uur rijden, werd 2 uur rijden, omdat er een afslag afgesloten was, en ik in de file terecht kwam.quote:Op zondag 26 september 2021 12:17 schreef livelink het volgende:
Jeej, Melting ontmoet en heerlijke biertjes gehad. Dus het was de juiste match. Melting mag nu 1,5 uur naar huis rijden en dan zit zijn R49-tour/vakantie er weer op
Museum viel tegen inderdaad. Was niet de moeite om zover voor te rijden eigenlijk.quote:Op zondag 26 september 2021 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat museum is ook niet zo boeiend als je geen kind bent, ik vind het jammer dat ze dit ervan gemaakt hebben, vroeger was het gewoon een gemoedelijk openluchtmuseumpje en zeker met de jaarlijkse Pasar Perron erg gezellig.
Told youquote:Op zondag 26 september 2021 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Museum viel tegen inderdaad. Was niet de moeite om zover voor te rijden eigenlijk.
Spoorwegmuseum.quote:Op zondag 26 september 2021 16:49 schreef Rafeiro het volgende:
Welk museum was het?
Kröller muller?
Moest ik met school ooit heen, wat een drama dat.
Wellicht hielp het ook niet dat het moest.
Vroeger ook een keer geweest staat me weinig van bij, zal het ook wel matig hebben gevonden.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 17:06 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Daar gaan alleen mensen heen die niet sporen
Nee.quote:Op zondag 26 september 2021 17:09 schreef Tjoent het volgende:
Heb je ook nog een bijpassend t-shirt gekocht toevallig?
[ afbeelding ]
Welke deze?quote:Op zondag 26 september 2021 17:11 schreef Tjoent het volgende:
Wij gingen met school nooit naar een museumof ehhh deze
Wát een gemiste kans...quote:
Ah.... waarom zou je met school naar een museum gaan?quote:Op zondag 26 september 2021 17:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wát een gemiste kans...![]()
Dezeals in: gelukkig niet. Alleen naar pretparken kan ik me herinneren.
Zie post #77quote:Op zondag 26 september 2021 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... waarom zou je met school naar een museum gaan?
Heb ik ook nooit gedaan.
Was jij ook in het spoorwegmuseum dan? Want dan spoor jij ook niet.quote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zie post #77![]()
Daar sloeg ik op aan.
Neeeeheeeeeeeeequote:Op zondag 26 september 2021 17:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij ook in het spoorwegmuseum dan? Want dan spoor jij ook niet.
Letterlijk en figuurlijk met stomheid geslagenquote:Op zondag 26 september 2021 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje spoort vandaag ook niet. Beest maakt me een pak herrie. En toen Melting hier was zei hij bijna niks.
Amsterdam heeft gewonnen?quote:Op zondag 26 september 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
En het honkbalseizoen is weer met minimaal 4 wedstrijden verlengd!![]()
Vanaf volgende week weer pendelen naar 010 voor de finale…
quote:Op zondag 26 september 2021 17:40 schreef Tjoent het volgende:
Kijktips voor @:Melting:
Vanavond om 20:20 uur op NPO3: Dwaalspoor
Morgenavond om 21:30 uur op NPO1: Spoorloos
Kaartjes in Amsterdam zijn sinds dit jaar inderdaad het duurst wegens het gemis aan inkomsten wegens de Corona periode, de overige seizoenen was de toegang tijdens de reguliere competitie gratis.quote:Op zondag 26 september 2021 18:05 schreef Rafeiro het volgende:
Daar heeft u een punt, Hoe duur is een honkbalwedstrijd als ik vragen mag? Die kaartjes zullen in Amsterdam wel het duurst wezen dus dan heb ik een indicatie, overweeg trouwens meer naar rugby te gaan kijken, Dat of honkbal denk ik. Ben wel toe aan een uitje af en toe.
quote:Op zondag 26 september 2021 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaartjes in Amsterdam zijn sinds dit jaar inderdaad het duurst wegens het gemis aan inkomsten wegens de Corona periode, de overige seizoenen was de toegang tijdens de reguliere competitie gratis.
Nu kostte een kaartje rond de 9 euro per wedstrijd.
Ik heb een seizoenkaart en betaalde 50 euro voor 9 wedstrijden.
Voor de finale is de seizoenkaart niet geldig en mag ik dus weer kaarten aanschaffen…
Maar naar welk team zou je willen kijken?
Mijn biertjes zijn onderweg naar huis. Die hebben vandaag een aardige reis gemaakt en staan voorlopig nog niet koud. Balen van die afsluiting zeg.quote:Op zondag 26 september 2021 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Anderhalf uur rijden, werd 2 uur rijden, omdat er een afslag afgesloten was, en ik in de file terecht kwam.
Maar ik heb ook biertjes van livelink gekregen.
Ze staan koud, dus zal ik die binnenkort eens proberen.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 september 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
In die buurt zitten geen hoofdklasse teams honkbal, dus toegang zal dan waarschijnlijk gratis zijn…quote:Op zondag 26 september 2021 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Apenheul town, weet de naam niet eens. Maar is net niet zo standaard. En bij evt rugby de Rams.
Kan ook wel naar neefje gaan, met voetbal, maar dat doe ik liever spontaan, ben er al wel 1x geweest![]()
Maar jeugdvoedbal vind ik niks.
Komt nog wel dan.quote:Op zondag 26 september 2021 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn biertjes zijn onderweg naar huis. Die hebben vandaag een aardige reis gemaakt en staan voorlopig nog niet koud. Balen van die afsluiting zeg.
Ja, ik ook. Ik hoop rond 19.30 thuis te zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt nog wel dan.
Maar biertjes zijn onderweg, zeg je. Jij nog niet dan?
Dat is ook al bijna.quote:Op zondag 26 september 2021 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik hoop rond 19.30 thuis te zijn.
Waarom loop je niet gewoon een rondje sportvelden? Bij ons zit alles bij elkaar en ik loop er best regelmatig eens naar toe om wat te kijken.quote:Op zondag 26 september 2021 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Bij oud korfbalveld nu een boogschiet veld. Dat zou me ook wel lijken. En ja rare smaak.
Heb je er al iets van gedronken?quote:Op zondag 26 september 2021 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg van melting o,a, een uiltje want vogel
Vind er geen drol aan om alleen te lopenquote:Op zondag 26 september 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom loop je niet gewoon een rondje sportvelden? Bij ons zit alles bij elkaar en ik loop er best regelmatig eens naar toe om wat te kijken.
Ah, dat is wel jammer dan. Ik heb daar gelukkig geen last van.quote:Op zondag 26 september 2021 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind er geen drol aan om alleen te lopen
Ze zijn hier nu op een aantal ongebruikte voetbalvelden begonnen met een frisbee competitie.quote:Op zondag 26 september 2021 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hing vroeger veel bij sporten rond, eerst als kind bij het zomeravondvoetbal van mijn vader, later bij basketbal van mijn buurjongens, daarna voetbal van de nieuwe overbuurjongen en zaalvoetbal van mijn zwager (en mijn vader).
quote:Op zondag 26 september 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Lekker, beter buiten zijn dan voor de TV hangen.quote:Op zondag 26 september 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vandaag met het heerlijke weer met Merel en de kabouters 4 uur in park Meijendel geweest, ze konden naar hartelust klimmen en klauteren
quote:Op zondag 26 september 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker, beter buiten zijn dan voor de TV hangen.
Als ik in
schiet niet op danquote:Op zondag 26 september 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord op de iPad verdwijnt steeds en dan zit ik op smileys te rammen…
quote:Op zondag 26 september 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een test om te bekijken of het toetsenbord het weer doet na een reboot.
Het lijkt nu allemaal weer foutloos te gaan…
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 september 2021 06:16 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
De egels hebben onze tuin weer helemaal gevonden. Gisterenavond zaten er zelfs 2 tegelijk uit het bakje egelvoer te eten. Ik hoop wel dat ze onze tuin dit jaar overslaan voor hun winterslaap, maar voor de zekerheid gaan we maar een egelhuis plaatsen die aan alle eisen voldoet.
quote:Op maandag 27 september 2021 07:11 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
Ons egelhuis is klaar voor Igor, die we overigens nog niet gespot hebben.
Als je info wilt voor zo'n egelhuis, dan hebben we die nog wel liggen...
Goedemorgen dame, heer.quote:Op maandag 27 september 2021 07:34 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik heb geen egels in de tuin voor zover ik weet, ik zal eens kattenvoer neerzetten en dan een bordje erbij dat het voor egels is en niet voor de buurkatten
Dan maak ik er een verbodsteken op, dat is internationaalquote:Op maandag 27 september 2021 07:36 schreef Melting het volgende:
Maar stel dat het nou buitenlandse katten zijn? Zet je het wel in diverse talen er neer dan?
quote:Op maandag 27 september 2021 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maak ik er een verbodsteken op, dat is internationaal
quote:Op maandag 27 september 2021 09:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo de maandag is weer van start.
Zowaar een keer zonder gedoe
Het kan dus wél
vooraf-tracks rond 19:06 uurquote:Programma voor vandaag:
19:15 uur: DJ11 - New Week
Welkomquote:Op maandag 27 september 2021 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even een klein stukje mee
Of beter leren kokenquote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Net het huis bijna af laten fikken bij het bakken van een hamburger. Dus nu zit ik in de kou met de deur open mijn zonden te overdenken. Ik moet vlees echt eens gaan schrappen van het menu.
Oei...quote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Net het huis bijna af laten fikken bij het bakken van een hamburger. Dus nu zit ik in de kou met de deur open mijn zonden te overdenken. Ik moet vlees echt eens gaan schrappen van het menu.
Je weet nu al dat hij 4e is in je jaarlijst?quote:Op maandag 27 september 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Hij heet Sean Bertram, komt uit Canada en heeft een self-titled album uitgebracht. Ik draai later nog een nummer, maar nu eerst track #4 van het album.Sean Bertram - Fourth Place
Ik volg het voorbeeld![]()
Ik kan eigenlijk wel koken, maar heb een hekel aan vlees bakken. En die haat kwam vanavond bij mij naar boven.quote:
Ik vond het een fijn nummer.quote:Op maandag 27 september 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Hij heet Sean Bertram, komt uit Canada en heeft een self-titled album uitgebracht. Ik draai later nog een nummer, maar nu eerst track #4 van het album.Sean Bertram - Fourth Place
Ik volg het voorbeeld![]()
Kan gebeuren. Je hoeft natuurlijk ook niet elke dag vlees te eten. Ik skip het ook weleens, als het zo uitkomt.quote:Op maandag 27 september 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel koken, maar heb een hekel aan vlees bakken. En die haat kwam vanavond bij mij naar boven.
Ik eet bijna nooit vlees. Dit was voor man en zoon.quote:Op maandag 27 september 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Je hoeft natuurlijk ook niet elke dag vlees te eten. Ik skip het ook weleens, als het zo uitkomt.
quote:
Check het hele album, is mijn tip. Ik wilde jullie niet meteen overvoeren met 6-7 nummers, maar het is echt een hele fijne plaat. Vleugje FINNEAS, beetje Rhys Lewis en wat Tom Misch. Samen mengen, goed roeren en je krijgt dit.quote:
Ik bereid alle soorten vlees 9 van de 10 keer in de airfryer. Smaakt geweldig... beter dan in menig restaurant.quote:Op maandag 27 september 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit vlees. Dit was voor man en zoon.
Ben ik niet met je eens. Maar smaken verschillen - en dat mag.quote:Op maandag 27 september 2021 19:38 schreef Tjoent het volgende:
Pulp... ook een zelfvervuller in dit geval.
Ik meldde vrijdag dat het er niet meer van zou komen. Ik doelde op afgelopen week.quote:Op maandag 27 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat jij deze week niet ging draaien trouwens, DJ11?
Ah, mijn tijdsbesef is een beetje van de leg.quote:Op maandag 27 september 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik meldde vrijdag dat het er niet meer van zou komen. Ik doelde op afgelopen week.
In rook opgegaan, net als de hamburgerquote:Op maandag 27 september 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn tijdsbesef is een beetje van de leg.
quote:Op maandag 27 september 2021 19:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In rook opgegaan, net als de hamburger
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!quote:
quote:
Melt & Greet?quote:Op maandag 27 september 2021 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!
Ja, was leuk! Voor Melting alleen wel een hele reis voor een relatief kort uitje.quote:Op maandag 27 september 2021 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!
Ik weet niet hoe Melting livelink noemtquote:
Truus of Greet, mag allebei.quote:Op maandag 27 september 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Melting livelink noemt
Mijn oudste broer noemde mij Truusquote:
Niet van Fok!, wel van R49quote:Op maandag 27 september 2021 19:50 schreef Tjoent het volgende:
Was dat de eerste keer dat je iemand van FOK! hebt ontmoet, @:livelink?
Kijk je wel een beetje uit?quote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Er ontstond inderdaad ook een vlam
Ja hoor, meteen de deksel er op. Dat soort dingen weet ik dan nog net.quote:
Ben wel benieuwd welk liedje jullie dan spelen wat hier op lijkt.quote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef DJ11 het volgende:
We waren zaterdag in de oefenruimte bezig met een liedje en toen moest ik ineens hier aan denken.Paco - Amor De Mis Amores - La Foule
Aangezien MadMaster er nog niet is, knikker ik er hierna maar even een bepaald alarm in. Hebben we dat ook weer gehad.
Leukquote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet van Fok!, wel van R49
Ik ben vroeger naar een aantal OUD-meetings geweest, maar dat was makkelijker met je kinderen als afleiding.
We probeerden "Moves Like Jagger" een wat andere feel te geven. Niet echt iets dat hierop lijkt, maar het voorbeeld waar de bassist mee kwam, klonk nogal Spaans, met van die handklapjes en zo.quote:Op maandag 27 september 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk liedje jullie dan spelen wat hier op lijkt.
Slaap lekker.quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga weer richting mijn bed.
Voor de rest nog een fijne avond toegewenst.
Grappig. Totaal niet wat ik verwacht had te horen.quote:Op maandag 27 september 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We probeerden "Moves Like Jagger" een wat andere feel te geven. Niet echt iets dat hierop lijkt, maar het voorbeeld waar de bassist mee kwam, klonk nogal Spaans, met van die handklapjes en zo.
Trustenquote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn man is zelfs een paar keer meegeweest naar een OUD-meet.quote:
Welterusten aRd. Hopelijk is je hoofdpijn weg.quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Oh wat leukquote:Op maandag 27 september 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is zelfs een paar keer meegeweest naar een OUD-meet.
Is wel lang geleden inmiddels. Hij heeft op 1 meet lang met @phileine gepraat en die is al heel lang niet meer actief op Fok!quote:Op maandag 27 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Ik ben 'n vroeger wel samen met mijn dochter naar meets gegaan, was ook leuk en bijzonder
quote:Op maandag 27 september 2021 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet zien binnenkomen. Goedenavond
Oh grappig, die heb ik nooit gezien maar wel contact mee gehad, nadat ze naar Spanje is gegaan geen contact meer mee gehadquote:Op maandag 27 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel lang geleden inmiddels. Hij heeft op 1 meet lang met @:phileine gepraat en die is al heel lang niet meer actief op Fok!
Ja, ik ben ook het contact verloren toen ze naar Spanje verhuisde.quote:Op maandag 27 september 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Oh grappig, die heb ik nooit gezien maar wel contact mee gehad, nadat ze naar Spanje is gegaan geen contact meer mee gehad
Ik hoor dit volgens mij voor het eerst. Is het een hit geweest?quote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf dit één van hun beste singles vinden:Erasure - Chorus (Fishes In The Sea) (Single Low End mix)
Dingen lopen zoals ze lopenquote:Op maandag 27 september 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook het contact verloren toen ze naar Spanje verhuisde.
Heb het wel eens eerder gedraaid. In Nederland geen hit, in Engeland een #3-hit in 1991, van het gelijknamige album. Iets bekender is de opvolger-single Love To Hate You.quote:Op maandag 27 september 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dit volgens mij voor het eerst. Is het een hit geweest?
Je moet hier zijn https://radio49.radio12345.com/quote:Op maandag 27 september 2021 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
@:livelink het werkt bij mij niet
quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Draaiend M... ehhh, ik bedoel: FlippingCoinwelkom
Dankjewelquote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet hier zijn https://radio49.radio12345.com/
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:
eens gegeven bljift gegevenquote:
Op dit nummer heb ik vroeger boekhouding geleerd. Om een of andere reden werkte dit nummer goed bij die saaie opgaves.quote:Op maandag 27 september 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - It's Still Rock And Roll To Me
quote:Op maandag 27 september 2021 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dit nummer heb ik vroeger boekhouding geleerd. Om een of andere reden werkte dit nummer goed bij die saaie opgaves.
Ik heb best wel een hekel aan dat nummer eigenlijk.quote:
Doet me een beetje denken aan Sattelitequote:Op maandag 27 september 2021 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje hoorde ik onlangs in een tv-commercial. Leuk om weer eens te draaien:Jain - Come
Ja, die inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als Lena, die ooit voor Duitsland het ESF won.
Ook zo'n vreemde uitspraak…
Uit de OP:quote:
quote:Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.![]()
Dat zou dan inderdaad goed kunnen.quote:Op maandag 27 september 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe single van Jay-Jay Johanson. Zoals wel vaker is de Timmy Timid remix weer beter dan het origineel. Mysterieus figuur. Duikt alleen op bij remixes van Jay-Jay Johanson. Zou me niks verbazen als -ie het gewoon zelf is.Jay-Jay Johanson feat. Sadie Percell - I Don't Like You (Timmy Timid West Coast mix)
Volgens mij heb je nog een 2e stream aanstaan.quote:
Je bent naar je eigen stream aan het luisteren waarschijnlijk?quote:
Ik ben nooit zo goed in verzoekjes.quote:Op maandag 27 september 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Goed dat je het aanstipt, MM. Maar ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee hoor. Als mensen het maar gezellig hebben. En ik reutel sowieso wel door over de muziek.![]()
Wat wél problematisch is: totaal geen verzoekjes via DM
Tot die conclusie kwam ik net ook.quote:Op maandag 27 september 2021 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog een 2e stream aanstaan.
Ik ben inspiratieloos op het moment. Maar als er iets in me opkomt, laat ik het weten.quote:Op maandag 27 september 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Goed dat je het aanstipt, MM. Maar ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee hoor. Als mensen het maar gezellig hebben. En ik reutel sowieso wel door over de muziek.![]()
Wat wél problematisch is: totaal geen verzoekjes via DM
Die heeft heel lang geleden gedraaidquote:
Ik heb dan liever toch dat boompje in de tuin.quote:
Naar aanleiding van deze post.quote:Op maandag 27 september 2021 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Ja, sorry... het moet weer even. Maar het heeft een goede reden. Die wordt zo duidelijkFrancesco Gabbani - Occidentali's Karma
Culture Club…quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post.
Verzoekje: Boy George - Karma chameleon
quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan eigenlijk alles wel waarderen hoor. Alleen RNB en gangsta rap niet.
Maar smurfenhouse bijvoorbeeld is ook prima.
Nee, ik wil het nummer horen zonder de Culture Club.quote:
Ik stem tegen.quote:Op maandag 27 september 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Doe dan Maneskin met Zitti E Buoni ook maar…
quote:Op maandag 27 september 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat doe je aangebrand vanavond…
Ik ken dat nummer niet. Is het zo erg?quote:
Ik hou er niet zo van. Maar het is niet heel erg.quote:Op maandag 27 september 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet. Is het zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |