Toevallig.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, algemeen schooldrama. Ze was vandaag in het spoorwegmuseum geweest. Moest daar een opdracht doen.
Dus je gaat de hele nacht doorhalen?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, algemeen schooldrama. Ze was vandaag in het spoorwegmuseum geweest. Moest daar een opdracht doen.
Nee, dat denk ik niet, maar ik wil even wat doen...quote:Op donderdag 23 september 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat de hele nacht doorhalen?
Ja, en ze vond het maar heel raar dat ik daar zondag iemand ging ontmoeten die ik nog nooit eerder had gezien.quote:
Ze heeft er daarom stiekem vandaag 5 verborgen camera's opgehangen...quote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en ze vond het maar heel raar dat ik daar zondag iemand ging ontmoeten die ik nog nooit eerder had gezien.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er daarom stiekem vandaag 5 verborgen camera's opgehangen...
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en ze vond het maar heel raar dat ik daar zondag iemand ging ontmoeten die ik nog nooit eerder had gezien.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er daarom stiekem vandaag 5 verborgen camera's opgehangen...
Nou, nee.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze mag ook wel komen om je in de gaten te houden hoor.
Een chaperonne, wat klassiek...quote:Op donderdag 23 september 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Want dat doet zij nooit? Ze leert geen nieuwe mensen kennen?
Ze mag ook wel komen om je in de gaten te houden hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel te recent voor mij...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
20 weken
9 piekpositie
2020
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:03 schreef just me het volgende:
En ik ga ook afsluiten, party-pooper die ik ben![]()
veel plezier Mad en laat je lekker gaan!
Lopen is goed voor je. Maar voor je spelling lijkt het geen wonderen te doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Net maar de supermarkr geloopt, kon mijn fitssleutels niet vondwn, zaten gewoon in zak van vest
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
De QR-code werkt niet voor mijn dochter. En ze wil zaterdag uit, dus ze heeft toch weer een afspraak moeten maken voor Testen voor Toegang. Het is gelukkig nog gratis. En dan heeft de GGD het hopelijk wel snel voor elkaar met haar code.
Henk Wijngaard op bezoek?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bij de buren nu met de vlam in de pijp
Ze was natuurlijk positief, maar die positieve test had de GGD niet goed verwerkt. Stond wel in hun systemen, maar niet op die corona-check. Maar ja, ook nog niet nodig gehad, dus geen probleem. Maar omdat ze positief was hoefde ze nu maar 1 vaccin. En dan lijkt dat ook weer niet goed geregistreerd te zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Is haar vaccinatie nog niet 'actief'?
Gezeur, terwijl het qua vaccinatie nu niet zo druk meer is en ze de administratie m.i. makkelijker kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was natuurlijk positief, maar die positieve test had de GGD niet goed verwerkt. Stond wel in hun systemen, maar niet op die corona-check. Maar ja, ook nog niet nodig gehad, dus geen probleem. Maar omdat ze positief was hoefde ze nu maar 1 vaccin. En dan lijkt dat ook weer niet goed geregistreerd te zijn.
Ja, daar twijfelde zij ook over om dat te doen. Maar de GGD zelf gaf aan dat dat echt niet nodig was. Gelukkig draait ze voor het testen haar hand niet meer om.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezeur, terwijl het qua vaccinatie nu niet zo druk meer is en ze de administratie m.i. makkelijker kunnen bijhouden.
Vrienden van ons zijn ook positief geweest, maar die hebben hun 2e injectie toch ook maar gehaald...
Het is kennelijk net als tatoeëren, op een gegeven moment voelt het zelfs fijn...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar twijfelde zij ook over om dat te doen. Maar de GGD zelf gaf aan dat dat echt niet nodig was. Gelukkig draait ze voor het testen haar hand niet meer om.
Nee hoor, beide keren dat ze postief was, had ze ook alle symptomen. Beide keren best beroerd geweest. Nee, de GGD heeft de administratie niet zo goed voor elkaar. Maar ze zouden er naar gaan kijken, dus hopelijk komt het snel goed.quote:
Het went in ieder geval. En testen voor toegang is alleen in de neus. De keel vond ze wel vervelend.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is kennelijk net als tatoeëren, op een gegeven moment voelt het zelfs fijn...
Oh, ik vond vooral die staaf in mijn neus erg irritant...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het went in ieder geval. En testen voor toegang is alleen in de neus. De keel vond ze wel vervelend.
Op het eerste gezicht, maar onder die zwart-witte puntjes zit bij mij een mooi groen schermpje verborgen.quote:
Ja, je zult wel moeten. Ik denk dat ik het in het museum al nodig heb.quote:
Ik heb mijn Impf bewijs afgelopen weken in Duitsland wel een stuk of 30 keer moeten laten zien.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
Net wel even voor de zekerheid mijn eigen QR-code getest. Zo groen als gras.
Als je in een horeca gelegenheid, theater of bioscoop of zo naar binnen wil, heb je 'm vanaf zaterdag zeker nodig...quote:Op donderdag 23 september 2021 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee of ik hem nodig heb, maar pa begon er over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |