quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nou, in Juni het het er bij mij alle schijn van dat ik na mn relatie einde met geweld mn huis kwijtraakte. Daarnaast ben ik ook mijn familie en heel veel vrienden kwijtgeraakt. Ik heb andehalve week in een totale roes geleefd, maar ben daarna gewoon weer doorgegaan met mijn leven, fulltime werken en iets nieuws proberen op te bouwen. Ik heb echt nog wel ptss-achtige klachten van die situatie, maar ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen dat dat een burnout is. Mensen gooien het op burnouts voor minder. Ik ken iemand die ineens een burnout had omdat het na een paar maanden uit was met dr vriendje, zonder geweld of wat dan ook
No offense to mensen die serieus een burnout hebben uiteraard. Maar ik denk dat het bij sommigen ook een kwestie is van een trap onder de kont krijgen is. Ik kan het me bij Antwee voorstellen vanwege zijn onstabiele jeugd, aan de andere kant stoor ik me er ook aa dat ik hem de hele tijd op vakantie zie gaan enzo. Ja, vluchtgedrag, maarja, ons normaal volk lukt dat denk ik niet zo snel.
Nee is verzet naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:57 schreef quirina het volgende:
krijgen alle mensen hun geld terug van de concerten die niet doorgaan?
Ja alle tweequote:Op vrijdag 17 september 2021 16:57 schreef quirina het volgende:
krijgen alle mensen hun geld terug van de concerten die niet doorgaan?
Je loog tegen mijquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-hij-vrijgezel-was
Is toch ook een sublieme timing dit, morgen Monique nog even haar hart luchten bij Yvonne.
Is die online?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
Yvonne ColdewijerGODIN voor de genadeklap![]()
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Mensen verdedigen hem en Sara ook nog hier. Boehoee wat naar allemaal. Serieus ga weg !!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, vette kans natuurlijk dat A2 in die herstel-kliniek tegen de volgende WARE-liefde aanloopt. Helemaal toevallig, hij kan er niets aan doen....
O ja. Those demons hequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, vette kans natuurlijk dat A2 in die herstel-kliniek tegen de volgende WARE-liefde aanloopt. Helemaal toevallig, hij kan er niets aan doen....
Begrip kunnen hebben en verdedigen zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Mensen verdedigen hem en Sara ook nog hier. Boehoee wat naar allemaal. Serieus ga weg !!!!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik merk dat ik hier een beetje pissig van word. Meneer gaat aan de lopende band op vakantie, treedt hier een daar op om zijn ah6 wat te promoten en dan knijpt meneer er tussenuit want hij kampt met een burn-out. What the fuck joh. Hoe moet ik dat dan volhouden. 5.15 mijn nest uit om te werken. 1 x per jaar op vakantie. Nauwelijks tijd om een serie op Netflix te kunnen volgen.
HOE DE FUCK MOET IK DIT DAN DOEN![]()
![]()
Ik kan er niet effe stoppen met werken, want iets met brood op de plank. Of even tegen de kinderen zeggen dat ze het even een maandje zelf moeten doen, want mama trekt het niet meer.
Echt knul, beter dat jij eens weer lekker met je pootjes terug op aarde komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |