SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga gewoon alle kale mannen aanspreken en Melting alle kleine vrouwen. Komt goed.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Je kan ook je Pardoes sloffen aantrekken, dat valt ook wel op…
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…
Als ik terugkom met bier, was het de goede.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dan uiteindelijk met de juiste persoon een meet hebben…
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens vandaag om middernacht stoppen.
Ben best moe, en morgen weer vroeg op.
Is goed. Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.
Ik wens jullie een leuke dag morgen en we horen wel of jullie het overleefd hebben…
Dank je wel MadMaster. Het zal vast leuk worden morgen. Welterusten!quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan haak ik ook zo af, een dagje buiten zijn maakt slaperig.
Ik wens jullie een leuke dag morgen en we horen wel of jullie het overleefd hebben…
quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Na die vorige plaat komt het morgen wel goed met jullie…![]()
Lionel & Diana.quote:Op zondag 26 september 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
Deze duo's vergeet ik altijd. My endless love van Barbra Streisand en ??? (Barbra is ook al een gok)
Echt, in mijn hoofd heb ik een duo-blokkade.quote:
En dan heb je nog eens geen bier op.quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, in mijn hoofd heb ik een duo-blokkade.
Helemaal geen alcohol zelfs.quote:Op zondag 26 september 2021 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens geen bier op.
Dank je en inderdaad tot morgen.quote:Op zondag 26 september 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Slaap lekker en tot morgen! En doe rustig aan hoor, want er geldt geen tijdsslot meer.
Rataplan, ook welterusten gewenst!
Dank! Jij ook.quote:Op zondag 26 september 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Slaap lekker en tot morgen! En doe rustig aan hoor, want er geldt geen tijdsslot meer.
Rataplan, ook welterusten gewenst!
quote:
Vanmiddag is formule 1 dus ik ben bang van niet.quote:Op zondag 26 september 2021 09:34 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen, ga je vandaag ook genieten van het mooi weer ?
quote:Op zondag 26 september 2021 09:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanmiddag is formule 1 dus ik ben bang van niet.
Nu eerst genieten van een cappuccino uit mijn 'nieuwe' espressoapparaat.
Gister al helemaal schoon gemaakt, ontkalkt, molentje een tandje fijner gezet zodat de doorlooptijd ongeveer 25 seconden is... nu eerst proeven
Ze wilden hem al bijna weg gooien. Waarschijnlijk omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten en hoe ze hem moeten testen...quote:
Van het apparaat dat ik hier ook heb, gebruik ik het stoompijpje zeker 3 keer per week maar daar is niet echt goede espresso uit te krijgen (een delonghi met ook een normaal koffieapparaat er aan vast). Met deze moet dat wel lukken na veel tunen en tweaken met maalgraad en dosering.quote:Op zondag 26 september 2021 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, zo’n ‘nieuw’ apparaat. De onze lekt soms een beetje, ik gok dat we voor het nieuwe huis de kleinere versie (zonder stoompijpje) gaan aanschaffen, geen idee waarom mama Symph deze heeft gekocht, ik gok omdat deze op voorraad was, stoompijpje is nog nooit gebruikt in al die jaren
Goeie deal dus!quote:Op zondag 26 september 2021 09:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze wilden hem al bijna weg gooien. Waarschijnlijk omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten en hoe ze hem moeten testen...
Voor 12,50 wil ik de gok dan wel wagen voor een machine die nieuw ongeveer 40 keer zo veel kost.
Cappuchinotest is geslaagd
Absoluut.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig welk apparaat het is…quote:Op zondag 26 september 2021 10:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut.
Al moet ik nu wel op zoek naar een goede weegschaal die onder mijn portofilter past, een nieuwe tamper (heb er nu eentje van plastic bij) en op termijn een betere molen.
De espresso is ook best redelijk. In elk geval beter dan uit de machine die ik al had.
Bijna dezelfde als deze, heeft alleen wat andere knopjes:quote:Op zondag 26 september 2021 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig welk apparaat het is…
Ik dacht net als DDM eerst ook dat het een volautomaat was, maar dit is een mooie old skool versie.quote:Op zondag 26 september 2021 10:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde als deze, heeft alleen wat andere knopjes:
[ afbeelding ]
Ik kan er verder erg weinig over vinden weet alleen dat hij uit de Imat fabriek komt en een dubbel thermoblok heeft.
Ze zijn ook verkocht onder het label van Faema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |