Die is wel leuk ze kwam vaak in de winkel van mijn ouders.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:31 schreef Inca het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CJ_nns2gPGc/
Wonen ze daar nuquote:
Ik wil die kraag weleens zien na die fotoshootquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil die kraag weleens zien na die fotoshoot
De fotograafquote:
Selfies is fotograaf nuquote:
Dat is toch geen selfie? Het kan zal het niet af strijden maar ik dacht dat de tantes de foto's maakte.quote:
Het maakt niet veel uit tochquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is toch geen selfie? Het kan zal het niet af strijden maar ik dacht dat de tantes de foto's maakte.
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:18 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Dit zijn André en Monique afgelopen januari
Het is nog steeds aan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:40 schreef Snolkelderij het volgende:
Jeetje ik was even hazes-moe, en nu zijn er gelijk 400 posts bij!
Weten we zeker dat hij nog in Malaga zit? Of zit hij al bij moeders in d'r vakantieflatje?
En hoe weten jullie zo zeker dat hij geen geld heeft? Ik zou denken dat er een continue stroom royalties van pa binnenkomt.
Ben benieuwd of ze nu gaan samenwonen of dat het gelijk uit is.
Echt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het is nog steeds aan.
Dat weet ik niet 100% maar zijn naam staat nog op haar IG en ze draagt zijn naam bordje nog.quote:
Zal ze ook een chip hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat weet ik niet 100% maar zijn naam staat nog op haar IG en ze draagt zijn naam bordje nog.
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dit is een fake Max Mara Teddy Coat, zowel Monique als Sarah hebben een echte.
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.quote:
Zelfde type geen gezeik, want die stopt zelf haar neus ook vol. Lang leve de lol.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.
Qua innerlijk maakt niet uit, want dat interesseert hem geen moer.
![]()
Komediant is het.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.
De jas vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Niet die op het blijdorpfilmpje, heb even zitten kijken en het aantal knopen klopt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Omgquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n kleurig krijtstreepje op de rug, je weet wel, van de ram, zodat je kunt zien wel schaap al wel en welke nog niet aan de beurt is geweest.
Geen engelquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Zijn naambordje, het is weer eens iets anders dan een "Eigendom van....." tattoo
Heb het filmpje niet gezien, maar het kan ook MM WEEKEND zijn ik hou hun kleding niet exact bij (is ook een iets goedkopere lijn voor wie nog geen winterjas heeftquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet die op het blijdorpfilmpje, heb even zitten kijken en het aantal knopen klopt niet.
Die trekken vanaf dag 1 dat Sarah met A2 is al hun mond open .quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens ook triest dat die Chicaswinkel zich gaat mengen hierin door die belachelijke statements te plaatsen......het gedrag van die Tut is gewoon niet oke...
Misschien is een opblaaspop (wel blond en zondoorbakken ogend) een beter idee.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Hij valt gewoon op dezelfde types qua uiterlijk. De nieuwe is jonger en strakker.
Qua innerlijk maakt niet uit, want dat interesseert hem geen moer.
![]()
Komediant is het.
Ja en in eerste instantie natuurlijk meeliften op succes en hun bekendheid..... eerder nog nooit van die toko gehoord....quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die trekken vanaf dag 1 dat Sarah met A2 is al hun mond open .
Superslim juist. Voor Homewreckerina deze gate enterde... hoeveel mensen hadden ooit van die uitdragerij gehoord? Ik iig niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens ook triest dat die Chicaswinkel zich gaat mengen hierin door die belachelijke statements te plaatsen......het gedrag van die Tut is gewoon niet oke...
Wat is OOTL?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Superslim juist. Voor Homewreckerina deze gate enterde... hoeveel mensen hadden ooit van die uitdragerij gehoord? Ik iig niet.
Nu ben ik ook totaaaaaal niet de dolgroep, maar mensen die wel in de i stahip doelgroep vallen kenden dit toch ook nog niet? Of ben ik zo OOTL?
Skoezie, Out Of The Loop/slecht op de hoogte.quote:
Out Of The Loopquote:
Ja, ik laat mn gereddit naar fok sijpelen, foei!quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Out Of The Loop![]()
To not have special knowledge or power that belongs to a group of people
Weer wat geleerd![]()
Nee johquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:36 schreef -river- het volgende:
We weten nog steeds niet of alle roddels over het gebruik en boze Stiefbank waar zijn toch?
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waarquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee johniemand weet iets
Speculaties op vuige roddel op gok gestapeld
Krijgen we weer zo'n Yolanthe-onthulling van "Ja ik zat aan de hormoonspuiten"quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Dadelijk is er gewoon helemaal niets van waar
Nee joh gekkiequote:Op zaterdag 25 september 2021 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik laat mn gereddit naar fok sijpelen, foei!
An2 in retraite samen met Rachel blijkt het album van de eeuw geschreven te hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo'n Yolanthe-onthulling van "Ja ik zat aan de hormoonspuiten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |