Kijk je wel een beetje uit?quote:Op maandag 27 september 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Er ontstond inderdaad ook een vlam
Paco - Amor De Mis Amores - La Foule
Ja hoor, meteen de deksel er op. Dat soort dingen weet ik dan nog net.quote:
Ben wel benieuwd welk liedje jullie dan spelen wat hier op lijkt.quote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef DJ11 het volgende:
We waren zaterdag in de oefenruimte bezig met een liedje en toen moest ik ineens hier aan denken.Paco - Amor De Mis Amores - La Foule
Aangezien MadMaster er nog niet is, knikker ik er hierna maar even een bepaald alarm in. Hebben we dat ook weer gehad.
Leukquote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet van Fok!, wel van R49
Ik ben vroeger naar een aantal OUD-meetings geweest, maar dat was makkelijker met je kinderen als afleiding.
Pet Shop Boys - The Theatre
We probeerden "Moves Like Jagger" een wat andere feel te geven. Niet echt iets dat hierop lijkt, maar het voorbeeld waar de bassist mee kwam, klonk nogal Spaans, met van die handklapjes en zo.quote:Op maandag 27 september 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk liedje jullie dan spelen wat hier op lijkt.
Slaap lekker.quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11.
Maar ik ga weer richting mijn bed.
Voor de rest nog een fijne avond toegewenst.
Grappig. Totaal niet wat ik verwacht had te horen.quote:Op maandag 27 september 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We probeerden "Moves Like Jagger" een wat andere feel te geven. Niet echt iets dat hierop lijkt, maar het voorbeeld waar de bassist mee kwam, klonk nogal Spaans, met van die handklapjes en zo.
Trustenquote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn man is zelfs een paar keer meegeweest naar een OUD-meet.quote:
Welterusten aRd. Hopelijk is je hoofdpijn weg.quote:Op maandag 27 september 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Oh wat leukquote:Op maandag 27 september 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is zelfs een paar keer meegeweest naar een OUD-meet.
Is wel lang geleden inmiddels. Hij heeft op 1 meet lang met @phileine gepraat en die is al heel lang niet meer actief op Fok!quote:Op maandag 27 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Ik ben 'n vroeger wel samen met mijn dochter naar meets gegaan, was ook leuk en bijzonder
quote:Op maandag 27 september 2021 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet zien binnenkomen. Goedenavond
Oh grappig, die heb ik nooit gezien maar wel contact mee gehad, nadat ze naar Spanje is gegaan geen contact meer mee gehadquote:Op maandag 27 september 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel lang geleden inmiddels. Hij heeft op 1 meet lang met @:phileine gepraat en die is al heel lang niet meer actief op Fok!
Erasure - Chorus (Fishes In The Sea) (Single Low End mix)
Ja, ik ben ook het contact verloren toen ze naar Spanje verhuisde.quote:Op maandag 27 september 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Oh grappig, die heb ik nooit gezien maar wel contact mee gehad, nadat ze naar Spanje is gegaan geen contact meer mee gehad
Ik hoor dit volgens mij voor het eerst. Is het een hit geweest?quote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf dit één van hun beste singles vinden:Erasure - Chorus (Fishes In The Sea) (Single Low End mix)
Dingen lopen zoals ze lopenquote:Op maandag 27 september 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook het contact verloren toen ze naar Spanje verhuisde.
Cold Mailman - The Chorus
Heb het wel eens eerder gedraaid. In Nederland geen hit, in Engeland een #3-hit in 1991, van het gelijknamige album. Iets bekender is de opvolger-single Love To Hate You.quote:Op maandag 27 september 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dit volgens mij voor het eerst. Is het een hit geweest?
Je moet hier zijn https://radio49.radio12345.com/quote:Op maandag 27 september 2021 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
@:livelink het werkt bij mij niet
Matthew Koma - Kisses Back
quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Draaiend M... ehhh, ik bedoel: FlippingCoinwelkom
Dankjewelquote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet hier zijn https://radio49.radio12345.com/
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:
eens gegeven bljift gegevenquote:
Op dit nummer heb ik vroeger boekhouding geleerd. Om een of andere reden werkte dit nummer goed bij die saaie opgaves.quote:Op maandag 27 september 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - It's Still Rock And Roll To Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |