Ik had van de week nog een telefoongesprek met mijn neef in Louisville en op gegeven moment ging het over Covid en politiek. De reden waarom republikeinen terrein verliezen heeft minder te maken met trump dan met het gebrek aan politieke plannen die uit het republikeinse kamp komen. Veel mensen die traditioneel verbonden waren met de GOP keren zich nu af om die reden. Sommige flippen zelfs van partij tot ze teruggaan naar de oude waarden. De conservatieven die flippen zullen nooit meer terug gaan nasr de GOP, de rest flipt tijdelijk. En de republikeinse partij is erg nerveus geworden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een Republikein die het voor gezien houdt vanwege bedreigingen nadat hij voor Impechemnt van Trump stemde:
[ twitter ]
[..]
Geef hem geen ongelijk, de GOP is de partij van Trumpisten geworden mda McCarthy.
Alleen een scrotum maakt zich druk om andersmans ballen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:10 schreef Ulx het volgende:
Ballghazi day 4.
[ twitter ]
Dit wordt nu meer gegoogled dan Biden Afghanistan, dus tja. Verder vier dagen in het nieuws en de Trumpisten jammeren over censuur en cancelculture.
quote:The North Carolina measure, known as S.B. 824, was enacted in December 2018 after a supermajority of the state legislature overrode a veto by Gov. Roy Cooper (D). North Carolina voters also approved a ballot measure creating a constitutional requirement that voters present a photo ID. At the time, Cooper said the law would disenfranchise minority voters, who are less likely to possess the required identification.
In Friday’s majority decision, Superior Court Judges Michael O’Foghludha and Vince Rozier Jr. wrote that the attorneys defending the law failed to prove that it “would have been enacted in its present form if it did not tend to discriminate against African American voters.”
“Other, less restrictive voter ID laws would have sufficed to achieve the legitimate nonracial purposes of implementing the constitutional amendment requiring voter ID, deterring fraud, or enhancing voter confidence,” the judges wrote.
They noted that they did not find that any individual lawmaker supporting the voter-ID law “harbors any racial animus or hatred towards African American voters,” but rather that the legislature’s Republican majority targeted those voters because they were more likely to be Democrats.
Dat die Nicki Minaj zo'n rare is en zich zo laat gebruiken door republieken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:10 schreef Ulx het volgende:
Ballghazi day 4.
[ twitter ]
Dit wordt nu meer gegoogled dan Biden Afghanistan, dus tja. Verder vier dagen in het nieuws en de Trumpisten jammeren over censuur en cancelculture.
Er zijn boeken vol over geschreven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 07:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat die Nicki Minaj zo'n rare is en zich zo laat gebruiken door republieken.
Drugs are bad minaj, ehh mkay..quote:Op zaterdag 18 september 2021 07:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat die Nicki Minaj zo'n rare is en zich zo laat gebruiken door republieken.
Nou stil was het niet helemaal:quote:Op zondag 19 september 2021 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:
Het is akelig stil geworden in Mar a lago. Afgelopen woensdag heeft een rechter groen licht gegeven in de voortzetting van de zaak van E. Jean Carroll tegen Trump. Er gaat binnenkort iets groots gebeuren. En er zullen een boel dingen openbaar worden gemaakt die Trump angstvallig heeft geprobeerd onder de hoed te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 19-09-2021 12:46:57 ]
quote:Op zondag 19 september 2021 12:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou stil was het niet helemaal:
[ twitter ]
Het epistel - met presidentile zegel - gelezen en kon er geen kaas van maken.
Dacht dat het aan mij lag, doch vele comments hadden er ook moeite mee.Dit is allemaal politiek gescherm, Trump heeft daar zijn politieke pionnen voor. Dit graaft dieper, en raakt zijn persoon direct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
Het is niet wat de dems eigenlijk wilden en de traditionele republikeinen evenmin. Maar de show moet doorgaan, want het is belangrijk voor de verenigde staten. Dit is wat telt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:17 schreef Kijkertje het volgende:
Clyburn over de Infrastructure Bills:
[ twitter ]
Trump is van plan om de GOP in tweeen te splijten. Daar gaat hij spijt van krijgen. Veel republikeinen zijn old school en zullen vast en zeker niet kiezen voor een partij ontstaan uit een q-anon conspiracy beweging.quote:Op zondag 19 september 2021 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Trump wil McConnell eruit werken![]()
[ twitter ]
Wordt iemand daar nog warm van nadat hij zo vaak heeft verloren?quote:Op maandag 20 september 2021 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
O'Rourke gaat voor het gouverneurschap in 2022:
[ twitter ]
O'Rourke heeft volgens mij maar een keer verloren en dat was voor de Senaat, dacht ik? Verder was hij 2 termijnen Afgevaardigde voor Texas in het Huis.quote:Op maandag 20 september 2021 17:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wordt iemand daar nog warm van nadat hij zo vaak heeft verloren?
Ook de voorverkiezingen voor het presidentschap.quote:Op maandag 20 september 2021 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
O'Rourke heeft volgens mij maar een keer verloren en dat was voor de Senaat, dacht ik? Verder was hij 2 termijnen Afgevaardigde voor Texas in het Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |