abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201511060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar doorstapelend:
Met Rachel op stel en sprong naar Alicante en verder crickets.
Is de kans groot dat hij nu in de kliniek (waar zo wordt beweerd Saar eerder zat) in Alicante zit.
Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatraining :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511521
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar _O-
Saai. -O-
pi_201511592
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Saai. -O-
Ja :'(
pi_201513210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatraining :D
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd (*dat ze zou zijn opgenomen) op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 17:26:28 ]
pi_201513461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201513797
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?
Dat zou ik nog VEEL enger vinden TBH en NEE.

Maar in principe kun je niet op 2 plaatsen tegelijk zijn, dus die tijdlijn (terug uit de kliniek) rammelt aan alle kanten.
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:28:36 #157
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_201513877
Ben benieuwd of André contract technisch dit zomaar kan. Geen verplichtingen toevallig? Geplande concerten. Afspraken?
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:54:45 #158
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201514214
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:28 schreef Piperidine het volgende:
Ben benieuwd of André contract technisch dit zomaar kan. Geen verplichtingen toevallig? Geplande concerten. Afspraken?
Hij stond wel gewoon nog in de TV gids van Veronica :Y

Heb 't niet gelezen trouwens.....
pi_201519145
https://www.story.nl/arti(...)dogenloze-hazes-haat

quote:
De meedogenloze en haatlustige hetze die, geregisseerd door jaloerse outsiders, zich de laatste weken jegens André Hazes en zijn nieuwe liefde Sarah van Soelen manifesteert, is ongekend intens! Zódanig dat beiden hun heil in de luwte moesten zoeken. In kringen rondom de nog altijd populaire zanger weet men waar de laffe aanvallen vandaan komen...

De laatste weken komt er maar geen eind aan de vuile oorlog die door een aantal openlijke haters wordt gevoerd jegens André Hazes (27) en zijn vriendin Sarah van Soelen (25). Al vanaf het moment dat de zanger dit voorjaar zijn nieuwe liefde introduceerde bij zijn fans nadat Story zijn breuk met Monique Westenberg onthulde, voert een groepje mensen - waarvan de gemene deler is dat ze niet (meer) tot de intimi van André behoren - een schadelijke hetze.

Burn-out
Afgelopen week maakte André, nota bene een van de meest energieke artiesten van ons land, via zijn manager Sjoerd Bodewes bekend dat hij erdoorheen zit en een zogeheten emotionele burn-out heeft. De klachten zijn te wijten aan de roerige periode waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. 'Het gemis aan optredens, de onzekerheid die de coronapandemie met zich meegebracht heeft en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad.' Vooral dat laatste speelt een rol bij de mentale val die André nu gemaakt heeft. Een nabije bekende in kringen rondom André vertelt Story onomwonden: 'De laaghartige aanvallen waarmee hij te kampen heeft, zijn ongekend zwaar. Ik maak me oprecht zorgen om André, en ook over Sarah. Dat hij Monique verliet en kort daarop opbiechtte dat hij gevoelens voor Sarah had gekregen, was voor een aantal mensen zó misdadig, dat er een háát losbrak die zijn weerga niet kent! Opvallend is dat zijn echte fans nog altijd vierkant achter hem staan, dat merkt hij aan alle steunbetuigingen die hij uit de meest onverwachte richtingen krijgt.'

Haters
'Het is een klein clubje treurige haters dat het op hem en op Sarah voorzien heeft. Zijn vriendin, die geen enkele ervaring had met landelijke media, poseert geregeld op Instagram met louter positieve foto's. Iets wat honderdduizenden mensen dagelijks doen! Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond, is zij de gebeten hond, al is de geslagen hond een betere uitdrukking! Ongelooflijk wat zij allemaal voor haar kiezen krijgt, puur en alleen omdat ze een relatie heeft met André. Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André. Ze is eenvoudigweg gelukkig met hem, en deelt dat graag met de buitenwereld. Omgekeerd doet André dat ook, omdat hij dat ís!'

[ Bericht 42% gewijzigd door JourneyBlue op 25-09-2021 22:33:32 ]
  zaterdag 25 september 2021 @ 22:36:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201519330
Rachel heeft intimi Guido weer gebeld voor een stukje in de Story? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201519383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft intimi Guido weer gebeld voor een stukje in de Story? :')
Dit was het artikel van deze week, ik zag het nu ook gedeeltelijk online en ik wilde deze vrij bijzondere visie toch graag met jullie delen.
pi_201519633
quote:
quote:
Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André.
:')
Wow, ze houdt haar mond over de ex die bedrogen is.
:')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_201519699
Louter positieve foto’s? _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201519752
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:49 schreef AgnesGru het volgende:
Louter positieve foto’s? _O-
Idd, middelvingertje hier of daar. Good vibes only. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_201519993
Ook leuk voor Monique:
“Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond,”

Hij is 7 jaar met Monique geweest. Dat ze teveel van elkaar verschillen, wilt niet zeggen dat hij niet écht gelukkig met haar was. Ik geloof namelijk wel dat ze de eerste jaren samen echt wel gek op elkaar waren.
pi_201520795
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:02 schreef vencodark het volgende:
Ook leuk voor Monique:
“Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond,”

Hij is 7 jaar met Monique geweest. Dat ze teveel van elkaar verschillen, wilt niet zeggen dat hij niet écht gelukkig met haar was. Ik geloof namelijk wel dat ze de eerste jaren samen echt wel gek op elkaar waren.
Mwah, hij ging het eerste jaar al vreemd en ze zijn voordat Andrie is geboren al eens uit elkaar geweest.
pi_201521081
quote:
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.
"Het gemis aan optredens" kun je beter vertalen in "het gemis aan adoratie".

Dat nare ventje dat dacht van hetzelfde kaliber als Elvis en Janis Joplin te zijn.
Geboren met gouden lepel, maar doet net of hij met 8 ondervoede broertjes 5-hoog achter woonde.

Kan niet zingen, marcheert schuin, vind elk jaar nieuwe ouders waar hij de roddelbladen voor uitnodigt.
Waarschijnlijk te over het paard getild om een eerlijke loodgieter te worden.
  zondag 26 september 2021 @ 08:14:16 #168
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201521598
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:26 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.
"Het gemis aan optredens" kun je beter vertalen in "het gemis aan adoratie".

Dat nare ventje dat dacht van hetzelfde kaliber als Elvis en Janis Joplin te zijn.
Geboren met gouden lepel, maar doet net of hij met 8 ondervoede broertjes 5-hoog achter woonde.

Kan niet zingen, marcheert schuin, vind elk jaar nieuwe ouders waar hij de roddelbladen voor uitnodigt.
Waarschijnlijk te over het paard getild om een eerlijke loodgieter te worden.
En maar denken dat ie bij de club van 27 kon horen :') :wtf: _O-
pi_201521651
Je hart breekt toch...
  zondag 26 september 2021 @ 09:00:38 #170
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201521840
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hart breekt toch...
bijna, maar net niet helemaal... _O- _O- _O-
pi_201522101
Guido heeft zichzelf met dit artikel wel overtroffen hoor, in het papieren blad stond ook nog een
gedeelte karaktermoord op Monique.

Even uit m'n hoofd samengevat:

An2 voelde zich verplicht haar ten huwelijk te vragen.
Dat ze die positie verdiende hoewel hij in zijn hart wist dat hun relatie voorbij was en dat hij niet voor niets iets begon
met iemand als Bridget Maasland.
Monique presenteert zich in de media als de bedrogen Heilige Maagd Maria en An2 heeft onterecht de schuld van alles gekregen. En dat het lachwekkend is hoe ze zich op IG voordoet. Monique is zelf geen ster en oninteressant en heeft hem nodig om haar luxe leven voort te kunnen zetten, Dat ze An2 wil laten zien wat hij mist.
Dat ze is afgevallen en ouder. En dat Monique An2 moet loslaten en geen hartjes meer voor An2 moet posten WANT An2 is nu GELUKKIG met Saar!!! Zelfs als het uit zou gaan komt ie niet terug!
pi_201522175
:')_!!!!!
pi_201522203
Ik denk dat dat artikel dingen nu niet bepaald beter gaat maken :')
pi_201522310
Moniek presenteert zich toch vooral helemaal niet in relatie tot dr exclan?
pi_201522547
Die Guido moet wel echt gruwelijk goed gepijpt worden door die wandelende wortel, anders zet je dit toch niet vrijwillig op papier.
pi_201522589
Guido is blijkbaar stekeblind m.b.t de familie Hazes. Geeft niet, mooie, zeer vermakelijke toevoeging voor dit topic. ^O^
pi_201522675
quote:
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.
Die showhomo wordt gepijpt door Raggel of zo?
SOONY
pi_201522860
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 10:20 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.
Die showhomo wordt gepijpt door Raggel of zo?
Hij is niet van de mannen btw.
pi_201522979
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hart breekt toch...
:D
pi_201523089
quote:
_O- dit stuk van de story is om te huilen en te lachen.
Zijn vriendin die alleen positieve berichten plaatste op IG _O- vanaf dag 1 alle aandacht opeisen vanaf dag 1 Monique uitlachen . De leugens van A2 ze is een goede vriend en na 2 weken werden wij verliefd _O- dat gelooft toch niemand . Hij had eerlijk moeten zijn . Maar A2 liegt alles bij elkaar en Sarah wilde maar 1 ding bekend worden. Nou ze is nu bekend en berucht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201523162
Maar even voor de mensen die deze mensen volgen -ik volg alleen de gates :@ - Moniek heeft de hele situatie toch doodgezwegen in het openbaar?
pi_201523224
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 10:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hij is niet van de mannen btw.
Lol
Oh ja dat is die andere vent van dat andere blaadje. Ik kijk Shownieuws niet dus geen idee.

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 26-09-2021 11:02:25 ]
SOONY
pi_201523232
Die jongen spoort niet hoor. Het narcisme straalt er van af. En zo oliedom ook. Weerzinwekkende knul.

Dat story artikel, tjonge jonge. Dat is wel heel vilein. Dat gehak op Monique. Ik begrijp eerlijk waar niet dat Monique niet even haar verhaal verteld. Sla eens terug. Dit pik je toch niet? Wil ze hem nog steeds terug?

Ik las het even geleden al: maar Barbie begint steeds normaler te worden in vergelijking met deze clowns :+
  zondag 26 september 2021 @ 11:02:07 #184
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201523327
Ik vind het juist wel classy dat Monique niet reageert. Waarom zou je meedoen aan dit moddergevecht? Verlies je alleen maar goodwill door....
pi_201523400
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
  zondag 26 september 2021 @ 11:16:06 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523555
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
Vooralsnog maakt dat volk zich alleen maar nog belachelijker, iedere keer dat ze weer in de bladen staan te roeptoeteren over echte liefde, tikkies en dat Monique maar eens moet gaan werken.

Die heeft met de opvoeding van An3 al meer gewerkt dan Sarah, maar daarvan doen ze graag alsof ze werkt omdat ze voor de tantes kleding showt.
Niet dat ze werkelijk een model is, want ze is volgens mij categorie tuinkabouter, dus dan weet je ook dat die "one size fits all" meuk van ze waarschijnlijk hoogwater betekent als je langer dan 1.75 bent.

Maar goed, dat is dus wel "werken" volgens haar schoonloeder... tot het uit is iig, dan horen we Rachel ook tekeergaan: nooit gewerkt alleen op roem van An2 geteerd en door de nasty constructie met stiefbank zit zij dan ook in het appartement en heeft die arme An2 weer geen dak boven zijn hoofd :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 september 2021 @ 11:19:51 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523587
Monique komt er wel, daar verwacht ik nog wel wat van.
Wat Rachel natuurlijk weer zal verfoeien, maar dat maakt het alleen maar leuker.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 september 2021 @ 11:24:09 #188
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201523642
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
_O- dit stuk van de story is om te huilen en te lachen.
Zijn vriendin die alleen positieve berichten plaatste op IG _O- vanaf dag 1 alle aandacht opeisen vanaf dag 1 Monique uitlachen . De leugens van A2 ze is een goede vriend en na 2 weken werden wij verliefd _O- dat gelooft toch niemand . Hij had eerlijk moeten zijn . Maar A2 liegt alles bij elkaar en Sarah wilde maar 1 ding bekend worden. Nou ze is nu bekend en berucht.
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram :D

Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.

Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.

Enzovoort…
  zondag 26 september 2021 @ 11:27:03 #189
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201523674
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:19 schreef Leandra het volgende:
Monique komt er wel, daar verwacht ik nog wel wat van.
Wat Rachel natuurlijk weer zal verfoeien, maar dat maakt het alleen maar leuker.
Die krijgt even wat mediatraining van Yolanthe :P
  zondag 26 september 2021 @ 11:30:06 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523698
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram :D

Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.

Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.

Enzovoort…
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201523742
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:

https://www.instagram.com/p/CT4xFcdsV-0/

quote:
Hoe #alivonne #yvonnecoldeweyer #lifeofyvonne gister volledig de plank missloeg in haar tirade richting #andrehazes en #sarahvansoelen .

[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 26-09-2021 11:40:23 ]
  zondag 26 september 2021 @ 11:38:06 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201523781
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde' jasje later aan (wat wel gek is want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:

[ afbeelding ]
Ja, gevonden idd:

Moeder of tante draagt hem hier:
https://www.instagram.com/p/CHYBaDUjTBj/?utm_medium=copy_link

Sarah hier:
https://www.instagram.com/p/CIn_cwLjKvZ/?utm_medium=copy_link
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 september 2021 @ 11:43:01 #193
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201523836
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:

pi_201523870
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Welnee joh, dan bereik je met elke sneer vh andere kant alleen nog meer de higher ground. Ik snap haar strategie heel goed. Áls ik haar was en ik zou er ook maar iets over zeggen in het openbaar dan zou het iets zijn als "ik wens de familie van mijn zoontje alle sterkte,kracht en liefde toe' en in mn knuistje gniffelen over hoe ze daarvan in een stuip schieten en de publieke opinie zich alsmaar verder tegen ze blijft keren en de story ze maar hoger en hoger op eenn schild van onwaarheden hijst :D
pi_201523938

Ze houden allemaal gewoon heel erg veel van Gucci,
Ten tijde van Bridget liepen ze ook met die wanstaltige Gucci sjaals rond ;(
  Spellchecker zondag 26 september 2021 @ 11:52:34 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201523945
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:

[ afbeelding ]
Alsof gucci die quote heeft verzonnen 8)7
  zondag 26 september 2021 @ 11:54:40 #197
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201523967
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.

Er zijn plaatjes:

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/p/CT4xFcdsV-0/
[..]

En ‘baby blue’ wat An2 poste betekende ook niks volgens reality.fbi _O- want toen kenden ze elkaar niet. Natuurlijk :D

Niet dat ik nou zo’n fan van die Yvonne ben, maar die zit er volgens mij niet zo ver naast met haar analyse dat het al langer speelde tussen An2 wn Sarah.
pi_201524012
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:52 schreef maily het volgende:

[..]
Alsof gucci die quote heeft verzonnen 8)7
Niet dan? :X

Nu we toch in de complottheorie-sfeer bezig zijn:

Op de foto waarop ze "zijn" jasje draagt, raakt ze in gedachten verzonken een armbandje aan.
Een van de roddels uit Roffa was destijds dat ze An2's rode armbandje oid droeg.

#geheimeboodschap

[ Bericht 10% gewijzigd door JourneyBlue op 26-09-2021 12:14:22 ]
  zondag 26 september 2021 @ 12:02:27 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201524038
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.

Wacht.. 9 november?
Zijn Sarah en Bridget tegelijk jarig? :D

Dat het blad in de laatste week van december uitkwam zegt natuurlijk niets, die foto's kunnen wel in september gemaakt zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201524045
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.

Wacht.. 9 november?
Zijn Sarah en Bridget tegelijk jarig? :D

Dat het blad in de laatste week van december uitkwam zegt natuurlijk niets, die foto's kunnen wel in september gemaakt zijn.
Shoot was van 27-11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')