Dat ze het kutprogramma waar we mee moeten werken een keer functionerend krijgen zou ook al helpen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder drinken volgende keer dan.
Dat is wel heel gaafquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de Amsterdam Klezmer Band.
Nog nooit gezien, maar ik wilde gewoon weer eens ergens heen…
Veel plezier alvast dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)md-in-amsterdam.htmlquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de vrijdagochtend traktatie?
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)md-in-amsterdam.html
Ik zie een onlosmakelijk verband
Kijk!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijn
[ afbeelding ]
Het is een bakplaat en geen plakplaat inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wel smakelijk los te maken zijn
[ afbeelding ]
Er staat toch niet op je voorhoofd dat je n autist bent, die mensen doen wat ze kunnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit gewoon echt te janken, beloof een autist geen dingen die je niet nakomt, kunnen ze of iig ik niet goed tegen: "een man een man een woord een woord".
Zo simpel. Beloof je wat dan doe je dat.
Dat wisten ze wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Er staat toch niet op je voorhoofd dat je n autist bent, die mensen doen wat ze kunnen
Maar dan nog, je bent voor hen niet anders dan willekeurige andere klant.quote:
Geen kopietje meegekregen op basis waarvan ze het zelf weer kunnen invoeren?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Klote Ikea, zijn ze gewoon ons keukenontwerp kwijtgeraakt door een update. Ja, u kunt een nieuwe afspraak in de winkel maken...wtf?
Zwart op wit de afspraken laten vastleggen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Was vooraf doorgegeven, juist met de intentie om problemen te voorkomen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |