Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nooit een vlog van wie dan ook, die lui praten niet maar schreeuwen al hun woorden eruit met een adhd snelheid van 120 km per uur.
Er staat niet: ik heb nog nooit.quote:Op woensdag 22 september 2021 23:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.
Stukje hoogstaande literatuurquote:Op donderdag 23 september 2021 09:29 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben wij al heerlijk gelachen samen?!
*Comments on this post have been limited.*quote:Op donderdag 23 september 2021 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wachten op iemand die daar antwoorden gaat geven.
Ohja, krijg je dat jaarlijkse geneuzel weer. Ik snap na 17 jaar nog steeds niet waarom je je aan alcohol verslaafde vader die je leven heeft ontwricht elk jaar opnieuw herdenkt.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
*Comments on this post have been limited.*
quote:
Dat ja. Brrrrquote:Op donderdag 23 september 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
"Een lekkere kus" toen kwam mijn ontbijt omhoog
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
"Een lekkere kus" toen kwam mijn ontbijt omhoog
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
https://www.mediacourant.(...)t-allemaal-zelf-uit/quote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Henny is terug met een mening.
Ze moet zich gedeisd houden en haar plaats op de achtergrond weten, bescheiden zijn en het niet uitlokken, aldus HH.quote:Henny Huisman: 'Sarah van Soelen lokt het allemaal zelf uit'
Henny Huisman begrijpt er helemaal niets van dat Sarah van Soelen zegt te zijn opgenomen voor een 'mediatraining'. Hij vindt dat de vriendin van André Hazes jr. zich gedeisd moet houden.
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”quote:Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)t-allemaal-zelf-uit/
[..]
Ze moet zich gedeisd houden en haar plaats op de achtergrond weten, bescheiden zijn en het niet uitlokken, aldus HH.
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”
Het klinkt natuurlijk heel vrouwonvriendelijk en het is nooit aan de man om dat van de vrouw te verwachten, maar zelf zou ik dat van nature al doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”
Nee hoor, dat lijkt me geheel anno 2021 en het wordt hoog tijd dat vrouwen dat eens zeggen, en dat de-vrouw-van weigert op het podium gehesen te worden naast man-in-functie en het eeuwige bloemetje voor mevrouw.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Maar stel je eens voor dat een vrouw over haar man "hij kent zijn plaats" zou zeggen... dat zou ongehoord zijn, zelfs als die man de prins-gemaal van een koningin is.
Nee, het is ook absoluut niet aan Henny om dat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Maar stel je eens voor dat een vrouw over haar man "hij kent zijn plaats" zou zeggen... dat zou ongehoord zijn, zelfs als die man de prins-gemaal van een koningin is.
Zoals voormalig Koningin Beatrix over prins Claus ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Of Maxima over Willem-Alexander ofzo ... hij was een beetje domquote:Op donderdag 23 september 2021 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals voormalig Koningin Beatrix over prins Claus ofzo.
Kortom, ze pasten uitstekend bij elkaarquote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
Daar is ze weer.quote:
Ik ben benieuwd hoelang die heks dat laat staan.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broer van A1 reageert ook onder de post van Rachel.
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs Mo doet mee aan de verheerlijking
[ afbeelding ]
Niet, is volgens mij alweer weg! Reacties zijn ook beperktquote:Op donderdag 23 september 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang die heks dat laat staan.
Makkelijk scoren, zou het ook doenquote:Op donderdag 23 september 2021 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het waardeloos
Is alleen maar omdat mini op de foto staat
Gewoon oppertuun om een wit voetje bij Rachel te halen dat ze an2 niet meer opnaait om haar op straat te zetten.quote:
Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef Dazalbest het volgende:
Dit is anders wel exact wat er door mijn hoofd gaat als ik een foto van Jennifer Lopez en Ben Affleck ziequote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Dankquote:Op donderdag 23 september 2021 20:03 schreef JourneyBlue het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef Dazalbest het volgende:
Instagram delen lukt niet
Sarah mag nog niet naar huis verblijft bij n vriendin.
Andre ook nog niet welkom terug.....
Blijkbaar na waarschuwing alsnog betrapt op het gebruik van drugs.
Bron, Yvonne
[ afbeelding ]
Goedkoop sentiment en een verdienmodel.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:46 schreef herverwijderd het volgende:
Al die foto's van die opperknakworst weer
Ja er werd hier ook al suggereerde dat Sarah op insta helemaal losging over zure wijven...het enige dat ik kon vinden is dat ze een post van Fred van Leer heeft geliket daaroverquote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef Dazalbest het volgende:
In principe hoeft een vrouw niet standaard een stap terug te doen natuurlijk......
Maar de situatie waar ze nu inzitten lijkt het mij ook meer dan verstandig dat Soeloe zich voorlopig koest houdt..... niet eens omwille van Dree, maar voor zichzelf. Naast alle eerder gebeurde rottigheid heeft ze weinig recht van spreken over andere 'zure ' mensen
Juni 2021.quote:Sarah van Soelen zegt dat haar vriend André Hazes er alles aan zal doen om haar clean te houden, zo liet ze woensdag aan Instagram-gebruiker Fawrynotsawry weten. In een recent interview met Story vertelde Van Soelen dat ze haar verslaving aan alcohol en drugs heeft overwonnen.
"Dré is geen heftige drinker en drinkt af en toe een biertje of een wijntje. Ik laat hem daar ook in, want mijn probleem is niet dat van hem", aldus Van Soelen in een bericht op Instagram.
Van Soelen zegt dat de zanger haar verder volledig accepteert en rekening met haar houdt tijdens zwaardere periodes. "Ik kan er zelf heel goed mee omgaan, als het gaat om mensen om mij heen die drinken. Ik ben een hele sterke meid, haha."
Door haar omgang met Hazes zal Van Soelen niet in de verleiding komen om weer drugs te gebruiken of opnieuw te gaan drinken, zegt ze. Volgens haar is dat hoofdstuk afgesloten.
"En om te benadrukken, Dré zou er alles aan doen zodat ik niet meer ga drinken of gebruiken."
Eind 2019 was Van Soelen verslaafd aan cocaïne en alcohol. "Dat hebben Sarahs moeder en ik onszelf enorm kwalijk genomen", vertelde haar vader Rudolf van Soelen in Story. "Wij hebben dat niet doorgehad. Het gebeurde onder onze neus. Maar dat gebeurt vaak, in dit soort gevallen. Dan ben je familieblind."
quote:Op donderdag 23 september 2021 18:46 schreef herverwijderd het volgende:
Al die foto's van die opperknakworst weer
Kudo's voor die ouders! Dat had ik niet verwacht .....quote:Op donderdag 23 september 2021 20:03 schreef JourneyBlue het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef Dazalbest het volgende:
Instagram delen lukt niet
Sarah mag nog niet naar huis verblijft bij n vriendin.
Andre ook nog niet welkom terug.....
Blijkbaar na waarschuwing alsnog betrapt op het gebruik van drugs.
Bron, Yvonne
[ afbeelding ]
Inderdaad goed van ze.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Kudo's voor die ouders! Dat had ik niet verwacht .....
Ik ben nou benieuwd hoe dat gaat met dat huis en samenwonen ....quote:
Volgens mij betaalde hij de helft, ik ben sws benieuwd of deze relatie stand blijft houden nu het allemaal geen groot feest meer is.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben nou benieuwd hoe dat gaat met dat huis en samenwonen ....
Want pappie heeft daar ook aan meebetaald ..... toch?
Die kruipt weer huilend terug naar Mo, en zij is dom genoeg hem terug te nemen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:10 schreef Mrmime het volgende:
Chapeau voor die lampenboer en zijn vrouw.
Wat een enorme droeftoeter is die A2 toch.
Ja, dan komt er een aanzoek. Met oud en nieuw gaat hij voor iets eh.. nieuws. Maar dat is mijn bescheiden prognose.quote:
Nu is ook duidelijk waarom je pa en ma nergens meer zag.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:10 schreef Mrmime het volgende:
Chapeau voor die lampenboer en zijn vrouw.
Wat een enorme droeftoeter is die A2 toch.
Ik lach me echt rot als zij een ander heeft, en dat we dan te maken krijgen met een jaloerse An2. Die autobanden gaat lek steken enzquote:Op donderdag 23 september 2021 21:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Die kruipt weer huilend terug naar Mo, en zij is dom genoeg hem terug te nemen.
Ik zit hier heel alleen piemels te kleienquote:Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik lach me echt rot als zij een ander heeft, en dat we dan te maken krijgen met een jaloerse An2. Die autobanden gaat lek steken enz
Zou voor ons wel gaaf zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik lach me echt rot als zij een ander heeft, en dat we dan te maken krijgen met een jaloerse An2. Die autobanden gaat lek steken enz
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen piemels te kleien![]()
Klopt, maar ze mogen ook wel in de spiegel kijken. Vooral stiefpa ontving André met open armen, terwijl ieder weldenkend mens deze rakker echt niet als schoonzoon wil hebben. En al helemaal niet als je dochter verslaafd is...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nu is ook duidelijk waarom je pa en ma nergens meer zag.
Ook dochter Julia heeft een vriend die handel heeft in drugs. De ouders treffen het niet.
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, maar ze mogen ook wel in de spiegel kijken. Vooral stiefpa ontving André met open armen, terwijl ieder weldenkend mens deze rakker echt niet als schoonzoon wil hebben. En al helemaal niet als je dochter verslaafd is...
Have a coke, have a smilequote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.
Kijk anders even wat foto's terug van optredens en let dan vooral op de blik in zijn ogen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij was gestopt met Sarah stiekem ontmoeten in de sportschool extreem sporten en dagelijks gebruikquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaar zijn ingevallen snoetje. Als je al binnen een paar maanden gebruik naar een afkickkliniek moet heb je het volgens mij best bont gemaakt.
Die zit al lang aan de coke.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Kijk anders even wat foto's terug van optredens en let dan vooral op de blik in zijn ogen.
Of interviews waarbij hij maar doorratelde en steeds aan z'n neus zat, of heeft die arme jongen ook al last van hooikoorts?
Of Rachelquote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne vertrouwt haar bron heel erg, straks gaat André een rechtszaak beginnen en dan komt de bron en dat is pa van Soelen.
Ik zet hier 100% op in, teveel inside informatie. Laatste redmiddel voor Sarah.
Nee, Rachel is pro André en Sarah, daarom is die zo stil nu. Gaat het bedje voor André opmaken in d’r flatje.quote:
https://www.bekendeburen.(...)-opmerkelijke-feitenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben nou benieuwd hoe dat gaat met dat huis en samenwonen ....
Want pappie heeft daar ook aan meebetaald ..... toch?
quote:Vanaf het begin dat Dre Hazes het appartement in Rotterdam had gekocht, deed het verhaal de ronde dat hij dit samen zou hebben gekocht met de vader van zijn vriendin Sarah.
Dit blijkt niet waar te zijn.Bekendeburen heeft beslag weten te leggen op het verkoopdocument. In het Openbaar Kadaster staat te lezen dat Dre het heeft gekocht met zijn vriendin Sarah Milan en dus niet met haar vader. Ook de koopsom bedraagt zeker geen 815.000 euro.
Dre en Sarah hebben hun optrekje gekocht, ook volgens de gegevens van het Openbaar Kadaster, voor de prijs van 855.000 euro ofwel 40.000 euro boven de vraagprijs.
Wat krijgen Dre en Sarah voor hun geld? Een appartement met een woonoppervlakte van 146 vierkante meter met in totaal drie kamers, waaronder twee slaapkamers.
Beide slaapkamers beschikken over een badkamer en hebben airconditioning.De woonkamer is maar liefst 60 vierkante meter groot en beschikt over een hoge glazen pui, waardoor Dre en Sarah een prachtig uitzicht hebben.
.Koken kan in de zeer luxe keuken die niet alleen is voorzien van alle benodigde inbouwapparatuur, maar ook een kookeiland heeft die een regelrechte eyecatcher is.
Uiteraard is er een groot zonneterras waar ze kunnen genieten van de ondergaande zon en vrij uitzicht over water. Het hele appartement is voorzien van een vloerverwarming.Tevens beschiktnDre over twee overdekte parkeerplaatsen en ligt het appartement niet ver van de villa waar zij zoontje Dre en Monique wonen.
De tortelduifjes hebben er door de bank een hypotheek op laten vestigen van 500.000 euro. De rest komt uit eigen zak.
Maar Sarah was degene die een contract tekende, mijn gok is dan dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en dat de stiefvader van Sarah haar een hypotheek heeft verstrekt (al dan niet icm de jubelton).quote:Op donderdag 23 september 2021 21:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde hij de helft, ik ben sws benieuwd of deze relatie stand blijft houden nu het allemaal geen groot feest meer is.
Ja, was al bekend, pa van Soelen heeft ¤300 000 geïnvesteerd.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.bekendeburen.(...)-opmerkelijke-feiten
[..]
Nee, die hebben een contract voor een lening voor drie ton getekend. In de achtertuin.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Sarah was degene die een contract tekende, mijn gok is dan dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en dat de stiefvader van Sarah haar een hypotheek heeft verstrekt (al dan niet icm de jubelton).
Misschien is hij wel de enige hypotheeknemer op het pand, dat kan ook nog, dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en de hypotheek bij stiefbank hebben.
Dat huis is gewoon klaar nu lijkt me. André heeft zelf niet genoeg geld om die hut te betalen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dn Dre heeft geen inkomsten als hij niet optreedt en heeft Saar überhaupt ooit gewerkt in dr leven?
Zou wel om te gieren zijn wanneer de stiefbank het huis onteigend omdat ze de betalingen niet kunnen doen
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik snap Sarah in deze niet.
De geldkraan zit dicht, heel Nederland kotst haar uit. Meisje/wijffie kan niks.
Waneer daalt dat bij haar in?
Zit ze bij die vriendin en ik zie het helemaal voor me, kom we gaan eten. Vriendin trekt koelkast open, en Sarah zegt nee uit eten. Wie gaat dat betalen dan? En dat lijntje er nog bij elke dag. Eind van de maand haar telefoon afgesloten.
Gaat niet goed komen dit, André ondertussen boos dat Monique de sloten heeft vervangen.
Die eist straks gewoon zijn bed weer op want zijn villa.
Rachel in de dwangbuis want dit gaat niet zoals ze wil.
Nou ja, ze heeft een heerlijke Amsterdamse zomer gehad.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Echt hè. Alle kansen heb je en je versnuift gewoon je hele toekomst. Wat een stelletje pinda’s.
En ik vind het sneu voor Sarah. Ze heeft gewoon niet de intelligentie om ver uit de buurt te blijven van dit soort figuren.
Ja en ze is nu wel een echte INFLUNCERquote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een heerlijke Amsterdamse zomer gehad.
Oh ik dan weer wel. Heb het ook wel eens hier gepost inclusief het filmpje met Bridget in Rome waar hij op enig moment een nakkie lijkt te nemen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja en dat filmpje met de kerstquote:Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh ik dan weer wel. Heb het ook wel eens hier gepost inclusief het filmpje met Bridget in Rome waar hij op enig moment een nakkie lijkt te nemen.
Burnnnn.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat filmpje met de kerst![]()
Maar Monique en Bridget snapten hem niet, Sarah wel. En heel Nederland weet nu waarom.
Dat haar zus verkering heeft (had?) met een drugsdealer zal ook niet geholpen hebben.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Echt hè. Alle kansen heb je en je versnuift gewoon je hele toekomst. Wat een stelletje pinda’s.
En ik vind het sneu voor Sarah. Ze heeft gewoon niet de intelligentie om ver uit de buurt te blijven van dit soort figuren.
Dit valt ook wel weer mee. De meeste mensen hebben een leven en houden zich hier niet zo mee bezig, laat staan dat ze haar uitkotsen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik snap Sarah in deze niet.
De geldkraan zit dicht, heel Nederland kotst haar uit. Meisje/wijffie kan niks.
Waneer daalt dat bij haar in?
Zit ze bij die vriendin en ik zie het helemaal voor me, kom we gaan eten. Vriendin trekt koelkast open, en Sarah zegt nee uit eten. Wie gaat dat betalen dan? En dat lijntje er nog bij elke dag. Eind van de maand haar telefoon afgesloten.
Gaat niet goed komen dit, André ondertussen boos dat Monique de sloten heeft vervangen.
Die eist straks gewoon zijn bed weer op want zijn villa.
Rachel in de dwangbuis want dit gaat niet zoals ze wil.
Ach welnee, als zij na 6 dagen alweer uit die kliniek is vertrokken heeft ze geen spijt.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef -river- het volgende:
Stel je voor dat dit allemaal echt waar is, dan hebben twee mensen heel veel spijt van hun keuzes.
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat ze samen kerst vieren.
Nee, das dreetje...quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat Bridget hem ook wel lust hoor, maar dat die er gewoon recreatief van snackt.gewoon
De overkill Hazes was enorm, kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dit valt ook wel weer mee. De meeste mensen hebben een leven en houden zich hier niet zo mee bezig, laat staan dat ze haar uitkotsen.
Tja als je die cijfers uit Rotterdam leest, vindt een groot deel van de bevolking het een vanzelfsprekend genotmiddel. Je kunt je afvragen hoeveel middelen je dr tegenan moet blijven gooien.quote:
Het ging om het uitkotsen van Sarah. Er zijn wat fanatieke haters ja, op social media en een enkeling hier misschien, maar geloof me dat een aanzienlijk deel van Nederland hier echt niets om geeft. Of er een beetje om lacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De overkill Hazes was enorm, kun je niet ontkennen.
Ook bij de nieuwe telg.
Zelfs ma Flodder/ Rachel snapt de boodschap nu.
En dan is het meisje/wijffie ook nog treurig om de dood van Peter r de vries….quote:Op donderdag 23 september 2021 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja als je die cijfers uit Rotterdam leest, vindt een groot deel van de bevolking het een vanzelfsprekend genotmiddel. Je kunt je afvragen hoeveel middelen je dr tegenan moet blijven gooien.
Maar goed das allemaal te politiek voor een bitchtopic als dit
Ze wil influencer zijn, een voorbeeld. Ik ben moeder, das geen voorbeeld voor de jeugd. Hup weg ermee.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het ging om het uitkotsen van Sarah. Er zijn wat fanatieke haters ja, op social media en een enkeling hier misschien, maar geloof me dat een aanzienlijk deel van Nederland hier echt niets om geeft. Of er een beetje om lacht.
Het is ook wat ongezond om iemand te haten die je niet persoonlijk kent.
April afgelopen jaar was ze 1,5 jaar clean, ze tellen de maanden want das een heel ding. Deed Gordon ook. Tot ze stoppen met tellen…quote:Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar als ze eind 2019 (ook) verslaafd was, wanneer zat ze dan voor het eerst in een kliniek?
Ik zag dat de Chicas een oudere Instagram pagina hebben en daarop staan heel veel foto's van Sarah uit 2019/2020>
https://www.instagram.com/chicasfashionoutlet/
Niet, want zijn sociale kring zit diep in zijn hazes-anus. Sarah heeft tenminste nog een verstandige moeder en stiefbank die haar op het rechte pad proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:19 schreef Andromache het volgende:
In nog geen jaar tijd de zoveelste ontploffing. Wow. Wanneer gaat het een keer tot An2 doordringen dat hij intensieve hulp nodig heeft?
En respect voor familie vS!
Je draaft een beetje door. Waaruit blijkt dat ze een voorbeeld voorde jeugd wil zijn? Volgens mij is ze helemaal niet zo pretentieus en beperkt haar influence-ambitie zich tot het aan de man brengen van wanstaltige kleding.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze wil influencer zijn, een voorbeeld. Ik ben moeder, das geen voorbeeld voor de jeugd. Hup weg ermee.
Zelfs meer respect voor Sylvana Simons, die staat voor haar doelen. Raven ook, Emma ook, Marieke Lucas ook, Tim ook. Mensen met een mening en karakter, daar kun je wat mee.
Sarah heeft geen doelen, alles is nep. Gekocht. Gejat of gekregen. En verbouwt.
Ik denk dat Antwee zijn carrière eigenhandig om zeep heeft geholpen en dat hij beter wat anders kan gaan doen. Wat weet ik niet, hij heeft volgens mij geen school diploma's (of was dat Rox?).quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan kan an2 om er een slaatje uit te slaan wel weer een liedje van an1 coveren.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 02:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ze voor de Nederlandse Amy en Blake award 2021 gaanechte liefde jwz
Maar dan zonder enig talent whatsoever. En om dat te benadrukken dan ook de club van 29 in zn eentjewat raggel dan tevergeefs een ding gaat proberen te maken met een eigen lijn fidget spinners bij de Dekamarkt, omdat ze met de Lidl gebrouilleerd is geraakt. Met "Club van 29 forefer" . Of dat ze ineens overal beweert dat hij 27 was, wat dat valse uitgekristalliseerde, Tikkie sturende kreng ook beweert. En dan zijn beeld, tijdens het drukste moment van de drukste dag, tussen Kurt en Amy probeert te zetten in Mme Tussaud.
Mo plaatst elke verjaardag, sterfdag, dag van het eerste en tweede veterstrik diploma, de dag waarop hij zn meest recente dealer heeft ontmoet én de verwekdagen van hun 2 kinderen een hartje op Dresta, wat naast raggel, mo, yvonne en guido nog een kleine 22 gebruikers heeft.
Ik heb pas gelezen het meisje wat Sarah destijds uit jaloezie heeft aangereden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit al lang aan de coke.
Maar wie zou de bron van Yvonne zijn?
Ik denk zelfs dat Monique de Inns en outs niet kent, dus familie van Soelen? Als laatste redmiddel?
Om het te stoppen?
Karma ....quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb pas gelezen het meisje wat Sarah destijds uit jaloezie heeft aangereden.
Dat denk ik ook , er is niets meer van over.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat Antwee zijn carrière eigenhandig om zeep heeft geholpen en dat hij beter wat anders kan gaan doen. Wat weet ik niet, hij heeft volgens mij geen school diploma's (of was dat Rox?).
Moët en Chandon ... eerst leeggedronken, toen met water gevuld en leeggekiept voor de fotoquote:Op vrijdag 24 september 2021 07:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Mo heeft dit jaar alvast een voorzetje gegeven:
[ afbeelding ]
Wordt gesuggereerd. Ik gok op de vriend van Julia. Of een van de tantes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zoals een echte rocker betaamtquote:Op vrijdag 24 september 2021 07:56 schreef maily het volgende:
[..]
Moët en Chandon ... eerst leeggedronken, toen met water gevuld en leeggekiept voor de foto
Schandalig, stiefbank is juist haar enigste redding in deze chaos.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:20 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens het sapkanaal heeft Sarah stiefbank ontvolgt op Instagram. Hij volgt haar nog wel.
Nou inderdaad ... stank voor dank.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Schandalig, stiefbank is juist haar enigste redding in deze chaos.
Dan een foto van zijn gezicht.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
En Monique morgen tegen André op de app:
hé pik, ik hoor van je nieuwe pa, je beste vriend, dat je weer aan de snuif zit. Heb ff overlegt met jeugdzorg dus lijkt ons beter dat je ff wegblijft bij je zoon en bij mij. 💋
Als zij zo doet tegen Pa dan is ze wel heel laag gezakt. Dat ze haar familie opgeeft voor een A2quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Schandalig, stiefbank is juist haar enigste redding in deze chaos.
Tjonge dit inderdaad. Alle weelde en luxe en denk ook liefde. En dan geef je de ultieme middelvinger terug. Niveautje hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als zij zo doet tegen Pa dan is ze wel heel laag gezakt. Dat ze haar familie opgeeft voor een A2
Hoe zou die zo goed op de hoogte zijn dan? Lijkt me sterk dat die weet wat er bij Sarah thuis gebeurt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De tantes lijken haar juist weer binnen te halen op hun pagina... dat rijmt niet echt met dirt spillen die negatief is voor Sarah.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wordt gesuggereerd. Ik gok op de vriend van Julia. Of een van de tantes.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 02:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ze voor de Nederlandse Amy en Blake award 2021 gaanechte liefde jwz
Maar dan zonder enig talent whatsoever. En om dat te benadrukken dan ook de club van 29 in zn eentjewat raggel dan tevergeefs een ding gaat proberen te maken met een eigen lijn fidget spinners bij de Dekamarkt, omdat ze met de Lidl gebrouilleerd is geraakt. Met "Club van 29 forefer" . Of dat ze ineens overal beweert dat hij 27 was, wat dat valse uitgekristalliseerde, Tikkie sturende kreng ook beweert. En dan zijn beeld, tijdens het drukste moment van de drukste dag, tussen Kurt en Amy probeert te zetten in Mme Tussaud.
Mo plaatst elke verjaardag, sterfdag, dag van het eerste en tweede veterstrik diploma, de dag waarop hij zn meest recente dealer heeft ontmoet én de verwekdagen van hun 2 kinderen een hartje op Dresta, wat naast raggel, mo, yvonne en guido nog een kleine 22 gebruikers heeft.
Vergis je niet, heel veel mensen om S&A heen weten al heel lang wat er speelt (en een flink aantal van haar vriendinnen doen al jaren gezellig mee).quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zou die zo goed op de hoogte zijn dan? Lijkt me sterk dat die weet wat er bij Sarah thuis gebeurt.
Is het niet meer een kwestie dat de traditionele media bepaalde informatie al jaren bewust niet delen en dat de juicekanalen ten koste van alles en iedereen willen scoren?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie lijken het allemaal volstrekt normaal te vinden, maar ik sta er nog steeds van versteld dat de traditionele roddelbladen klaarblijkelijk buitenspel zijn gezet door de nieuwe generatie roddelaars die sneller smeuïgere informatie hebben.
Misschien haar stiefbroer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zou die zo goed op de hoogte zijn dan? Lijkt me sterk dat die weet wat er bij Sarah thuis gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |