Vergeet de zoldersnol nietquote:Op woensdag 22 september 2021 18:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging dat googelen, want ik kende alleen 'greppeldel' (bermslet) en dacht dat het
een (kelderbox-)variant was,
maar het woord kelderdel stamt uit 1989!
https://www.ensie.nl/woor(...)kelderdel-kelderslet
[..]
[..]
Je kunt het oneens zijn met Leandra, maar om haar nou maar meteen te willen blootstellen aan zo'n eindeloze brij manisch gekakel....quote:Op woensdag 22 september 2021 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Neem nog een Snickers…
Kijk ook die vlog, dan weet je hoe of wat.
Heb je een bronquote:
Nog maar een keerquote:Op woensdag 22 september 2021 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Neem nog een Snickers…
Kijk ook die vlog, dan weet je hoe of wat.
quote:
Als je aan het afkicken bent mag je niet communiceren met de buitenwereld, dus een column inzenden is lastig. Gelukkig schrijft hij ze toch niet zelf dus op zich kan die column gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft A2 deze week ook zijn column niet geschreven voor de geschreven voor de veronica gids?
Abbo staat los van de vlogs, de app das extra juice.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij hebt toch een abbo? Heeft ze al juice?
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als je aan het afkicken bent mag je niet communiceren met de buitenwereld, dus een column inzenden is lastig. Gelukkig schrijft hij ze toch niet zelf dus op zich kan die column gewoon doorgaan.
@Deisyy past het binnenrijm perfect toe en ze is spot-on wat betreft locatie, douze points!quote:
quote:Je kunt ook met dat scheldwoord gaan spelen. Je zet er een woord vóór waarvan het middelste gedeelte rijmt op de oe van hoer. Zo krijg je stoephoer. En volgens dit principe van het zogenaamde binnenrijm ontstaan al heel gauw zulke won-derbaarlijke scheldwoorden als greppeldel, flatslet en poldersnol. (Hans Heestermans in Leidsch Dagblad, 22/02/2002
Je kunt niet oordelen over iets wat je niet gezien hebt,quote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Je kunt het oneens zijn met Leandra, maar om haar nou maar meteen te willen blootstellen aan zo'n eindeloze brij manisch gekakel....
Ja daar zit iedereen op te wachtenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Henny is terug met een mening.
Nog meer juice,quote:Op woensdag 22 september 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit iedereen op te wachten
Bring it onquote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet hij ook een Telegram-groep beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit iedereen op te wachten
Henny is een beetje zuur maar heeft soms wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt lid als ik ¤10,- per maand krijg van Henny.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook een Telegram-groep beginnen.
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja senior juice, over Patty, Willeke en Paay.
Ik was 14 toen ik voor het eerst het woord kelderdel hoorde. Ik ben van 1975quote:Op woensdag 22 september 2021 18:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging dat googelen, want ik kende alleen 'greppeldel' (bermslet) en dacht dat het
een (kelderbox-)variant was,
maar het woord kelderdel stamt uit 1989!
https://www.ensie.nl/woor(...)kelderdel-kelderslet
[..]
[..]
Dat heb ik bij Rachel.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was 14 toen ik voor het eerst het woord kelderdel hoorde. Ik ben van 1975
Gebruik het woord zelden tot nooit. Maar Yvonne kan deze naam waardig dragen. Wat een snol. Te vies om aan te raken.
Rachel is een temeier. Te oud voor een kelderdel.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Rachel.
Zit die ook een een kliniek? Die is ook opvallend stil.
Schuimbekkend in een dwangbuis?
Waar haal je de tijd en zin vandaan met een leger aan kinderen om dit allemaal bij te houden?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Henny is trouwens goed op de hoogte, reageert ook lekker op social media.
En dat voor zo’n ouwe opa,
Zeg dan niets maar lieg niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft er gelogen dan?
Verwijt je Sarah nou dat haar ouders en/of André een lulverhaal hebben opgehangen aan mensen die het geen ruk aangaat wat ze waar doet?
Zittend in de tuin, terwijl de kids spelen en ik moet opletten. Zo’n juicevlog is handig tijdens de strijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd en zin vandaan met een leger aan kinderen om dit allemaal bij te houden?![]()
Ik weet dit soort dingen niet eens te vinden
Vaak zonde. Kalvijn bijvoorbeeld vind ik als vlogger niet te harden, maar als host van een luchtige talkshow op Npo3 viel 'ie me best mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nooit een vlog van wie dan ook, die lui praten niet maar schreeuwen al hun woorden eruit met een adhd snelheid van 120 km per uur.
Ik kijk alleen Yvonne.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vaak zonde. Kalvijn bijvoorbeeld vind ik als vlogger niet te harden, maar als host van een luchtige talkshow op Npo3 viel 'ie me best mee.
knap dat je dit oordeel kunt hebben terwijl je nooit naar een vlog kijkt....quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nooit een vlog van wie dan ook, die lui praten niet maar schreeuwen al hun woorden eruit met een adhd snelheid van 120 km per uur.
Hoe weet jij dat? Na een paar keer weet je genoeg en kijk je nooit meer.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:33 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit oordeel kunt hebben terwijl je nooit naar een vlog kijkt....
Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef -river- het volgende:
Er staat niet: ik heb nog nooit.quote:Op woensdag 22 september 2021 23:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf hier ? Dat je nooit een vlog kijkt van wie dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |