abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201490765
Echt hè. Alle kansen heb je en je versnuift gewoon je hele toekomst. Wat een stelletje pinda’s.

En ik vind het sneu voor Sarah. Ze heeft gewoon niet de intelligentie om ver uit de buurt te blijven van dit soort figuren.
Alius aliud dicit
pi_201490807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Echt hè. Alle kansen heb je en je versnuift gewoon je hele toekomst. Wat een stelletje pinda’s.

En ik vind het sneu voor Sarah. Ze heeft gewoon niet de intelligentie om ver uit de buurt te blijven van dit soort figuren.
Nou ja, ze heeft een heerlijke Amsterdamse zomer gehad.
pi_201490850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou ja, ze heeft een heerlijke Amsterdamse zomer gehad.
Ja en ze is nu wel een echte INFLUNCER
Alius aliud dicit
pi_201490857
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.
Oh ik dan weer wel. Heb het ook wel eens hier gepost inclusief het filmpje met Bridget in Rome waar hij op enig moment een nakkie lijkt te nemen.
pi_201490861
En Monique morgen tegen André op de app:

hé pik, ik hoor van je nieuwe pa, je beste vriend, dat je weer aan de snuif zit. Heb ff overlegt met jeugdzorg dus lijkt ons beter dat je ff wegblijft bij je zoon en bij mij. 💋
pi_201490911
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Oh ik dan weer wel. Heb het ook wel eens hier gepost inclusief het filmpje met Bridget in Rome waar hij op enig moment een nakkie lijkt te nemen.
Ja en dat filmpje met de kerst :')
Maar Monique en Bridget snapten hem niet, Sarah wel. En heel Nederland weet nu waarom.
pi_201490979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja en dat filmpje met de kerst :')
Maar Monique en Bridget snapten hem niet, Sarah wel. En heel Nederland weet nu waarom.
Burnnnn. :o
pi_201490995
Stel je voor dat dit allemaal echt waar is, dan hebben twee mensen heel veel spijt van hun keuzes.
pi_201491012
Denk dat Bridget hem ook wel lust hoor, maar dat die er gewoon recreatief van snackt.

:D gewoon :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 23 september 2021 @ 22:31:49 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201491064
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:

Dat haar zus verkering heeft (had?) met een drugsdealer zal ook niet geholpen hebben.
Was op die manier ook wel heel makkelijk drugs te regelen natuurlijk, ook gewoon thuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 september 2021 @ 22:32:32 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201491076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Ja en ze is nu wel een echte INFLUNCER
UnderTheInfluencer meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201491094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik snap Sarah in deze niet.

De geldkraan zit dicht, heel Nederland kotst haar uit. Meisje/wijffie kan niks.
Waneer daalt dat bij haar in?

Zit ze bij die vriendin en ik zie het helemaal voor me, kom we gaan eten. Vriendin trekt koelkast open, en Sarah zegt nee uit eten. Wie gaat dat betalen dan? En dat lijntje er nog bij elke dag. Eind van de maand haar telefoon afgesloten.

Gaat niet goed komen dit, André ondertussen boos dat Monique de sloten heeft vervangen.
Die eist straks gewoon zijn bed weer op want zijn villa.

Rachel in de dwangbuis want dit gaat niet zoals ze wil.
Dit valt ook wel weer mee. De meeste mensen hebben een leven en houden zich hier niet zo mee bezig, laat staan dat ze haar uitkotsen.
  donderdag 23 september 2021 @ 22:34:44 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201491108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef -river- het volgende:
Stel je voor dat dit allemaal echt waar is, dan hebben twee mensen heel veel spijt van hun keuzes.
Ach welnee, als zij na 6 dagen alweer uit die kliniek is vertrokken heeft ze geen spijt.
Als ze spijt had dan had ze het wel serieus genomen en had ze zichzelf daar niet na 6 dagen weer uitgecheckt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201491191
Stiefbank _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201491221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:06 schreef Ole het volgende:
Gaat deze relatie de kerst halen?
*)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat ze samen kerst vieren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201491340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
UnderTheInfluencer meer...
Nee, das dreetje...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201491415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat Bridget hem ook wel lust hoor, maar dat die er gewoon recreatief van snackt.

:D gewoon :D
pi_201491521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dit valt ook wel weer mee. De meeste mensen hebben een leven en houden zich hier niet zo mee bezig, laat staan dat ze haar uitkotsen.
De overkill Hazes was enorm, kun je niet ontkennen.

Ook bij de nieuwe telg.

Zelfs ma Flodder/ Rachel snapt de boodschap nu.
pi_201491675
quote:
Tja als je die cijfers uit Rotterdam leest, vindt een groot deel van de bevolking het een vanzelfsprekend genotmiddel. Je kunt je afvragen hoeveel middelen je dr tegenan moet blijven gooien.

Maar goed das allemaal te politiek voor een bitchtopic als dit :D
pi_201491749
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De overkill Hazes was enorm, kun je niet ontkennen.

Ook bij de nieuwe telg.

Zelfs ma Flodder/ Rachel snapt de boodschap nu.
Het ging om het uitkotsen van Sarah. Er zijn wat fanatieke haters ja, op social media en een enkeling hier misschien, maar geloof me dat een aanzienlijk deel van Nederland hier echt niets om geeft. Of er een beetje om lacht.
Het is ook wat ongezond om iemand te haten die je niet persoonlijk kent.
pi_201491758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tja als je die cijfers uit Rotterdam leest, vindt een groot deel van de bevolking het een vanzelfsprekend genotmiddel. Je kunt je afvragen hoeveel middelen je dr tegenan moet blijven gooien.

Maar goed das allemaal te politiek voor een bitchtopic als dit :D
En dan is het meisje/wijffie ook nog treurig om de dood van Peter r de vries….

Sarah neem nog een lijntje meid. Hypocriet.
Waar denkt ze dat haar cocaïne groeit? Biologisch in de Biesbosch ofzo?
pi_201491828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Het ging om het uitkotsen van Sarah. Er zijn wat fanatieke haters ja, op social media en een enkeling hier misschien, maar geloof me dat een aanzienlijk deel van Nederland hier echt niets om geeft. Of er een beetje om lacht.
Het is ook wat ongezond om iemand te haten die je niet persoonlijk kent.
Ze wil influencer zijn, een voorbeeld. Ik ben moeder, das geen voorbeeld voor de jeugd. Hup weg ermee.
Zelfs meer respect voor Sylvana Simons, die staat voor haar doelen. Raven ook, Emma ook, Marieke Lucas ook, Tim ook. Mensen met een mening en karakter, daar kun je wat mee.

Sarah heeft geen doelen, alles is nep. Gekocht. Gejat of gekregen. En verbouwt.
pi_201492007
Maar als ze eind 2019 (ook) verslaafd was, wanneer zat ze dan voor het eerst in een kliniek?

Ik zag dat de Chicas een oudere Instagram pagina hebben en daarop staan heel veel foto's van Sarah uit 2019/2020>

https://www.instagram.com/chicasfashionoutlet/
pi_201492229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar als ze eind 2019 (ook) verslaafd was, wanneer zat ze dan voor het eerst in een kliniek?

Ik zag dat de Chicas een oudere Instagram pagina hebben en daarop staan heel veel foto's van Sarah uit 2019/2020>

https://www.instagram.com/chicasfashionoutlet/
April afgelopen jaar was ze 1,5 jaar clean, ze tellen de maanden want das een heel ding. Deed Gordon ook. Tot ze stoppen met tellen…

Sarah was in april 2021 1,5 jaar clean, André was boos op Yvonne in september, nu dus. Met commentaar dat het meisje al 1,5 jaar clean is. Maar domme andreetje vergeet door te tellen, wat elke verslaafde wel doet.

Nou tel maar mee, sinds André in haar nest lag is Sarah dus niet meer clean.
Betrapt in juni, laatste waarschuwing en nu dus de hut uitgetrapt.
pi_201492282
O en nog zo’n dingetje.

Sarah zat eerder in een kliniek dan André. André moest nog ff wat concerten afzeggen enzo.
Zijn ma nog ff spreken en zijn vrienden, ff steekje geven naar zijn bff pa van Soelen. Met cryptische Japanse teksten enzo.

André zit uiteindelijk in één kliniek in Malaga, Saartje denkt wtf en gaat naar Malaga. Komt alleen terug, zit nu bij een vriendin. André zit nog in Spanje en ma Hazes vertrekt naar Spanje.

Jongens het is uit, sprookje is over en André gaat voor het eerst op kamers. Onder begeleiding van van ma Flodder en familie kluivert. Ach ach ach, 27 jaar en ons moppie gaat alleen wonen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 00:19:22 #276
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201492564
In nog geen jaar tijd de zoveelste ontploffing. Wow. Wanneer gaat het een keer tot An2 doordringen dat hij intensieve hulp nodig heeft?

En respect voor familie vS!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201492609
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 00:19 schreef Andromache het volgende:
In nog geen jaar tijd de zoveelste ontploffing. Wow. Wanneer gaat het een keer tot An2 doordringen dat hij intensieve hulp nodig heeft?

En respect voor familie vS!
Niet, want zijn sociale kring zit diep in zijn hazes-anus. Sarah heeft tenminste nog een verstandige moeder en stiefbank die haar op het rechte pad proberen te krijgen.
pi_201492958
Ik denk dat ze voor de Nederlandse Amy en Blake award 2021 gaan O+ echte liefde jwz O+

Maar dan zonder enig talent whatsoever. En om dat te benadrukken dan ook de club van 29 in zn eentje :@ wat raggel dan tevergeefs een ding gaat proberen te maken met een eigen lijn fidget spinners bij de Dekamarkt, omdat ze met de Lidl gebrouilleerd is geraakt. Met "Club van 29 forefer" . Of dat ze ineens overal beweert dat hij 27 was, wat dat valse uitgekristalliseerde, Tikkie sturende kreng ook beweert. En dan zijn beeld, tijdens het drukste moment van de drukste dag, tussen Kurt en Amy probeert te zetten in Mme Tussaud.

Mo plaatst elke verjaardag, sterfdag, dag van het eerste en tweede veterstrik diploma, de dag waarop hij zn meest recente dealer heeft ontmoet én de verwekdagen van hun 2 kinderen een hartje op Dresta, wat naast raggel, mo, yvonne en guido nog een kleine 22 gebruikers heeft.

[ Bericht 31% gewijzigd door DancingPhoebe op 24-09-2021 03:08:54 ]
pi_201493049
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze wil influencer zijn, een voorbeeld. Ik ben moeder, das geen voorbeeld voor de jeugd. Hup weg ermee.
Zelfs meer respect voor Sylvana Simons, die staat voor haar doelen. Raven ook, Emma ook, Marieke Lucas ook, Tim ook. Mensen met een mening en karakter, daar kun je wat mee.

Sarah heeft geen doelen, alles is nep. Gekocht. Gejat of gekregen. En verbouwt.
Je draaft een beetje door. Waaruit blijkt dat ze een voorbeeld voorde jeugd wil zijn? Volgens mij is ze helemaal niet zo pretentieus en beperkt haar influence-ambitie zich tot het aan de man brengen van wanstaltige kleding.
En het is wat vreemd om eerst te beweren dat ze een voorbeeld wil zijn voor de jeugd en vervolgens te stellen dat ze geen doelen heeft.

En tja, verbouwt (sic) en nep, dat zijn wel meer van die insta-huppeltjes. Om daarom nou iemand uit te kotsen die je ook nog eens niet kent, zegt mijns inziens vooral wat over de hater zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 24-09-2021 05:47:16 ]
pi_201493279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:06 schreef Ole het volgende:
Gaat deze relatie de kerst halen?
Dan kan an2 om er een slaatje uit te slaan wel weer een liedje van an1 coveren. 8-)
pi_201493289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan kan an2 om er een slaatje uit te slaan wel weer een liedje van an1 coveren. 8-)
Ik denk dat Antwee zijn carrière eigenhandig om zeep heeft geholpen en dat hij beter wat anders kan gaan doen. Wat weet ik niet, hij heeft volgens mij geen school diploma's (of was dat Rox?).
pi_201493309
Volgens het sapkanaal heeft Sarah stiefbank ontvolgt op Instagram. Hij volgt haar nog wel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201493318
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 02:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ze voor de Nederlandse Amy en Blake award 2021 gaan O+ echte liefde jwz O+

Maar dan zonder enig talent whatsoever. En om dat te benadrukken dan ook de club van 29 in zn eentje :@ wat raggel dan tevergeefs een ding gaat proberen te maken met een eigen lijn fidget spinners bij de Dekamarkt, omdat ze met de Lidl gebrouilleerd is geraakt. Met "Club van 29 forefer" . Of dat ze ineens overal beweert dat hij 27 was, wat dat valse uitgekristalliseerde, Tikkie sturende kreng ook beweert. En dan zijn beeld, tijdens het drukste moment van de drukste dag, tussen Kurt en Amy probeert te zetten in Mme Tussaud.

Mo plaatst elke verjaardag, sterfdag, dag van het eerste en tweede veterstrik diploma, de dag waarop hij zn meest recente dealer heeft ontmoet én de verwekdagen van hun 2 kinderen een hartje op Dresta, wat naast raggel, mo, yvonne en guido nog een kleine 22 gebruikers heeft.
:D

Mo heeft dit jaar alvast een voorzetje gegeven:

pi_201493443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die zit al lang aan de coke.

Maar wie zou de bron van Yvonne zijn?

Ik denk zelfs dat Monique de Inns en outs niet kent, dus familie van Soelen? Als laatste redmiddel?
Om het te stoppen?
Ik heb pas gelezen het meisje wat Sarah destijds uit jaloezie heeft aangereden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 07:55:28 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201493488
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Karma ....
pi_201493492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat Antwee zijn carrière eigenhandig om zeep heeft geholpen en dat hij beter wat anders kan gaan doen. Wat weet ik niet, hij heeft volgens mij geen school diploma's (of was dat Rox?).
Dat denk ik ook , er is niets meer van over.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 07:56:57 #287
197773 crew  maily
pi_201493496
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
:D

Mo heeft dit jaar alvast een voorzetje gegeven:

[ afbeelding ]
Moët en Chandon ... eerst leeggedronken, toen met water gevuld en leeggekiept voor de foto
  vrijdag 24 september 2021 @ 07:57:08 #288
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201493498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Wordt gesuggereerd. Ik gok op de vriend van Julia. Of een van de tantes.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201493536
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:56 schreef maily het volgende:

[..]
Moët en Chandon ... eerst leeggedronken, toen met water gevuld en leeggekiept voor de foto
Zoals een echte rocker betaamt 8-)
pi_201493542
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:20 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens het sapkanaal heeft Sarah stiefbank ontvolgt op Instagram. Hij volgt haar nog wel.
Schandalig, stiefbank is juist haar enigste redding in deze chaos.
  Spellchecker vrijdag 24 september 2021 @ 08:14:26 #291
197773 crew  maily
pi_201493614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:03 schreef -river- het volgende:

[..]
Nou inderdaad ... stank voor dank.
pi_201493651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
En Monique morgen tegen André op de app:

hé pik, ik hoor van je nieuwe pa, je beste vriend, dat je weer aan de snuif zit. Heb ff overlegt met jeugdzorg dus lijkt ons beter dat je ff wegblijft bij je zoon en bij mij. 💋
Dan een foto van zijn gezicht.
pi_201493658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:03 schreef -river- het volgende:

[..]
Als zij zo doet tegen Pa dan is ze wel heel laag gezakt. Dat ze haar familie opgeeft voor een A2
pi_201493840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Als zij zo doet tegen Pa dan is ze wel heel laag gezakt. Dat ze haar familie opgeeft voor een A2
Tjonge dit inderdaad. Alle weelde en luxe en denk ook liefde. En dan geef je de ultieme middelvinger terug. Niveautje hoor
Alius aliud dicit
  vrijdag 24 september 2021 @ 08:55:33 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201493927
quote:

[..]
Hoe zou die zo goed op de hoogte zijn dan? Lijkt me sterk dat die weet wat er bij Sarah thuis gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 september 2021 @ 08:58:03 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201493947
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:57 schreef Andromache het volgende:

[..]
Wordt gesuggereerd. Ik gok op de vriend van Julia. Of een van de tantes.
De tantes lijken haar juist weer binnen te halen op hun pagina... dat rijmt niet echt met dirt spillen die negatief is voor Sarah.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201493981
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 02:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

_O- *O* Dit is nu al mijn lievelingsaflevering van Black Mirror O+
pi_201494037
Jullie lijken het allemaal volstrekt normaal te vinden, maar ik sta er nog steeds van versteld dat de traditionele roddelbladen klaarblijkelijk buitenspel zijn gezet door de nieuwe generatie roddelaars die sneller smeuïgere informatie hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201494094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoe zou die zo goed op de hoogte zijn dan? Lijkt me sterk dat die weet wat er bij Sarah thuis gebeurt.
Vergis je niet, heel veel mensen om S&A heen weten al heel lang wat er speelt (en een flink aantal van haar vriendinnen doen al jaren gezellig mee).

Dat wereldje is zo klein en iedereen kent elkaar, komt elkaar overal tegen en praat met elkaar.
Het zou zelfs iemand uit het kamp van Monica Geuze kunnen zijn.
pi_201494113
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie lijken het allemaal volstrekt normaal te vinden, maar ik sta er nog steeds van versteld dat de traditionele roddelbladen klaarblijkelijk buitenspel zijn gezet door de nieuwe generatie roddelaars die sneller smeuïgere informatie hebben.
Is het niet meer een kwestie dat de traditionele media bepaalde informatie al jaren bewust niet delen en dat de juicekanalen ten koste van alles en iedereen willen scoren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')