Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatrainingquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar doorstapelend:
Met Rachel op stel en sprong naar Alicante en verder crickets.
Is de kans groot dat hij nu in de kliniek (waar zo wordt beweerd Saar eerder zat) in Alicante zit.
Saai.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd (*dat ze zou zijn opgenomen) op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is niet te hopen want erg veel heeft ze niet geleerd op dr mediatraining
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Met eerder bedoel ik haar eerdere opname ergens eind 2019/begin 2020 en dat zou een supersuccesvolle opname zijn geweest (want 1,5 jaar clean in maart/april 2021), hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat er overal foto's van haar uit die tijd op diverse Insta's staan (wat is getagged verdwijnt niet zo snel).
Dat zou ik nog VEEL enger vinden TBH en NEE.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou die echt nuchter al die hotelkamerfuifjes afgelopen zijn ja?
Hij stond wel gewoon nog in de TV gids van Veronicaquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:28 schreef Piperidine het volgende:
Ben benieuwd of André contract technisch dit zomaar kan. Geen verplichtingen toevallig? Geplande concerten. Afspraken?
quote:De meedogenloze en haatlustige hetze die, geregisseerd door jaloerse outsiders, zich de laatste weken jegens André Hazes en zijn nieuwe liefde Sarah van Soelen manifesteert, is ongekend intens! Zódanig dat beiden hun heil in de luwte moesten zoeken. In kringen rondom de nog altijd populaire zanger weet men waar de laffe aanvallen vandaan komen...
De laatste weken komt er maar geen eind aan de vuile oorlog die door een aantal openlijke haters wordt gevoerd jegens André Hazes (27) en zijn vriendin Sarah van Soelen (25). Al vanaf het moment dat de zanger dit voorjaar zijn nieuwe liefde introduceerde bij zijn fans nadat Story zijn breuk met Monique Westenberg onthulde, voert een groepje mensen - waarvan de gemene deler is dat ze niet (meer) tot de intimi van André behoren - een schadelijke hetze.
Burn-out
Afgelopen week maakte André, nota bene een van de meest energieke artiesten van ons land, via zijn manager Sjoerd Bodewes bekend dat hij erdoorheen zit en een zogeheten emotionele burn-out heeft. De klachten zijn te wijten aan de roerige periode waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. 'Het gemis aan optredens, de onzekerheid die de coronapandemie met zich meegebracht heeft en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad.' Vooral dat laatste speelt een rol bij de mentale val die André nu gemaakt heeft. Een nabije bekende in kringen rondom André vertelt Story onomwonden: 'De laaghartige aanvallen waarmee hij te kampen heeft, zijn ongekend zwaar. Ik maak me oprecht zorgen om André, en ook over Sarah. Dat hij Monique verliet en kort daarop opbiechtte dat hij gevoelens voor Sarah had gekregen, was voor een aantal mensen zó misdadig, dat er een háát losbrak die zijn weerga niet kent! Opvallend is dat zijn echte fans nog altijd vierkant achter hem staan, dat merkt hij aan alle steunbetuigingen die hij uit de meest onverwachte richtingen krijgt.'
Haters
'Het is een klein clubje treurige haters dat het op hem en op Sarah voorzien heeft. Zijn vriendin, die geen enkele ervaring had met landelijke media, poseert geregeld op Instagram met louter positieve foto's. Iets wat honderdduizenden mensen dagelijks doen! Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond, is zij de gebeten hond, al is de geslagen hond een betere uitdrukking! Ongelooflijk wat zij allemaal voor haar kiezen krijgt, puur en alleen omdat ze een relatie heeft met André. Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André. Ze is eenvoudigweg gelukkig met hem, en deelt dat graag met de buitenwereld. Omgekeerd doet André dat ook, omdat hij dat ís!'
Dit was het artikel van deze week, ik zag het nu ook gedeeltelijk online en ik wilde deze vrij bijzondere visie toch graag met jullie delen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft intimi Guido weer gebeld voor een stukje in de Story?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:28 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)dogenloze-hazes-haat
[..]
quote:Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André.
Idd, middelvingertje hier of daar. Good vibes only.quote:
Mwah, hij ging het eerste jaar al vreemd en ze zijn voordat Andrie is geboren al eens uit elkaar geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:02 schreef vencodark het volgende:
Ook leuk voor Monique:
“Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond,”
Hij is 7 jaar met Monique geweest. Dat ze teveel van elkaar verschillen, wilt niet zeggen dat hij niet écht gelukkig met haar was. Ik geloof namelijk wel dat ze de eerste jaren samen echt wel gek op elkaar waren.
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En maar denken dat ie bij de club van 27 kon horenquote:Op zondag 26 september 2021 01:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als het slechts een klein clubje is, waarom er dan zo'n drama van maken.
"Het gemis aan optredens" kun je beter vertalen in "het gemis aan adoratie".
Dat nare ventje dat dacht van hetzelfde kaliber als Elvis en Janis Joplin te zijn.
Geboren met gouden lepel, maar doet net of hij met 8 ondervoede broertjes 5-hoog achter woonde.
Kan niet zingen, marcheert schuin, vind elk jaar nieuwe ouders waar hij de roddelbladen voor uitnodigt.
Waarschijnlijk te over het paard getild om een eerlijke loodgieter te worden.
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij is niet van de mannen btw.quote:Op zondag 26 september 2021 10:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit artikel klinkt wel heel persoonlijk wow, objectiviteit is ook weer ver te zoeken lol.
Die showhomo wordt gepijpt door Raggel of zo?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Lolquote:
Vooralsnog maakt dat volk zich alleen maar nog belachelijker, iedere keer dat ze weer in de bladen staan te roeptoeteren over echte liefde, tikkies en dat Monique maar eens moet gaan werken.quote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagramquote:Op zondag 26 september 2021 10:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]dit stuk van de story is om te huilen en te lachen.
Zijn vriendin die alleen positieve berichten plaatste op IGvanaf dag 1 alle aandacht opeisen vanaf dag 1 Monique uitlachen . De leugens van A2 ze is een goede vriend en na 2 weken werden wij verliefd
dat gelooft toch niemand . Hij had eerlijk moeten zijn . Maar A2 liegt alles bij elkaar en Sarah wilde maar 1 ding bekend worden. Nou ze is nu bekend en berucht.
Die krijgt even wat mediatraining van Yolanthequote:Op zondag 26 september 2021 11:19 schreef Leandra het volgende:
Monique komt er wel, daar verwacht ik nog wel wat van.
Wat Rachel natuurlijk weer zal verfoeien, maar dat maakt het alleen maar leuker.
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?quote:Op zondag 26 september 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Terwijl hij al tijden verborgen boodschappen plaatste op zijn Instagram![]()
Sarah ineens hetzelfde jasje aan had, waarmee An2 samen met Mo op de cover van Talkies stond.
Sarah verwijzingen maakte naar een zwangerschap, zo walgelijk gewoon.
Enzovoort…
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?
quote:Hoe #alivonne #yvonnecoldeweyer #lifeofyvonne gister volledig de plank missloeg in haar tirade richting #andrehazes en #sarahvansoelen .
Ja, gevonden idd:quote:Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde' jasje later aan (wat wel gek is want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.
Er zijn plaatjes:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat met dat jasje? Dat hoorde ik gisteren ook ergens?
Hebben we daar plaatjes/linkjes van?
Welnee joh, dan bereik je met elke sneer vh andere kant alleen nog meer de higher ground. Ik snap haar strategie heel goed. Áls ik haar was en ik zou er ook maar iets over zeggen in het openbaar dan zou het iets zijn als "ik wens de familie van mijn zoontje alle sterkte,kracht en liefde toe' en in mn knuistje gniffelen over hoe ze daarvan in een stuip schieten en de publieke opinie zich alsmaar verder tegen ze blijft keren en de story ze maar hoger en hoger op eenn schild van onwaarheden hijstquote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Kupelu het volgende:
Tja mee eens tot een bepaalde hoogte. Op een gegeven moment is er toch een punt dat je niet alles over je kant kunt laten gaan. Vind ik. Dan is jouw eigen integriteit zo erg aangetast. Maar wellicht is dat punt nog niet bereikt.
Alsof gucci die quote heeft verzonnenquote:Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:
[ afbeelding ]
En ‘baby blue’ wat An2 poste betekende ook niks volgens reality.fbiquote:Op zondag 26 september 2021 11:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Gucci jasje (bruin) cover Talkies An2 en Saar had "hetzelfde'" jasje later aan (wat wel gek is, want maat XL vs S) maar dat bleek van tante Chica te zijn.
Er zijn plaatjes:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CT4xFcdsV-0/
[..]
Niet dan?quote:Op zondag 26 september 2021 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Alsof gucci die quote heeft verzonnen
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.quote:Op zondag 26 september 2021 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cover Talkies was van dec 20/jan 21, Sarah plaatste de foto met het jasje op 10 december:
[ afbeelding ]
Shoot was van 27-11quote:Op zondag 26 september 2021 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto van het verjaardagsfeestje is van 9 november... daar kan An2 als "vriend van de familie" natuurlijk prima geweest zijn, sterker nog, als hij werkelijk een vriend van de familie was dan zou het raar zijn als hij er niet was.
Wacht.. 9 november?
Zijn Sarah en Bridget tegelijk jarig?
Dat het blad in de laatste week van december uitkwam zegt natuurlijk niets, die foto's kunnen wel in september gemaakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |