Goh, iemand uit Tilburg die een ontzettende tokkiemening heeft.quote:Op maandag 27 september 2021 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:lange_lans check dit. Kees is iets op het spoor!
Tilly Omtzigt.quote:Op maandag 27 september 2021 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Prima tijd makkerquote:Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik wil in preciepe wel gaan lunchen nu.
Lijkt me een snuggere jongen.quote:Op maandag 27 september 2021 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
WARM BADDEDquote:'Hij wil gewoon lekker voetballen. De club is een warm bad. Hij hoeft niks, hij mag alles', zei De Kruif over de komst van Huntelaar tegen Regio8.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eden-in-kelderklasse
Voor een bejaarde die anders in z'n fauteuil blijft zitten verbetert het wel wat lijkt me.quote:Op maandag 27 september 2021 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je bent middelmaat. @:maxi-mus
Ja, het is gewoon een kutonderzoek.quote:Op maandag 27 september 2021 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor een bejaarde die anders in z'n fauteuil blijft zitten verbetert het wel wat lijkt me.
Had ik al op gereageerd.quote:
@maxi-mus en ik zijn dit erg met je oneens en we hopen dat de zeer onsympathieke user @PSVCL binnenkort weer een ban krijgt zolang hij heel lang niet meer kan posten op Fok.quote:Op maandag 27 september 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat de zeer onsympathieke user @:psvcl weer vrij is.
Weg met die wappie ja.quote:Op maandag 27 september 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:maxi-mus en ik zijn dit erg met je oneens en we hopen dat de zeer onsympathieke user @:psvcl binnenkort weer een ban krijgt zolang hij heel lang niet meer kan posten op Fok.
Goor varken.quote:Op maandag 27 september 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Vies varkenquote:Op maandag 27 september 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft Kreta al een schadeclaim ingediend tegen Ad (69) voor het veroorzaken van een aardbeving?quote:
Stamppot spinazie met kipfilet in piccalilly jusquote:Op maandag 27 september 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige hondquote:Op maandag 27 september 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanstaltig zwijn.quote:Op maandag 27 september 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nergens last van hoorquote:
Ok QR-wappie.quote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor
Ja.quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
User @Oriente slaat weer eens de plank mis.quote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 09:23 schreef Zipportal het volgende:
Als het weer een beetje meewerkt naar James Bond allen. @:Wereldgozer
De enige keer dat ik Tijl Beckand leuk vond, was toen hij in Media Inside zat.quote:
Erg laat.quote:Op maandag 27 september 2021 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet alle gasten zijn bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |