abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2021 @ 22:57:14 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201346589
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'

SPOILER
SPOILER
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
SPOILER
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Biografie Adreen;
SPOILER
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 13 september 2021 @ 22:59:20 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201346613
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Maar ze heeft dus wel weer gelijk :P
Ongetwijfeld, maar de vraag is of je het moet posten of niet.

Wel ironisch dat Sarah over pesten begint trouwens :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201347763
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar de vraag is of je het moet posten of niet.

Wel ironisch dat Sarah over pesten begint trouwens :')
Ja dit, de muts, hop weer betrapt thuis waarschijnlijk. En o het ligt weer aan iedereen en alles.

Maandenlang kotsten wij hier en de rest van Nederland op de overkill aan Hazes.

En ze ging maar door, en door en door. André neemt het voor haar op, das goed imo.
Maar die noemt een volwassen vrouw weer een meisje…. Gozer ze is een volwassen vrouw van 25, die zich een leven aanmeet op de kosten van haar stiefvader. Zonder die stiefvader is ze niks, niemand. Een paspop voor een winkeltje.

Zoals hier al zovaak gezegd, hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf. André gaat weer werken, en wat doet Saartje hup dat podium op. Bridget heeft zo gelachen, zo hard gelachen. Monique ook, die ligt nog steeds plat op de bank.

En André gaat hard werken om die 3 ton zo snel mogelijk terug te betalen aan stiefvader.
Ze heeft 200 000 volgers, en die familie dacht serieus ergens omdat de mensen haar leuk vonden. _O-
199 984 volgers volgen haar omdat het leedvermaak is, en die andere 16 zijn familie. die mogen reageren, de rest niet. _O-

Meisje…
Man ik heb nog meer respect voor Barbie,
pi_201347769
En dan gaan ze ook nog elke nacht wakker liggen in die pleurishut vanwege de nieuwe snelweg, de verlichting van HCR en de vliegtuigen, _O-

Edit:
En weer voer voor Monique om haar zoon niet bij dat “meisje van 25” te laten logeren.
Zou het zelf ook niet doen, veel te labiel.
pi_201347788
Ik denk dat Saartje nog een probleem heeft, want zij zit in Spanje en André kan niet alléén slapen.

Dus meneer ligt nu waarschijnlijk weer in bed bij André 3…. Of bij Rachel, of bij Monique, of bij de hoeren.
Enfin, zijn eigen woorden, André heeft nooit een nachtje alleen gelegen _O-
pi_201348060
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201348370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja dit, de muts, hop weer betrapt thuis waarschijnlijk. En o het ligt weer aan iedereen en alles.

Maandenlang kotsten wij hier en de rest van Nederland op de overkill aan Hazes.

En ze ging maar door, en door en door. André neemt het voor haar op, das goed imo.
Maar die noemt een volwassen vrouw weer een meisje…. Gozer ze is een volwassen vrouw van 25, die zich een leven aanmeet op de kosten van haar stiefvader. Zonder die stiefvader is ze niks, niemand. Een paspop voor een winkeltje.

Zoals hier al zovaak gezegd, hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf. André gaat weer werken, en wat doet Saartje hup dat podium op. Bridget heeft zo gelachen, zo hard gelachen. Monique ook, die ligt nog steeds plat op de bank.

En André gaat hard werken om die 3 ton zo snel mogelijk terug te betalen aan stiefvader.
Ze heeft 200 000 volgers, en die familie dacht serieus ergens omdat de mensen haar leuk vonden. _O-
199 984 volgers volgen haar omdat het leedvermaak is, en die andere 16 zijn familie. die mogen reageren, de rest niet. _O-

Meisje…
Man ik heb nog meer respect voor Barbie,
Zo, ga je lekker? Mijn type is het verder ook niet en ze heeft vast een deel van de shit over zichzelf afgeroepen, maar om nou zo te gaan gieren omdat iemand ziek is en zich laat opnemen..
Het getuigt in elk geval van iets meer probleembesef dan Barbie voor wie je meer respect hebt, maar bij wie een uithuisplaatsing van haar kinderen nog niet genoeg was om haar shit aan te pakken.

En denk je echt dat al die mensen ook gieren van leedvermaak? Denk je echt dat Monique helemaal slap ligt van het lachen terwijl zij gewoon haar eigen verdriet heeft en het wel om haar zoontje gaat.
Ze zou wel erg verknipt zijn als ze dit een grappige situatie vindt, wetende dat haar kind straks deels in deze situatie terechtkomt.

Ik ben uiteraard niet vies van wat leedvermaak en ga niet heilig zitten doen, want zit immers in SHO.
Maar om je nou zo te verkneukelen om andermans ellende en ervan uit te gaan dat iedereen dat doet, mwah....
pi_201348402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk dat Saartje nog een probleem heeft, want zij zit in Spanje en André kan niet alléén slapen.

Dus meneer ligt nu waarschijnlijk weer in bed bij André 3…. Of bij Rachel, of bij Monique, of bij de hoeren.
Enfin, zijn eigen woorden, André heeft nooit een nachtje alleen gelegen _O-
Ze heeft alleen weinig over te zeggen als het gaat om de tijd die haar zoontje met zijn vader spendeert.
  dinsdag 14 september 2021 @ 08:12:30 #9
482080 AgnesGru
pi_201348511
quote:
De tussenstand: de Hazesjes zijn niet zo populair.
pi_201348792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zo, ga je lekker? Mijn type is het verder ook niet en ze heeft vast een deel van de shit over zichzelf afgeroepen, maar om nou zo te gaan gieren omdat iemand ziek is en zich laat opnemen..
Het getuigt in elk geval van iets meer probleembesef dan Barbie voor wie je meer respect hebt, maar bij wie een uithuisplaatsing van haar kinderen nog niet genoeg was om haar shit aan te pakken.

En denk je echt dat al die mensen ook gieren van leedvermaak? Denk je echt dat Monique helemaal slap ligt van het lachen terwijl zij gewoon haar eigen verdriet heeft en het wel om haar zoontje gaat.
Ze zou wel erg verknipt zijn als ze dit een grappige situatie vindt, wetende dat haar kind straks deels in deze situatie terechtkomt.

Ik ben uiteraard niet vies van wat leedvermaak en ga niet heilig zitten doen, want zit immers in SHO.
Maar om je nou zo te verkneukelen om andermans ellende en ervan uit te gaan dat iedereen dat doet, mwah....
Ik heb echt weinig respect voor vrouwen die jagen op mannen in een relatie. Mannen die thuis een klein kind hebben zitten. En ja, na al die geintjes en steken naar anderen, weet je nog hoe ze Monique belachelijk aan het maken was? Heb ik er totaal geen medelijden mee.

Jij noemt haar ziek, ik noem haar verwend. Schop onder de kont en een baan achter de kassa, daar knapt ze wat van op.
pi_201349050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb echt weinig respect voor vrouwen die jagen op mannen in een relatie. Mannen die thuis een klein kind hebben zitten. En ja, na al die geintjes en steken naar anderen, weet je nog hoe ze Monique belachelijk aan het maken was? Heb ik er totaal geen medelijden mee.

Jij noemt haar ziek, ik noem haar verwend. Schop onder de kont en een baan achter de kassa, daar knapt ze wat van op.
Een verslaving is een ziekte.
pi_201349185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Een verslaving is een ziekte.
Volgens hun eigen verhalen is de cocaïneverslaving dus niet de reden van haar bezoek in Spanje.
Anders klopt die roddel van Yvonne toch?
pi_201349696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens hun eigen verhalen is de cocaïneverslaving dus niet de reden van haar bezoek in Spanje.
Pff, wat een agressie spreekt er uit jouw laatste berichten, je zou bijna gaan begrijpen waarom
'dat meisje' hulp inroept.

Punt is niet of het klopt.

Sarah probeerde low-key aan zichzelf te gaan werken, ze stond alleen op Rotterdam Airport en
postte oude stories terwijl ze weg was, het gaat er niet om wat ze in Spanje gaat doen, het gaat
erom of Yvonne dit (en in deze bewoordingen) moet posten.

Ze is met haar 200.000 volgers een zeer bepalende factor in de aanhoudend negatieve beeldvorming rond Sarah.
Voor haar is het gewoon een verdienmodel en ze zal daarom vanavond wel weer een hysterische reactie op youtube posten.
pi_201349975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou met zulke reacties kan ik me best voorstellen dat ze niet het achterste van hun tong laten zien.
Ze zit daar in elk geval omdat het niet goed met haar gaat en dat vind ik niet per se getuigen van verwendheid.
pi_201350344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Pff, wat een agressie spreekt er uit jouw laatste berichten, je zou bijna gaan begrijpen waarom
'dat meisje' hulp inroept.

Punt is niet of het klopt.

Sarah probeerde low-key aan zichzelf te gaan werken, ze stond alleen op Rotterdam Airport en
postte oude stories terwijl ze weg was, het gaat er niet om wat ze in Spanje gaat doen, het gaat
erom of Yvonne dit (en in deze bewoordingen) moet posten.

Ze is met haar 200.000 volgers een zeer bepalende factor in de aanhoudend negatieve beeldvorming rond Sarah.
Voor haar is het gewoon een verdienmodel en ze zal daarom vanavond wel weer een hysterische reactie op youtube posten.
Ach hou toch op, Sarah genoot met volle teugen van de afgelopen maanden. Trapt Monique nog na, samen met Rachel, liegt samen met Andre alles aan elkaar en komt er nu achter dat mensen haar eigen gecreëerde ik helemaal niet zo leuk vinden.
pi_201350380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou met zulke reacties kan ik me best voorstellen dat ze niet het achterste van hun tong laten zien.
Ze zit daar in elk geval omdat het niet goed met haar gaat en dat vind ik niet per se getuigen van verwendheid.
Het achterste van haar tong is dan ook het enige wat we nog niet gezien hebben van haar.
pi_201350582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Das niet waar, ze zit er voor mediatraining…
https://www.nu.nl/achterk(...)ining-in-spanje.html
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 11:06:41 #18
184769 crew  Deisyy
pi_201350728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das niet waar, ze zit er voor mediatraining…
https://www.nu.nl/achterk(...)ining-in-spanje.html
Dat is wat selectief gelezen denk ik, als het zo goed met haar zou gaan heeft ze de therapie/training niet nodig.

quote:
"Sarah zit daar om even op adem te komen en om middels therapie de juiste handvatten te krijgen om met alle aandacht om te gaan."

De familie van Van Soelen laat weten dat ze de komende dagen in Spanje zal verblijven. "Ze zit daar om helemaal tot zichzelf te komen. Ze leren haar hoe ze alle drukte moet managen, waar ze haar prioriteiten moet hebben en hoe ze bijvoorbeeld lelijke berichten moet negeren. André support Sarah volledig. Ze zijn stapelgek op elkaar."
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201351223
Ik denk dat Sarah alle aandacht niet had verwacht, niet op deze manier. Ze wordt van alle kanten afgezeken. Ze hoopte omarmd te worden door het publiek.

Ik vind die hele kliek niks, Monique ook niet. Die deed net zulke rare berichten plaatsen (foto bij de Efteling met die kop van Rachel erbij) als dat Sarah deed.

Denk dat die ouwelui van Sarah ook geschrokken zijn, die zie je volgens mij nergens meer op social media verschijnen.
  dinsdag 14 september 2021 @ 11:54:15 #20
482080 AgnesGru
pi_201351440
Ik moet altijd wel gniffelen dat er altijd weer de nadruk op gelegd wordt hoe gelukkig ze wel niet met elkaar zijn. Dat is voor mij weer een teken dat het niet zo goed gaat, waarom anders iedere keer bevestigen?
pi_201352201
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet altijd wel gniffelen dat er altijd weer de nadruk op gelegd wordt hoe gelukkig ze wel niet met elkaar zijn. Dat is voor mij weer een teken dat het niet zo goed gaat, waarom anders iedere keer bevestigen?
Ze zijn allemaal zo gelukkig dat iedereen ondertussen in therapie zit/is geweest.

https://www.story.nl/arti(...)s-en-rust-mijn-leven

https://www.utopianieuws.(...)d-met-andre-hazes-3/

https://www.rtlboulevard.(...)or-grootheidswaanzin
  dinsdag 14 september 2021 @ 17:14:19 #22
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201355920
Heb er ook geen medelijden mee, ze willen zelf constant alle aandacht dus ja daar zit ook negatieve aandacht bij als je jezelf bij elke scheet zelf in de schijnwerpers gooit.... Dat de lading over de Hazes club steeds meer negatief dan positief is zal ze tegenvallen... zoek dan ook niet telkens alles op.
pi_201356226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:14 schreef Dazalbest het volgende:
Heb er ook geen medelijden mee, ze willen zelf constant alle aandacht dus ja daar zit ook negatieve aandacht bij als je jezelf bij elke scheet zelf in de schijnwerpers gooit.... Dat de lading over de Hazes club steeds meer negatief dan positief is zal ze tegenvallen... zoek dan ook niet telkens alles op.
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
pi_201356300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
Dit. Werkelijk. Eng gewoon.
pi_201356522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit. Werkelijk. Eng gewoon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ellende? Noem jij Sarah’s leven ellendig?

Nooit werken, tien keer op vakantie, altijd uiteten en nooit geldzorgen want pa betaald alles.

Waar zit die ellende dan? Ik moet nog even zoeken.
pi_201356634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
[..]

Nooit werken, tien keer op vakantie, altijd uiteten en nooit geldzorgen want pa betaald alles.

Ik denk niet dat een mens gelukkig van zo'n leven wordt. Je haalt nergens voldoening uit, want je krijgt het allemaal maar in je schoot geworpen.
Ik zou dit leuk vinden voor een tijdje, maar laat me daarna maar weer lekker werken voor mijn spulletjes.

Al het geld in de wereld maakt niet álles goed.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 september 2021 @ 18:26:05 #27
22592 crew  Ole
pi_201356869
Zie Estelle Cruijff. ik zou niet willen ruilen! Altijd afhankelijk van anderen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201357033
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef Ole het volgende:
Kan ik ook heerlijk om lachen, geweldig zoals die vecht tegen de tand des tijds.
En dan niemand tegen haar zegt dat ze dat niet gaat winnen, _O-
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 18:53:56 #29
184769 crew  Deisyy
pi_201357216
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef Ole het volgende:
Ik vind haar er ook altijd een beetje zielig bij hangen op Ibiza :D
pi_201357241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
[..]

Denk jij werkelijk dat geluk daarin zit?
In geld en vakanties? Het is leuk, daar niet van, maar niet zaligmakend.
Zeker niet als je daarnaast met iets als een verslaving te kampen hebt, wat dus prima samengaat met ogenschijnlijk "geluk" en rijkdom. Of misschien juist wel, als het een facade blijkt.
pi_201357301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zeker niet als je daarnaast met iets als een verslaving te kampen hebt, wat dus prima samengaat met ogenschijnlijk "geluk" en rijkdom. Of misschien juist wel, als het een facade blijkt.
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
pi_201357343
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik weet waar ik gelukkig van wordt.

En dat is niet van cocaïne, Ibiza en drie keer per dag één nieuwe set kleding aan. Ook die tattoo’s, opgespoten lippen en cup dd vallen daar niet onder. En van het bed delen met André Hazes, dat zou ik zelfs mijn vijand niet toewensen.
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 19:03:07 #33
184769 crew  Deisyy
pi_201357358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik weet waar ik gelukkig van wordt.

En dat is niet van cocaïne, Ibiza en drie keer per dag één nieuwe set kleding aan. Ook die tattoo’s, opgespoten lippen en cup dd vallen daar niet onder. En van het bed delen met André Hazes, dat zou ik zelfs mijn vijand niet toewensen.
Sarah dus blijkbaar ook niet, jullie lijken meer op elkaar dan je zou willen :+
pi_201357397
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef mootie het volgende:

[..]
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
Das net als Koen gewoon begonnen op feestjes en in clubs.
pi_201357413
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
:D
pi_201357464
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Sarah is veel te onzeker, en ze moet van dat wijvenkliekje weg.
pi_201357538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kom op zeg je kan ook een huisje huren op de hei om even tot je zelf te komen. Die muts zat weer neus lang in de poedersuiker :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201357594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Kom op zeg je kan ook een huisje huren op de hei om even tot je zelf te komen. Die muts zat weer neus lang in de poedersuiker :D
Dat mag je niet zeggen, :X

Maar je hebt gelijk, Sarah had beter hier naar Zeeland kunnen komen, ff een weekje bij Ootje.
pi_201357632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat mag je niet zeggen, :X

Maar je hebt gelijk, Sarah had beter hier naar Zeeland kunnen komen, ff een weekje bij Ootje.
Ik hou dat in gedachte ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201357732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik hou dat in gedachte ;)
Als ze nu had gezegd dat ze paniekaanvallen kreeg omdat ze het spaans benauwd kreeg van het idee dat ze straks samenwoont met André, dan had heel Nederland haar succes gewenst en meegeleefd.
  dinsdag 14 september 2021 @ 19:18:13 #41
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201357737
quote:

[..]
Dat is zeker zo :)
pi_201358005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.

Ik heb eerlijk gezegd wel medelijden met haar. Wat de reden ook is dat ze hulp heeft gevraagd doet er niet zo toe. Ik hoop dab alleen dat ze haar genoeg hulp geven om An2 bij kop en kont te pakken nadat ze Roggel een trap onder dr kont richting de buitenkant van de voordeur heeft gegeven. Die 2, moeder en zoon zijn een stel parasieten
pi_201358054
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef mootie het volgende:

[..]
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.
pi_201358057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.

Ik heb eerlijk gezegd wel medelijden met haar. Wat de reden ook is dat ze hulp heeft gevraagd doet er niet zo toe. Ik hoop dab alleen dat ze haar genoeg hulp geven om An2 bij kop en kont te pakken nadat ze Roggel een trap onder dr kont richting de buitenkant van de voordeur heeft gegeven. Die 2, moeder en zoon zijn een stel parasieten
_O-
  dinsdag 14 september 2021 @ 19:30:18 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201358074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens
Of gewoon realiteitszin. Maar Sarah lijkt me niet passen bij een diepzinnig type.
pi_201358353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.
Gewoon in de put?
pi_201359102
Het zou voor haar beter zijn om een leuke kerel en baan te hebben ipv achter de mannen van andere vrouwen aan te jagen. Ik zag best vaak het programma verslaafd en daar krijgen ze eenmaal; afgekickt het advies uit de omgeving van andere verslaafde te blijven, waarom doet zij niets met dat advies. Het lijkt mij een heel ongelukkig meisje, zonde.
pi_201359594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef -river- het volgende:
Het zou voor haar beter zijn om een leuke kerel en baan te hebben ipv achter de mannen van andere vrouwen aan te jagen. Ik zag best vaak het programma verslaafd en daar krijgen ze eenmaal; afgekickt het advies uit de omgeving van andere verslaafde te blijven, waarom doet zij niets met dat advies. Het lijkt mij een heel ongelukkig meisje, zonde.
Ach hou toch op. :D
pi_201359599
c_/ en het antwoord van Yvonne.

_O- ik vind haar zo leuk.

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 14-09-2021 21:12:41 ]
pi_201360251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ach hou toch op. :D
Waarmee? Met een eigen mening hebben? Nee.
  dinsdag 14 september 2021 @ 21:32:06 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201360373
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:

Ik ben blij dat het m'n buurvrouw niet is. T'is iemand waar je voor uit moet kijken, gok ik.
pi_201360526
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik ben blij dat het m'n buurvrouw niet is. T'is iemand waar je voor uit moet kijken, gok ik.
Ze spiegelt heel erg, en das lachen. Sarah kruipt in de slachtofferrol met haar #stophetpesten.
En Yvonne laat weer een compilatie zien van haar pestgedrag richting Monique de afgelopen maanden.

Met haar jasje van Gucci, welke André een week eerder droeg op de shoot met Monique :r
En die gekkigheid bij de Amsterdamse zomer.

https://www.utopianieuws.(...)rd-uit-naar-monique/

Nee, liever Yvonne als buurvrouw dan Sarah.

[ Bericht 9% gewijzigd door ootjekatootje op 14-09-2021 21:54:53 ]
pi_201360590
quote:

Genoten _O_ _O-
pi_201360607
Yvonne beweert ook gewoon dat André na het weekend ook naar Spanje is gevlogen. En ze zegt dat haar juice klopt, dat ze meerdere bronnen heeft.

Ben benieuwd of we dat snuifdoosje nog op tafel zien.

Edit:

Deze is ook leuk, foei Yvonne maar …
https://www.telegraaf.nl/(...)azes-nu-in-paniek-is
_O-

[ Bericht 48% gewijzigd door ootjekatootje op 14-09-2021 22:06:44 ]
  dinsdag 14 september 2021 @ 22:28:26 #55
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201361290
quote:

*O* *O* *O*
pi_201364708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Of gewoon realiteitszin. Maar Sarah lijkt me niet passen bij een diepzinnig type.
Mwah, tussen iets meer hersens dan An2 en diepzinnig zit nog heel veel ruimte hoor.

Zo moeilijk is t niet om iets meer hersens te hebben dan An2. t is niet bepaald een lampje
pi_201365054
quote:

Yvonne zegt gewoon waar het op staat. Geen geknik en zo.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201365103
Vandaag groot stuk in de telegraaf over Sarah.
A2 jankt over de media bla,bla,bla. Wat sta je nu dan weer in de telegraaf hij zoekt het zelf ook op.

Ze zijn beide lekker bezig.
Sarah huilen over pesten en geen respect. :+ En wat heeft zij dan gedaan met de chica's ook Monique uitlachen. Over respect zullen we maar zwijgen bij Sarah.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 15 september 2021 @ 09:22:00 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201365172
Die Yvonne is net zo’n hypocriete aandachtsgeilerd als de mensen waar ze kritiek op heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201365390
Wat gezellig, dit topic is al bijna terug op het niveau van afgelopen juli :+

Op zich kan ik prima zonder zich steeds herhalende, fulminerende posts over alles wat iedereen is aangedaan,
de tig bewijzen van de lage moraal van Sarah en alle opmerkingen dat ze het er zelf naar gemaakt heeft
en maar achter de kassa in Zeeland moet gaan zitten, vind dat een vrij negatieve impact hebben op de sfeer,
maar misschien ben ik daarin een uitzondering.
pi_201365641
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik denk dat je een leuke avond met haar kunt hebben maar dat ze je net zo goed kan neersteken als ze boos is.
pi_201365660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Die Yvonne is net zo’n hypocriete aandachtsgeilerd als de mensen waar ze kritiek op heeft.
Ja, heerlijk c_/
pi_201365697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat gezellig, dit topic is al bijna terug op het niveau van afgelopen juli :+

Op zich kan ik prima zonder zich steeds herhalende, fulminerende posts over alles wat iedereen is aangedaan,
de tig bewijzen van de lage moraal van Sarah en alle opmerkingen dat ze het er zelf naar gemaakt heeft
en maar achter de kassa in Zeeland moet gaan zitten, vind dat een vrij negatieve impact hebben op de sfeer,
maar misschien ben ik daarin een uitzondering.
Bijna net zo goed als die bagger die je post over Samant afgelopen zomer, bijna.
Of was je dat weer vergeten?
pi_201365744
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gewoon in de put?
Ja. Volgens jou is het uitgesloten dat ze zich ellendig voelt, omdat ze het leven heeft wat ze wil, toch? Met vakanties, geld, the whole mickmack.
Terwijl niemands leven perfect is, en dat van haar evident ook niet. Een verslaving is gewoon erg kut.

Ik vermoed dat André en Sarah het verhaal over haar verblijf in Spanje wat downgraden en ik geef ze daarin geen ongelijk. Maar ze zit er heus niet voor haar lol.

Maar goed, zoals JB al zegt: we blijven zo herhalen.
pi_201365833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
A2 jankt over de media bla,bla,bla. Wat sta je nu dan weer in de telegraaf hij zoekt het zelf ook op.

Sarah huilen over pesten en geen respect. :+ En wat heeft zij dan gedaan met de chica's ook Monique uitlachen. Over respect zullen we maar zwijgen bij Sarah.
Ik denk dat hij op zich het klappen van de zweep wel kent en zich doorgaans niet zo druk maakt over de media. Het gaat hem nu specifiek over de situatie waarin Sarah nu zit.
pi_201365937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja. Volgens jou is het uitgesloten dat ze zich ellendig voelt, omdat ze het leven heeft wat ze wil, toch? Met vakanties, geld, the whole mickmack.
Terwijl niemands leven perfect is, en dat van haar evident ook niet. Een verslaving is gewoon erg kut.

Ik vermoed dat André en Sarah het verhaal over haar verblijf in Spanje wat downgraden en ik geef ze daarin geen ongelijk. Maar ze zit er heus niet voor haar lol.

Maar goed, zoals JB al zegt: we blijven zo herhalen.
Ok, wat ik positief vind aan Sarah is dat ze altijd open en eerlijk is geweest over haar verslaving.
pi_201366631
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ok, wat ik positief vind aan Sarah is dat ze altijd open en eerlijk is geweest over haar verslaving.
En, ze kan iets wat bijna niemand kan: moeder Hazes aardig vinden.
  woensdag 15 september 2021 @ 10:47:47 #68
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201366636
Ik sluit me aan bij Yvonne. Sarah is zelf gewoon een pestkop en als ze zelf een keer aan de beurt is, is het huilen en is ze zielig.
With love :*
pi_201366691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:47 schreef totebel het volgende:

[..]
En, ze kan iets wat bijna niemand kan: moeder Hazes aardig vinden.
Zou het of is ze daar gewoon bang voor?
  woensdag 15 september 2021 @ 11:41:21 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201367345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Link? c_/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 september 2021 @ 11:59:51 #71
38496 Perrin
pi_201367608
  woensdag 15 september 2021 @ 12:00:21 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201367615
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201367933
Bram Moszkowicz raad André af een rechtszaak te beginnen.

c_/
pi_201368094
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:

c_/
Dat heeft ie met Bridget al een keer gedaan en toen kwam er alleen maar meer dirt naar buiten.
pi_201368556
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik sluit me aan bij Yvonne. Sarah is zelf gewoon een pestkop en als ze zelf een keer aan de beurt is, is het huilen en is ze zielig.
Precies. Als je zo kwetsbaar bent, dan doe je er verstandiger aan om wat discreter te zijn. Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen dat ze weinig zelfinzicht en beheersing heeft, maar waarom werken haar vriend (André) en zelfs haar familie eraan mee om steeds maar weer aandacht op te zoeken? Dat vind ik veel kwalijker dan hetgeen roddeltante Yvonne doet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201369081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:37 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat heeft ie met Bridget al een keer gedaan en toen kwam er alleen maar meer dirt naar buiten.
Oh ja, dat was echt een blunder _O-
pi_201369116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef -river- het volgende:

[..]
Oh ja, dat was echt een blunder _O-
Het Barbara Streisand-effect :D
pi_201369581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
pi_201369599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Oei, die ken ik niet. What’s that?
pi_201369604
De geschiedenis herhaalt zich wel heel erg. :')
pi_201369886
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oei, die ken ik niet. What’s that?
Hey je bent er weer :D

Het effect dat een beroemd persoon iets onder de radar wil houden maar daar juist de aandacht op vestigt door bijvoorbeeld een rechtzaak.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
pi_201369937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hey je bent er weer :D

Het effect dat een beroemd persoon iets onder de radar wil houden maar daar juist de aandacht op vestigt door bijvoorbeeld een rechtzaak.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
Ah zo.

Ok, wie gaat de wiki daarvan even uitbreiden met de Bridget-case? :P
pi_201370371
Nou ja, het is in feite gewoon het "Als je geschoren wordt moet je stilzitten" principe.
Als je beweegt is er altijd kans op grotere schade.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201370988
http://prosperoggz.nl

De kliniek, maar geen mediatraining te vinden.
  woensdag 15 september 2021 @ 17:06:11 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_201371716
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ah zo.

Ok, wie gaat de wiki daarvan even uitbreiden met de Bridget-case? :P
Haha! En ik bleef net iets de lang hangen in de Cicarelli-case 😄
pi_201373216
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
http://prosperoggz.nl

De kliniek, maar geen mediatraining te vinden.
Dus toch wel iets psychisch. Dat had ze toch ook toen ze de vriendin van haar stiefbroer aanreed die psychische klachten?
pi_201373278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dus toch wel iets psychisch. Dat had ze toch ook toen ze de vriendin van haar stiefbroer aanreed die psychische klachten?
Ze zeggen dat het de media-aandacht is, ik denk dat ze meer moeite heeft met alle veranderingen.
André stuiterbal ineens 24/7 in je nest, een ex-vriendin met kind, Rachel als schoonmoeder.
En dan ook zo snel gaan samenwonen.
pi_201373370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze zeggen dat het de media-aandacht is, ik denk dat ze meer moeite heeft met alle veranderingen.
André stuiterbal ineens 24/7 in je nest, een ex-vriendin met kind, Rachel als schoonmoeder.
En dan ook zo snel gaan samenwonen.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Maar goed ze wist wat voor vlees ze in haar kuip kreeg.
  Spellchecker woensdag 15 september 2021 @ 19:39:35 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201373421
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Maar goed ze wist wat voor vlees ze in haar kuip kreeg.
Goudkuipje.
pi_201374186
En als ik die site zo lees leer je daar, o.a. door middel van cognitieve gedragstherapie, om te gaan met bepaalde dingen.
  woensdag 15 september 2021 @ 20:53:38 #91
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201374503
Hopelijk leert ze er wat te doen aan zelfreflectie
pi_201374518
Ik denk niet dat ze samen kerst vieren.
pi_201374606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Kan die weer lekker tegen Rachel aankruipen met de kerst.
pi_201374619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Of tegen Mo O+
pi_201374755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ja maar wie moet hij dan ten huwelijk vragen met kerst?
pi_201374806
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper

André Hazes uitte zich dit weekend fel tegen Yvonne Coldeweijer. De voormalig musicalactrice heeft haar eigen roddelkanaal en insinueerde daar dat Hazes' vriendin Sarah van Soelen in een afkickkliniek terecht zou zijn gekomen voor een cocaïneverslaving. De zanger heeft nu aan Shownieuws laten weten toch geen rechtszaak te overwegen, maar wat is er nou precies gebeurd?

Hazes en Van Soelen zijn inmiddels zo'n vijf maanden samen en sinds de officiële bekendmaking nog amper uit het nieuws geweest. Het stel poseert regelmatig op sociale media en vertelt in interviews over hoe verliefd ze zijn en NU.nl, RTL Boulevard en Shownieuws genieten er gretig van mee. Dat zorgt voor verontwaardigde reacties: niet alleen omdat er online wel eens geklaagd wordt over de overdaad aan berichten, maar ook omdat Hazes een jaar geleden nog zou trouwen met Monique Westenberg.

Een van de mensen die zich fel uitspreekt over de aandacht die Hazes en Van Soelen naar zich toetrekken met de berichten, is Coldeweijer. Op YouTube en Instagram spreekt zij regelmatig kritisch over het grote aantal foto's dat het stel plaatst. Dat is echter niet het enige wat zij doet: de voormalig musicalactrice beheert een zogenoemd 'juice channel' op sociale media en deelt daar privéberichten van mensen die roddels en verhalen over diverse BN'ers verspreiden, zo ook over Hazes en Van Soelen.

Diverse 'juice channels' zijn de laatste tijd snel populairder geworden. Anoniem delen volgers tips over bekende Nederlanders en in sommige gevallen worden deze roddels zonder wederhoor doorgeplaatst op sociale media. Dat doet echter niet iedereen: FawryNotSawry, die ook een 'juice channel' beheert, checkt eigenlijk alles van tevoren bij de mensen over wie het gaat en vraagt hun ook altijd of het oké is als hij de privéberichten die hij met hen uitwisselt mag delen. Coldeweijer hanteert deze regel ogenschijnlijk niet.

Wie is Yvonne Coldeweijer ook alweer?
De 34-jarige Yvonne Coldeweijer begint in 2010 als Keet!. Drie jaar lang presenteerde ze onder die naam Telekids bij RTL8. In dezelfde tijd heeft Coldeweijer een relatie met Ben Saunders.
De actrice was te zien in diverse grote musicalproducties: zo nam ze de rol van Glenda over van Chantal Janzen in Wicked en speelde ze Ariël in De Kleine Zeemeermin.
Sinds 2015 had ze een eigen YouTube-kanaal waar ze vlogde over mode en beauty. Dat kanaal werd in 2020 leeggehaald, maar inmiddels gebruikt ze het om roddels te delen die haar via onder meer haar volgers op sociale media hebben bereikt.

"Er gaan nu stevige geruchten rond van meerdere kanten dat Sarah vrijdag is vertrokken naar een afkickkliniek in Alicante. In deze kliniek zat ze vorig jaar ook vanwege haar cocaïneverslaving. Ik vrees dat dit een gebed zonder einde is, als je omgeving niet clean is en met je wil meestrijden", schreef Coldeweijer zaterdag bij een foto van Van Soelen op het vliegveld.

Volgens Coldeweijer doet ze niets verkeerd. Ze zegt immers niet dat het waar is, maar ze vertelt alleen wat zij gehoord heeft. Hazes ziet dat anders en schrijft een lang bericht aan de YouTuber die zichzelf Alberta Verlinde is gaan noemen. "Yvonne, ik vind alles prima wat je schrijft. En dat je mij aanpakt moet je lekker zelf weten. Maar wat je nu doet, kan echt niet. Dat meisje is anderhalf jaar clean en dat is een hele zware tijd voor haar geweest."

Van Soelen laat via haar familie en de manager van Hazes weten dat er geen sprake is van een afkickkliniek. Ze krijgt mediatraining in Spanje om daar om te leren gaan met onder anderen Coldeweijer. Later schrijft Van Soelen op Instagram dat ze het heel moeilijk heeft door alle kritiek en noemt het gedrag van diverse mensen "pesterijen".

Daar blijft het niet bij: desgevraagd zegt Hazes tegen de echte Albert Verlinde dat hij overweegt naar de rechter te stappen. "Dat is toch een beetje aan het broeien: ga ik dat een keer doen of niet? Ik denk dat hij deze afweging maakt: bijten we een keer door, gaan we naar de rechter en gaat het ons heel veel geld kosten?", aldus Verlinde in een uitzending van Shownieuws.

Toch ziet Hazes ervan af, zo laat hij dinsdagavond middels zijn manager weten. "Wat Sarah en André gisteren gepost hebben, is allesomvattend geweest. We focussen ons op de positieve dingen en de aankomende versoepelingen", aldus de manager tegen Shownieuws.

Coldeweijer lijkt ondertussen niet van plan te zijn te stoppen. In een vlog van dinsdagavond zegt ze niet het gevoel te hebben iemand te pesten en onderstreept ze dat ze altijd duidelijk maakt of iets van horen zeggen is of dat ze er harde bewijzen voor heeft.

_O-
pi_201374915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En d'r teennagels knippen :+
pi_201374931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Zijn moeder?
pi_201374939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Eén kerst zonder huwelijksaanzoek moet toch wel lukken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 15-09-2021 21:15:38 ]
pi_201374951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En d'r teennagels knippen :+
Wat? Gatverdamme :r
pi_201374957
quote:
10s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Eén kerst zonder huwelijksaanzoek mot toch wel lukken?
Yvonne natuurlijk
pi_201374993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zijn moeder?
:o
  Spellchecker woensdag 15 september 2021 @ 21:16:02 #103
197773 crew  maily
pi_201375064
quote:
10s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Eén kerst zonder huwelijksaanzoek moet toch wel lukken?
_O_
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 21:22:57 #104
184769 crew  Deisyy
pi_201375212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Yvonne natuurlijk
Ja die twee verdienen elkaar wel.
  woensdag 15 september 2021 @ 21:27:49 #105
482080 AgnesGru
pi_201375306
Tijd voor wat leuk Hazes nieuws *O* zelfs op social media zijn de reacties positief *O*

quote:
Hazes-zussen Roxeanne en Nathalie uiten liefde naar elkaar
15 september 2021 08:29

De meest bekende Hazes-telgen zijn uiteraard Roxeanne (28) en André (27). Daarnaast heeft André senior nog twee andere kinderen, waaronder Nathalie (48). Hoewel we niet vaak van haar horen, laat ze nu eens goed blijken hoe gek ze op haar jongere zusje Roxeanne is. En die liefde is geheel wederzijds.

"Je zou maar kunnen zeggen dat dit je zus is"
Onlangs zijn Roxeanne en Nathalie met elkaar herenigd en sindsdien hebben de zussen flink wat tijd met elkaar doorgebracht. Daarnaast hebben ze elkaar ook beter leren kennen dan ooit. Op Instagram deelt Nathalie nu een foto van Rox, waarbij ze schrijft: 'Je zou maar kunnen zeggen dat dit je zus is. en ik kan dat. Wow knapperd.'

Daar reageert Roxeanne op: 'Zo blij met jou, mijn lieve knappe zus. Love you.'

Dit bericht bekijken op Instagram
Een bericht gedeeld door Nathalie1973 (@nathaliestenzler1973)

Met wie Rox ook close is, en wie voor haar net een zus is, is Monique Westenberg. De zangeres kan het nog altijd goed vinden met de ex-verloofde van haar jongere broer. In de video hieronder vertelt Roxeanne over hun band,
https://www.rtlboulevard.(...)anne-nathalie-zussen
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 21:33:28 #106
184769 crew  Deisyy
pi_201375429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Tijd voor wat leuk Hazes nieuws *O* zelfs op social media zijn de reacties positief *O*
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)anne-nathalie-zussen
Zo leuk! O+
pi_201375898
Het contact loopt blijkbaar al langer.
Op 30 juni bijvoorbeeld herdacht Nathalie hun vader op Instagram en ook daar schrijft Roxeanne: “Love you”.

Wat fijn voor de zussen. :)
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 22:00:54 #108
184769 crew  Deisyy
pi_201375989
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:55 schreef vencodark het volgende:
Het contact loopt blijkbaar al langer.
Op 30 juni bijvoorbeeld herdacht Nathalie hun vader op Instagram en ook daar schrijft Roxeanne: “Love you”.

Wat fijn voor de zussen. :)
Nathalie was ook niet zo blij met de docu over ouwe Hazes, weet ik nog. Momenteel is Rox op vakantie naar Spanje, Nathalie woont daar, dus zou goed kunnen dat ze elkaar dan ook weer zien.
pi_201377713
quote:
Reactie Jourdin
Veel ticketkopers hebben nog geen geld terug gezien na het afgelaste evenement. Jourdin reageert in De Stentor: "Wij snappen de frustratie bij deze heel kleine groep ticketkopers heel goed. De betreffende mensen zijn op de hoogte van de vertraging in de uitbetaling. Het belangrijkste is dat uiteindelijk iedereen het geld terugkrijgt. Daar willen we het bij laten."
https://www.shownieuws.nl/

Er is een concert van André een aantal dagen voor het concert afgezegd door de organisatie.gaat het niet zo goed meer met de handel?
pi_201379014
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:

c_/
Bram is niet nodig.
Hij heeft z’n mamma toch?
  donderdag 16 september 2021 @ 07:23:11 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201379197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
https://www.shownieuws.nl/

Er is een concert van André een aantal dagen voor het concert afgezegd door de organisatie.gaat het niet zo goed meer met de handel?
De complete link dan maar even, zodat het over een week ook nog terug te vinden is:

https://www.shownieuws.nl(...)-wil-geld-terug-fans

Heel festival afgelast, en het is nog maar de vraag of het hem werkelijk gaat om het geld van zijn fans, dat zou hij immers prima anders kunnen oplossen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201388709
André Hazes in Ahoy vanwege coronaregels verplaatst naar 2022
De concerten die André Hazes op 15 en 16 oktober in Ahoy zou geven, zijn een jaar uitgesteld, heeft producent Medialane vandaag gemeld. Met de huidige coronaregels, die bij concerten slechts een bezetting van 75 procent toestaan, is het niet mogelijk de shows op een financieel verantwoorde manier door te laten gaan.
pi_201389782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:58 schreef fleuril het volgende:
De concerten die André Hazes op 15 en 16 oktober in Ahoy zou geven, zijn een jaar uitgesteld, heeft producent Medialane vandaag gemeld. Met de huidige coronaregels, die bij concerten slechts een bezetting van 75 procent toestaan, is het niet mogelijk de shows op een financieel verantwoorde manier door te laten gaan.
_O- , ik denk dat ze die 75% niet halen.
  donderdag 16 september 2021 @ 20:55:12 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201389834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:58 schreef fleuril het volgende:
Of is het gewoon een smoes omdat nauwelijks iemand er nog naartoe wil?
pi_201389939
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:55 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Of is het gewoon een smoes omdat nauwelijks iemand er nog naartoe wil?
Net als in Apeldoorn afgelopen zomer, die concerten gingen ook niet door. :D
pi_201389977
Wat een lolbroek bij rtl, :P

Misschien maar beter, want de zanger heeft het hartstikke druk met zijn nieuwe liefde Sarah. Ook moeder Rachel kan het goed met haar vinden, in tegenstelling tot haar vorige schoondochter...

https://www.rtlboulevard.(...)verplaatst-naar-2022
  vrijdag 17 september 2021 @ 07:28:36 #117
482080 AgnesGru
pi_201394106
quote:
Bridget Maasland voor het eerst los op André Hazes jr.: ‘Leugenaar!’
Bridget Maasland doet anderhalf jaar na de breuk met André Hazes jr. voor het eerst een boekje open over hun stormachtige affaire. Ze zet hem in een groot interview neer als leugenachtige egoïst.

Vandaag om 07:00 114 stemmen

André Hazes jr. verliet eind 2019 de moeder van zijn kind om een affaire aan te gaan met Bridget Maasland. Samen belandden ze in een enorme mediastorm, waarbij vooral Bridget het moest ontgelden. Ze werd neergezet als een homewrecker. Uiteindelijk werd ook Bridget op een ranzige wijze gedumpt door André.

Liegende André

Nog nooit eerder heeft Bridget zich uitgebreid laten interviewen over de gebeurtenissen, maar nu blikt ze in de podcast Dit Komt Nooit Meer Goed maar liefst drie kwartier (!) lang terug op de geruchtmakende affaire. De hoogtepunten? Ze stelt dat André heeft gelogen, ze verwijt hem egoïsme en ze bekent tegenwoordig te gniffelen om al zijn misstappen.

Bridget begint bij het begin: toen ze aanpapte met André, deed hij volgens haar net alsof hij vrijgezel was. Dat was zijn eerste leugen, vertelt ze. “Ik was toch wel een soort van voorgelogen dat hij vrijgezel was en vrij in het leven stond. Door hemzelf. Dat was allemaal prima, maar toen bleek gaandeweg dat het niet zo was.”

Insta-verslaafd

Tijdens hun relatie kregen André en Bridget veel kritiek, omdat ze hun verliefdheid zo etaleerden op Instagram, terwijl Monique Westenberg huilend thuis zat. Het was met name André die socialmediaverslaafd was, aldus Bridget. “Ik was niet degene die zo heel veel deelde, maar daar werd ik op afgerekend.”

Ze vervolgt: “Uiteindelijk heb ik me daar wel in mee laten slepen, absoluut. Als hij dan weer iets deed, dan dacht ik: oh, dat kan blijkbaar. Op een gegeven moment had ik ook zijn code om dingen weg te halen. Ik dacht: waarom, hij is toch een vrij man, waarom mogen wij niet zijn wie we zijn?”

Curaçao

Vlak na een vakantie op Curaçao eindigde de affaire. André papte daar namelijk weer aan met zijn ex Monique. “Hij ging naar Curaçao voor een optreden en had gevraagd of ik ook langs wilde komen. Echt maar voor drie dagen ook. Met je verliefde kop doe je dat dan ook nog, drie dagen heen en weer naar Curaçao in je drukke schema.”

Bridget wist niet dat André daar stiekem weer aan zijn ex Monique zat te frunniken, vertelt ze. “Toen ik terugkwam bleek hij eigenlijk op het eiland ook alweer met zijn ex te zijn. Dat wist dus ook iedereen blijkbaar en ik niet. Ik zag het eigenlijk in de krant. Ja, en op social media. Dat was best wel naar.”

Track record

Pas na terugkeer kwam Bridget erachter dat André vreemd was gegaan met Monique. “We zijn gewoon samen teruggevlogen, er was niets aan de hand en toen zag ik dat. Dat was best wel wauw ja. Niet zo lang daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd. Ik was ook verliefd en dacht niet meer helder na, dat is ook zeker waar.”

“Ik heb me veel te veel mee laten slepen. Ik had best wel kunnen bedenken, vanwege z’n track record, dat hij het allemaal niet zo nauw neemt. Misschien heeft hij ook niet de beste voorbeelden gehad in zijn leven.”

Egoïst

Heeft ze het André kwalijk genomen? “Ja, natuurlijk. Hij is eigenlijk nooit voor me opgekomen en heeft het allemaal zo gelaten, want dat was het beste voor hemzelf. Het is ook een bepaalde onvolwassenheid. Ik dacht: misschien moet dat nog groeien. Maar misschien gaat het er ook nooit komen, dat kan natuurlijk ook.”

André die alleen doet wat het beste is voor hemzelf: daarmee zegt Bridget natuurlijk keihard dat ze hem een enorme egoïst vindt. “Ik was wel teleurgesteld dat hij je zó op een voetstuk kan zetten en daarna zó over je heen kan lopen. Dat vond ik wel moeilijk.”

Gniffelend

Inmiddels weten we allemaal dat André wéér is vreemdgegaan: zijn nieuwste project is Sarah van Soelen. Bridget: “Sit, back and relax en dan doet de rest zijn werk wel voor je. Ik bedoel: hij heeft natuurlijk best wel wat misstappen begaan in de tijd erna, dus iedereen kon zijn mening een beetje bijstellen en dat heb ik niet hoeven doen.”

Hoe kijkt ze nu naar André’s liefdesleven? “Ja, gniffelend natuurlijk. Het zou ook raar zijn als dat niet zo zou zijn, maar ik gun het niemand hoor. Het is niet dat ik iemand uitlach van: oh, gelukkig, dan heeft zij dat ook. Helemaal niet.”

Is ze André ooit nog tegengekomen? “Nee, nooit, maar dat kwam ook door een pandemie natuurlijk.”

Podcast

Het hele onthullende interview met Bridget luistert u onderstaand:
https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-leugenaar/
pi_201396220
https://www.ad.nl/show/an(...)neemt-rust~a4f1662b/

André Hazes heeft een burn-out en neemt daarom de komende tijd rust. De zanger heeft tijd nodig ‘om weer op krachten te komen’, zo laat zijn management weten.

Showredactie 17-09-21, 10:12 Laatste update: 10:14
De klachten zijn te wijten aan de ‘roerige periode’ waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. ,,Het gemis aan optredens, de onzekerheid die de coronapandemie met zich meegebracht hebben en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad.” Eerder dit jaar gingen Hazes en Monique, de moeder van zijn kinderen, uit elkaar. Kort daarna kwam hij samen met zijn huidige vriendin Sarah van Soelen.
Volgens Sjoerd Bodewes, de manager van de zanger, is Hazes gewend aan een turbulent leven. ,,Maar door de coronacrisis en ook de veranderingen in zijn leven stond opeens alles op zijn kop. Toch is hij de hele tijd doorgegaan met plannen maken”, aldus Bodewes. ,,Nu is het moment gekomen dat hij pas op de plaats maakt en eerst weer helemaal fit wordt.”

In 2018 kampte de zanger ook met een burn-out.
pi_201396243
Misschien heel erg kortzichtig, maar hoe kun je een burn-out krijgen als je constant op vakantie gaat?
pi_201396351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien heel erg kortzichtig, maar hoe kun je een burn-out krijgen als je constant op vakantie gaat?
Tja, hij moet ook werken en overal zijn bakkes laten zien. Krijgt bakken kritiek en maar lachend op tv verschijnen.

De vraag is vooral: hoe los je dat in zíjn geval op?
Er lekker even tussenuit zal dan de oplossing niet zijn.
pi_201396414
quote:
Jammer dat Bridget zich hiertoe laat verleiden. Ze was gewoon enkele maanden het neukertje van iemand van wie ze wel kon weten hoe hij was. Neem je verlies en onderzoek waarom je je als vrouw van in de 40 zomaar ringeloren door een snotneus. En je kind al binnen enkele weken daarin meesleurt.
pi_201396482
quote:
Door die idioterie van niet alleen kunnen zijn en slapen met de tv op hard omdat je niet tegen stilte kunt.
pi_201396498
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tja, hij moet ook werken en overal zijn bakkes laten zien. Krijgt bakken kritiek en maar lachend op tv verschijnen.

Ga een vak leren? We hebben een tekort aan bouwvakkers.
pi_201396524
Ik hoop toch wel dat haar stiefvader en haar moeder André verbieden om ook af te reizen naar Spanje.
Krijgen we straks weer schijtlollige filmpjes vanuit de kliniek.
  vrijdag 17 september 2021 @ 10:46:43 #125
482080 AgnesGru
pi_201396563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoop toch wel dat haar stiefvader en haar moeder André verbieden om ook af te reizen naar Spanje.
Krijgen we straks weer schijtlollige filmpjes vanuit de kliniek.
Hij was toch al Sarah achterna gevlogen?
pi_201396583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Jammer dat Bridget zich hiertoe laat verleiden. Ze was gewoon enkele maanden het neukertje van iemand van wie ze wel kon weten hoe hij was. Neem je verlies en onderzoek waarom je je als vrouw van in de 40 zomaar ringeloren door een snotneus. En je kind al binnen enkele weken daarin meesleurt.
Echt hoor, bovendien was het al veel langer bezig (An2 werd geregeld bij haar huis gezien voor de 99 dagen).
  vrijdag 17 september 2021 @ 10:50:12 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201396616
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iedere keer "er tussenuit" zou wel eens een vlucht kunnen zijn en dan is het dus net zo hard de oorzaak van de burn-out omdat je maar voor zaken weg blijft lopen.

Maar goed, ik denk dat zijn moeder ook lekker loopt te stoken om die villa vrij te krijgen, dus dat zal ook wel helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 september 2021 @ 10:50:23 #128
482080 AgnesGru
pi_201396620
quote:
Denk dat hij niet zo goed met kritiek kan omgaan, hij denkt dat ie overal mee weg kon komen en mensen hem tof zouden blijven vinden. De gunfactor is compleet weg. Hij kon nu ook niet los met de band na een optreden :+ dus dat excuses om zich helemaal lam te zuipen is er ook niet meer.

Straks maakt ie zijn comeback met een interview met Patty en kondigt een hoop concerten aan en hoopt zo weer publiek te trekken.
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 10:51:23 #129
184769 crew  Deisyy
pi_201396628
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Denk dat hij niet zo goed met kritiek kan omgaan, hij denkt dat ie overal mee weg kon komen en mensen hem tof zouden blijven vinden. De gunfactor is compleet weg. Hij kon nu ook niet los met de band na een optreden :+ dus dat excuses om zich helemaal lam te zuipen is er ook niet meer.

Straks maakt ie zijn comeback met een interview met Patty Linda en kondigt een hoop concerten aan en hoopt zo weer publiek te trekken.
FTFY :+
pi_201396829
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hij was toch al Sarah achterna gevlogen?
Yes hij was er maandag al heen gevlogen. Als de vermoedens kloppen dat Sarah daar zit voor haar verslaving, is dat echt de slechtste stap ooit.
pi_201396846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:48 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Echt hoor, bovendien was het al veel langer bezig (An2 werd geregeld bij haar huis gezien voor de 99 dagen).
Ja en ze deed ook aan kinderachtige hints op insta. Kwam ik toen achter door pientere medefokkers :D
pi_201397026
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Yes hij was er maandag al heen gevlogen. Als de vermoedens kloppen dat Sarah daar zit voor haar verslaving, is dat echt de slechtste stap ooit.
André vertelt een hoop leugens en denkt dat mensen dat voor zoete koek slikken.

Nu weer dat verhaal dat die een burn-out heeft vanwege de Corona, heel Nederland ziet hem al vier maanden feest en vakantie vieren.
pi_201397252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Iedere keer "er tussenuit" zou wel eens een vlucht kunnen zijn en dan is het dus net zo hard de oorzaak van de burn-out omdat je maar voor zaken weg blijft lopen.

Maar goed, ik denk dat zijn moeder ook lekker loopt te stoken om die villa vrij te krijgen, dus dat zal ook wel helpen.
+1000. Mensen doen soms een beetje kortzichtig over burn-outs, geloven niet dat iemand het kan hebben die ogenschijnlijk een luizenleventje heeft en/of niet hard werkt. Maar het gaat dieper dan dat; het kunnen opgekropte emoties zijn die omhoog komen en waar op een gegeven moment geen vakantie of gefeest tegenop kan.
pi_201397262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
André vertelt een hoop leugens en denkt dat mensen dat voor zoete koek slikken.

Nu weer dat verhaal dat die een burn-out heeft vanwege de Corona, heel Nederland ziet hem al vier maanden feest en vakantie vieren.
Dus iemand die op vakantie gaat en feest, kan geen burn-out krijgen? Nou ja, wat Leandra zegt dus.
pi_201397307
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist. Het is niet zo raar dat je een burn-out krijgt als je steeds wegloopt voor je problemen. Die stapelen zich op.

Laatst gaf André aan dat hij zich minder met sporten bezig ging houden. Dat vond ik een teken aan de wand: hij legt zichzelf van alles op, denkt dat hij er gelukkig van wordt, merkt op den duur dat hij zich helemaal niet gelukkig voelt en weet zich er dan geen raad mee. Een vrouw, een luxe villa, een kind, een carrière, een afgetraind lijf, een nieuwe vrouw, een nieuwbouwappartement: hij zou er blij mee moeten zijn, maar hij blijft een gevoel van onbehagen houden. Logisch dat er op een bepaald moment iets knapt. Het zit 'em niet in alles wat hij heeft, maar hij ermee omgaat. Z'n verknipte jeugd zal niet helpen.

Nou ja, da's mijn psychologie van de koude grond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201397316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dus iemand die op vakantie gaat en feest, kan geen burn-out krijgen? Nou ja, wat Leandra zegt dus.
Iedereen kan een burn out krijgen, maar geef niet de Corona de schuld.
pi_201397342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Juist. Het is niet zo raar dat je een burn-out krijgt als je steeds wegloopt voor je problemen. Die stapelen zich op.

Laatst gaf André aan dat hij zich minder met sporten bezig ging houden. Dat vond ik een teken aan de wand: hij legt zichzelf van alles op, denkt dat hij er gelukkig van wordt, merkt op den duur dat hij zich helemaal niet gelukkig voelt en weet zich er dan geen raad mee. Een vrouw, een kind, een carrière, een afgetraind lijf, een nieuwe vrouw, een nieuwbouwappartement: hij zou er blij mee moeten zijn, maar hij blijft een gevoel van onbehagen houden. Logisch dat er op een bepaald moment iets knapt. Het zit 'em niet in alles wat hij heeft, maar hij ermee omgaat. Z'n verknipte jeugd zal niet helpen.

Nou ja, da's mijn psychologie van de koude grond.
Ja, ik denk dat wat Bridget zegt tekenend is. Eerst was zij het helemaal voor hem, dat had hij nog nooit gevoeld en dan ineens dondert ze blijkbaar van een voetstuk af en is het ook meteen klaar. Monique heeft het natuurlijk vaker meegemaakt.

André en Sarah lijken me beide types die extreem leven op externe prikkels. Destructieve combi, zeg ik vanaf mijn koude grond.
pi_201397359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Iedereen kan een burn out krijgen, maar geef niet de Corona de schuld.
Nou, de schuld geven....ik kan me best voorstellen dat als je altijd in een stramien zit van feesten, aandacht, optreden, dat dan in tijden van gedwongen rust dingen omhoog komen die je eerst al dan niet bewust vermeed.
pi_201397365
Gelukkig dansen hun demonen samen, of zoiets.
pi_201397366
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind haar er ook altijd een beetje zielig bij hangen op Ibiza :D
Off topic maar dit idd. Ik scheel niet veel in leeftijd met Estelle, maar zie mezelf toch echt niet dagelijks optrekken en feesten met jongelui waarvan ik de moeder had kunnen zijn. Sterker nog Estelle heeft zelf kinderen die leeftijdsgenoten van haar besties zijn.
pi_201397445
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Off topic maar dit idd. Ik scheel niet veel in leeftijd met Estelle, maar zie mezelf toch echt niet dagelijks optrekken en feesten met jongelui waarvan ik de moeder had kunnen zijn. Sterker nog Estelle heeft zelf kinderen die leeftijdsgenoten van haar besties zijn.
Het is echt treurig ja. Zeker omdat ze er oud uitziet, is het een apart beeld als je haar naast dat scharminkel Lil Kleine ziet. Filmpjes met middelvinger, man man. Eerst zat ze in die Lecokliek met Caroline, Leontine enzo. Toen ze met Badr aan kwam zetten, lieten die haar begrijpelijk links liggen.
Lul K is weer een treetje lager, maar sponsort haar vakanties.
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:00:42 #142
431496 girlnextdoor.
pi_201397561
Van de ene kant denk ik: hoe is het mogelijk dat hij een burnout heeft??

Van de andere kant, altijd genanipuleerd worden door je omgeving, een alcoholist als vader hebben en een golddigger als moeder die nog steeds de alcoholist loopt uit te melken en niet aan je problemen werken, dat breekt op een gegeven moment op. En al helemaal als je steeds de toffe gevonden moet worden, vrouwen en andere mensen als afleiding gebruikt en dus steeds een masker opzet. Dat is wat ik denk dat er aan de hand is.
pi_201397570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Het is echt treurig ja. Zeker omdat ze er oud uitziet, is het een apart beeld als je haar naast dat scharminkel Lil Kleine ziet. Filmpjes met middelvinger, man man. Eerst zat ze in die Lecokliek met Caroline, Leontine enzo. Toen ze met Badr aan kwam zetten, lieten die haar begrijpelijk links liggen.
Lul K is weer een treetje lager, maar sponsort haar vakanties.
Krijgt André daar een burn out van? :D

Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic te kletsen.
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:02:10 #144
58921 Day
You can fly!
pi_201397592
Burnout, verslaving, aandachtsgeil, noem het wat je wil. Het was natuurlijk al bekend dat deze relatie in zwaar weer zou raken. Beide personen zijn verknipt en heel erg met zichzelf bezig (wat dat betreft heeft André z’n ‘match’ gevonden). Dus dit verbaast me totaal niet.

Ze doen er verstandig(!!!!) aan om beide even uit de publiciteit te stappen en te werken aan zichzelf en aan hun relatie (stelt die uberhaupt iets voor zonder alle aandacht?). Maar goed, deze 2 kinderen (want dat zijn ze) worden omringd door enablers die continue hun misstappen goedpraten en hun paadjes schoonvegen, dus ben benieuwd of ze tot inzicht komen.

Wordt vervolgd!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_201397612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Krijgt André daar een burn out van? :D

Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic te kletsen.
Haha naar goed voorbeeld van jou :D
pi_201397828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 11:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja en ze deed ook aan kinderachtige hints op insta. Kwam ik toen achter door pientere medefokkers :D
Potcast geluisterd. Ze had veel last van de publieke opinie die haar veroordeelde om haar relatie met Andre. Het is echter geen seconde over de reden van die rechtszaak gegaan waarin ze zich tussen de kratten heeft laten stinkvingeren
En juist die actie heeft voor de meeste verontwaardiging gezorgd.
pi_201397915
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:16 schreef -Spring het volgende:

[..]
Potcast geluisterd. Ze had veel last van de publieke opinie die haar veroordeelde om haar relatie met Andre. Het is echter geen seconde over de reden van die rechtszaak gegaan waarin ze zich tussen de kratten heeft laten stinkvingeren
En juist die actie heeft voor de meeste verontwaardiging gezorgd.
Was dat niet Nikki Plessen waar je het over hebt?
pi_201398098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Was dat niet Nikki Plessen waar je het over hebt?
Beide hebben een stinkvinger-verleden met André.
pi_201398426
Burnout LOL :D _O- _O_ :')
SOONY
pi_201398575
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef Day het volgende:
Burnout, verslaving, aandachtsgeil, noem het wat je wil. Het was natuurlijk al bekend dat deze relatie in zwaar weer zou raken. Beide personen zijn verknipt en heel erg met zichzelf bezig (wat dat betreft heeft André z’n ‘match’ gevonden). Dus dit verbaast me totaal niet.

Ze doen er verstandig(!!!!) aan om beide even uit de publiciteit te stappen en te werken aan zichzelf en aan hun relatie (stelt die uberhaupt iets voor zonder alle aandacht?). Maar goed, deze 2 kinderen (want dat zijn ze) worden omringd door enablers die continue hun misstappen goedpraten en hun paadjes schoonvegen, dus ben benieuwd of ze tot inzicht komen.

Wordt vervolgd!
Inderdaad verstandig dus zullen ze het tegenovergestelde doen, wanneer komt de RLS? Waarin Sarah laat zien dat ze wel kan koken, en zich inzet voor minderbedeelden?
pi_201398630
Ik pik dit stukje er even uit

Track record

Pas na terugkeer kwam Bridget erachter dat André vreemd was gegaan met Monique. “We zijn gewoon samen teruggevlogen, er was niets aan de hand en toen zag ik dat. Dat was best wel wauw ja. Niet zo lang daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd. Ik was ook verliefd en dacht niet meer helder na, dat is ook zeker waar.”

“Ik heb me veel te veel mee laten slepen. Ik had best wel kunnen bedenken, vanwege z’n track record, dat hij het allemaal niet zo nauw neemt. Misschien heeft hij ook niet de beste voorbeelden gehad in zijn leven.”

Even nog een lekkere sneer naar Rachel. Dat zit ook niet goed meer neem ik aan.
pi_201398698
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:08 schreef praadje het volgende:
Ik pik dit stukje er even uit

Track record

Even nog een lekkere sneer naar Rachel. Dat zit ook niet goed meer neem ik aan.
Die gluiperd zit dus gewoon naast haar in het vliegtuig. Vreemdgaan is normaal voor hem.
pi_201398833
Zijn beiden niet gewoon door vader en moeder Van Soelen naar de kliniek gestuurd?

Ouders van Sarah zijn al een tijdje opvallend afwezig op social media en zaten met
de inwonende tortelduifjes maandenlang eerste rang,
dus hebben hoogstwaarschijnlijk een heel scherp beeld van wat er mis en nodig is.
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 13:26:23 #154
197773 crew  maily
pi_201398839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Zijn beiden niet gewoon door vader en moeder Van Soelen naar de kliniek gestuurd?

Ouders van Sarah zijn al een tijdje opvallend afwezig op social media en zaten met
de inwonende tortelduifjes maandenlang eerste rang,
dus hebben hoogstwaarschijnlijk een heel scherp beeld van wat er mis en nodig is.
Dan stuur je ze toch juist niet samen?
pi_201398866
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:26 schreef maily het volgende:

[..]
Dan stuur je ze toch juist niet samen?
Nou, het is op zich wel handig dat ze gelijktijdig aan zichzelf gaan werken, dat hoeft niet op dezelfde locatie te zijn.
pi_201398992
Ik merk dat ik hier een beetje pissig van word. Meneer gaat aan de lopende band op vakantie, treedt hier een daar op om zijn ah6 wat te promoten en dan knijpt meneer er tussenuit want hij kampt met een burn-out. What the fuck joh. Hoe moet ik dat dan volhouden. 5.15 mijn nest uit om te werken. 1 x per jaar op vakantie. Nauwelijks tijd om een serie op Netflix te kunnen volgen.

HOE DE FUCK MOET IK DIT DAN DOEN :( :( :( Ik kan er niet effe stoppen met werken, want iets met brood op de plank. Of even tegen de kinderen zeggen dat ze het even een maandje zelf moeten doen, want mama trekt het niet meer.

Echt knul, beter dat jij eens weer lekker met je pootjes terug op aarde komt.
pi_201399146
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik merk dat ik hier een beetje pissig van word. Meneer gaat aan de lopende band op vakantie, treedt hier een daar op om zijn ah6 wat te promoten en dan knijpt meneer er tussenuit want hij kampt met een burn-out. What the fuck joh. Hoe moet ik dat dan volhouden. 5.15 mijn nest uit om te werken. 1 x per jaar op vakantie. Nauwelijks tijd om een serie op Netflix te kunnen volgen.

HOE DE FUCK MOET IK DIT DAN DOEN :( :( :( Ik kan er niet effe stoppen met werken, want iets met brood op de plank. Of even tegen de kinderen zeggen dat ze het even een maandje zelf moeten doen, want mama trekt het niet meer.

Kan ik me voorstellen, maar... zo vaak op vakantie is geen vakantie meer. Dat is inderdaad vluchten.

Die jongen liegt dat ie groen ziet,maar 1 ding klopt denk ik wel. Die knul is NOOIT zichzelf geweest en heeft zich ook nooit als individu kunnen ontwikkelen.

Een ongezonde relatie met moeders, een alcoholist als vader. Das niet echt een basis voor het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid..en dat komt je op een gegeven moment keihard in je ass bijten.

Zijn oudere halfbroer en -zus hebben het een stuk beter bekeken (en beiden ook een stukken prettiger persoon als moeder)
pi_201399160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef totebel het volgende:

[..]
Kan ik me voorstellen, maar... zo vaak op vakantie is geen vakantie meer. Dat is inderdaad vluchten.

Die jongen liegt dat ie groen ziet,maar 1 ding klopt denk ik wel. Die knul is NOOIT zichzelf geweest en heeft zich ook nooit als individu kunnen ontwikkelen.

Een ongezonde relatie met moeders, een alcoholist als vader. Das niet echt een basis voor het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid..en dat komt je op een gegeven moment keihard in je ass bijten.

Zijn oudere halfbroer en -zus hebben het een stuk beter bekeken (en beiden ook een stukken prettiger persoon als moeder)
Kan je ook wel gelijk in hebben inderdaad. Maarrrr, bij mij rijst dan de vraag: waarom is zijn zus totaal anders? Zou het dan toch liggen aan een partner die stabiel is?
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:53:35 #159
38496 Perrin
pi_201399175
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk al veel eerder zelfstandig moeten gaan wonen ipv telkens maar verwachten dat iemand voor je kookt, je was doet en je huis schoon houdt.
pi_201399212
Dit is gewoon fantastisch.

Wat een twee trieste figuren.

Ze doen eigenlijk helemaal niks buiten vakantievieren en Instagram volgooien met gemaakte kiekjes, filmpjes en vreemde opmerkingen.

Nu allemaal psychische klachten en huilen.

De tyfus voor ze ^p^
SOONY
pi_201399256
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit is gewoon fantastisch.

Wat een twee trieste figuren.

Ze doen eigenlijk helemaal niks buiten vakantievieren en Instagram volgooien met gemaakte kiekjes, filmpjes en vreemde opmerkingen.

Nu allemaal psychische klachten en huilen.

De tyfus voor ze ^p^
Ik kan er ook helemaal niks mee.
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:59:19 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201399267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij had natuurlijk al veel eerder zelfstandig moeten gaan wonen ipv telkens maar verwachten dat iemand voor je kookt, je was doet en je huis schoon houdt.
Hij heeft nog nooit zelfstandig gewoond, dat is geen kwestie van "eerder", maar van überhaupt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201399287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik kan er ook helemaal niks mee.
Ik hoop dat ze er maanden zitten en dat ze gelukkig zijn zonder al dat aandachtsgegeil.
SOONY
  vrijdag 17 september 2021 @ 14:02:43 #164
482080 AgnesGru
pi_201399323
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Kan je ook wel gelijk in hebben inderdaad. Maarrrr, bij mij rijst dan de vraag: waarom is zijn zus totaal anders? Zou het dan toch liggen aan een partner die stabiel is?
Rox is in therapie gegaan, onder andere voor faalangst en grootheidswaanzin zoals ze het zelf noemt:

https://www.ad.nl/show/ro(...)idswaanzin~a258e779/

En inderdaad een partner die stabiel oogt.
pi_201399630
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Rox is in therapie gegaan, onder andere voor faalangst en grootheidswaanzin zoals ze het zelf noemt:

https://www.ad.nl/show/ro(...)idswaanzin~a258e779/

En inderdaad een partner die stabiel oogt.
Een partner kan idd zoveel uitmaken. Roxanne is blijkbaar gewoon een stuk verstandiger en doet wel aan zelfreflectie.

Ik keek net dat filmpje even en wat mij opviel was de uitspraak "ik doe dit werk al vanaf mijn 13e en heb nooit echt kind kunnen zijn"

Dat geldt voor haar, maar natuurlijk net zo goed voor hem. Dan heb je, in mijn beleving, als moeder gewoon flink gefaald in het in bescherming nemen van je kinderen op het moment dat dat nog wel nodig was. Ipv alles voor het uitmelken van je overleden nog-net-niet-ex.
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 14:28:35 #166
197773 crew  maily
pi_201399632
Die mensen moesten eens een paar weken zonder internet en telefoon leven.
pi_201399669
Dat sowieso...al vrees ik dat dan al snel zal blijken dat ze elkaar niks te melden hebben
pi_201399758
Het word André gewoon te heet onder zijn voeten denk ik.
Alleen maar negativiteit, die Yvonne zit hem in zijn nek, concert verkoopt niet. Nu hoopt hij gewoon medelijden te krijgen. Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij een burn out heeft.
pi_201400015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Alleen maar negativiteit, die Yvonne zit hem in zijn nek, concert verkoopt niet. Nu hoopt hij gewoon medelijden te krijgen. Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij een burn out heeft.
Als alle zekerheden wegvallen...en dat gebeurt op dit moment, dan is die burnout er zo. Ik vind het in elk geval niet moeilijk te geloven.

Al kan het natuurlijk zijn dat ook dit weer een leugen is.

Ik begin wel steeds meer medelijden met Sarah te krijgen hoor. Dit is toch niet bepaald een knight in shining armour?

Dat shining armour is er van een afstandje dan wel, maar dat is gewoon opgepoetst blik waar verder niets in zit
  vrijdag 17 september 2021 @ 15:31:47 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201400646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:53 schreef totebel het volgende:

Dat shining armour is er van een afstandje dan wel, maar dat is gewoon opgepoetst blik waar verder niets in zit
'Een pakketje schroot met een dun laagje chroom' :muziek: *)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201400927
Misschien geen burn-out maar gewoon ongelukkig en tering onzeker.
En maar de schone schijn ophouden. Dat brand je ook op. Status etc.
Ik zou er niet graag mee ruilen.
pi_201401057
Als hij alles acteert, mag hij van mij zo op de nominatielijst voor een Oscar.

Maar ik vind hem in zijn laatste insta posts er wel steeds slechter uitzien. Steeds meer een ingevallen bekkie.
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:21:29 #173
431496 girlnextdoor.
pi_201401229
quote:

[..]
Als alle zekerheden wegvallen...en dat gebeurt op dit moment, dan is die burnout er zo. Ik vind het in elk geval niet moeilijk te geloven.

Al kan het natuurlijk zijn dat ook dit weer een leugen is.

Ik begin wel steeds meer medelijden met Sarah te krijgen hoor. Dit is toch niet bepaald een knight in shining armour?

Nou, in Juni het het er bij mij alle schijn van dat ik na mn relatie einde met geweld mn huis kwijtraakte. Daarnaast ben ik ook mijn familie en heel veel vrienden kwijtgeraakt. Ik heb andehalve week in een totale roes geleefd, maar ben daarna gewoon weer doorgegaan met mijn leven, fulltime werken en iets nieuws proberen op te bouwen. Ik heb echt nog wel ptss-achtige klachten van die situatie, maar ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen dat dat een burnout is. Mensen gooien het op burnouts voor minder. Ik ken iemand die ineens een burnout had omdat het na een paar maanden uit was met dr vriendje, zonder geweld of wat dan ook :')

No offense to mensen die serieus een burnout hebben uiteraard. Maar ik denk dat het bij sommigen ook een kwestie is van een trap onder de kont krijgen is. Ik kan het me bij Antwee voorstellen vanwege zijn onstabiele jeugd, aan de andere kant stoor ik me er ook aa dat ik hem de hele tijd op vakantie zie gaan enzo. Ja, vluchtgedrag, maarja, ons normaal volk lukt dat denk ik niet zo snel.
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 16:22:47 #174
197773 crew  maily
pi_201401248
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nou, in Juni het het er bij mij alle schijn van dat ik na mn relatie einde met geweld mn huis kwijtraakte. Daarnaast ben ik ook mijn familie en heel veel vrienden kwijtgeraakt. Ik heb andehalve week in een totale roes geleefd, maar ben daarna gewoon weer doorgegaan met mijn leven, fulltime werken en iets nieuws proberen op te bouwen. Ik heb echt nog wel ptss-achtige klachten van die situatie, maar ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen dat dat een burnout is. Mensen gooien het op burnouts voor minder. Ik ken iemand die ineens een burnout had omdat het na een paar maanden uit was met dr vriendje, zonder geweld of wat dan ook :')

No offense to mensen die serieus een burnout hebben uiteraard. Maar ik denk dat het bij sommigen ook een kwestie is van een trap onder de kont krijgen is. Ik kan het me bij Antwee voorstellen vanwege zijn onstabiele jeugd, aan de andere kant stoor ik me er ook aa dat ik hem de hele tijd op vakantie zie gaan enzo. Ja, vluchtgedrag, maarja, ons normaal volk lukt dat denk ik niet zo snel.
Doe jij goed jij!! _O_ ^O^ :*
pi_201401265
quote:

[..]
Absoluut! Helemaal mee eens. Ik geloof alleen niet dat dit bij André het geval is.

Welke zekerheden vallen allemaal weg bij André?

Alleen die van het optreden toch?

Hij zou zichzelf een schop onder zijn hol moeten verkopen, en maar eens een vader gaan zijn voor zijn zoon. Die is de enige vind ik die met recht mag zeggen dat het allemaal verdrietig is.
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:25:21 #176
431496 girlnextdoor.
pi_201401269
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:22 schreef maily het volgende:

[..]
Doe jij goed jij!! _O_ ^O^ :*
Dankjewel :*
pi_201401589
krijgen alle mensen hun geld terug van de concerten die niet doorgaan? :+
pi_201401797
Samen de kliniek in. :')
Alius aliud dicit
pi_201401905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:20 schreef Mrmime het volgende:
Samen de kliniek in. :')
2 voor de prijs van 1.
pi_201401916
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

_O_
pi_201401920
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:57 schreef quirina het volgende:
Nee is verzet naar volgend jaar.
pi_201401932
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:57 schreef quirina het volgende:
Ja alle twee :D
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 17:38:34 #183
197773 crew  maily
pi_201401990
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja alle twee :D
Zijn moeder en Sarah
pi_201402025
https://www.telegraaf.nl/(...)at-hij-vrijgezel-was

Is toch ook een sublieme timing dit, morgen Monique nog even haar hart luchten bij Yvonne.

c_/
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 18:05:27 #186
197773 crew  maily
pi_201402201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-hij-vrijgezel-was

Is toch ook een sublieme timing dit, morgen Monique nog even haar hart luchten bij Yvonne.

c_/
Je loog tegen mij
Dat je vrijgezel was
:muziek:

Ik geloof dat je zei
Dat je helemaal vrij was

[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 17-09-2021 19:49:44 ]
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:28:42 #187
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201402434
De term Burn-out wordt steeds breder als diagnose gebruikt heb ik het idee, wat dus niet klopt.

Hij zal zeker psychisch wat zaken niet op orde hebben en een onvolwassen draak van een gedrocht als moeder helpt hem daar niet bij.

Hij liegt de boel bij elkaar, heeft altijd geroepen het rock en roll leven van z'n vader te willen evenaren, alleen met alles online en onder een vergrootglas werkt dat natuurlijk niet meer. Iets anders kent hij niet dus dat valt nu allemaal in elkaar.

Zelfreflectie en bewustwording van de mensen in zijn omgeving zou wellicht wat meer inzicht geven maar ja of dat er nog in zit..... :{
pi_201402589
Yvonne ColdewijerGODIN voor de genadeklap :Y) ^p^
SOONY
pi_201402673
OK ralatie is over
pi_201402769
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
Yvonne ColdewijerGODIN voor de genadeklap :Y) ^p^
Is die online?
pi_201402782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Is die online?
Dat komt nog wel :9
SOONY
  vrijdag 17 september 2021 @ 19:08:11 #192
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201402912
Nou, vette kans natuurlijk dat A2 in die herstel-kliniek tegen de volgende WARE-liefde aanloopt. Helemaal toevallig, hij kan er niets aan doen....
  vrijdag 17 september 2021 @ 19:11:11 #193
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201402966
Ik moet ff aan de Wod _O- _O- _O-

-yvonne

Ik vind haar tof, maar hoop wel dat zij ook op een punt komt het te laten rusten en ze vooral geen aandacht meer te geven.
pi_201402983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, vette kans natuurlijk dat A2 in die herstel-kliniek tegen de volgende WARE-liefde aanloopt. Helemaal toevallig, hij kan er niets aan doen....
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Mensen verdedigen hem en Sara ook nog hier. Boehoee wat naar allemaal. Serieus ga weg !!!!!!! :D
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 19:12:53 #195
197773 crew  maily
pi_201402995
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
O ja. Those demons he ~O>
pi_201404080
Ze zijn allebei in het buitenland maar niet samen, volgens Yvonne
pi_201404151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Mensen verdedigen hem en Sara ook nog hier. Boehoee wat naar allemaal. Serieus ga weg !!!!!!! :D
Begrip kunnen hebben en verdedigen zijn twee heel verschillende dingen.

Dit blijft SHO, iedereen heeft recht op zijn of haar eigen visie. Kun je het mee eens zijn of niet en dat mag. Net zoals een ander het niet met jou eens mag zijn.

Uiteindelijk weten we geen van allen wat er echt speelt en gissen we er ook maar een beetje naar.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 22:25:29 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_201406220
Item in Veronica Inside.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201407851
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

:*
pi_201407865
Ik begin oprecht medelijden met Sarah te krijgen.
pi_201407940
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vraag me af of die diagnose van een dokter of van hemzelf kwam.
Een burn-out, dat je schrikt van elk geluid, moet vechten om toch je bed uit te komen is vreselijk.
Het is niet dat je plannetjes anders lopen dan verwacht en je daar van baalt.
pi_201408063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:42 schreef SilverEyes het volgende:
Ja, het is niet fijn als je denkt dat je de jackpot hebt en dan is ie ineens opgebrand.
Ik heb dat met mijn cryptomunten, zo staan ze hoog en ineens heel laag. Verkeerd gewed.
pi_201408344
quote:
O echt? Ik heb daar compleet geen last van.
pi_201409535
quote:
Ze wist waar ze aan begon .
Had ze verwacht dat hij bij haar anders zou zijn.
pi_201409546
Misschien is Sarah wel vertrokken naar haar ouders.

En is A2 bij Rachel.
En heeft A2 nu en geen Monique en geen Sarah meer.
pi_201409750
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 08:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Misschien is Sarah wel vertrokken naar haar ouders.

En is A2 bij Rachel.
En heeft A2 nu en geen Monique en geen Sarah meer.
Hij zit in het buitenland, maar niet bij Sarah. Misschien bij Rachel inderdaad in Barcelona?

O nee die zat te vergaderen voor HZH.
pi_201410070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:25 schreef tong80 het volgende:
Item in Veronica Inside.

:T
Scherp die Derksen.
pi_201411666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O echt? Ik heb daar compleet geen last van.
Nee, ik ook niet. Ik kan doorgaans erg slecht tegen over het paard getilde lui. En helemaal als ze als het even tegenzit dramatisch gaan doen.
pi_201412296
pi_201412621
quote:
MediacourantGOD
SOONY
pi_201412808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 13:11 schreef DKUp het volgende:

[..]
MediacourantGOD
Wat stemmen er ook echt veel mensen :D
pi_201413081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wat stemmen er ook echt veel mensen :D
Gordon heeft de website wel in het zonnetje gezet :P
SOONY
pi_201413699
Zou het zo kunnen zijn dat die twee gewoon uit elkaar zijn en dit even willen verwerken/voor zichzelf houden?
  Spellchecker zaterdag 18 september 2021 @ 15:04:36 #215
197773 crew  maily
pi_201413900
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:48 schreef -river- het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat die twee gewoon uit elkaar zijn en dit even willen verwerken/voor zichzelf houden?
:o
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 15:16:01 #216
184769 crew  Deisyy
pi_201414025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:48 schreef -river- het volgende:
Dat zal best weleens kunnen, Sarah postte 8 september deze foto, maar die is volgens mij genomen tijdens de opening van de theehut van Rachel. Misschien probeert ze ons op een dwaalspoor te zetten :o

Spellchecker zaterdag 18 september 2021 @ 15:48:46 #217
197773 crew  maily
pi_201414445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 15:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat zal best weleens kunnen, Sarah postte 8 september deze foto, maar die is volgens mij genomen tijdens de opening van de theehut van Rachel. Misschien probeert ze ons op een dwaalspoor te zetten :o

[ afbeelding ]
Het zijn onderhand karikaturen van zichzelf.
Ze kunnen zo in de Muppets of Spitting Image _O-
pi_201414524
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is in Amstelveen :P
SOONY
pi_201415126
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Das inderdaad een foto van de opening, :7

En hij slaapt niet bij zijn beste vriend van Soelen nu.

Het zou zo maar eens uit kunnen zijn.
pi_201415208
Monique deelt een rood hartje, error bij Sarah in 3,2,1. :(

https://www.rtlboulevard.(...)zes-burn-out-familie
  Spellchecker zaterdag 18 september 2021 @ 17:21:25 #221
197773 crew  maily
pi_201415215
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Zit ze nu al te gnuifelen? _O_
pi_201415217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
“Iedereen is tegen mij….!”
SOONY
pi_201415240
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:

https://www.rtlboulevard.(...)zes-burn-out-familie
Waaruit blijkt dat dat voor André is?
  Spellchecker zaterdag 18 september 2021 @ 17:23:10 #224
197773 crew  maily
pi_201415242
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:21 schreef DKUp het volgende:

[..]
“Iedereen is tegen mij….!”
Mi mi mi
pi_201415364
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:23 schreef -Spring het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat dat voor André is?
Kijk nou eens wat die Els post en wie daar met een hartje op reageert.
pi_201415503
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kijk nou eens wat die Els post en wie daar met een hartje op reageert.
Het gaat me niet om die like op dat bericht van die Els, het gaat me om het losse hartje in Moniques story. Dat is daar toch geen reactie op?

Boulevard beweert dat dat óók voor Andre bedoeld is:

quote:
Zelfs zijn ex Monique Westenberg lijkt te reageren door een hartje in haar Stories te delen.
  zaterdag 18 september 2021 @ 18:06:16 #227
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201415822
Die Saar had ook gewoon niet bij Dree het podium op moeten lopen laatst...... dan krijg je dit :+
pi_201415938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 18:06 schreef Dazalbest het volgende:
Die Saar had ook gewoon niet bij Dree het podium op moeten lopen laatst...... dan krijg je dit :+
_O-
pi_201416307
Je kan me btw opvegen als hij weer terug bij poetsvrouw is :')
  zaterdag 18 september 2021 @ 19:08:56 #230
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201416467
Waarom stuurde Mo dat hartje?
pi_201416494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:08 schreef Dazalbest het volgende:
Waarom stuurde Mo dat hartje?
Blijft toch de vader van haar kind, ofzo.
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 19:13:15 #232
184769 crew  Deisyy
pi_201416524
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Blijft toch de vader van haar kind, ofzo.
En op deze manier scoort ze weer wat extra puntjes bij haar powervrouwaanhang _O_
pi_201416707
oh powervrouw ipv poetsvrouw :') kutauto-correct
pi_201417348
Toch speelt er in mijn achterhoofd dat Rachel hier best een grote rol in kan hebben. De tweespalt die ze probeerde te creëren met dat interview dat Mo voor haar centen moest gaan werken, misschien wel druk op Antwee zette dat hij Mo het huis uit zou moeten zetten. Dan haar docu die in zo goed als heel Nederland in het verkeerde keelgat schoot, je moeder die op televisie verteld dat ze op haar 15e met een 39 jarige vent het bed indook.

Dan nog de afschuwelijke merchandise die ze op de markt gooide, Dre meesleepte naar Madama Tussaud voor een paar tranentrekkende foto's, de fotoshoot met Antwee bij het beeld van Andreen in de Jordaan.

Met zo'n moeder zou ik al veel eerder in een burn out geschoten zijn.

Buiten het feit dat hij natuurlijk voer was voor alle roddelbladen door zijn relatie met Saartje en alles op Insta gooide.

Maar onderschat ook Rachel haar rol hierin niet. Waar zij is is altijd ellende.
pi_201418403
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:16 schreef praadje het volgende:
Toch speelt er in mijn achterhoofd dat Rachel hier best een grote rol in kan hebben. De tweespalt die ze probeerde te creëren met dat interview dat Mo voor haar centen moest gaan werken, misschien wel druk op Antwee zette dat hij Mo het huis uit zou moeten zetten. Dan haar docu die in zo goed als heel Nederland in het verkeerde keelgat schoot, je moeder die op televisie verteld dat ze op haar 15e met een 39 jarige vent het bed indook.

Dan nog de afschuwelijke merchandise die ze op de markt gooide, Dre meesleepte naar Madama Tussaud voor een paar tranentrekkende foto's, de fotoshoot met Antwee bij het beeld van Andreen in de Jordaan.

Met zo'n moeder zou ik al veel eerder in een burn out geschoten zijn.

Buiten het feit dat hij natuurlijk voer was voor alle roddelbladen door zijn relatie met Saartje en alles op Insta gooide.

Maar onderschat ook Rachel haar rol hierin niet. Waar zij is is altijd ellende.
Hoe anders had zijn jaar eruit kunnen zien, het is een vrije val naar beneden geweest sinds maart. En natuurlijk valt veel te verklaren vanuit zijn jeugd en ouders, maar op een gegeven moment ben je volwassen en kun je aan jezelf gaan werken en grenzen stellen. Vluchtgedrag en negeren maakt het alleen maar erger.

En dan is het allesvernietigende boek nog niet eens gepubliceerd, nog meer ellende (reputatieschade) in het vat.

Monique zet ondertussen haar skills voor zichzelf in, heeft 740.000+ volgers op Insta plus een eigen manager en verdient naar schatting een paar ton per jaar.
pi_201420787
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:27 schreef mascara-klodder het volgende:
oh powervrouw ipv poetsvrouw :') kutauto-correct
Haha dat is juist het probleem, Monique heeft een poetsvrouw en stuurt André daarvoor tikkies. Zegt Rachel :')
pi_201423140
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:16 schreef JourneyBlue het volgende:

Monique zet ondertussen haar skills voor zichzelf in, heeft 740.000+ volgers op Insta plus een eigen manager en verdient naar schatting een paar ton per jaar.
Waarbij 740.000 volgers zich moeten afvragen wat die skills nu eigenlijk zijn.

Snap er echt geen kut van. Ze heeft nog minder inhoud dan Sylvie en haar leven is zo saai dat zelfs gabbers full on speed down gaan om te gaan slapen.
Go hard or go home
  zondag 19 september 2021 @ 08:32:59 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201423219
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 08:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Zichzelf goed kunnen promoten/in bn'er-kringen binnen kunnen likken. Dat is ook een talent.

Het zou weleens een sluwe tante kunnen zijn.
pi_201423288
quote:

[..]

Snap er echt geen kut van. Ze heeft nog minder inhoud dan Sylvie en haar leven is zo saai dat zelfs gabbers full on speed down gaan om te gaan slapen.
740.000 volgers uit welke krochten van het internet halen zulke nietszeggende accounts toch zoveel volgers?
  zondag 19 september 2021 @ 08:50:48 #240
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201423313
Het is wel goed voor A2 zijn zelfbeeld dat die 740.000 volgers die ene poll nog niet gevonden hebben.
  zondag 19 september 2021 @ 08:51:15 #241
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201423316
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 08:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
740.000 volgers uit welke krochten van het internet halen zulke nietszeggende accounts toch zoveel volgers?
(Voormalige) Hazes-fans/geïnteresseerden.
pi_201423420
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 08:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]
(Voormalige) Hazes-fans/geïnteresseerden.
Dat zou dan meer dan 5% van de Nederlandse bevolking zijn. Maar aangezien maar 5 miljoen Nederlanders een instagram account hebben zou 15% van die users haar moeten volgen. Geloof jij het?
  Miss 200.000.000! zondag 19 september 2021 @ 09:17:57 #243
367000 roos94
pi_201423523
Mo heeft verreweg geen 740k echte volgers.

Kijk voor de lol eens in haar volger lijst en scroll een beetje.

Je plukt er makkelijk vele duizenden fake accounts uit (bots, nep volgers gekocht).

https://ibb.co/RDcXshC
https://ibb.co/ykz2tzd
https://ibb.co/6mFNfDv

Heel veel "modellen" met 1 foto en een paar volgers. Ook veel arabische volgers met 0 fotos en bijna geen volgers.

Maae dit geldt voor veel bekende mensen. Ze kopen volgers.
pi_201423568
Sneu. Maar ik heb al langer bedenkingen bij Mo. Het is volgens mij een enorm sluw vosje. Dit zou wel verklaren waarom het niet boterde met Rachel. Rachel kon Mo niet naar haar hand zetten.
pi_201423970
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sneu. Maar ik heb al langer bedenkingen bij Mo. Het is volgens mij een enorm sluw vosje. Dit zou wel verklaren waarom het niet boterde met Rachel. Rachel kon Mo niet naar haar hand zetten.
Heb bij die combi altijd een beetje het idee "it takes one to know one". Is Mo een stuk sluwer inderdaad, die zal niet zo opzichtig met een trollenleger op insta opereren.
pi_201424221
quote:

[..]

Met skills bedoelde ik dat ze eerst mede verantwoordelijk was voor het succesvol in de markt zetten van An2 en dat nu maar eens voor zichzelf doet en dat levert lucratieve samenwerkingen op insta/publicaties als in Talkies/jureren bij Miss Nederland op. En hoeveel van dat aantal volgers echt is, weet ik niet (An2 heeft er ook 929k) maar de volgerbetrokkenheid middels het aantal reacties is gewoon top.
Maw jij vindt haar leven saai, veel mensen vinden haar leven en haar heel interessant.
pi_201425540
Áls André wil, heeft hij zo weer een relatie met Monique.
pi_201425994
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 10:22 schreef JourneyBlue het volgende:

Maw jij vindt haar leven saai, veel mensen vinden haar leven en haar heel interessant.
Neh, denk het niet. Ze vinden haar interessant. Haar leven en wat ze doet, interesseert ze geen fuck.
Wat is haar leven dan, wat is zo typerend wat ze doet? Wat voor werk doet ze? Waar staat ze voor?
Wellicht dat veel vrouwen zich wel kunnen identificeren met haar. De vrouwen die echt van die lamzakken op de bank hebben zitten of die verlaten zijn. Monique is de bedrogen vrouw op een standbeeld. Iedereen weet het, iedereen heeft het gezien dus nu gaan ze kijken hoe het standbeeld zich houdt.

Nou ja, ze doet goede dingen voor honden en dat vind ik echt tof!
Go hard or go home
pi_201426269
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 13:08 schreef Noek het volgende:

[..]
Neh, denk het niet. Ze vinden haar interessant. Haar leven en wat ze doet, interesseert ze geen fuck.
Wat is haar leven dan, wat is zo typerend wat ze doet? Wat voor werk doet ze? Waar staat ze voor?
Wellicht dat veel vrouwen zich wel kunnen identificeren met haar. De vrouwen die echt van die lamzakken op de bank hebben zitten of die verlaten zijn. Monique is de bedrogen vrouw op een standbeeld. Iedereen weet het, iedereen heeft het gezien dus nu gaan ze kijken hoe het standbeeld zich houdt.

Nou ja, ze doet goede dingen voor honden en dat vind ik echt tof!
Rustig aan :) Eigenlijk bedoelen we hetzelfde.
Het is denk ik heel veel projectie van persoonlijk drama op de driehoek Monique-An2- (op dit moment) Sarah.
Een live soap-serie waar je een mening over kunt hebben en waar je een kant in kunt kiezen.
Dat in combinatie met de luxe en het brave huismoederschap.

Anderen zijn minder betrokken maar volgen om te kijken wat de ontwikkelingen zijn en mee te kunnen praten bij de waterkoeler.

Natuurlijk kent niemand haar echte leven en dat willen ze ook niet en Monique is zich daar heus van bewust,
ze levert wat er wordt gevraagd en droogt haar tranen met briefjes van ¤ 50,00.
pi_201426578
https://www.mediacourant.(...)el-meer-naar-buiten/

André Hazes jr. verdacht van leugens: ‘Er komt snel meer naar buiten’

André Hazes jr. wekt argwaan met zijn plotselinge ‘emotionele burn-out’. Ondertussen gelooft ook bijna niemand dat zijn nieuwe vriendin Sarah van Soelen is opgenomen voor een ‘mediatraining’.

Niet alleen de gevreesde showbizzwatcher Yvonne ‘Alberta Verlinde’ Coldeweijer denkt dat André Hazes jr. en Sarah van Soelen niet de waarheid spreken, maar ook de doorgaans voorzichtigere showmedia RTL Boulevard en Shownieuws. Veel mensen denken dat de twee momenteel allebei aan het afkicken zijn van een verslaving.

Ook Weekend-baas Bart Ettekoven heeft de geruchten gehoord dat die burn-out een leugen is, vertelt hij in Shownieuws. “Er gaan geruchten dat het helemaal geen burn-out is en er heel andere dingen aan de hand zijn. Aan het begin van de week ging ook al het gerucht dat Sarah niet vanwege druk op social media naar Spanje was, maar om zich opnieuw te laten behandelen aan haar verslavingsproblematiek.”

Collega Ronald Molendijk vindt het vreemd dat de twee daar niet gewoon eerlijk over zijn. “Als je gewoon hulp nodig hebt en je gaat hulp halen, dan is dat toch oké?”

Tv-kenner Rob Goossens van RTL Boulevard vindt het vreemd dat Sarah beweert dat ze is opgenomen in Alicante voor een mediatraining. “Ik heb even gezocht of je daar ook Nederlandstalige media-aandachtsprogramma’s zou kunnen doen en die heb ik daar dus niet gevonden, dus ik geloof dat verhaal eigenlijk helemaal niet.”

Hij vervolgt: “Ik wilde zeggen niet helemaal, maar helemaal niet dekt de lading wat beter. Dat voedt natuurlijk ook weer de geruchten dat ze daar zou zijn om af te kicken. Ze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze twee jaar geleden is afgekickt van drugs en drank. Ze zou een terugslag kunnen hebben.”

Boulevard-host Luuk Ikink vindt het wel heel gek dat André en Sarah precies op hetzelfde moment opeens een burn-out zouden hebben. “Het is wel opvallend dat Sarah van Soelen dus last heeft van die mediadruk en nu kondigt André aan dat hij ook burn-vutklachten heeft. Het gaat helemaal gelijk op.”

Rob: “Ja, een emotionele burn-out ook nog. Dat is zo’n rare term. Het klinkt een beetje alsof het hem gewoon een beetje te veel is geworden en er zelf maar een label aan heeft gehangen.”

Yvonne Coldeweijer kijkt gniffelend naar al die speculerende showkenners. Zij weet precies wat er speelt, zegt ze op Instagram. “Ik zie jullie DM’s en ik zie dat nog steeds niet heel veel mensen begrijpen wat ik precies bedoel. Het zit zo: ik weet natuurlijk iets meer en ik weet ook waar beiden zijn en ze zijn niet bij elkaar, maar ze zijn beiden niet in Nederland.”

Waar zijn ze dan? “Ik doe heel erg mijn best om bewijs te verzamelen, zodat ik niet alleen een soort van bewering doe, maar dat ik het ook kan onderbouwen. Daar werd ik nu aan, dus heb vertrouwen dat het er allemaal aan komt. Ik doe mijn best.”
pi_201427102
Zal wel een decadente cokeverslaving zijn.
pi_201427198
Dus beide zijn afzonderlijk van elkaar aan het afkicken.

Gaat nog zwaar worden straks weer. Als Sarah ook een terugval heeft nu.

Ze zeggen toch eens verslaafd , altijd verslaafd. Het blijft op de loer liggen.
pi_201427287
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:06 schreef -river- het volgende:

André Hazes jr. wekt argwaan met zijn plotselinge ‘emotionele burn-out’. Ondertussen gelooft ook bijna niemand dat zijn nieuwe vriendin Sarah van Soelen is opgenomen voor een ‘mediatraining’.

Niet alleen de gevreesde showbizzwatcher Yvonne ‘Alberta Verlinde’ Coldeweijer denkt dat André Hazes jr. en Sarah van Soelen niet de waarheid spreken, maar ook de doorgaans voorzichtigere showmedia RTL Boulevard en Shownieuws. Veel mensen denken dat de twee momenteel allebei aan het afkicken zijn van een verslaving.

Ook Weekend-baas Bart Ettekoven heeft de geruchten gehoord dat die burn-out een leugen is, vertelt hij in Shownieuws. “Er gaan geruchten dat het helemaal geen burn-out is en er heel andere dingen aan de hand zijn. Aan het begin van de week ging ook al het gerucht dat Sarah niet vanwege druk op social media naar Spanje was, maar om zich opnieuw te laten behandelen aan haar verslavingsproblematiek.”

Collega Ronald Molendijk vindt het vreemd dat de twee daar niet gewoon eerlijk over zijn. “Als je gewoon hulp nodig hebt en je gaat hulp halen, dan is dat toch oké?”

Tv-kenner Rob Goossens van RTL Boulevard vindt het vreemd dat Sarah beweert dat ze is opgenomen in Alicante voor een mediatraining. “Ik heb even gezocht of je daar ook Nederlandstalige media-aandachtsprogramma’s zou kunnen doen en die heb ik daar dus niet gevonden, dus ik geloof dat verhaal eigenlijk helemaal niet.”

Hij vervolgt: “Ik wilde zeggen niet helemaal, maar helemaal niet dekt de lading wat beter. Dat voedt natuurlijk ook weer de geruchten dat ze daar zou zijn om af te kicken. Ze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze twee jaar geleden is afgekickt van drugs en drank. Ze zou een terugslag kunnen hebben.”

Boulevard-host Luuk Ikink vindt het wel heel gek dat André en Sarah precies op hetzelfde moment opeens een burn-out zouden hebben. “Het is wel opvallend dat Sarah van Soelen dus last heeft van die mediadruk en nu kondigt André aan dat hij ook burn-vutklachten heeft. Het gaat helemaal gelijk op.”

Rob: “Ja, een emotionele burn-out ook nog. Dat is zo’n rare term. Het klinkt een beetje alsof het hem gewoon een beetje te veel is geworden en er zelf maar een label aan heeft gehangen.”

Yvonne Coldeweijer kijkt gniffelend naar al die speculerende showkenners. Zij weet precies wat er speelt, zegt ze op Instagram. “Ik zie jullie DM’s en ik zie dat nog steeds niet heel veel mensen begrijpen wat ik precies bedoel. Het zit zo: ik weet natuurlijk iets meer en ik weet ook waar beiden zijn en ze zijn niet bij elkaar, maar ze zijn beiden niet in Nederland.”

Waar zijn ze dan? “Ik doe heel erg mijn best om bewijs te verzamelen, zodat ik niet alleen een soort van bewering doe, maar dat ik het ook kan onderbouwen. Daar werd ik nu aan, dus heb vertrouwen dat het er allemaal aan komt. Ik doe mijn best.”
Hahahaa en dat zegt Ronald Molendijk :') de bestie van Wendy en Erland waarvan iedereen weet dat ze beide niet vies zijn van een lijntje en van vreemdgaan maar naar buiten toe altijd mooi spelen.
  Spellchecker zondag 19 september 2021 @ 15:43:54 #254
197773 crew  maily
  Spellchecker zondag 19 september 2021 @ 15:45:27 #255
197773 crew  maily
pi_201427860
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:06 schreef -river- het volgende:

:9
pi_201429072
Nou, ik begrijp precies waarom ze daar niet eerlijk over zijn: het gaat ons namelijk geen bal aan en ik begrijp óók dat afkicken best een gênante situatie is. :')
Wij, het publiek, heeft helemaal geen recht op de waarheid. :{w |:(
pi_201457350

Daar is ze weer.
woef
  dinsdag 21 september 2021 @ 17:21:01 #258
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201457550
Ze doet me zo aan die poppen van vroeger denken.

pi_201457611
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:05 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ze weer.
En we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren.
pi_201457659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:26 schreef shomila het volgende:

[..]
En we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren.
Die ging gisterenavond alweer helemaal los online, noemde mensen domme dozen.
Mediatraining van niks dus, volgens mij is het gewoon uit.
pi_201457664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:21 schreef Eightyone het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, alles Sarah heeft een grote neus.
pi_201457902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja dat wist je eigenlijk al. Die mensen hebben geen leven zonder internet. Leven van de aandacht.
  Spellchecker dinsdag 21 september 2021 @ 17:50:28 #263
197773 crew  maily
pi_201457915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:05 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ze weer.
Thunderbirds are go
pi_201458378
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:50 schreef maily het volgende:

[..]
Thunderbirds are go
inderdaad!
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 18:34:33 #265
184769 crew  Deisyy
pi_201458543
quote:

[ afbeelding ]
Van die Bratz poppen ja :D
pi_201458598
Is haar neus anders?
pi_201458857
quote:

[ afbeelding ]
Bratz poppen :Y
pi_201458872
quote:

[..]
Nou dan heb je niets geleerd. Dag centjes van Pa .
pi_201459544
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:37 schreef vencodark het volgende:
Is haar neus anders?
Die begint steeds meer op hetzelfde eigenwijze wipneusje van André te lijken :D
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_201459585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:43 schreef tiki het volgende:

[..]
Die begint steeds meer op hetzelfde eigenwijze wipneusje van André te lijken :D
Is van de drank. :X
pi_201459606
Lijkt wel of er een stuk kauwgom op haar neus geplakt is, of een enorme muggenbult.
pi_201459665
Volgens mij heeft ze haar neus te extreem gehighlight.
pi_201459697
quote:

[..]
Je bedoelt dat ze de post van Fred van Leer over zure wijven heeft geliket? Of heeft ze zelf iets geplaatst?
pi_201459773
Zou A2 misschien in de nieuwe kliniek van Najib Amhali zitten.
pi_201459827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ze de post van Fred van Leer over zure wijven heeft geliket? Of heeft ze zelf iets geplaatst?
Kwam wat voorbij van Yvonne. En ik dacht letterlijk domme dozen, maar ze komt zo met een video dus dan weten we het zeker.
pi_201459838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zou A2 misschien in de nieuwe kliniek van Najib Amhali zitten.
Hij zit in Malaga.
pi_201460152
Daar gaat ze weer…….
Vanaf 7:30 de rest is mensonterend eigenlijk…

[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 21-09-2021 20:29:07 ]
SOONY
pi_201460154
Rudolph the Highlighter reindeer had a really shiny nose 🎼🎶🎵
pi_201460207
Ik hoop niet dat ze meedoen aan Expeditie Robinson of Wie is de mol ofzoiets
pi_201460247
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:22 schreef Ed1234 het volgende:
Ik hoop niet dat ze meedoen aan Expeditie Robinson of Wie is de mol ofzoiets [ link | afbeelding ]
Wie is de lul?
SOONY
pi_201460418
A2 en Sarah schijnen beide aan de coke te zijn.
Pa en Ma van Soelen hebben dat ontdekt. Ze zijn uit huis gezet en beide naar een kliniek gestuurd.
Sarah is er nu weer uit. A2 nog niets van gehoord.
pi_201460435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:18 schreef DKUp het volgende:
Daar gaat ze weer…….
Oh, je wilt geen lid van het spionnenleger worden in de Telegram-groep voor ¤ 10,00 per maand???

8)7
pi_201460441

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 21-09-2021 20:38:20 ]
pi_201460563
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Pa en Ma van Soelen hebben dat ontdekt. Ze zijn uit huis gezet en beide naar een kliniek gestuurd.
die twee maken elkaar kapot
Alius aliud dicit
pi_201460587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doe ff een spoilertje, :(
pi_201460669
quote:
Daar gaat ze weer…….
Wat een vreselijk mens is die Yvonne ook
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Spellchecker dinsdag 21 september 2021 @ 20:53:16 #287
197773 crew  maily
pi_201460710
quote:
SPOILER
Wtf :o
pi_201460723
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een vreselijk mens is die Yvonne ook
Ze maakt geen reclame meer voor haar sieraden, maar wel zes minuten proberen een abonnement van 10 euro per maand bij mensen aftroggelen |:)
SOONY
  Spellchecker dinsdag 21 september 2021 @ 20:54:45 #289
197773 crew  maily
pi_201460739
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:26 schreef DKUp het volgende:

[..]
Wie is de lul?
_O_ _O-
pi_201460761
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:53 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze maakt geen reclame meer voor haar sieraden, maar wel zes minuten proberen een abonnement van 10 euro per maand bij mensen aftroggelen |:)
Ik heb het 30 seconde volgehouden. Vreselijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201460771
Wat een naar mokkel is dat toch.
pi_201460842
quote:
Zo zonde van Sarah. Twee jaar clean en alles vergooit door die galbak.
Je zag dit natuurlijk al van mijlenver aankomen; twee verslaafden is een recept voor ellende.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201460851
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:56 schreef mootie het volgende:
Wat een naar mokkel is dat toch.
Ief met haar spionnenlegioen :+
SOONY
pi_201460857
Lekker wijzen naar de ander. Die Yvonne heeft gewoon een vervelende uitstraling.
Ze is vast ook niet helemaal zuiver. Wat een kut manier van geld verdienen. :')
pi_201460867
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:01 schreef vencodark het volgende:
Lekker wijzen naar de ander. Die Yvonne heeft gewoon een vervelende uitstraling.
Ze is vast ook niet helemaal zuiver. Wat een kut manier van geld verdienen. :')
Het is of dit of haar alieexpresszut voor veel te veel geld verkopen.
pi_201460899
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:02 schreef mootie het volgende:

[..]
Het is of dit of haar alieexpresszut voor veel te veel geld verkopen.
Geen tussenweg? Lijkt me lastig. :P
pi_201460932
quote:
Daar gaat ze weer…….
Die Yvonne snapt weinig van verslavingen, zo is al te zien in de titel.
pi_201460945
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:00 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Zo zonde van Sarah. Twee jaar clean en alles vergooit door die galbak.
Je zag dit natuurlijk al van mijlenver aankomen; twee verslaafden is een recept voor ellende.
Nou, dat is niet zeker, in maart was ze al 1,5 jaar clean en vlak voor ze naar Spanje ging riep Andre ook
dat ze "al 1,5 jaar" clean was. Dat is wel een alarmbel, verslaafden roepen heel vaak een aantal maanden/weken
dat niet wijzigt terwijl het inmiddels x maanden later is.
  dinsdag 21 september 2021 @ 21:07:23 #299
482080 AgnesGru
pi_201460950
Mooi kapsel heeft Sarah :') _O-

pi_201460954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kwam wat voorbij van Yvonne. En ik dacht letterlijk domme dozen, maar ze komt zo met een video dus dan weten we het zeker.
Ik zie namelijk niks op haar insta. "Helemaal losgaan" lijkt me dan ook rijkelijk overdreven.
  Spellchecker dinsdag 21 september 2021 @ 21:18:36 #301
197773 crew  maily
pi_201461157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Mooi kapsel heeft Sarah :') _O-

[ afbeelding ]
is het weer zover? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: