Vroegen ze dan ook nog naar je paspoort? Want die moet je er eigenlijk wel bij hebben.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn Impf bewijs afgelopen weken in Duitsland wel een stuk of 30 keer moeten laten zien.
Het went snel...
Nee, maar in Duitsland moet je nog wel een contactformulier invullen en ze scannen de code niet, maar kijken naar de achterliggende informatie (verscholen achter hetquote:Op donderdag 23 september 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroegen ze dan ook nog naar je paspoort? Want die moet je er eigenlijk wel bij hebben.
'tje rechtsboven)...
Hier, nog één dan: MadMaster plays Praga Khan - Injected With A Poison (K90 Remix)quote:Op donderdag 23 september 2021 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een beetje van jank ze er maar in. Merk je toch niets van,
Als ik één ding heb geleerd, is het dat een discussie over dat onderwerp helemaal niets oplevert.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eigen keus. dat dan weer wel, maar als je risico groep bent of een Melting kent. dan pal je die prikjes toch gewoon.
Bloedprikken is naarder.
{point taken.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik één ding heb geleerd, is het dat een discussie over dat onderwerp helemaal niets oplevert.
Iedereen zoekt het wat mij betreft maar uit, gevaccineerd of niet gevaccineerd...
Uw QR code + ID dan graag...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik zak in weekendstand bij deze muziek. Ik zou bijna vergeten dat ik morgen nog gewoon moet werken.
Ik ga wel op het terras zittenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uw QR code + ID dan graag...
Het toilet is dan wel voor u gesloten, helaas...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel op het terras zitten
Lekker eten naast de Dixiquote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het toilet is dan wel voor u gesloten, helaas...
Ik las dat ze Dixi's naast het terras willen plaatsen om dat probleem weer te tackelen. Lijkt me heerlijk...
Ik moet er niet aan denken...quote:
Mc Drek?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het toilet is dan wel voor u gesloten, helaas...
Ik las dat ze Dixi's naast het terras willen plaatsen om dat probleem weer te tackelen. Lijkt me heerlijk...
Met dezelfde vrienden ook?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken...![]()
Ons kerstdiner hebben we overigens maar wel weer besproken, in de herkansing bij hetzelfde restaurant als vorig jaar...
Met overnachting en kerstontbijt de volgende ochtend.quote:
Waren jullie daar laatst niet ook?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met overnachting en kerstontbijt de volgende ochtend.
Top tent, heerlijk relaxte en spontane bediening en een perfecte keuken...
Ik eet alles van een dier, met dat soort dingen heb ik geen moeite...quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
De lever is niet mijn ding maar verder heerlijk.
Yep, voor een lunch met wijnproeverij.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Waren jullie daar laatst niet ook?
Ja, maar dat is met die overnachting erbij goed opgelost.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, voor een lunch met wijnproeverij.
We komen er geregeld, het is alleen een beetje ver weg (Holten)...
We overnachten er niet altijd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met die overnachting erbij goed opgelost.
Dank je wel en goedenacht. Sorry, mijn zoon liet iets kapot vallen en ik moest even helpen de scherven op te ruimen.quote:
Goedemorgen.quote:
Goed geslapen en dit keer was ik om 6 uur wakker, dat is al een verbeteringquote:Op vrijdag 24 september 2021 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Goed geslapen deze keer?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goed geslapen en dit keer was ik om 6 uur wakker, dat is al een verbetering
De malle molen van je levenquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat het vandaag niet weer zo'n malle molen dag wordt zoals het de hele week al gaat.
Minder drinken volgende keer dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat het vandaag niet weer zo'n malle molen dag wordt zoals het de hele week al gaat.
Naar wie ga je toe?quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:13 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht niet al te lang geslapen en veel wakker geweest…
Hopelijk ben ik vanavond wakker genoeg voor ons eerste concert sinds ruim 1,5 jaar in Carré.
Bijzonder is dat er tijdsloten zijn bepaald waarop je bij Carré naar binnen mag, maar dat er gisteren het bericht kwam dat er last minute wel een pauze is ingelast waarbij geen 1,5 meter regeling geldt.
Niet dat ik me daar druk om maak, maar het is wel een beetje hinken op 2 gedachten zo…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |