Dat ze het kutprogramma waar we mee moeten werken een keer functionerend krijgen zou ook al helpen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder drinken volgende keer dan.
Dat is wel heel gaafquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de Amsterdam Klezmer Band.
Nog nooit gezien, maar ik wilde gewoon weer eens ergens heen…
Veel plezier alvast dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)md-in-amsterdam.htmlquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de vrijdagochtend traktatie?
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)md-in-amsterdam.html
Ik zie een onlosmakelijk verband
Kijk!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijn
[ afbeelding ]
Het is een bakplaat en geen plakplaat inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijn
[ afbeelding ]
Er staat toch niet op je voorhoofd dat je n autist bent, die mensen doen wat ze kunnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit gewoon echt te janken, beloof een autist geen dingen die je niet nakomt, kunnen ze of iig ik niet goed tegen: "een man een man een woord een woord".
Zo simpel. Beloof je wat dan doe je dat.
Dat wisten ze wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Er staat toch niet op je voorhoofd dat je n autist bent, die mensen doen wat ze kunnen
Maar dan nog, je bent voor hen niet anders dan willekeurige andere klant.quote:
Geen kopietje meegekregen op basis waarvan ze het zelf weer kunnen invoeren?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Klote Ikea, zijn ze gewoon ons keukenontwerp kwijtgeraakt door een update. Ja, u kunt een nieuwe afspraak in de winkel maken...wtf?
Zwart op wit de afspraken laten vastleggen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Was vooraf doorgegeven, juist met de intentie om problemen te voorkomen,
Jawel, maar heel duidelijk is dat niet en dan zitten we daar weer een uur toe te kijken. De manier waarop er aan de telefoon zo achteloos over werd gedaan ipv service te verlenen vond ik stuitend. Ik was al not amused toen we die ¤39 betaalden en er werd gezegd: dat wordt alleen verrekend als u binnen 3 maanden een keuken koopt. Euh, die termijn stond nergens vermeld.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kopietje meegekregen op basis waarvan ze het zelf weer kunnen invoeren?
Zie mijn laatste punt in mijn vorige post, aan mondelinge beloftes heb je tegenwoordig helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Niet zwart op wit. Maae dat is ons werk niet.
Het is inderdaad een slechte service.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, maar heel duidelijk is dat niet en dan zitten we daar weer een uur toe te kijken. De manier waarop er aan de telefoon zo achteloos over werd gedaan ipv service te verlenen vond ik stuitend. Ik was al not amused toen we die ¤39 betaalden en er werd gezegd: dat wordt alleen verrekend als u binnen 3 maanden een keuken koopt. Euh, die termijn stond nergens vermeld.
Goed dat je daar alert op blijftquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook weer wondje op mijn enkel, I.v.m. diabetes dus maar contact met de huisarts maken, Zin in
Voor ons nog wel een beetje...quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo heet ik al een hele tijd niet meer...
Gare soepschildpad Stoffelquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo heet ik al een hele tijd niet meer...
Waarom zou het jengelen zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ging de deurbel net 2x
Das toch geen tijd om te jengelen.
Verwacht nu niks. zal wel collectant(e) geweest zijn.quote:
I see what you did there...quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je hebt liever dat er een collectoom aan de bel jengelt?
Problemen, problemen. Ik zou het gewoon in de kast zetten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:50 schreef Tjoent het volgende:
Zojuist opende ik een fles chocoladesaus en dacht vervolgens: misschien moet ie nu in de koelkast...
Staat er op het etiket: bewaren tussen de 12 en 20 graden.
Aarrghhhherror
In huis is het warmer dan 20 graden en in de koelkast max. 7 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |