https://www.mediacourant.(...)t-allemaal-zelf-uit/quote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Henny is terug met een mening.
Ze moet zich gedeisd houden en haar plaats op de achtergrond weten, bescheiden zijn en het niet uitlokken, aldus HH.quote:Henny Huisman: 'Sarah van Soelen lokt het allemaal zelf uit'
Henny Huisman begrijpt er helemaal niets van dat Sarah van Soelen zegt te zijn opgenomen voor een 'mediatraining'. Hij vindt dat de vriendin van André Hazes jr. zich gedeisd moet houden.
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”quote:Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)t-allemaal-zelf-uit/
[..]
Ze moet zich gedeisd houden en haar plaats op de achtergrond weten, bescheiden zijn en het niet uitlokken, aldus HH.
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”
Het klinkt natuurlijk heel vrouwonvriendelijk en het is nooit aan de man om dat van de vrouw te verwachten, maar zelf zou ik dat van nature al doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En over zijn eigen vrouw: “Ze is een bescheiden vrouw. Ze kent haar plek”
Nee hoor, dat lijkt me geheel anno 2021 en het wordt hoog tijd dat vrouwen dat eens zeggen, en dat de-vrouw-van weigert op het podium gehesen te worden naast man-in-functie en het eeuwige bloemetje voor mevrouw.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Maar stel je eens voor dat een vrouw over haar man "hij kent zijn plaats" zou zeggen... dat zou ongehoord zijn, zelfs als die man de prins-gemaal van een koningin is.
Nee, het is ook absoluut niet aan Henny om dat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Maar stel je eens voor dat een vrouw over haar man "hij kent zijn plaats" zou zeggen... dat zou ongehoord zijn, zelfs als die man de prins-gemaal van een koningin is.
Zoals voormalig Koningin Beatrix over prins Claus ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
Of Maxima over Willem-Alexander ofzo ... hij was een beetje domquote:Op donderdag 23 september 2021 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals voormalig Koningin Beatrix over prins Claus ofzo.
Kortom, ze pasten uitstekend bij elkaarquote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
Daar is ze weer.quote:
Ik ben benieuwd hoelang die heks dat laat staan.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broer van A1 reageert ook onder de post van Rachel.
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs Mo doet mee aan de verheerlijking
[ afbeelding ]
Niet, is volgens mij alweer weg! Reacties zijn ook beperktquote:Op donderdag 23 september 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang die heks dat laat staan.
Makkelijk scoren, zou het ook doenquote:Op donderdag 23 september 2021 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het waardeloos
Is alleen maar omdat mini op de foto staat
Gewoon oppertuun om een wit voetje bij Rachel te halen dat ze an2 niet meer opnaait om haar op straat te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |