abonnement Unibet Coolblue
pi_201494361
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201494369
_O_ TT _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201494399
Alles en iedereen is elkaar aan het ontvolgen btw.
En (ex-)vriendje van Julia plaatste dit:

  vrijdag 24 september 2021 @ 09:41:38 #4
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201494402
Deze TT :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201494454
Ook wel naïef hoor van die moeder en stiefvader.
Iedereen zag dit toch al aankomen.
pi_201494481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:39 schreef Leandra het volgende:
_O_ TT _O_
pi_201494525
Die ouwe koperen fluitketel is er stil van en ze was zo blij dat haar zoon eindelijk gelukkig was.
pi_201494530
En nog een huis samen met stiefpa gekocht ook :')
Deze soap gaat nog wel even door.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201494541
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
En nog een huis samen met stiefpa gekocht ook :')
Deze soap gaat nog wel even door.
En het was nog wel een happy family de Hazesjes en Stiefbanks.
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:55:58 #10
58921 Day
You can fly!
pi_201494575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:39 schreef Leandra het volgende:
_O_ TT _O_
_O_ _O_ _O_
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_201494578
https://www.ditjesendatje(...)edoken-bij-vriendin/

Grote bonje bij de familie Van Soelen: Sarah is onlangs uit huis gezet door haar stiefvader, vermoedelijk vanwege een terugval op het gebied van drugsgebruik. André Hazes, die ook bij haar ouders woont, is daar ook niet langer welkom.

Mediatraining?
André en Sarah zijn weer volop in het nieuws sinds ze beiden ineens verdwenen naar een kliniek. Een stroom aan geruchten kwam voorbij: zo zou Sarah een terugval hebben gehad en opgenomen zijn in een verslavingskliniek.

Maar het management van André beweerde dat Sarah voor een mediatraining was opgenomen in een Spaanse kliniek. Maar volgens Yvonne Coldeweijer is daar niets van waar.

Sarah ondergedoken bij vriendin
Volgens Yvonne is er nogal wat bonje geweest in het huis van de familie van Soelen. Zo zouden André en Sarah ‘dagelijks cocaïne gebruiken’ en zijn haar ouders daarachter gekomen. ,,Het is uit de hand gelopen, haar ouders zijn erachter gekomen en zij zijn ontzettend kwaad geworden. Ze hebben hen beiden uit huis getrapt”, onthulde Yvonne in haar Youtube-video.

Op dat moment zijn ze beiden naar een afkickkliniek in Spanje gestuurd, maar niet naar dezelfde. Sarah is deze week teruggekomen naar Nederland, terwijl André nog in Spanje verblijft. Omdat Sarah thuis niet meer welkom is zou ze in Rotterdam verblijven, vermoedelijk bij haar beste vriendin Sydney Dé Scipio.

Geldkraan dichtgedraaid
,,Schijnbaar zijn ze twee maanden geleden al betrapt en hebben ze een waarschuwing gekregen, maar zijn ze toch stiekem doorgegaan met gebruiken”, aldus Yvonne in haar Instagram Stories. Sarah haar stiefvader zou toen zó boos zijn geworden, dat hij ook de geldkraan dicht heeft gedraaid. Op Instagram heeft Sarah haar stiefvader dan ook meteen ontvolgd.
pi_201494587
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie lijken het allemaal volstrekt normaal te vinden, maar ik sta er nog steeds van versteld dat de traditionele roddelbladen klaarblijkelijk buitenspel zijn gezet door de nieuwe generatie roddelaars die sneller smeuïgere informatie hebben.
Maar er is toch ook helemaal niets bevestigd van al die duimzuigerij die hier al dagen voorbij komt? Er zal best wel iets van waar (kunnen) zijn, maar heel veel kan net zo goed klinkklare onzin zijn. Er wordt van alles ingevuld/bedacht, een paar keer herhaald en ineens zou het een feit moeten zijn. Zo werkt het niet :D

Sowieso zijn papieren publicaties achterhaald. Voor de inkt droog is is je roddel alweer achterhaald. Die mastadonten zijn ook helemaal niet ingesteld op aanpassingen naar nieuwe tijden. Dat laten ze al 20 jaar zien... of hoe lang is internet gemeengoed inmiddels. Als je ziet dat er best wat leuke magazines koppie onder zijn gegaan en die roddelbrollen nog bestaan doen ze iets niet al te slecht, maar dat is meer ondanks hun "online policy" dan dankzij. Dat ze dan op een gegeven moment toch omvallen door eigen incompetentie is onvermijdelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201494616
quote:
Een naam als een O+ nuchtere oase O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201494624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Een naam als een O+ nuchtere oase O+
:D
pi_201494672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:41 schreef JourneyBlue het volgende:
Alles en iedereen is elkaar aan het ontvolgen btw.
En (ex-)vriendje van Julia plaatste dit:

[ afbeelding ]
Ik schrok al. Kevin (foto) is de ex? Maar nee. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201494673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Is het niet meer een kwestie dat de traditionele media bepaalde informatie al jaren bewust niet delen en dat de juicekanalen ten koste van alles en iedereen willen scoren?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Maar er is toch ook helemaal niets bevestigd van al die duimzuigerij die hier al dagen voorbij komt? Er zal best wel iets van waar (kunnen) zijn, maar heel veel kan net zo goed klinkklare onzin zijn. Er wordt van alles ingevuld/bedacht, een paar keer herhaald en ineens zou het een feit moeten zijn. Zo werkt het niet :D
Nieuws uit de duim zuigen en ten koste van alles en iedereen willen scoren - da's het business model van de traditionele roddelbladen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201494689
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[..]
Nieuws uit de duim zuigen en ten koste van alles en iedereen willen scoren - da's het business model van de traditionele roddelbladen.
Ja maar door die continue interactie met de lezers van dat nieuws kunnen die juicers zonder enige limiet blijven doorstapelen op de verzinsels. Niet perse gehinderd door de waarheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201494706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:41 schreef JourneyBlue het volgende:
Alles en iedereen is elkaar aan het ontvolgen btw.
En (ex-)vriendje van Julia plaatste dit:

[ afbeelding ]
Kun je dit even voor ons duiden? Julia is dus het zusje van Sarah en die ex-vriend was een drugsdealer? Klopt dat? En wat wil hij hier dan mee zeggen en tegen wie?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201494737
Wel lollig dat Homewreckerina nu dr eigen home ook een keer gewreckt heeft :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 24-09-2021 10:16:09 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201494765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja maar door die continue interactie met de lezers van dat nieuws kunnen die juicers zonder enige limiet blijven doorstapelen op de verzinsels. Niet perse gehinderd door de waarheid.
Het oude model in een nieuw jasje: speculeren op basis van magere feiten (roddels!). De koning is dood, leve de koning.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:17:03 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201494823
Dat ‘naar een afkickkliniek sturen’ vind ik merkwaardig. Het zijn volwassen mensen, hoezo worden die ‘gestuurd’ door hun (schoon/stief)ouders?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201494844
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Kun je dit even voor ons duiden? Julia is dus het zusje van Sarah en die ex-vriend was een drugsdealer? Klopt dat? En wat wil hij hier dan mee zeggen en tegen wie?
Dit is deel 82 he, maar goed, recap:

Julia is het halfzusje van Sarah
haar knipperlicht boyfriend had een filmpje op zijn Insta staan waarop hij uit de gevangenis kwam lopen met
een zak vol kleren en de roddel was:

https://www.ditjesendatje(...)-voor-bezit-cocaine/

Ik weet niet wat hij wil zeggen, maar hij en Julia zijn elkaar weer aan het ontvolgen.
En hij heeft kortgeleden de hele schoonouder-clan ontvolgd, is Monique toen gaan volgen, waarna het weer goed kwam en hij en Juul naar Spanje vlogen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:24:11 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201494915
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat ‘naar een afkickkliniek sturen’ vind ik merkwaardig. Het zijn volwassen mensen, hoezo worden die ‘gestuurd’ door hun (schoon/stief)ouders?
Money talks...
En uit huis zetten, geldkraan dichtdraaien en stellen dat naar de afkickkliniek gaan de enige manier is om dat weer terug te draaien werkt bij die leeftijd vaak nog wel.

Plus dat dat appartement waarschijnlijk nog niet klaar is qua verbouwing en ik het idee had dat moeders en stiefbank zich daar ook behoorlijk druk mee maakten, dus als het even wil hebben ze een appartement dat midden in een verbouwing zit (en wellicht wordt die ook betaald door stiefbank, dat zou zomaar eens die 500K hypotheek kunnen verklaren, dat de overige 500K bij stiefbank vandaan komt en dan is dat dus een verbouwing van ruim een ton), dus dan hebben ze echt wel een probleem.

Maar goed, weet hij ook eens hoe het is om in een onafgebouwd huis te wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201494967
Ik heb serieus medelijden met die Stiefbank.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:30:27 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201494983
Even hè, heeft Sarahsoel ze wel allemaal op een rijtje? Ik bedoel, 25 en dan zo kinderlijk overkomen. Bekend willen worden, met BN’ers aanpappen, influencer willen zijn, ja dat wil mijn stiefdochter van 8 ook, ogenschijnlijk niets noemenswaardigs met school gedaan. Is zij de nieuwe Barbie?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201494986
Ik hoop dat Monique haar zaakjes goed geregeld heeft. Het huis is van Andre en als hij dadelijk nergens heen kan heeft zij een probleem.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:35:35 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:30 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat Monique haar zaakjes goed geregeld heeft. Het huis is van Andre en als hij dadelijk nergens heen kan heeft zij een probleem.
Hij heeft het appartement ook hè.
Misschien kan hij wat geld van Rachel lenen om een keuken en badkamer in die hut te fixen?

Ik heb nog wel een Auping spiraalbodem voor hem over, 80*190 maar, maar hij is toch een onderdeurtje, dus daar redt hij het wel mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201495051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij heeft het appartement ook hè.
Misschien kan hij wat geld van Rachel lenen om een keuken en badkamer in die hut te fixen?

Ik heb nog wel een Auping spiraalbodem voor hem over, 80*190 maar, maar hij is toch een onderdeurtje, dus daar redt hij het wel mee.
_O- Help Andre de winter door.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:38:46 #29
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201495059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:37 schreef shomila het volgende:

[..]
_O- Help Andre de winter door.
FHH, Fokkers Helpen Hazes _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:40:08 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:28 schreef -river- het volgende:
Ik heb serieus medelijden met die Stiefbank.
Nee joh, die heeft hem binnengehaald alsof hij de koning was, niks medelijden, het was niet dat hij niet kon weten dat dat joch slecht nieuws was voor zijn afgekickte stiefdochter.

Maar goed, misschien hanteerde hij de Sonneveld-methode: je mot ze prijzen...

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201495073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij heeft het appartement ook hè.
Misschien kan hij wat geld van Rachel lenen om een keuken en badkamer in die hut te fixen?

Ik heb nog wel een Auping spiraalbodem voor hem over, 80*190 maar, maar hij is toch een onderdeurtje, dus daar redt hij het wel mee.
Dat vind ik schappelijk van je. Ik heb ook nog wel een bank voor 'em.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201495075
Ik heb pas nog een nieuwe koelkast en magnetron gekocht, hij mag mijn oude wel hebben zo flauw ben ik niet.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:41:22 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495087
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat vind ik schappelijk van je. Ik heb ook nog wel een bank voor 'em.
Kijk, zo komt hij er wel!
FOK! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201495094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:46 schreef shomila het volgende:
Ook wel naïef hoor van die moeder en stiefvader.
Iedereen zag dit toch al aankomen.
Nou, toch niet zo eigenlijk. Als die verhalen waar zijn.
pi_201495100
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat ‘naar een afkickkliniek sturen’ vind ik merkwaardig. Het zijn volwassen mensen, hoezo worden die ‘gestuurd’ door hun (schoon/stief)ouders?
Daar is weinig geks aan. De gemiddelde verslaafde vindt dat hij geen probleem heeft. :D Genoeg junkies die juist door dwang of inpraten van familie (pas) gaan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201495115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:30 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat Monique haar zaakjes goed geregeld heeft. Het huis is van Andre en als hij dadelijk nergens heen kan heeft zij een probleem.
Ik ben echt niet op de hoogte want ik dacht juist dat hij wel een flinke bankrekening had door een reeks concerten, album en erfernis van de pa. Of broedt Rachel op alle centen? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201495117
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:28 schreef -river- het volgende:
Ik heb serieus medelijden met die Stiefbank.
:D serieus? Na al dat gekoketteer? Nadat je dochter notabene iemand high as a kite bewust heeft aangereden? Nadat Homewreckerina al meerdere keren in het roddelcircuit was opgedoken als sloerie die mannen waarvan ze wist dat ze bezet waren bediende in de hoop er influnce slaatje uit te slaan? Dat domme kind heeft haar ware aard toch keer op keer al laten zien voor ze Huize Hazes wreckte en zij haar maar op handen blijven dragen :D En dan helemaal popiejopie doen met dat jongetje wat ze nu wel heeft weten los te weken? Hou toch op, sneu volk wat krijgt wat ze verdienen in mijn ogen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 24-09-2021 10:53:55 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201495141
Ik heb met niemand medelijden.
Ja, voor de ouders is het kut dat hun dochter weer teruggevallen zou zijn. Maar dat is wat anders dan medelijden.
Het is hoogstens triest voor de kleine Dré.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:52:56 #39
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201495211
Sarah vertoont wel alle kenmerken van iemand met een lager dan gemiddeld IQ.
pi_201495341
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Sarah vertoont wel alle kenmerken van iemand met een lager dan gemiddeld IQ.
Volgens Rachel was ze heel slim.
pi_201495346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Sarah vertoont wel alle kenmerken van iemand met een lager dan gemiddeld IQ.
Niet zo verrassend dat Hazes erop gevallen is. Die schaakt echt geen wiskundige ofzo.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:05:52 #42
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201495360
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Niet zo verrassend dat Hazes erop gevallen is. Die schaakt echt geen wiskundige ofzo.
Nee, die beschouw ik ook al niet als het scherpste mes in de la.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:06:44 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:04 schreef shomila het volgende:

[..]
Volgens Rachel was ze heel slim.
Referentiekader hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201495386
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Referentiekader hè...
Exact. En wie de lat laag legt, zal altijd iets positiefs zien :P
pi_201495397
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Exact. En wie de lat laag legt, zal altijd iets positiefs zien :P
En zo kennen we raggel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201495404
https://www.gids.tv/video(...)rondom-haar-en-andre

Het tweede boek van Rachel Hazes, waar natuurlijk heel Nederland enorm op zit te wachten, ligt voorlopig nog niet in de schappen: "Het laat ook nog even op zich wachten en ze heeft er geen haast mee", vertelt Weekend-hoofdredacteur Bart Ettekoven.

'Negatieve sfeer rond familie'
Zou ze wel in de gaten hebben dat het voor al haar fans nu wel tergend lang duurt? Wat zou de reden van het uitstel kunnen zijn? "Ik denk ook wel dat het te maken heeft met de negatieve sfeer die er rond de familie hangt rond dit moment. De populariteit van André en Rachel is eigenlijk sinds de breuk met Monique behoorlijk gekelderd", aldus Ettekoven. Bekijk het fragment van Shownieuws hieronder.
pi_201495409
Heerlijk dit. Familie Hazes die langzaamaan ten onder gaat. Rachel die straks haar handjes uit de mouwen moet steken om geld te verdienen in plaats van teren op iemand anders *O*
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:10:43 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495415
Als Monique nou eens een boek zou uitbrengen.... :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201495451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als Monique nou eens een boek zou uitbrengen.... :7
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:15:50 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495465
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...
Dat denk ik ook.
Niet dat ze nog werkelijk hoop heeft het grut samen op de voeden, maar ik denk wel dat ze er nog graag een bij zou willen.
En dat redt ze alleen ook prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:17:41 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201495484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...
Dat zijn toch eicellen en geen embryo’s?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201495488
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
Niet dat ze nog werkelijk hoop heeft het grut samen op de voeden, maar ik denk wel dat ze er nog graag een bij zou willen.
En dat redt ze alleen ook prima.
En voor volgens mij zijn die die er zijn de enige kansen die ze nog heeft, dus die houdt zich wel zen op de achtergrond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201495521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:09 schreef -river- het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)rondom-haar-en-andre

Het tweede boek van Rachel Hazes, waar natuurlijk heel Nederland enorm op zit te wachten, ligt voorlopig nog niet in de schappen: "Het laat ook nog even op zich wachten en ze heeft er geen haast mee", vertelt Weekend-hoofdredacteur Bart Ettekoven.

'Negatieve sfeer rond familie'
Zou ze wel in de gaten hebben dat het voor al haar fans nu wel tergend lang duurt? Wat zou de reden van het uitstel kunnen zijn? "Ik denk ook wel dat het te maken heeft met de negatieve sfeer die er rond de familie hangt rond dit moment. De populariteit van André en Rachel is eigenlijk sinds de breuk met Monique behoorlijk gekelderd", aldus Ettekoven. Bekijk het fragment van Shownieuws hieronder.
Aangezien niemand op die Hazes-lijn (oeh!) van de Lidl zat te wachten, zal dat boek óók weleens kunnen floppen.
pi_201495637
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat zijn toch eicellen en geen embryo’s?
Volgens mij zat daar al het een en ander Hazes zaad bij maar ik kan mij vergissen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:32:29 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201495710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:28 schreef -river- het volgende:

[..]
Volgens mij zat daar al het een en ander Hazes zaad bij maar ik kan mij vergissen.
Je hebt gelijk, het zijn een paar bevruchte cellen die nog in de vriezer zitten. Maar ja, gaat Monique die nog uitbroeden en wil ze nog een kind op de wereld zetten van die lamlul? Zou Rox willen draagmoederen? Heerlijk speculeren c_/
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201495717
Hazes zaad ;(
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:35:20 #57
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201495745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hazes zaad ;(
Bloed, zaad en tranen :muziek:
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201495751
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:35 schreef Andromache het volgende:

[..]
Bloed, zaad en tranen :muziek:
:D
pi_201495863
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:32 schreef Andromache het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het zijn een paar bevruchte cellen die nog in de vriezer zitten. Maar ja, gaat Monique die nog uitbroeden en wil ze nog een kind op de wereld zetten van die lamlul? Zou Rox willen draagmoederen? Heerlijk speculeren c_/
Goede vragen! :D
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:51:15 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201495949
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Daar is weinig geks aan. De gemiddelde verslaafde vindt dat hij geen probleem heeft. :D Genoeg junkies die juist door dwang of inpraten van familie (pas) gaan.
Het gaat mij echt om dat ‘sturen’. Ook de suggestie die wordt gewekt dat ouders moeten ingrijpen - terwijl die echt niks kunnen als de wil er niet is. Ja, de geldkraan dichtdraaien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201495992
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:35 schreef Andromache het volgende:

[..]
Bloed, zaad en tranen :muziek:
:r
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:54:13 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495996
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het gaat mij echt om dat ‘sturen’. Ook de suggestie die wordt gewekt dat ouders moeten ingrijpen - terwijl die echt niks kunnen als de wil er niet is. Ja, de geldkraan dichtdraaien.
Ze kunnen idd niets als iemand niet wil, ik verwacht dat ze ook niet blij zijn dat Sarah na 6 dagen de kliniek weer verlaten heeft.

Nou maar hopen dat ze ook een creditcard van Antwee heeft, anders zit ze rap in de problemen.
Want haar modellenbaantje bij de tantes levert vast geen loon op waar ze haar levensstijl van kan bekostigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 12:02:06 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201496100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D serieus? Na al dat gekoketteer? Nadat je dochter notabene iemand high as a kite bewust heeft aangereden? Nadat Homewreckerina al meerdere keren in het roddelcircuit was opgedoken als sloerie die mannen waarvan ze wist dat ze bezet waren bediende in de hoop er influnce slaatje uit te slaan? Dat domme kind heeft haar ware aard toch keer op keer al laten zien voor ze Huize Hazes wreckte en zij haar maar op handen blijven dragen :D En dan helemaal popiejopie doen met dat jongetje wat ze nu wel heeft weten los te weken? Hou toch op, sneu volk wat krijgt wat ze verdienen in mijn ogen :D
Ik dacht even dat ik een post van @ootjekatootje zat te lezen :o _O_
pi_201496102
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het gaat mij echt om dat ‘sturen’. Ook de suggestie die wordt gewekt dat ouders moeten ingrijpen - terwijl die echt niks kunnen als de wil er niet is. Ja, de geldkraan dichtdraaien.
En als je echt goed verslaafd bent ga je dan gewoon goedkopere drugs gebruiken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 12:03:50 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201496121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...
Ze zou echt gek zijn ...
pi_201496139
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:03 schreef maily het volgende:

[..]
Ze zou echt gek zijn ...
Ik geloof ook niet dat dat nog een optie voor haar zal zijn. Bovendien zal Hazes na verloop van tijd waarschijnlijk bankroet zijn, dus geen royale alimentatie.
pi_201496187
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:02 schreef maily het volgende:

[..]
Ik dacht even dat ik een post van @:ootjekatootje zat te lezen :o _O_
Ben er geen fan van dat al die vrouwen er harder van langs krijgen dan kind hazes zelf, maar sinds "DE ONTHULLINGEN" lees ik ineens overal "oooh de arme van Soelens", "die armeeeee Saaaaraaaah".

Mij niet bellen hoor, dat kind is een berekenend secreet en die ouders stonden vooraan om haar laatste wreckproject toe te juichen. Terwijl dat overduidelijk Homewrecking with the z-listers was :D Nu niet de vermoorde onschuld spelen en piepen dat je blaren op je billen hebt...

Er zou nog steeds allemaal geen reet waar kunnen zijn van alles wat we nu zgn weten, maar dat die familie bijkans halve heiligen zijn, die het allemaal is overkomen... naaaaah :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:03 schreef maily het volgende:

[..]
Ze zou echt gek zijn ...
Maar als je eitjes op zijn en je enige kans op nog een kindje ligt daar in de vriezer... Kan me voorstellen dat je dan wel wil koorddansen in de hoop dat nog te kunnen implanteren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201496400
No way dat Monique nog een kind van Hazes gaat afbakken. Dat powervrouw imago dat ze heeft opgebouwd heeft ze ten koste van haar split met Dré te danken. Dat imago én de ‘carrière’ die daarbij zit, breekt ze in no time af als ze opnieuw een baby van hem zou krijgen.

Daarbij: op emotioneel gebied zou ze wel gék zijn. En daar zie ik ze ook weer niet voor aan.

Nee hoor: Monique zal blij zijn niet meer met die gozer samen te wonen.
pi_201496467
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:23 schreef vencodark het volgende:
No way dat Monique nog een kind van Hazes gaat afbakken. Dat powervrouw imago dat ze heeft opgebouwd heeft ze ten koste van haar split met Dré te danken. Dat imago én de ‘carrière’ die daarbij zit, breekt ze in no time af als ze opnieuw een baby van hem zou krijgen.

Daarbij: op emotioneel gebied zou ze wel gék zijn. En daar zie ik ze ook weer niet voor aan.

Nee hoor: Monique zal blij zijn niet meer met die gozer samen te wonen.
Dat dachten we ook allemaal na de Bridget affaire... Toch noemen mensen haar nog steeds (onbegrijpelijk) power vrouw..
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_201496521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:27 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Dat dachten we ook allemaal na de Bridget affaire... Toch noemen mensen haar nog steeds (onbegrijpelijk) power vrouw..
Iemand terugnemen is toch anders dan nog een kind willen. Daarbij: dat ze hem tóen terug nam, betekent net zo min dat ze dit opnieuw zou doen.
pi_201496627
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Iemand terugnemen is toch anders dan nog een kind willen. Daarbij: dat ze hem tóen terug nam, betekent net zo min dat ze dit opnieuw zou doen.
Dat.
Die begint na twee keer aan de kant gezet te zijn echt niet meer aan een relatie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201496647
Dat zegt toch helemaal niets mensen :')

Het is 2021. Papa en mama hoeven elkaar niet langer perse een speciale knuffel te geven om een kindje te maken. Yay, science *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201496681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zegt toch helemaal niets mensen :')

Het is 2021. Papa en mama hoeven elkaar niet langer perse een speciale knuffel te geven om een kindje te maken. Yay, science *O*
Ja precies, het is überhaupt maar de vraag of ze zijn toestemming nodig heeft om die embryo's te gebruiken. Als ze dat zou doen kan ze dat vast ombuigen naar een powervrouwmove
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 12:43:00 #74
184769 crew  Deisyy
pi_201496697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zegt toch helemaal niets mensen :')

Het is 2021. Papa en mama hoeven elkaar niet langer perse een speciale knuffel te geven om een kindje te maken. Yay, science *O*
"Als ik mijn met Hazes-zaad bevruchte eitje mag laten terugplaatsen, zal ik geen boek schrijven".
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201496702
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zegt toch helemaal niets mensen :')

Het is 2021. Papa en mama hoeven elkaar niet langer perse een speciale knuffel te geven om een kindje te maken. Yay, science *O*
Maar daar had ik het al over: ik geloof nooit dat Monique überhaupt, op welke manier dan ook, nog een kind van Hazes zou afbakken.
pi_201496749
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar daar had ik het al over: ik geloof nooit dat Monique überhaupt, op welke manier dan ook, nog een kind van Hazes zou afbakken.
Tja er zijn zat vrouwen die het niet uitmaakt waar ze de andere helft van dat kind vandaan halen, als ze maar (nog) een kind krijgen #gottacatchemall.

En Moniek heeft er nog maar 1, dus dat zij er nog erg graag 1 bij wil, lijkt me niet heel vreemd. Ze zit toch al aan dreetje vast. Of dat nou met 1 of 2 kinderen is maakt verder weinig uit, je komt er nooit meer echt van af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 12:47:47 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201496776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tja er zijn zat vrouwen die het niet uitmaakt waar ze de andere helft van dat kind vandaan halen, als ze maar (nog) een kind krijgen #gottacatchemall.

En Moniek heeft er nog maar 1, dus dat zij er nog erg graag 1 bij wil, lijkt me niet heel vreemd. Ze zit toch al aan dreetje vast. Of dat nou met 1 of 2 kinderen is maakt verder weinig uit, je komt er nooit meer echt van af.
Is ook weer zo. En dan heeft ze wel een 100% broertje/zusje voor Andrie ...
pi_201496813
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:47 schreef maily het volgende:

[..]
Is ook weer zo. En dan heeft ze wel een 100% broertje/zusje voor Andrue ...
Ik denk dat als er een optie was om een halfje te maken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze dat dan vele malen liever zou doen. Maar ik denk zo maar dat die mogelijkheid er gewoonweg niet meer is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201496950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tja er zijn zat vrouwen die het niet uitmaakt waar ze de andere helft van dat kind vandaan halen, als ze maar (nog) een kind krijgen #gottacatchemall.

En Moniek heeft er nog maar 1, dus dat zij er nog erg graag 1 bij wil, lijkt me niet heel vreemd. Ze zit toch al aan dreetje vast. Of dat nou met 1 of 2 kinderen is maakt verder weinig uit, je komt er nooit meer echt van af.
Nu kan je veel van Monique zeggen maar ik denk toch niet dat zíj ten koste van alles, ook over het hoofd van een 2e kind, dit traject nog zal af gaan.

Maar goed: dat blijft speculeren. I rest my case. ;)
pi_201497168
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze kunnen idd niets als iemand niet wil, ik verwacht dat ze ook niet blij zijn dat Sarah na 6 dagen de kliniek weer verlaten heeft.

Nou maar hopen dat ze ook een creditcard van Antwee heeft, anders zit ze rap in de problemen.
Want haar modellenbaantje bij de tantes levert vast geen loon op waar ze haar levensstijl van kan bekostigen.
Ik denk serieus dat ze in Malaga geld heeft gehaald bij An2 voor ze terugkwam.
  vrijdag 24 september 2021 @ 13:30:31 #81
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201497208
Wat ik zo snel kon vinden over het traject:

quote:
MONIQUE WESTENBERG OVER TWEEDE KIND: ‘IK WORD NIET OP DE NATUURLIJKE MANIER ZWANGER

Of Monique Westenberg en André Hazes nog een broertje of zusje krijgen voor hun zoontje André, is nog maar de vraag. Monique wordt niet makkelijk zwanger, niet op de natuurlijke manier.

Daar vertelt ze nu open over.

‘Ik kan niet op de natuurlijke manier zwanger worden. André hebben we gekregen via een heel intensief traject, ICSI. Van de lading waar André uit is gekomen, om het zo maar even te zeggen, waren nog twee cryo’s (restembryo’s – red.) over, en die hebben ze toen meteen ingevroren. Afgelopen jaar heb ik twee terugplaatsingen gehad, nog vóór de zomer, maar die zijn allebei mislukt. Dat kwam er ook nog eens bij. Hormonen doen heel veel met je lichaam en geest, je wordt er niet leuker van,’ vertelde Monique in LINDA.

Monique is inmiddels 43 jaar en dat is in principe de bovengrens voor klinieken om met ICSI aan de slag te gaan. De reden voor deze leeftijd is dat uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de kans op een levend geboren kind na 41 jaar sterk daalt, terwijl de risico’s bij een eventuele zwangerschap en bevalling toenemen. Er zijn uitzonderingen, als blijkt dat Monique bijvoorbeeld nog genoeg gezonde eicellen heeft. Maar of het nu wel gaat lukken, is voor hen alleen maar te hopen.
https://www.mamamagazine.(...)ijke-manier-zwanger/

quote:
Monique Westenberg open over nasleep van hormoonbehandelingen voor (tweede) kind

Dat Dré, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg via hormoonbehandelingen te wereld is gekomen hebben ze niet geheimgehouden. Ook de wens voor een broertje of zusje heeft het ex-couple eerder al uitgesproken.

Hormoonbehandelingen

Door de medische behandelingen heeft het ziekenhuis twee eicellen kunnen bevruchten, voor een (tweede) kindje. Inmiddels is door het beëindigen van de relatie, ook een einde gekomen aan de gezamenlijke kinderwens. Na een roerige tijd heeft André de liefde gevonden bij Sarah van Soelen.

Een aantal jaar na de hormoonbehandelingen die ze heeft moeten ondergaan om Dré te krijgen voelt Monique daar nog steeds de gevolgen van. ‘Voor de zomer begon ik met een kuur van cupping en bindweefselmassage op mijn buik en bovenbenen’, begint ze de post. De behandelingen helpen onder meer tegen cellulitis.

Littekenweefsel

De behandelingen helpen Monique niet alleen van haar cellulitis afkomen, maar ook voor het littekenweefsel in haar buik ‘Door het prikken in mijn buik met hormonen is er littekenweefsel ontstaan, waaraan allemaal verklevingen (vetcellen) zijn gaan ophopen.’

Monique wil graag haar ervaringen met andere vrouwen delen die in hetzelfde traject hebben gezeten en met hetzelfde probleem rondlopen. De blondine had door het littekenweefsel altijd een opgezette buik. De ‘hormoonrommel’ en het littekenweefsel zijn door de behandelingen helemaal verdwenen. ‘Ik hoop met deze post een aantal van jullie te bereiken die er iets aan hebben.


https://www.flaironline.n(...)ormoonbehandelingen/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201497235
Ah, dus er ligt helemaal niks meer in de vriezer... :o dan is ze gewoon écht een onwijze powervrouw :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:41 schreef JourneyBlue het volgende:
Alles en iedereen is elkaar aan het ontvolgen btw.
En (ex-)vriendje van Julia plaatste dit:

[ afbeelding ]


pi_201498186
quote:
Nou die is dus waarschijnlijk het lek naar Hysterische Yvonne.

Dit vind ik wel echt een eigenschap van Tokkies hoor; zodra je met iemand in onmin leeft, degene ook meteen exposen, quotes erover plaatsen en/of heulen met diens "vijand".

En andersom: als diegene wel je maatje is, er overdreven voor opkomen, zoals de quotes van de dames van dat marktwinkeltje.

Deze gate zit vol met zulke lui.
pi_201498584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
"Als ik mijn met Hazes-zaad bevruchte eitje mag laten terugplaatsen, zal ik geen boek schrijven".
*O* *O* *O*
pi_201498703
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef letmehearyouscream het volgende:


Deze gate zit vol met zulke lui.
Gelukkig wel.Zum smullen dit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_201499026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou die is dus waarschijnlijk het lek naar Hysterische Yvonne.

Dit vind ik wel echt een eigenschap van Tokkies hoor; zodra je met iemand in onmin leeft, degene ook meteen exposen, quotes erover plaatsen en/of heulen met diens "vijand".

En andersom: als diegene wel je maatje is, er overdreven voor opkomen, zoals de quotes van de dames van dat marktwinkeltje.

Deze gate zit vol met zulke lui.


pi_201499185
quote:
Wel een leuke jas, zeg.

Today I'm against violence. O+
Go hard or go home
pi_201499290
quote:
Die jas heeft Mo ook _O-
Twinning = boring
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 16:19:23 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 16:19:30 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201499677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:12 schreef Inca het volgende:

[..]
Die jas heeft Mo ook _O-
Plus dat ze met dat kapsel nogal op Bridget lijkt dat zag bij de kappersfoto ook al.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:46:45 #93
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201499821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:12 schreef Inca het volgende:

[..]
Die jas heeft Mo ook _O-
Niet? :D _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201499845
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Niet? :D _O-
Beeb beeb i am sheep beeb beeb...
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 16:49:57 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:54:39 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201499933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:12 schreef Inca het volgende:

[..]
Die jas heeft Mo ook _O-
Zometeen blijkt Mo vaste klant bij hun leverancier te zijn, alles eerder binnen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 16:55:35 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201499940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zometeen blijkt Mo vaste klant bij hun leverancier te zijn, alles eerder binnen :D
_O-
pi_201499961
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:19 schreef maily het volgende:

[..]
Faal. Haar handen zijn niet meegeschminkt.
Ik zag het ook , zijn ze vergeten denk ik.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201500034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Ik zag het ook , zijn ze vergeten denk ik.
Wie zijn ze?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 17:06:36 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_201500101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
De Imca Marina's

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201500171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
De Imca Marina's

:T
Die is wel leuk ze kwam vaak in de winkel van mijn ouders.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201500504
Twinning = boring
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 17:35:33 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201500582
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:35 schreef maily het volgende:

[..]
_O_
Wonen ze daar nu :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 17:44:50 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201500689
quote:
Ik wil die kraag weleens zien na die fotoshoot _O-
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 17:45:07 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201500852
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:44 schreef maily het volgende:

[..]
Ik wil die kraag weleens zien na die fotoshoot _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201500993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
De fotograaf
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201501011
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
De fotograaf
Selfies is fotograaf nu
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201501026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Selfies is fotograaf nu
Dat is toch geen selfie? Het kan zal het niet af strijden maar ik dacht dat de tantes de foto's maakte.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201501041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat is toch geen selfie? Het kan zal het niet af strijden maar ik dacht dat de tantes de foto's maakte.
Het maakt niet veel uit toch
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201501113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Wonen ze daar nu :D
Dit zijn André en Monique afgelopen januari
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_201501125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:18 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Dit zijn André en Monique afgelopen januari
Oh
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 24 september 2021 @ 19:12:19 #114
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201501729
Oh dezelfde jas :o :o :o
pi_201502021
En zelfde kapsel :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 24 september 2021 @ 19:57:57 #116
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201502359
_O- _O- _O-
pi_201503130
Jeetje ik was even hazes-moe, en nu zijn er gelijk 400 posts bij!

Weten we zeker dat hij nog in Malaga zit? Of zit hij al bij moeders in d'r vakantieflatje?
En hoe weten jullie zo zeker dat hij geen geld heeft? Ik zou denken dat er een continue stroom royalties van pa binnenkomt.
Ben benieuwd of ze nu gaan samenwonen of dat het gelijk uit is.
Clap your hands if you're working too hard
pi_201503368
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:40 schreef Snolkelderij het volgende:
Jeetje ik was even hazes-moe, en nu zijn er gelijk 400 posts bij!

Weten we zeker dat hij nog in Malaga zit? Of zit hij al bij moeders in d'r vakantieflatje?
En hoe weten jullie zo zeker dat hij geen geld heeft? Ik zou denken dat er een continue stroom royalties van pa binnenkomt.
Ben benieuwd of ze nu gaan samenwonen of dat het gelijk uit is.
Het is nog steeds aan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 20:55:31 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201503388
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Niet? :D _O-
Dit is een fake Max Mara Teddy Coat, zowel Monique als Sarah hebben een echte.
pi_201503413
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:55 schreef maily het volgende:

[..]
Echt?
Dat weet ik niet 100% maar zijn naam staat nog op haar IG en ze draagt zijn naam bordje nog. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201503472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat weet ik niet 100% maar zijn naam staat nog op haar IG en ze draagt zijn naam bordje nog. :D
Zal ze ook een chip hebben? _O-
Twinning = boring
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 21:03:21 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201503513
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit is een fake Max Mara Teddy Coat, zowel Monique als Sarah hebben een echte.
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.
Qua innerlijk maakt niet uit, want dat interesseert hem geen moer.
:+
Komediant is het.
pi_201503515
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:03 schreef Inca het volgende:

[..]
Zal ze ook een chip hebben? _O-
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.
pi_201503565
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.
Qua innerlijk maakt niet uit, want dat interesseert hem geen moer.
:+
Komediant is het.
Zelfde type geen gezeik, want die stopt zelf haar neus ook vol. Lang leve de lol.
pi_201503566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef totebel het volgende:

[..]
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.
_O- _O-
Twinning = boring
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 21:14:09 #128
184769 crew  Deisyy
pi_201503660
Zijn naambordje, het is weer eens iets anders dan een "Eigendom van....." tattoo _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201504595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit is een fake Max Mara Teddy Coat, zowel Monique als Sarah hebben een echte.
De jas vind ik wel leuk. O+
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201505029
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit is een fake Max Mara Teddy Coat, zowel Monique als Sarah hebben een echte.
Niet die op het blijdorpfilmpje, heb even zitten kijken en het aantal knopen klopt niet.
  vrijdag 24 september 2021 @ 22:33:40 #131
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201505147
Overigens ook triest dat die Chicaswinkel zich gaat mengen hierin door die belachelijke statements te plaatsen......het gedrag van die Tut is gewoon niet oke...
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 22:55:09 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201505409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef totebel het volgende:

[..]
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.
Omg _O-
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 22:55:33 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201505416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Zijn naambordje, het is weer eens iets anders dan een "Eigendom van....." tattoo _O-
Geen engel O-)
pi_201505611
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:28 schreef mootie het volgende:

[..]
Niet die op het blijdorpfilmpje, heb even zitten kijken en het aantal knopen klopt niet.
Heb het filmpje niet gezien, maar het kan ook MM WEEKEND zijn ik hou hun kleding niet exact bij (is ook een iets goedkopere lijn voor wie nog geen winterjas heeft ;) )

[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 00:08:21 ]
pi_201506920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens ook triest dat die Chicaswinkel zich gaat mengen hierin door die belachelijke statements te plaatsen......het gedrag van die Tut is gewoon niet oke...
Die trekken vanaf dag 1 dat Sarah met A2 is al hun mond open .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 25 september 2021 @ 07:21:02 #136
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201506927
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.
Qua innerlijk maakt niet uit, want dat interesseert hem geen moer.
:+
Komediant is het.
Misschien is een opblaaspop (wel blond en zondoorbakken ogend) een beter idee.
  zaterdag 25 september 2021 @ 07:47:26 #137
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201506986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 07:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Die trekken vanaf dag 1 dat Sarah met A2 is al hun mond open .
Ja en in eerste instantie natuurlijk meeliften op succes en hun bekendheid..... eerder nog nooit van die toko gehoord....

Ik snap best dat je een goede vriendin/ collega zou willen supporten maar dit zou je toch beter zakelijk kunnen houden..... Sarah is geen engeltje en het kan uiteindelijk meer schade aanrichten aan je zaak.....

Daarbij is Sarah wat rustiger nu maar moeten hun dan toch nog zich erover uitlaten, lijkt me ook eerder averechts werken...
pi_201507308
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens ook triest dat die Chicaswinkel zich gaat mengen hierin door die belachelijke statements te plaatsen......het gedrag van die Tut is gewoon niet oke...
Superslim juist. Voor Homewreckerina deze gate enterde... hoeveel mensen hadden ooit van die uitdragerij gehoord? Ik iig niet.

Nu ben ik ook totaaaaaal niet de dolgroep, maar mensen die wel in de i stahip doelgroep vallen kenden dit toch ook nog niet? Of ben ik zo OOTL?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:14:00 #139
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201510174
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Superslim juist. Voor Homewreckerina deze gate enterde... hoeveel mensen hadden ooit van die uitdragerij gehoord? Ik iig niet.

Nu ben ik ook totaaaaaal niet de dolgroep, maar mensen die wel in de i stahip doelgroep vallen kenden dit toch ook nog niet? Of ben ik zo OOTL?
Wat is OOTL? :@
pi_201510183
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:14 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Wat is OOTL? :@
Skoezie, Out Of The Loop/slecht op de hoogte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker zaterdag 25 september 2021 @ 13:17:19 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201510211
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:14 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Wat is OOTL? :@
Out Of The Loop :o

To not have special knowledge or power that belongs to a group of people

:|W

Weer wat geleerd _O_
pi_201510242
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:17 schreef maily het volgende:

[..]
Out Of The Loop :o

To not have special knowledge or power that belongs to a group of people

:|W

Weer wat geleerd _O_
Ja, ik laat mn gereddit naar fok sijpelen, foei!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201510443
We weten nog steeds niet of alle roddels over het gebruik en boze Stiefbank waar zijn toch?
pi_201510506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:36 schreef -river- het volgende:
We weten nog steeds niet of alle roddels over het gebruik en boze Stiefbank waar zijn toch?
Nee joh :D niemand weet iets :D Speculaties op vuige roddel op gok gestapeld :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201510521
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nee joh :D niemand weet iets :D Speculaties op vuige roddel op gok gestapeld :D
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar _O-
pi_201510567
Nog iets gemist na de video van cashgrab Yvonne?
SOONY
pi_201510599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar _O-
Krijgen we weer zo'n Yolanthe-onthulling van "Ja ik zat aan de hormoonspuiten" :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker zaterdag 25 september 2021 @ 13:54:43 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201510663
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja, ik laat mn gereddit naar fok sijpelen, foei!
Nee joh gekkie
pi_201510749
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Krijgen we weer zo'n Yolanthe-onthulling van "Ja ik zat aan de hormoonspuiten" :D
An2 in retraite samen met Rachel blijkt het album van de eeuw geschreven te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 14:07:27 (.) ]
pi_201510759
Maar doorstapelend:
Met Rachel op stel en sprong naar Alicante en verder crickets.
Is de kans groot dat hij nu in de kliniek (waar zo wordt beweerd Saar eerder zat) in Alicante zit.

[ Bericht 67% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 14:14:42 ]
pi_201511060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar doorstapelend:
Met Rachel op stel en sprong naar Alicante en verder crickets.
Is de kans groot dat hij nu in de kliniek (waar zo wordt beweerd Saar eerder zat) in Alicante zit.
Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatraining :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511521
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar _O-
Saai. -O-
pi_201511592
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Saai. -O-
Ja :'(
pi_201513210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatraining :D
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd (*dat ze zou zijn opgenomen) op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 17:26:28 ]
pi_201513461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201513797
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?
Dat zou ik nog VEEL enger vinden TBH en NEE.

Maar in principe kun je niet op 2 plaatsen tegelijk zijn, dus die tijdlijn (terug uit de kliniek) rammelt aan alle kanten.
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:28:36 #157
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_201513877
Ben benieuwd of André contract technisch dit zomaar kan. Geen verplichtingen toevallig? Geplande concerten. Afspraken?
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:54:45 #158
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201514214
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:28 schreef Piperidine het volgende:
Ben benieuwd of André contract technisch dit zomaar kan. Geen verplichtingen toevallig? Geplande concerten. Afspraken?
Hij stond wel gewoon nog in de TV gids van Veronica :Y

Heb 't niet gelezen trouwens.....
pi_201519145
https://www.story.nl/arti(...)dogenloze-hazes-haat

quote:
De meedogenloze en haatlustige hetze die, geregisseerd door jaloerse outsiders, zich de laatste weken jegens André Hazes en zijn nieuwe liefde Sarah van Soelen manifesteert, is ongekend intens! Zódanig dat beiden hun heil in de luwte moesten zoeken. In kringen rondom de nog altijd populaire zanger weet men waar de laffe aanvallen vandaan komen...

De laatste weken komt er maar geen eind aan de vuile oorlog die door een aantal openlijke haters wordt gevoerd jegens André Hazes (27) en zijn vriendin Sarah van Soelen (25). Al vanaf het moment dat de zanger dit voorjaar zijn nieuwe liefde introduceerde bij zijn fans nadat Story zijn breuk met Monique Westenberg onthulde, voert een groepje mensen - waarvan de gemene deler is dat ze niet (meer) tot de intimi van André behoren - een schadelijke hetze.

Burn-out
Afgelopen week maakte André, nota bene een van de meest energieke artiesten van ons land, via zijn manager Sjoerd Bodewes bekend dat hij erdoorheen zit en een zogeheten emotionele burn-out heeft. De klachten zijn te wijten aan de roerige periode waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. 'Het gemis aan optredens, de onzekerheid die de coronapandemie met zich meegebracht heeft en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad.' Vooral dat laatste speelt een rol bij de mentale val die André nu gemaakt heeft. Een nabije bekende in kringen rondom André vertelt Story onomwonden: 'De laaghartige aanvallen waarmee hij te kampen heeft, zijn ongekend zwaar. Ik maak me oprecht zorgen om André, en ook over Sarah. Dat hij Monique verliet en kort daarop opbiechtte dat hij gevoelens voor Sarah had gekregen, was voor een aantal mensen zó misdadig, dat er een háát losbrak die zijn weerga niet kent! Opvallend is dat zijn echte fans nog altijd vierkant achter hem staan, dat merkt hij aan alle steunbetuigingen die hij uit de meest onverwachte richtingen krijgt.'

Haters
'Het is een klein clubje treurige haters dat het op hem en op Sarah voorzien heeft. Zijn vriendin, die geen enkele ervaring had met landelijke media, poseert geregeld op Instagram met louter positieve foto's. Iets wat honderdduizenden mensen dagelijks doen! Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond, is zij de gebeten hond, al is de geslagen hond een betere uitdrukking! Ongelooflijk wat zij allemaal voor haar kiezen krijgt, puur en alleen omdat ze een relatie heeft met André. Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André. Ze is eenvoudigweg gelukkig met hem, en deelt dat graag met de buitenwereld. Omgekeerd doet André dat ook, omdat hij dat ís!'


[ Bericht 42% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 22:33:32 ]
  zaterdag 25 september 2021 @ 22:36:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201519330
Rachel heeft intimi Guido weer gebeld voor een stukje in de Story? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201519383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft intimi Guido weer gebeld voor een stukje in de Story? :')
Dit was het artikel van deze week, ik zag het nu ook gedeeltelijk online en ik wilde deze vrij bijzondere visie toch graag met jullie delen.
pi_201519633
quote:
quote:
Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André.
:')
Wow, ze houdt haar mond over de ex die bedrogen is.
:')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 september 2021 @ 22:49:27 #163
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201519699
Louter positieve foto’s? _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201519752
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:49 schreef AgnesGru het volgende:
Louter positieve foto’s? _O-
Idd, middelvingertje hier of daar. Good vibes only. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201519993
Ook leuk voor Monique:
“Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond,”

Hij is 7 jaar met Monique geweest. Dat ze teveel van elkaar verschillen, wilt niet zeggen dat hij niet écht gelukkig met haar was. Ik geloof namelijk wel dat ze de eerste jaren samen echt wel gek op elkaar waren.
pi_201520795
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:02 schreef vencodark het volgende:
Ook leuk voor Monique:
“Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond,”

Hij is 7 jaar met Monique geweest. Dat ze teveel van elkaar verschillen, wilt niet zeggen dat hij niet écht gelukkig met haar was. Ik geloof namelijk wel dat ze de eerste jaren samen echt wel gek op elkaar waren.
Mwah, hij ging het eerste jaar al vreemd en ze zijn voordat Andrie is geboren al eens uit elkaar geweest.
pi_201521081
quote:
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.
"Het gemis aan optredens" kun je beter vertalen in "het gemis aan adoratie".

Dat nare ventje dat dacht van hetzelfde kaliber als Elvis en Janis Joplin te zijn.
Geboren met gouden lepel, maar doet net of hij met 8 ondervoede broertjes 5-hoog achter woonde.

Kan niet zingen, marcheert schuin, vind elk jaar nieuwe ouders waar hij de roddelbladen voor uitnodigt.
Waarschijnlijk te over het paard getild om een eerlijke loodgieter te worden.
  zondag 26 september 2021 @ 08:14:16 #168
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201521598
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:26 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.
"Het gemis aan optredens" kun je beter vertalen in "het gemis aan adoratie".

Dat nare ventje dat dacht van hetzelfde kaliber als Elvis en Janis Joplin te zijn.
Geboren met gouden lepel, maar doet net of hij met 8 ondervoede broertjes 5-hoog achter woonde.

Kan niet zingen, marcheert schuin, vind elk jaar nieuwe ouders waar hij de roddelbladen voor uitnodigt.
Waarschijnlijk te over het paard getild om een eerlijke loodgieter te worden.
En maar denken dat ie bij de club van 27 kon horen :') :wtf: _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201521651
Je hart breekt toch...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 september 2021 @ 09:00:38 #170
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201521840
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hart breekt toch...
bijna, maar net niet helemaal... _O- _O- _O-
pi_201522101
Guido heeft zichzelf met dit artikel wel overtroffen hoor, in het papieren blad stond ook nog een
gedeelte karaktermoord op Monique.

Even uit m'n hoofd samengevat:

An2 voelde zich verplicht haar ten huwelijk te vragen.
Dat ze die positie verdiende hoewel hij in zijn hart wist dat hun relatie voorbij was en dat hij niet voor niets iets begon
met iemand als Bridget Maasland.
Monique presenteert zich in de media als de bedrogen Heilige Maagd Maria en An2 heeft onterecht de schuld van alles gekregen. En dat het lachwekkend is hoe ze zich op IG voordoet. Monique is zelf geen ster en oninteressant en heeft hem nodig om haar luxe leven voort te kunnen zetten, Dat ze An2 wil laten zien wat hij mist.
Dat ze is afgevallen en ouder. En dat Monique An2 moet loslaten en geen hartjes meer voor An2 moet posten WANT An2 is nu GELUKKIG met Saar!!! Zelfs als het uit zou gaan komt ie niet terug!
pi_201522175
:')_!!!!!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201522203
Ik denk dat dat artikel dingen nu niet bepaald beter gaat maken :')
pi_201522310
Moniek presenteert zich toch vooral helemaal niet in relatie tot dr exclan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201522547
Die Guido moet wel echt gruwelijk goed gepijpt worden door die wandelende wortel, anders zet je dit toch niet vrijwillig op papier.
pi_201522589
Guido is blijkbaar stekeblind m.b.t de familie Hazes. Geeft niet, mooie, zeer vermakelijke toevoeging voor dit topic. ^O^
pi_201522675
quote:
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.
Die showhomo wordt gepijpt door Raggel of zo?
SOONY
pi_201522860
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 10:20 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.
Die showhomo wordt gepijpt door Raggel of zo?
Hij is niet van de mannen btw.
pi_201522979
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hart breekt toch...
:D
pi_201523089
quote:
_O- dit stuk van de story is om te huilen en te lachen.
Zijn vriendin die alleen positieve berichten plaatste op IG _O- vanaf dag 1 alle aandacht opeisen vanaf dag 1 Monique uitlachen . De leugens van A2 ze is een goede vriend en na 2 weken werden wij verliefd _O- dat gelooft toch niemand . Hij had eerlijk moeten zijn . Maar A2 liegt alles bij elkaar en Sarah wilde maar 1 ding bekend worden. Nou ze is nu bekend en berucht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201523162
Maar even voor de mensen die deze mensen volgen -ik volg alleen de gates :@ - Moniek heeft de hele situatie toch doodgezwegen in het openbaar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201523224
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 10:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hij is niet van de mannen btw.
Lol
Oh ja dat is die andere vent van dat andere blaadje. Ik kijk Shownieuws niet dus geen idee.

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 26-09-2021 11:02:25 ]
SOONY
pi_201523232
Die jongen spoort niet hoor. Het narcisme straalt er van af. En zo oliedom ook. Weerzinwekkende knul.

Dat story artikel, tjonge jonge. Dat is wel heel vilein. Dat gehak op Monique. Ik begrijp eerlijk waar niet dat Monique niet even haar verhaal verteld. Sla eens terug. Dit pik je toch niet? Wil ze hem nog steeds terug?

Ik las het even geleden al: maar Barbie begint steeds normaler te worden in vergelijking met deze clowns :+
  zondag 26 september 2021 @ 11:02:07 #184
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201523327
Ik vind het juist wel classy dat Monique niet reageert. Waarom zou je meedoen aan dit moddergevecht? Verlies je alleen maar goodwill door....
pi_201523400
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
  zondag 26 september 2021 @ 11:16:06 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523555
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
Vooralsnog maakt dat volk zich alleen maar nog belachelijker, iedere keer dat ze weer in de bladen staan te roeptoeteren over echte liefde, tikkies en dat Monique maar eens moet gaan werken.

Die heeft met de opvoeding van An3 al meer gewerkt dan Sarah, maar daarvan doen ze graag alsof ze werkt omdat ze voor de tantes kleding showt.
Niet dat ze werkelijk een model is, want ze is volgens mij categorie tuinkabouter, dus dan weet je ook dat die "one size fits all" meuk van ze waarschijnlijk hoogwater betekent als je langer dan 1.75 bent.

Maar goed, dat is dus wel "werken" volgens haar schoonloeder... tot het uit is iig, dan horen we Rachel ook tekeergaan: nooit gewerkt alleen op roem van An2 geteerd en door de nasty constructie met stiefbank zit zij dan ook in het appartement en heeft die arme An2 weer geen dak boven zijn hoofd :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 11:19:51 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523587
Monique komt er wel, daar verwacht ik nog wel wat van.
Wat Rachel natuurlijk weer zal verfoeien, maar dat maakt het alleen maar leuker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 11:24:09 #188
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201523642
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
_O- dit stuk van de story is om te huilen en te lachen.
Zijn vriendin die alleen positieve berichten plaatste op IG _O- vanaf dag 1 alle aandacht opeisen vanaf dag 1 Monique uitlachen . De leugens van A2 ze is een goede vriend en na 2 weken werden wij verliefd _O- dat gelooft toch niemand . Hij had eerlijk moeten zijn . Maar A2 liegt alles bij elkaar en Sarah wilde maar 1 ding bekend worden. Nou ze is nu bekend en berucht.
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram :D

Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.

Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.

Enzovoort…
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 26 september 2021 @ 11:27:03 #189
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201523674
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:19 schreef Leandra het volgende:
Monique komt er wel, daar verwacht ik nog wel wat van.
Wat Rachel natuurlijk weer zal verfoeien, maar dat maakt het alleen maar leuker.
Die krijgt even wat mediatraining van Yolanthe :P
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 26 september 2021 @ 11:30:06 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523698
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram :D

Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.

Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.

Enzovoort…
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201523742
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:



https://www.instagram.com/p/CT4xFcdsV-0/

quote:
Hoe #alivonne #yvonnecoldeweyer #lifeofyvonne gister volledig de plank missloeg in haar tirade richting #andrehazes en #sarahvansoelen .


[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 26-09-2021 11:40:23 ]
  zondag 26 september 2021 @ 11:38:06 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523781
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde' jasje later aan (wat wel gek is want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:

[ afbeelding ]
Ja, gevonden idd:



Moeder of tante draagt hem hier:
https://www.instagram.com/p/CHYBaDUjTBj/?utm_medium=copy_link

Sarah hier:
https://www.instagram.com/p/CIn_cwLjKvZ/?utm_medium=copy_link
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 11:43:01 #193
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201523836
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?


Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201523870
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
Welnee joh, dan bereik je met elke sneer vh andere kant alleen nog meer de higher ground. Ik snap haar strategie heel goed. Áls ik haar was en ik zou er ook maar iets over zeggen in het openbaar dan zou het iets zijn als "ik wens de familie van mijn zoontje alle sterkte,kracht en liefde toe' en in mn knuistje gniffelen over hoe ze daarvan in een stuip schieten en de publieke opinie zich alsmaar verder tegen ze blijft keren en de story ze maar hoger en hoger op eenn schild van onwaarheden hijst :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201523938


Ze houden allemaal gewoon heel erg veel van Gucci,
Ten tijde van Bridget liepen ze ook met die wanstaltige Gucci sjaals rond ;(
  Spellchecker zondag 26 september 2021 @ 11:52:34 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201523945
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:

[ afbeelding ]
Alsof gucci die quote heeft verzonnen 8)7
  zondag 26 september 2021 @ 11:54:40 #197
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201523967
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/p/CT4xFcdsV-0/
[..]

En ‘baby blue’ wat An2 poste betekende ook niks volgens reality.fbi _O- want toen kenden ze elkaar niet. Natuurlijk :D

Niet dat ik nou zo’n fan van die Yvonne ben, maar die zit er volgens mij niet zo ver naast met haar analyse dat het al langer speelde tussen An2 wn Sarah.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201524012
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:52 schreef maily het volgende:

[..]
Alsof gucci die quote heeft verzonnen 8)7
Niet dan? :X


Nu we toch in de complottheorie-sfeer bezig zijn:

Op de foto waarop ze "zijn" jasje draagt, raakt ze in gedachten verzonken een armbandje aan.
Een van de roddels uit Roffa was destijds dat ze An2's rode armbandje oid droeg.

#geheimeboodschap

[ Bericht 10% gewijzigd door JourneyBlue op 26-09-2021 12:14:22 ]
  zondag 26 september 2021 @ 12:02:27 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201524038
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:

[ afbeelding ]
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.

Wacht.. 9 november?
Zijn Sarah en Bridget tegelijk jarig? :D

Dat het blad in de laatste week van december uitkwam zegt natuurlijk niets, die foto's kunnen wel in september gemaakt zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201524045
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.

Wacht.. 9 november?
Zijn Sarah en Bridget tegelijk jarig? :D

Dat het blad in de laatste week van december uitkwam zegt natuurlijk niets, die foto's kunnen wel in september gemaakt zijn.
Shoot was van 27-11
  zondag 26 september 2021 @ 12:07:46 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201524085
Ah, het feestje was 9 november, ze is 3 november jarig.

Maar ik zie wel wat in het scenario dat An2 op het feestje was en tante Chica het heel grappig vond om in het jasje van An2 op de foto te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 12:09:37 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201524108
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Shoot was van 27-11
Oh okay, dat weten we dankzij?

Edit:

Dat Monique op 27 novenber deze post heeft gedaan betekent eigenlijk vooral juist niet dat de shoot die dag was:
https://www.instagram.com/p/CIFmEPpA7V_/?utm_medium=copy_link

Dat gebeurt echt niet, een shoot op de dag dat de cover, het interview en de foto's online komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201524285
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh okay, dat weten we dankzij?

Edit:

Dat Monique op 27 novenber deze post heeft gedaan betekent eigenlijk vooral juist niet dat de shoot die dag was:
https://www.instagram.com/p/CIFmEPpA7V_/?utm_medium=copy_link


Dat gebeurt echt niet, een shoot op de dag dat de cover, het interview en de foto's online komen.
https://www.instagram.com/p/CJIsqyrj6Kk/

Het blad lag idd 27 november al in de winkels, heb het dus verkeerd onthouden.
  zondag 26 september 2021 @ 12:31:57 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201524342
Die foto van de 27ste verjaardag van An2 is uit dezelfde shoot:

https://www.instagram.com/p/CKTKVK1AoU2/?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/tv/CIkZZ-tAPC5/?utm_medium=copy_link

Wel bladeren op de grond, maar de bomen veel groener dan eind november, ik gok op oktober qua shoot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 13:08:38 #205
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201524858
Kan het niet ook zo zijn dat Monique zich stil houdt omdat Dree nog dingen blijft betalen?

:{
pi_201525214
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar even voor de mensen die deze mensen volgen -ik volg alleen de gates :@ - Moniek heeft de hele situatie toch doodgezwegen in het openbaar?
Klopt, nooit 1 slecht woord gezegd in het openbaar. Dat vind ik wel klasse. Maar om alles te pikken vind ik ook wel ver gaan. Aan de andere kant Story zet de mensen die A2 " zogenaamd aanvallen " net zo slecht weg, als dat Story Monique slecht weg zet.
Dus wie verwijt wie.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201525262
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Klopt, nooit 1 slecht woord gezegd in het openbaar. Dat vind ik wel klasse. Maar om alles te pikken vind ik ook wel ver gaan. Aan de andere kant Story zet de mensen die A2 " zogenaamd aanvallen " net zo slecht weg, als dat Story Monique slecht weg zet.
Dus wie verwijt wie.
Dat klopt, maar na wat gebeurtenissen had zij wel binnen een mum van tijd een post klaar op haar insta waarin ze wel zichzelf als een 'powervrouw' neerzette. Bij Bridget zelfs nog voor de officiële bekendmaking.

Monique weet heel goed wat ze doet.
  zondag 26 september 2021 @ 13:39:01 #208
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201525280
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:08 schreef Dazalbest het volgende:
Kan het niet ook zo zijn dat Monique zich stil houdt omdat Dree nog dingen blijft betalen?

:{
Daarom ook hoog tijd dat ze de boel officieel/notarieel gaat regelen. Komt An2 zijn afspraken niet na, dan kan ze het LBIO inschakelen enzo. Nu is het alleen maar liefdadigheid en heeft An3 op geen enkel specifiek bedrag recht.

Ik zou inzetten op in 1 keer het huis overnemen als afkoopsom voor alle kinderalimentatie t/m An3's 21e. En verder je eigen boontjes doppen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201525300
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh okay, dat weten we dankzij?

Edit:

Dat Monique op 27 novenber deze post heeft gedaan betekent eigenlijk vooral juist niet dat de shoot die dag was:
https://www.instagram.com/p/CIFmEPpA7V_/?utm_medium=copy_link

Dat gebeurt echt niet, een shoot op de dag dat de cover, het interview en de foto's online komen.
Als ik dan lees wat Monique bij de foto schrijft , denk ik hield hij haar toen al zo voor de gek? Hoe ziek is hij dan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201525326
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram :D

Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.

Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.

Enzovoort…
Inderdaad, en overal verkondigen dat ze aan het traject zijn begonnen voor een 2e kindje. Hoe erg ben je dan. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201525344
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat klopt, maar na wat gebeurtenissen had zij wel binnen een mum van tijd een post klaar op haar insta waarin ze wel zichzelf als een 'powervrouw' neerzette. Bij Bridget zelfs nog voor de officiële bekendmaking.

Monique weet heel goed wat ze doet.
Dat weet ze zeker, ik zie ook geen powervrouw in haar.
Ik vind het wel knap dat ze zwijgt ipv met modder gooien.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201525367
Het zal me niet verbazen als Monique juice geeft aan Yvonne.
pi_201525594
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 13:46 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen als Monique juice geeft aan Yvonne.
Onzin.

Wat voor waarde heeft het als het verdedigen van jezelf over de rug van je kind gaat. Helemaal niets. Bespaar het kind nog meer ellende wat hij later kan lezen en zwijg.
pi_201525683
Ja, gevonden idd:

[ afbeelding ]

Hahaha! Net Bassie en Adriaan. Die make up en haar. Wat een hilarische foto. *O*

Nog nooit gezien. _O_
pi_201525758
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 14:00 schreef Kupelu het volgende:
Ja, gevonden idd:

[ afbeelding ]

Hahaha! Net Bassie en Adriaan. Die make up en haar. Wat een hilarische foto. *O*

Nog nooit gezien. _O_
Ergens heeft iemand besloten dat dit de beste foto is :')
  Spellchecker zondag 26 september 2021 @ 14:05:10 #216
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201525808
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 14:00 schreef Kupelu het volgende:
Ja, gevonden idd:

[ afbeelding ]

Hahaha! Net Bassie en Adriaan. Die make up en haar. Wat een hilarische foto. *O*

Nog nooit gezien. _O_
Bassie en Adriaan :D
pi_201525857
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 14:05 schreef maily het volgende:

[..]
Bassie en Adriaan :D
Bassie en Adriaan en het mysterie van het gestolen Guccijasje.
  zondag 26 september 2021 @ 14:13:26 #218
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201525939
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 14:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Bassie en Adriaan en het mysterie van het gestolen Guccijasje.
_O_ _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201526265
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 14:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Bassie en Adriaan en het mysterie van het gestolen Guccijasje.
Nieuwe TT. :Y
pi_201527103
Mamaloe zit erbij. Of was dat weer een ander programma :P
  zondag 26 september 2021 @ 15:23:04 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201527576
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mamaloe zit erbij. Of was dat weer een ander programma :P
Pipo de Clown....

Pipo; gespeeld en geschreven door Wim Meuldijk, de vader van Belinda Meuldijk, ex en tekstschrijfster van Rob de Nijs: zij van Het Ezeltje en Rattengate uiteraard.... de gate der gates.

We zijn weer rond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 september 2021 @ 15:30:40 #222
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201527822
SHO for life _O_
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201532367
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 15:30 schreef Andromache het volgende:
SHO for life _O_
Echt hè. Ik ga hier zo goed op :D
Alius aliud dicit
pi_201532937
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Echt hè. Ik ga hier zo goed op :D
:P Af en toe wat roddels checken over Dré en omgeving, maar ik wacht het meest met smart op ontwikkelingen rondom Marco B. Persoonlijk vind ik dat een grotere galbak dan Antwee. Als ik alleen al die harses van 'm zie :r
pi_201533012
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:P Af en toe wat roddels checken over Dré en omgeving, maar ik wacht het meest met smart op ontwikkelingen rondom Marco B. Persoonlijk vind ik dat een grotere galbak dan Antwee. Als ik alleen al die harses van 'm zie :r
Ok, wie kan je beter verdragen als er ermee vast zit in een lift? :o
pi_201533032
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ok, wie kan je beter verdragen als er ermee vast zit in een lift? :o
Antwee. Al is dat hier vloeken in de kerk denk ik :P
pi_201533134
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Antwee. Al is dat hier vloeken in de kerk denk ik :P
Nah, zouden we nou zeggen: Rachel of Marco B… :D
pi_201533833
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ok, wie kan je beter verdragen als er ermee vast zit in een lift? :o
Dan liever A2 :o
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201533838
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:39 schreef Andromache het volgende:

[..]
Daarom ook hoog tijd dat ze de boel officieel/notarieel gaat regelen. Komt An2 zijn afspraken niet na, dan kan ze het LBIO inschakelen enzo. Nu is het alleen maar liefdadigheid en heeft An3 op geen enkel specifiek bedrag recht.

Ik zou inzetten op in 1 keer het huis overnemen als afkoopsom voor alle kinderalimentatie t/m An3's 21e. En verder je eigen boontjes doppen.
Dat zou ik nu juist niet doen als ik Mo was. De kleine Dre heeft ook Hazes genen dus je weet nooit hoe dat af gaat lopen. Misschien gaat hij in zijn pubertijd wel lekker close met Oma Rachel om en neemt hij Mo kwalijk dat hij geen contact met haar mocht hebben. En flikkert zijn moeder het huis uit.
pi_201533948
quote:
17s.gif Op zondag 26 september 2021 21:28 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat zou ik nu juist niet doen als ik Mo was. De kleine Dre heeft ook Hazes genen dus je weet nooit hoe dat af gaat lopen. Misschien gaat hij in zijn pubertijd wel lekker close met Oma Rachel om en neemt hij Mo kwalijk dat hij geen contact met haar mocht hebben. En flikkert zijn moeder het huis uit.
Monique hoeft ook helemaal niks te doen. Die kliek is veel te goed in zichzelf belachelijk maken. Die overkill hebben ze echt zelf (lees: Rochel) veroorzaakt.

Ik denk dat Mo zich stiekem rotlacht.
pi_201534850
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 13:46 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen als Monique juice geeft aan Yvonne.
Zat ik ook aan te denken. Of bewust een vriendin laten praten.

Het antwoord zullen we nooit weten. :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201535063
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ok, wie kan je beter verdragen als er ermee vast zit in een lift? :o
Ha, ik heb ooit samen met Marco vastgezeten in een lift, gelukkig niet al te lang en wel met andere mensen erbij *O*
pi_201536943
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ha, ik heb ooit samen met Marco vastgezeten in een lift, gelukkig niet al te lang en wel met andere mensen erbij *O*
Oh wat erg.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201538059


pi_201538127
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ha, ik heb ooit samen met Marco vastgezeten in een lift, gelukkig niet al te lang en wel met andere mensen erbij *O*
Omg. #YousurvivedMarcoB. :o
pi_201538144
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Omg. #YousurvivedMarcoB. :o
Ja!
Je begrijpt dat ik de laatste tijd wel kamp met herbelevingen
Maar #Survivor #Powerwoman
pi_201538152
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:47 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ja!
Je begrijpt dat ik de laatste tijd wel kamp met herbelevingen
Maar #Survivor #Powerwoman
Misschien moet je eens met Loeka praten voor een stukje duiding?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201538176
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Misschien moet je eens met Loeka praten voor een stukje duiding?
:+ :N

#spiderkiller
pi_201538907
quote:
Lijkt niet echt op hem en ik begin steeds meer te geloven dat de roddels van haar gelogen zijn al snap ik dan niet waarom de Soeltjes dat niet tegenspreken of een gezellige gezinsfoto posten.
pi_201539295
Ik vraag het mij af of Monique al deze toestanden en negatieve publiciteit rondom de vader van haar kind wel zo leuk vind.
Voor haarzelf zou ze er misschien nog om kunnen gniffelen, maar als ze echt van haar zoontje houdt word je toch niet blij als zijn vader zo in het openbaar te kakken staat en 'beschuldigd' wordt van cocaïnegebruik?
Ook als je niet meer bij elkaar bent.

Gewoon omdat dat niet in het belang van het arme kind is lijkt mij... :{
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 12:37:03 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201539325
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 12:37 schreef maily het volgende:

[..]
De echte is breder ... :{
Hahahaha, een An2 is genoeg! (maar ik vond hem ook te smal, de stress he, de stress van de burn-out)
pi_201539327
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:53 schreef -river- het volgende:

[..]
Lijkt niet echt op hem en ik begin steeds meer te geloven dat de roddels van haar gelogen zijn al snap ik dan niet waarom de Soeltjes dat niet tegenspreken of een gezellige gezinsfoto posten.
Nee, volgens mij is Antwee wat flinker.
pi_201539329
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 12:37 schreef maily het volgende:

[..]
De echte is breder ... :{
Inderdaad, dat bedoelde ik :Y

En ook echt een spion. Ga eens een normale baan zoeken Yvonne, want dit wordt nogal ziekelijk.
pi_201539378
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef tiki het volgende:
Ik vraag het mij af of Monique al deze toestanden en negatieve publiciteit rondom de vader van haar kind wel zo leuk vind.
Voor haarzelf zou ze er misschien nog om kunnen gniffelen, maar als ze echt van haar zoontje houdt word je toch niet blij als zijn vader zo in het openbaar te kakken staat en 'beschuldigd' wordt van cocaïnegebruik?
Ook als je niet meer bij elkaar bent.

Gewoon omdat dat niet in het belang van het arme kind is lijkt mij... :{
Je kan je kind niet beschermen tegen de dingen die mensen over je beweren.
pi_201539425
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef tiki het volgende:
Ik vraag het mij af of Monique al deze toestanden en negatieve publiciteit rondom de vader van haar kind wel zo leuk vind.
Voor haarzelf zou ze er misschien nog om kunnen gniffelen, maar als ze echt van haar zoontje houdt word je toch niet blij als zijn vader zo in het openbaar te kakken staat en 'beschuldigd' wordt van cocaïnegebruik?
Ook als je niet meer bij elkaar bent.

Gewoon omdat dat niet in het belang van het arme kind is lijkt mij... :{
Ik denk dat Monique al een hele lange tijd heeft geprobeerd om An2 stabiel te houden en zijn problemen aan te laten pakken. Haar zoon verdient inderdaad wel een vader die een vader kan zijn, en niet steeds negatief in het nieuws is, want hoe ouder dat kind wordt, hoe meer hij hiervan zal meekrijgen.

Dat is duidelijk niet gelukt, want toen ze bleef "zeuren" over gebruik van het eea, ging hij gezellig bij de ouders van Saar wonen. Dit is helemaal niet grappig voor haar, je houdt van iemand, je bouwt samen dingen op en hij vernielt alles in een paar maanden tijd.
pi_201539514
Er lopen in elke stad van die gasten zoals Hazes.
Zijn gezicht is unieker, dus een foto van iemands rug is nogal vaag. :')
pi_201539626
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 12:57 schreef vencodark het volgende:
Er lopen in elke stad van die gasten zoals Hazes.
Zijn gezicht is unieker, dus een foto van iemands rug is nogal vaag. :')
A2 zijn armen zijn ook zo goed als helemaal vol gekladderd.
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 13:25:52 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201539812
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:P Af en toe wat roddels checken over Dré en omgeving, maar ik wacht het meest met smart op ontwikkelingen rondom Marco B. Persoonlijk vind ik dat een grotere galbak dan Antwee. Als ik alleen al die harses van 'm zie :r
SHO / Borsato gate Deel 6: Zum kotsen zo zoet

Even bijlezen hoor ....
  maandag 27 september 2021 @ 13:48:36 #250
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201540061
Ik ben nu pas klaar met lachen om dat stukje in de Story. Tering he, echt he :')
pi_201540186
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Monique hoeft ook helemaal niks te doen. Die kliek is veel te goed in zichzelf belachelijk maken. Die overkill hebben ze echt zelf (lees: Rochel) veroorzaakt.

Ik denk dat Mo zich stiekem rotlacht.
Ik lees vaker dat mensen dit zeggen maar betwijfel het ten zeerste.
Het is voor haar niet leuke roddelarij maar haar leven. Zij weet dat kleine André straks dagen en nachten zal doorbrengen bij dat stel. Haar kind zal terechtkomen bij kinderen die straf hebben van schoon/stiefpapa.

Ik heb Monique uiteraard niet zo hoog zitten en ze ervaart nu de consequenties van keuzes die ze zelf heeft gemaakt. Die keuzes waren bijzonder ongelukkig en hebben slecht uitgepakt, maar denk dat zij oprecht beter had verwacht.
Daar kun je van alles van vinden, maar ik geloof echt niet dat zij nu in haar vuistje lacht. En eerlijk gezegd vraag ik me af of mensen die dat verwachten zelf zo rancuneus zouden zijn en hun gekwetste ego belangrijker vinden dan hun kind. Een beetje leedvermaak is best menselijk en begrijpelijk maar het zou sneu zijn als ze nu (nog) over de grond rolt van het lachen.
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 14:03:34 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201540215
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik lees vaker dat mensen dit zeggen maar betwijfel het ten zeerste.
Het is voor haar niet leuke roddelarij maar haar leven. Zij weet dat kleine André straks dagen en nachten zal doorbrengen bij dat stel. Haar kind zal terechtkomen bij kinderen die straf hebben van schoon/stiefpapa.

Ik heb Monique uiteraard niet zo hoog zitten en ze ervaart nu de consequenties van keuzes die ze zelf heeft gemaakt. Die keuzes waren bijzonder ongelukkig en hebben slecht uitgepakt, maar denk dat zij oprecht beter had verwacht.
Daar kun je van alles van vinden, maar ik geloof echt niet dat zij nu in haar vuistje lacht. En eerlijk gezegd vraag ik me af of mensen die dat verwachten zelf zo rancuneus zouden zijn en hun gekwetste ego belangrijker vinden dan hun kind. Een beetje leedvermaak is best menselijk en begrijpelijk maar het zou sneu zijn als ze nu (nog) over de grond rolt van het lachen.
Is het nog aan?
pi_201540452
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 14:03 schreef maily het volgende:

[..]
Is het nog aan?
Volgens mij wel. Maar ook als hij alleen is, lijkt het me niet heel fijn om een kind daar achter te laten.
  maandag 27 september 2021 @ 14:43:25 #254
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_201540589
Ergens zou het mij ook niet verbazen als er geen ouderlijk gezag is aangevraagd. Maar ik laat mij verrassen en misschien is dit wel goed geregeld :s).
  maandag 27 september 2021 @ 14:56:21 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201540737
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:43 schreef Piperidine het volgende:
Ergens zou het mij ook niet verbazen als er geen ouderlijk gezag is aangevraagd. Maar ik laat mij verrassen en misschien is dit wel goed geregeld :s).
Het zou mij ook niet verbazen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 september 2021 @ 15:30:51 #256
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201541089
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Volgens mij wel. Maar ook als hij alleen is, lijkt het me niet heel fijn om een kind daar achter te laten.
Denk eerlijk gezegd niet dat An2 daarop zit te wachten. En dan moet ie iedere keer neef Django vragen hem te begeleiden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201541155
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 15:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat An2 daarop zit te wachten. En dan moet ie iedere keer neef Django vragen hem te begeleiden.
Ja terwijl Djarno zelf ook wel wat begeleiding kan gebruiken. Die kijkt echt uit zijn ogen alsof hij niet helemaal jofel is.
pi_201542034
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201542050
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja terwijl Djarno zelf ook wel wat begeleiding kan gebruiken. Die kijkt echt uit zijn ogen alsof hij niet helemaal jofel is.
Nou zeg jij dit, maar ik heb altijd het idee bij Djarno dat het licht wel brand maar er is niemand thuis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 17:05:20 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201542100
quote:
O m g wat een achterlijke foto 8)7

Met zijn blingbling uit een rietje drinken?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 september 2021 @ 17:10:07 #261
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201542153
quote:
Ik kan em niet zien ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 27 september 2021 @ 17:10:46 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201542163
Dat is toch gewoon een kopie van het Story-artikel?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201542222
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 17:05 schreef maily het volgende:

[..]
O m g wat een achterlijke foto 8)7

Met zijn blingbling uit een rietje drinken?
Zeer treffend. _O-
  maandag 27 september 2021 @ 17:17:50 #264
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201542236
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Inderdaad, dat bedoelde ik :Y

En ook echt een spion. Ga eens een normale baan zoeken Yvonne, want dit wordt nogal ziekelijk.
Het zit op het randje van stalken.
pi_201542272
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 17:05 schreef maily het volgende:

[..]
O m g wat een achterlijke foto 8)7

Met zijn blingbling uit een rietje drinken?
Rietje? Volgens moet dat in je tank
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201542289
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201542290
Vast omdat die raggelbubblebollen er doorheen moeten passen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201542304
quote:
Hoe vaak gaat hij dat riedeltje nog herhalen?
pi_201542323
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 17:05 schreef maily het volgende:

[..]
O m g wat een achterlijke foto 8)7

Met zijn blingbling uit een rietje drinken?
Neeheee, dat heet bubbelen. Om de stembanden soepel te houden. Tegenwoordig doet iedereen dat, een of andere hype.
  maandag 27 september 2021 @ 17:43:10 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201542456
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 17:24 schreef praadje het volgende:

[..]
Hoe vaak gaat hij dat riedeltje nog herhalen?
Flair herhaalt toch gewoon Story?
Er staat op hun site zelfs bij dat de bron Story is, dus zo spannend is het allemaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201542477
quote:
Rietje past precies in zijn linkerneusgat.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201542494
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 17:24 schreef praadje het volgende:

[..]
Hoe vaak gaat hij dat riedeltje nog herhalen?
Geen idee als ik naar zijn moeder kijk , nog heel lang.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201542541
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Geen idee als ik naar zijn moeder kijk , nog heel lang.
_O-
pi_201542629
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja terwijl Djarno zelf ook wel wat begeleiding kan gebruiken. Die kijkt echt uit zijn ogen alsof hij niet helemaal jofel is.
pi_201542653
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha ja dit is de domme wannabe-gangsterlook. Hij heeft ook van zijn mond open op foto's wat er ook niet heel intelligent uitziet. Ik zie dan al helemaal voor me hoe het kwijl eruit loopt :') helemaal als hij zijn billenneefje André ziet.
pi_201542661
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Flair herhaalt toch gewoon Story?
Er staat op hun site zelfs bij dat de bron Story is, dus zo spannend is het allemaal niet.
Haha ja schitterend. Media zijn zo inspiratieloos dat ze elkaars flutartikeltjes overnemen en dan krijgt André het verwijt steeds hetzelfde riedeltje (of friedeltje) te herhalen.
pi_201542689
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Haha ja dit is de domme wannabe-gangsterlook. Hij heeft ook van zijn mond open op foto's wat er ook niet heel intelligent uitziet. Ik zie dan al helemaal voor me hoe het kwijl eruit loopt :') helemaal als hij zijn billenneefje André ziet.
Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe Andreen er nu uit zou zien en dan krijg ik een beeld op mijn netvlies van een man in een aftandse rolstoel die meerdere hersenbloedingen heeft gehad en half verlamd is en van God en iedereen verlaten is. En waar het kwijl uit zijn mond loopt terwijl hij allerlei vreemde klanken uitstoot met een infuus met bier in zijn arm.
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 18:13:12 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201542699
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Haha ja schitterend. Media zijn zo inspiratieloos dat ze elkaars flutartikeltjes overnemen en dan krijgt André het verwijt steeds hetzelfde riedeltje (of friedeltje) te herhalen.
Friedeltje _O_
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 18:12 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe Andreen er nu uit zou zien en dan krijg ik een beeld op mijn netvlies van een man in een aftandse rolstoel die meerdere hersenbloedingen heeft gehad en half verlamd is en van God en iedereen verlaten is. En waar het kwijl uit zijn mond loopt terwijl hij allerlei vreemde klanken uitstoot met een infuus met bier in zijn arm.
Omg _O- _O_
pi_201542702
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 18:12 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe Andreen er nu uit zou zien en dan krijg ik een beeld op mijn netvlies van een man in een aftandse rolstoel die meerdere hersenbloedingen heeft gehad en half verlamd is en van God en iedereen verlaten is. En waar het kwijl uit zijn mond loopt terwijl hij allerlei vreemde klanken uitstoot met een infuus met bier in zijn arm.
Een soort dikke Ramses...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201542717
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Een soort dikke Ramses...
Ramses was cool daar kan Ant2 nooit aan tippen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201542727
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ramses was cool daar kan Ant2 nooit aan tippen
Ja maar die hebben ze natuurlijk ook veel te lang opgerakeld uit de dood om zn kunstje nog te doen voor het publiek :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201543025
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef tiki het volgende:
Ik vraag het mij af of Monique al deze toestanden en negatieve publiciteit rondom de vader van haar kind wel zo leuk vind.
Voor haarzelf zou ze er misschien nog om kunnen gniffelen, maar als ze echt van haar zoontje houdt word je toch niet blij als zijn vader zo in het openbaar te kakken staat en 'beschuldigd' wordt van cocaïnegebruik?
Ook als je niet meer bij elkaar bent.

Gewoon omdat dat niet in het belang van het arme kind is lijkt mij... :{
Wat wel van belang voor het kind is dat het kind niet met cokegebruik/alcoholisme in aanraking komt als dat WEL de waarheid is.
En daarom vermoed ik dat Monique of iemand uit haar kring juice zit te voeren aan Yvonne. Om die kleine weg te houden bij zijn vader.
Nee ik denk niet dat Mo lacht.
Ja ik denk wel dat ze de boel opstookt om haar kind te beschermen.
En daarom heeft Dre een “emotionele burn-out”
pi_201543256
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 18:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Wat wel van belang voor het kind is dat het kind niet met cokegebruik/alcoholisme in aanraking komt als dat WEL de waarheid is.
En daarom vermoed ik dat Monique of iemand uit haar kring juice zit te voeren aan Yvonne. Om die kleine weg te houden bij zijn vader.
Nee ik denk niet dat Mo lacht.
Ja ik denk wel dat ze de boel opstookt om haar kind te beschermen.
En daarom heeft Dre een “emotionele burn-out”
Dat lijkt me niet heel effectief en een variant op de beschuldiging van Rachel dat Monique An2 bij zijn zoon wil weghouden.

Maar dan nog, zo werkt dat in de praktijk niet. Zolang iemand een goede vader is, dwz verstandige beslissingen neemt in het belang van het kind, dus niet lastig doet over bijvoorbeeld schoolkeuze/sport/medische zorg, is er niemand die hem omgang met zijn kind kan ontzeggen*, zelfs als hij dagelijks volle lijnen wegsnuift als kind er niet bij is.

(*Mits hij gezag heeft en niet alleen het kind heeft erkend).
pi_201543515
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Een soort dikke Ramses...
Ramses zat de laatste jaren van zijn leven in het Sarphatihuis (had na jarenlang een halve liter wodka per dag Korsakov), maar je kwam hem toch nog af en toe in de buurt tegen en dan gaf hij een mini voorstelling.
Wat een leuke, lieve man was dat O+
pi_201543949
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 19:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ramses zat de laatste jaren van zijn leven in het Sarphatihuis (had na jarenlang een halve liter wodka per dag Korsakov), maar je kwam hem toch nog af en toe in de buurt tegen en dan gaf hij een mini voorstelling.
Wat een leuke, lieve man was dat O+
O+
pi_201545672
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 18:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Wat wel van belang voor het kind is dat het kind niet met cokegebruik/alcoholisme in aanraking komt als dat WEL de waarheid is.
En daarom vermoed ik dat Monique of iemand uit haar kring juice zit te voeren aan Yvonne. Om die kleine weg te houden bij zijn vader.
Nee ik denk niet dat Mo lacht.
Ja ik denk wel dat ze de boel opstookt om haar kind te beschermen.
En daarom heeft Dre een “emotionele burn-out”
Onzin, ze wil juist dat hij contact met zijn zoon blijft houden.
pi_201546000
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 18:12 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe Andreen er nu uit zou zien en dan krijg ik een beeld op mijn netvlies van een man in een aftandse rolstoel die meerdere hersenbloedingen heeft gehad en half verlamd is en van God en iedereen verlaten is. En waar het kwijl uit zijn mond loopt terwijl hij allerlei vreemde klanken uitstoot met een infuus met bier in zijn arm.
En stokdoof
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  maandag 27 september 2021 @ 23:30:55 #288
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_201547226
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 19:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ramses zat de laatste jaren van zijn leven in het Sarphatihuis (had na jarenlang een halve liter wodka per dag Korsakov), maar je kwam hem toch nog af en toe in de buurt tegen en dan gaf hij een mini voorstelling.
Wat een leuke, lieve man was dat O+
Een halve liter per dag lijkt me wat aan de lage kant; houdt het maar op een halve gallon minstens wat 'ie per dag wegdronk :Y)
love & heet
  maandag 27 september 2021 @ 23:32:16 #289
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_201547234
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 21:24 schreef -river- het volgende:

[..]
Onzin, ze wil juist dat hij contact met zijn zoon blijft houden.
Ik hoorde van haar persoonlijk dat ze dat juist niet willlll :(
love & heet
pi_201547468
quote:
10s.gif Op maandag 27 september 2021 23:32 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik hoorde van haar persoonlijk dat ze dat juist niet willlll :(
Tea?
Juice? c_/
  dinsdag 28 september 2021 @ 00:42:47 #291
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_201547582
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:13 schreef quirina het volgende:

[..]
Tea?
Juice? c_/
Jep!
Ik zit op jazz ballet met Mo. Echt een te gekke en pure meid!

Ze vertelde me dus onder de douche dat ze niet meer wil dat Andrek haar zoon nog ziet.
Beetje moeilijk allemaal met de financiële afwikkeling, maar ze heeft -net beginnend- wat met DJ Tiesto dus wie weet ligt daar de oplossing. *O*

Maar ik kom er nog op terug ^O^ Ga volgende week met haar vingerfuiven na de jazz ballet *;

Doeiii
love & heet
  dinsdag 28 september 2021 @ 00:45:53 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201547587
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:42 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Jep!
Ik zit op jazz ballet met Mo. Echt een te gekke en pure meid!

Ze vertelde me dus onder de douche dat ze niet meer wil dat Andrek haar zoon nog ziet.
Beetje moeilijk allemaal met de financiële afwikkeling, maar ze heeft -net beginnend- wat met DJ Tiesto dus wie weet ligt daar de oplossing. *O*

Maar ik kom er nog op terug ^O^ Ga volgende week met haar vingerfuiven na de jazz ballet *;

Doeiii
Als dit klopt heb je haar vertrouwen grof beschaamd. Vind ik :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 28 september 2021 @ 00:47:19 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201547591
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 23:30 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Een halve liter per dag lijkt me wat aan de lage kant; houdt het maar op een halve gallon minstens wat 'ie per dag wegdronk :Y)
Owh, daar "weet" je ook al alles van?!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201547834
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als dit klopt heb je haar vertrouwen grof beschaamd. Vind ik :r
“Als dit klopt”….. serieus? There’s a troll in da house
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_201547969
Zo kunnen we allemaal een verhaaltje verzinnen natuurlijk. Daarbij: DJ Tiësto is 2 jaar terug getrouwd. Sterk dat ie ineens met Monique aan de haal gaat. :')
pi_201548197
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Haha ja dit is de domme wannabe-gangsterlook. Hij heeft ook van zijn mond open op foto's wat er ook niet heel intelligent uitziet. Ik zie dan al helemaal voor me hoe het kwijl eruit loopt :') helemaal als hij zijn billenneefje André ziet.
Ik zag het even voor mij. _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201548240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:42 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Jep!
Ik zit op jazz ballet met Mo. Echt een te gekke en pure meid!

Ze vertelde me dus onder de douche dat ze niet meer wil dat Andrek haar zoon nog ziet.
Beetje moeilijk allemaal met de financiële afwikkeling, maar ze heeft -net beginnend- wat met DJ Tiesto dus wie weet ligt daar de oplossing. *O*

Maar ik kom er nog op terug ^O^ Ga volgende week met haar vingerfuiven na de jazz ballet *;

Doeiii
Dit geloof ik dus niet .
Tiesto is getrouwd en heeft pas een baby. Op elke foto met zijn vrouw zie je dat hij gelukkig is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201548261
Grapjes niet herkennen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 28 september 2021 @ 08:33:10 #299
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201548471
Volgende week in de story: Gaat DJ Tiesto vreemd met Monique? Volgens wel ingelichte bronnen blablabla
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 09:01:06 #300
184769 crew  Deisyy
pi_201548700
Mooie tt _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201548747
Wat is vingerfuiven eigenlijk :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')