SPOILER: schema inclusief Nederlandse uitzendtijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar doen er 20 fulltime coureurs mee aan het IndyCar kampioenschap, waarbij sommige wagens door meerdere coureurs gedeeld worden. In totaal zijn er 23 auto's die het hele seizoen aan de start komen. Daarnaast zijn er ook nog enkele coureurs die één of meerdere races rijden.
Er doet ook een Nederlander mee aan de IndyCar Series. Dat is Rinus van Kalmthout, in de VS Rinus VeeKay genoemd. Hij vertrok in 2017 naar de VS om via de Road to Indy in de IndyCars terecht te komen. Sinds vorig jaar rijdt hij voor het team van Ed Carpenter Racing, met als beste resultaat een derde plaats in de Indy Grand Prix.
Rinus 'VeeKay' van Kalmthout
Er staan dit jaar ook 3 `rookies` aan de start, waarvan de jongste 27 jaar is. De bekendste is ex-Formule 1 coureur Romain Grosjean en de andere twee zijn voormalig NASCAR coureur Jimmie Johnson en Australische Supercars coureur Scott McLaughlin.
Meer informatie over de IndyCar is te vinden op IndyCar.com en meer gedetailleerde informatie op IndyCar 101.SPOILER: OP codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Power had wat problemen waardoor hij lang in de pits stondquote:Op zondag 19 september 2021 22:08 schreef H_T het volgende:
Power volgens de toren links nog achter Rossi. Heb ik iets gemist?
Ja, maar is Rossi weer de baan op dan? Dat heb ik dan gemist. Die stond er in de opening meteen naast toch?quote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Power had wat problemen waardoor hij lang in de pits stond
Ja, maar is weer op weg geholpen en rijdt op een rondje achterstand. Power op drie ronden.quote:Op zondag 19 september 2021 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar is Rossi weer de baan op dan? Dat heb ik dan gemist. Die stond er in de opening meteen naast toch?
Duidelijk, dank!quote:Op zondag 19 september 2021 22:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar is weer op weg geholpen en rijdt op een rondje achterstand. Power op drie ronden.
Best snel alweerquote:Op zondag 19 september 2021 22:28 schreef Starflyer het volgende:
Rinus weer naar binnen. Nu weer voor zwart
Hoeft er waarschijnlijk nog maar een. Dus nog steeds op schema. Worden wel lange stints nu.quote:
GMTA againquote:
Vind ik nietquote:Op zondag 19 september 2021 22:50 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk met een half oog, maar het is nog niet echt spannend he?
P13quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 19 september 2021 23:05 schreef danusz1986 het volgende:
Fout met bijtanken weg top 15 haha. Drama einde seizoen.
Is nog maar de vraag..quote:Op zondag 19 september 2021 23:11 schreef Starflyer het volgende:
Geen fout dus, maar een DT. Geen idee waarom.
Dit was pas zijn vierde stop.
Blijkbaar te vroeg de pits in dus. Eigen fout waarschijnlijk of van het team?quote:
Geen idee. Gebeurde iig iets (voor ons) onverwachts/onverklaarbaarsquote:Op zondag 19 september 2021 23:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar te vroeg de pits in dus. Eigen fout waarschijnlijk of van het team?
Het is niet helemaal netjes, maar wel effectiefquote:Op zondag 19 september 2021 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik gun het Grosjean heel erg, maar dit is wel een beetje overdreven.
In ieder geval DotD vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
En GRO mag van mij Rookie of the year worden![]()
![]()
Ik vind dat hij het echt erg goed doet in deze klassequote:
Dat doet hij zekerquote:Op zondag 19 september 2021 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het echt erg goed doet in deze klasse
Verbaasde ik me ook over. De eerste 8 rijen of zo reden goed, daarachter op een lint met seconden ertussen. Dat had gewoon een herstart moeten zijnquote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Straks in de lunchpauze eens kijken, vanmorgen alleen de eerste ronde gezien. Ik blijf het écht bizar vinden hoe men in de IndyCar volkomen incompetent is wat betreft het uitvoeren van een rollende start. Heel veel klasses laten zien dat het prima kan, maar in de IndyCar kunnen ze het gewoon niet. Het moet dan toch wel bewust zijn? Het is niet zo dat de achterste 5-6 coureurs altijd een stel amateurs zijn, ook al ziet het er echt keer op keer zo uit.
Heel opvallend idd!quote:Op maandag 20 september 2021 13:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook over. De eerste 8 rijen of zo reden goed, daarachter op een lint met seconden ertussen. Dat had gewoon een herstart moeten zijn
Maar zo is het áltijd. Echt altijd. De coureurs op de achterste paar rijen willen niet in een nette formatie starten of zijn niet capabel genoeg om dat te doen, één van de twee. Elke niet-ovalrace weer.quote:Op maandag 20 september 2021 13:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook over. De eerste 8 rijen of zo reden goed, daarachter op een lint met seconden ertussen. Dat had gewoon een herstart moeten zijn
Deze tekst vat deel 2 van het seizoen van Rinus wel samen, geloof ik.. dat er iets misgaat, maar ook dat hij niet verder was gekomen dan P12 als het wel goed was gegaan..quote:Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef Starflyer het volgende:
Zonde van die miscommunicatie bij Rinus. Anders had er P12 misschien nog ingezeten.
Is nou nog duidelijk geworden wat er mis is gegaan? Er werd gesproken over een drive through penalty?quote:Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef Starflyer het volgende:
Zonde van die miscommunicatie bij Rinus. Anders had er P12 misschien nog ingezeten.
Miscommunicatie met de pitcrew blijkbaar, waarbij het mij niet helemaal duidelijk is wiens fout het was. Of hij is onterecht binnen geroepen of hij is zelf te vroeg de pits ingereden. Gezien sommige berichten op Twitter neig ik naar het eerste.quote:Op maandag 20 september 2021 17:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is nou nog duidelijk geworden wat er mis is gegaan? Er werd gesproken over een drive through penalty?
Dus top 22 in de eindstand krijgen allemaal 1 miljoen? Dat is serieus geld.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef Starflyer het volgende:
Spannender echter is de strijd om de 22 Leader Circle plekken, wat recht geeft op $ 1.000.000,- voor het volgende seizoen.
Ja. Dat programma bestaat al sinds 2002 en is in 2013 uitgebreid naar 22 entries.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus top 22 in de eindstand krijgen allemaal 1 miljoen? Dat is serieus geld.
Kwalificatie 14, warmup 11e, race 8equote:Op zaterdag 25 september 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Herta weer de snelste, Rinus 17e. Stijgende lijn!
🤞 voor Newgarden dan maar, al is het eigenlijk onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:22 schreef Starflyer het volgende:
Newgarden moet winnen en minimaal 3 bonuspunten pakken om nog kans te maken op het kampioenschap. Het eerste bonuspunt heeft hij binnen.
O'Ward moet winnen of tweede worden met een bonuspunt (voor aan de leiding liggen) om kans te maken.
Als Palou 11de wordt is hij sowieso kampioen.
Die foto zegt ook 'kut, dit is echt kut...lachen....maar kut man, echt'.quote:Op zondag 26 september 2021 17:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Balen! Ondanks dat het eraan zat te komen, hoopte ik tegen beter weten in op een beter team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hij had sowieso nog een contract voor volgend jaar. Wel met clausules en daar zal dan wel aan voldaan zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 17:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Balen! Ondanks dat het eraan zat te komen, hoopte ik tegen beter weten in op een beter team.
Niet in lijn met onze voorspellingquote:Op zondag 26 september 2021 19:26 schreef heywoodu het volgende:
23e in de warmup, Herta ook nu de snelste.
Net op tijd om even te biddenquote:Op zondag 26 september 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
En ook deze week is Heel Holland Bakt weer op tijd afgelopen om in te kunnen schakelen voor de start van Indycar. Prima timing
Wordt de officiële Indycar-dominee nog mogelijk gemaakt door DeWalt of zoiets?quote:
Nou ja, je moet als commentator met enkele miljoenen kijkers wel een beetje goed fatsoen houden en niet een zingend kind kneiterhard af gaan krakenquote:
Ophemelen hoeft ook nietquote:Op zondag 26 september 2021 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je moet als commentator met enkele miljoenen kijkers wel een beetje goed fatsoen houden en niet een zingend kind kneiterhard af gaan kraken
Ze hadden gehoord dat Nederlanders moesten huilen na het Wilhelmus door Davina Michelle en wilden dat zelf graag ookquote:Op zondag 26 september 2021 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je moet als commentator met enkele miljoenen kijkers wel een beetje goed fatsoen houden en niet een zingend kind kneiterhard af gaan kraken
quote:Op zondag 26 september 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hadden gehoord dat Nederlanders moesten huilen na het Wilhelmus door Davina Michelle en wilden dat zelf graag ook
tuin er niet inquote:Op zondag 26 september 2021 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben vandaag voor Josef (naast voor Rinus uiteraard)
Ach, niks gaat Assen overtreffen.quote:Op zondag 26 september 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hadden gehoord dat Nederlanders moesten huilen na het Wilhelmus door Davina Michelle en wilden dat zelf graag ook
Nieuwetuinquote:
Die heb ik al lang niet gehoord! Bedankt voor het postenquote:Op zondag 26 september 2021 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, niks gaat Assen overtreffen.
alleen dat hij voor Penske rijdt. Op de een of andere manier ben ik niet zo'n fan van zijn teamquote:Op zondag 26 september 2021 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nieuwetuin![]()
Wat is er mis met Josef?
Ik vind Power een lul, maar kan niet echt uitleggen waaromquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen dat hij voor Penske rijdt. Op de een of andere manier ben ik niet zo'n fan van zijn team
Hoorde ik laatst ook van iemand anders. "Ik was voor Newgarden tot hij bij een topteam reed. Ik ben voor de underdog"quote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen dat hij voor Penske rijdt. Op de een of andere manier ben ik niet zo'n fan van zijn team
Hoeft niet. Heb ik ookquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Power een lul, maar kan niet echt uitleggen waarom
Je hebt gelukkig het volkslied gemistquote:
dat vind ik ook van Joey Logano in de NASCARquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Power een lul, maar kan niet echt uitleggen waarom
Ik las het ja, goede timing dus.quote:Op zondag 26 september 2021 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig het volkslied gemist
Daar was ik bijquote:Op zondag 26 september 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gehoord! Bedankt voor het posten
Ja.quote:
De Indy 500 waar ik bij ben geweest won Power, dus eigenlijk moet ik nog een keer terugquote:Op zondag 26 september 2021 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb ik ook
Helio is kwoad.
Mooi man, gewoon zoals het hoort ipv dat gekrijs in een microfoon van mensen die per se even hun ene momentje moeten pakken.quote:
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2021 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil: START!......YOUR!........ENGIIIIIIIINEESSSS!!!!!!!
quote:Op zondag 26 september 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi man, gewoon zoals het hoort ipv dat gekrijs in een microfoon van mensen die per se even hun ene momentje moeten pakken.
Totdat Rinus daar gaat rijdenquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon waar ik het net over had?quote:
Zoals Shelly Strong vorige week bij de NASCAR.quote:Op zondag 26 september 2021 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil: START!......YOUR!........ENGIIIIIIIINEESSSS!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Je tenen gaan normaal niet krommen van een of andere B-celebrity die de longen uit z'n lijf jankt om maar zoveel mogelijk aandacht te krijgen in die vijf seconden?quote:
Nee. Zorro snapt het tenminstequote:Op zondag 26 september 2021 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je tenen gaan normaal niet krommen van een of andere B-celebrity die de longen uit z'n lijf jankt om maar zoveel mogelijk aandacht te krijgen in die vijf seconden?
Dit kwam meer over zo van:quote:Op zondag 26 september 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi man, gewoon zoals het hoort ipv dat gekrijs in een microfoon van mensen die per se even hun ene momentje moeten pakken.
quote:Op zondag 26 september 2021 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor een schaaltje met deze![]()
[ afbeelding ]
Precies, iemand die al enige autoriteit geniet en dus niet letterlijk om aandacht hoeft te schreeuwenquote:Op zondag 26 september 2021 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit kwam meer over zo van:
Ja, eeeh jongens, ik wil even eeeh, nou ja, nu jullie er toch zijn en zo, allemaal leuk en alles, maar misschien, ja ik weet niet, ik zeg maar iets, zouden jullie misschien je motor willen starten, of zo? Ja het hoeft niet maar je zou me er een plezier mee doen, dus ja, als je dat nou even doet, dan praten we nergens meer over, ok?
Ik heb liever een beetje showquote:Op zondag 26 september 2021 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je tenen gaan normaal niet krommen van een of andere B-celebrity die de longen uit z'n lijf jankt om maar zoveel mogelijk aandacht te krijgen in die vijf seconden?
quote:Op zondag 26 september 2021 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Zorro snapt het tenminste
quote:Op zondag 26 september 2021 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waa jij niet die persoon waar ik het net over had?
Preciesquote:Op zondag 26 september 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb liever een beetje showEerder dit jaar was er ook iemand die het bijna mompelde en binnen een seconde klaar was, dan heb ik liever een uitroepteken NA! ELK! WOORD!
Net iets onder ditquote:
Santino Ferrucci zou een rol kunnen spelen in deze scene.quote:
Onbegrijpelijkquote:
Bij Ferrucci kan ik een stuk beter uitleggen waarom ik hem een lul vindquote:Op zondag 26 september 2021 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Santino Ferrucci zou een rol kunnen spelen in deze scene.
door wie eigenlijk?quote:Op zondag 26 september 2021 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Harvey nadert Rinus.
En wrsch wél schade ad wagen v Rinus.
Dan moet Newgarden daarna alsnog maximale punten halen en Palou niet in de top 25 eindigen of zoiets. Die kans is kleinquote:
Een meisje mag hopenquote:Op zondag 26 september 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan moet Newgarden daarna alsnog maximale punten halen en Palou niet in de top 25 eindigen of zoiets. Die kans is klein
Dat gebeurt alleen als Palou uitvalt inderdaad en daar hoop je sowieso niet op natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan moet Newgarden daarna alsnog maximale punten halen en Palou niet in de top 25 eindigen of zoiets. Die kans is klein
Gewoon ook uitvallen en Newgarden winnen en en en = Newgarden kampioenquote:Op zondag 26 september 2021 22:09 schreef Starflyer het volgende:
Palou hoeft nu dus naar 24ste te worden voor de titel
Ehhh, jawel. Ik wélquote:Op zondag 26 september 2021 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als Palou uitvalt inderdaad en daar hoop je sowieso niet op natuurlijk.
Zucht. Ok.quote:
Een zucht geeft lucht aan een hart vol smartquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een zucht geeft lucht aan een hart vol smart
Omdat hij eerder gestopt wasquote:Op zondag 26 september 2021 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Top-11 nog niet gestopt? Rahal ook niet, lijkt me? Hoe komt hij anders voor Newgarden?
Heb je diens boardradio ook aan staan?quote:Op zondag 26 september 2021 22:19 schreef Starflyer het volgende:
Schrik!
Ericsson in de muur. Dacht even Rinus
mwah, hij stuurt zelf de muur inquote:Op zondag 26 september 2021 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Contact turn one, driver in the wall
Jaquote:Op zondag 26 september 2021 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je diens boardradio ook aan staan?
Was op de boardradio van Rinusquote:Op zondag 26 september 2021 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, hij stuurt zelf de muur in
Ja. 1e dag na mijn vakantiequote:Op zondag 26 september 2021 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit schiet niet op allemaal, er moet wel gewerkt worden morgen
Daar ben ik niet geweest sinds maart 2020. En dat zou ik graag zo houdenquote:Op zondag 26 september 2021 22:21 schreef Starflyer het volgende:
Morgen voor het eerst in tijden naar kantoor. Vroeg op dus
Ik moet ook weer vaker naar kantoor komenquote:Op zondag 26 september 2021 22:21 schreef Starflyer het volgende:
Morgen voor het eerst in tijden naar kantoor. Vroeg op dus
kleinigheidje hou je tochquote:Op zondag 26 september 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. 1e dag na mijn vakantie
Geen zin
ik ben al die tijd gewoon op kantoor geweest.quote:Op zondag 26 september 2021 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest sinds maart 2020. En dat zou ik graag zo houden
Geen reistijd is nóg beterquote:Op zondag 26 september 2021 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben al die tijd gewoon op kantoor geweest.
Was in het begin heerlijk omdat er nauwelijks verkeer op de weg was
En heb je de muziek of radio die jij wil horen, thee en koffie die jij wil hebben, geen last van bellende collega's, minder saaie verhalen van collega's, lekker werken in joggingbroek op de bank...quote:Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen reistijd is nóg beter![]()
Vind ik. En thuis is het ook heerlijk rustig
Exact. En ik ben thuis ook nog eens productiever daardoorquote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En heb je de muziek of radio die jij wil horen, thee en koffie die jij wil hebben, geen last van bellende collega's, minder saaie verhalen van collega's, lekker werken in joggingbroek op de bank...
Owh, is alquote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herta mag Dixon wel voorbij. Maar Newgarden niet
Als je tussendoor wat anders moet doen doe je dat, werk je einde dag wat langer door. Niet speciaal vrij nemen voor zoiets.quote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En heb je de muziek of radio die jij wil horen, thee en koffie die jij wil hebben, geen last van bellende collega's, minder saaie verhalen van collega's, lekker werken in joggingbroek op de bank...
Thuiswerkenquote:Op zondag 26 september 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je tussendoor wat anders moet doen doe je dat, werk je einde dag wat langer door. Niet speciaal vrij nemen voor zoiets.
Hoezo niet?quote:Op zondag 26 september 2021 22:28 schreef heywoodu het volgende:
En nu Herta ineens bij Dixon, er is weer geen touw aan vast te knopen.
Boodschappen kan je doen zonder dat je hongerig bent en chagrijnig omdat je in de file hebt gestaan/er een tractor in de weg reedquote:Op zondag 26 september 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je tussendoor wat anders moet doen doe je dat, werk je einde dag wat langer door. Niet speciaal vrij nemen voor zoiets.
Ja, ik was twee minuten te laat.quote:
lukt op dit moment bij mij niet, anders had ik het wel graag een dagje per week ofzo gedaanquote:
Eentje maar? Dat had ik al voor coronaquote:Op zondag 26 september 2021 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lukt op dit moment bij mij niet, anders had ik het wel graag een dagje per week ofzo gedaan
Heeft problemen idd. Hoorde laatste stukje boardradio. Over niet in de 6e versnelling krijgen oidquote:
Ik leef met je mee. Ook omdat ik ook liever Newgarden dan Palou als kampioen gezien had.quote:Op zondag 26 september 2021 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Newgarden/Palou ook nogal ongunstig. Arme ik![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ook omdat ik ook liever Newgarden dan Palou als kampioen gezien had.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |