SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Op een mooie Pinksterdag - Leen Jongewaard & Piet Romer
vorig bericht had ik in juli verstuurd, hij had het wel gelezen maar geen antwoord gegeven.quote:
Deze zouden kunnen:quote:Op donderdag 23 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben geen goede wijn-smiley. Ik gebruikte deze altijdtoen ik nog niet door had dat het eigenlijk een kerstsmiley was. Vond het wel voor algemene drank toepasbaar.
Nee, ik weet dat je je best doet en het is ook zeker geen verwijt.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
vorig bericht had ik in juli verstuurd, hij had het wel gelezen maar geen antwoord gegeven.
meer kunnen we ook niet doen
Kelly Clarkson?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Because of you van de 1e Amerikaanse idols-winnares.
Ik voelde het ook niet als een verwijt hoor, maar het is gewoon rot dat het afwachten is en dat hij niet eens weet dat we nog steeds aan hem denken en graag willen weten hoe het gaat!quote:Op donderdag 23 september 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je je best doet en het is ook zeker geen verwijt.
Maar ik ben vooral benieuwd naar de situatie van Spijker en hoop heel erg dat het beter met hem gaat… 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Because of you van de 1e Amerikaanse idols-winnares.
quote:
Klopt.... pitch stond iets te hoog.quote:
Ik moest even kijken hoeveel wanbetalers net betaald hadden n.a.v. de herinneringen die we vanmiddag verstuurd hadden, en dat is iets meer dan ¤ 3000,00quote:Op donderdag 23 september 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
Wat een stilte ineens in het topic.
Kijk...... dat was nog eens nuttig dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest even kijken hoeveel wanbetalers net betaald hadden n.a.v. de herinneringen die we vanmiddag verstuurd hadden, en dat is iets meer dan ¤ 3000,00
![]()
er moet nu nog 25.000,-- binnenkomen, echt heel erg, maar niet betalen is niet meer voetballen na half oktoberquote:Op donderdag 23 september 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk...... dat was nog eens nuttig dan.
Wel slecht dat er zoveel wanbetalers zijn.
Zijn er zoveel wanbetalers of zijn de wanbetalers extreem in wanbetalen?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
er moet nu nog 25.000,-- binnenkomen, echt heel erg, maar niet betalen is niet meer voetballen na half oktober
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
er moet nu nog 25.000,-- binnenkomen, echt heel erg, maar niet betalen is niet meer voetballen na half oktober
Ik vind het belachelijk dat mensen in juli de 1e nota krijgen en dan nu nog niet betaald hebben, dat is echt extreem!quote:Op donderdag 23 september 2021 20:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn er zoveel wanbetalers of zijn de wanbetalers extreem in wanbetalen?
oh wat liefquote:Op donderdag 23 september 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
De buurvrouw/oppas van onze katten tijdens vakanties kwam even langs...
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
De buurvrouw/oppas van onze katten tijdens vakanties kwam even langs...
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Laat de stream zo maar aan staan Melting, ik draai nog even door zo...
Toch niets ergs, hoop ik?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
Sorry, lang telefoongesprek met mijn dochter, dus ik heb heel veel nummers niet gehoord.
Nee, algemeen schooldrama. Ze was vandaag in het spoorwegmuseum geweest. Moest daar een opdracht doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |