Zittend in de tuin, terwijl de kids spelen en ik moet opletten. Zo’n juicevlog is handig tijdens de strijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd en zin vandaan met een leger aan kinderen om dit allemaal bij te houden?![]()
Ik weet dit soort dingen niet eens te vinden
Vaak zonde. Kalvijn bijvoorbeeld vind ik als vlogger niet te harden, maar als host van een luchtige talkshow op Npo3 viel 'ie me best mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nooit een vlog van wie dan ook, die lui praten niet maar schreeuwen al hun woorden eruit met een adhd snelheid van 120 km per uur.
Ik kijk alleen Yvonne.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vaak zonde. Kalvijn bijvoorbeeld vind ik als vlogger niet te harden, maar als host van een luchtige talkshow op Npo3 viel 'ie me best mee.
knap dat je dit oordeel kunt hebben terwijl je nooit naar een vlog kijkt....quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nooit een vlog van wie dan ook, die lui praten niet maar schreeuwen al hun woorden eruit met een adhd snelheid van 120 km per uur.
Hoe weet jij dat? Na een paar keer weet je genoeg en kijk je nooit meer.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:33 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit oordeel kunt hebben terwijl je nooit naar een vlog kijkt....
Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Er staat niet: ik heb nog nooit.quote:Op woensdag 22 september 2021 23:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.
Stukje hoogstaande literatuurquote:Op donderdag 23 september 2021 09:29 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben wij al heerlijk gelachen samen?!
*Comments on this post have been limited.*quote:Op donderdag 23 september 2021 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Het is wachten op iemand die daar antwoorden gaat geven.
Ohja, krijg je dat jaarlijkse geneuzel weer. Ik snap na 17 jaar nog steeds niet waarom je je aan alcohol verslaafde vader die je leven heeft ontwricht elk jaar opnieuw herdenkt.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
*Comments on this post have been limited.*
quote:
Dat ja. Brrrrquote:Op donderdag 23 september 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
"Een lekkere kus" toen kwam mijn ontbijt omhoog
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
"Een lekkere kus" toen kwam mijn ontbijt omhoog
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Sowieso een viezige tekst en helemaal bij zo'n schmutzig stel. Hij zag eruit alsof hij uit al zn gaten stinkt en zij ziet eruit alsof ze een roestbruine kleur afgeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |