abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201398630
Ik pik dit stukje er even uit

Track record

Pas na terugkeer kwam Bridget erachter dat André vreemd was gegaan met Monique. “We zijn gewoon samen teruggevlogen, er was niets aan de hand en toen zag ik dat. Dat was best wel wauw ja. Niet zo lang daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd. Ik was ook verliefd en dacht niet meer helder na, dat is ook zeker waar.”

“Ik heb me veel te veel mee laten slepen. Ik had best wel kunnen bedenken, vanwege z’n track record, dat hij het allemaal niet zo nauw neemt. Misschien heeft hij ook niet de beste voorbeelden gehad in zijn leven.”

Even nog een lekkere sneer naar Rachel. Dat zit ook niet goed meer neem ik aan.
pi_201398698
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:08 schreef praadje het volgende:
Ik pik dit stukje er even uit

Track record

Pas na terugkeer kwam Bridget erachter dat André vreemd was gegaan met Monique. “We zijn gewoon samen teruggevlogen, er was niets aan de hand en toen zag ik dat. Dat was best wel wauw ja. Niet zo lang daarvoor was ik ten huwelijk gevraagd. Ik was ook verliefd en dacht niet meer helder na, dat is ook zeker waar.”

“Ik heb me veel te veel mee laten slepen. Ik had best wel kunnen bedenken, vanwege z’n track record, dat hij het allemaal niet zo nauw neemt. Misschien heeft hij ook niet de beste voorbeelden gehad in zijn leven.”

Even nog een lekkere sneer naar Rachel. Dat zit ook niet goed meer neem ik aan.
Die gluiperd zit dus gewoon naast haar in het vliegtuig. Vreemdgaan is normaal voor hem.
pi_201398833
Zijn beiden niet gewoon door vader en moeder Van Soelen naar de kliniek gestuurd?

Ouders van Sarah zijn al een tijdje opvallend afwezig op social media en zaten met
de inwonende tortelduifjes maandenlang eerste rang,
dus hebben hoogstwaarschijnlijk een heel scherp beeld van wat er mis en nodig is.
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 13:26:23 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201398839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Zijn beiden niet gewoon door vader en moeder Van Soelen naar de kliniek gestuurd?

Ouders van Sarah zijn al een tijdje opvallend afwezig op social media en zaten met
de inwonende tortelduifjes maandenlang eerste rang,
dus hebben hoogstwaarschijnlijk een heel scherp beeld van wat er mis en nodig is.
Dan stuur je ze toch juist niet samen?
pi_201398866
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:26 schreef maily het volgende:

[..]
Dan stuur je ze toch juist niet samen?
Nou, het is op zich wel handig dat ze gelijktijdig aan zichzelf gaan werken, dat hoeft niet op dezelfde locatie te zijn.
pi_201398992
Ik merk dat ik hier een beetje pissig van word. Meneer gaat aan de lopende band op vakantie, treedt hier een daar op om zijn ah6 wat te promoten en dan knijpt meneer er tussenuit want hij kampt met een burn-out. What the fuck joh. Hoe moet ik dat dan volhouden. 5.15 mijn nest uit om te werken. 1 x per jaar op vakantie. Nauwelijks tijd om een serie op Netflix te kunnen volgen.

HOE DE FUCK MOET IK DIT DAN DOEN :( :( :( Ik kan er niet effe stoppen met werken, want iets met brood op de plank. Of even tegen de kinderen zeggen dat ze het even een maandje zelf moeten doen, want mama trekt het niet meer.

Echt knul, beter dat jij eens weer lekker met je pootjes terug op aarde komt.
pi_201399146
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik merk dat ik hier een beetje pissig van word. Meneer gaat aan de lopende band op vakantie, treedt hier een daar op om zijn ah6 wat te promoten en dan knijpt meneer er tussenuit want hij kampt met een burn-out. What the fuck joh. Hoe moet ik dat dan volhouden. 5.15 mijn nest uit om te werken. 1 x per jaar op vakantie. Nauwelijks tijd om een serie op Netflix te kunnen volgen.

HOE DE FUCK MOET IK DIT DAN DOEN :( :( :( Ik kan er niet effe stoppen met werken, want iets met brood op de plank. Of even tegen de kinderen zeggen dat ze het even een maandje zelf moeten doen, want mama trekt het niet meer.

Echt knul, beter dat jij eens weer lekker met je pootjes terug op aarde komt.
Kan ik me voorstellen, maar... zo vaak op vakantie is geen vakantie meer. Dat is inderdaad vluchten.

Die jongen liegt dat ie groen ziet,maar 1 ding klopt denk ik wel. Die knul is NOOIT zichzelf geweest en heeft zich ook nooit als individu kunnen ontwikkelen.

Een ongezonde relatie met moeders, een alcoholist als vader. Das niet echt een basis voor het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid..en dat komt je op een gegeven moment keihard in je ass bijten.

Zijn oudere halfbroer en -zus hebben het een stuk beter bekeken (en beiden ook een stukken prettiger persoon als moeder)
pi_201399160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef totebel het volgende:

[..]
Kan ik me voorstellen, maar... zo vaak op vakantie is geen vakantie meer. Dat is inderdaad vluchten.

Die jongen liegt dat ie groen ziet,maar 1 ding klopt denk ik wel. Die knul is NOOIT zichzelf geweest en heeft zich ook nooit als individu kunnen ontwikkelen.

Een ongezonde relatie met moeders, een alcoholist als vader. Das niet echt een basis voor het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid..en dat komt je op een gegeven moment keihard in je ass bijten.

Zijn oudere halfbroer en -zus hebben het een stuk beter bekeken (en beiden ook een stukken prettiger persoon als moeder)
Kan je ook wel gelijk in hebben inderdaad. Maarrrr, bij mij rijst dan de vraag: waarom is zijn zus totaal anders? Zou het dan toch liggen aan een partner die stabiel is?
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:53:35 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201399175
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk al veel eerder zelfstandig moeten gaan wonen ipv telkens maar verwachten dat iemand voor je kookt, je was doet en je huis schoon houdt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_201399212
Dit is gewoon fantastisch.

Wat een twee trieste figuren.

Ze doen eigenlijk helemaal niks buiten vakantievieren en Instagram volgooien met gemaakte kiekjes, filmpjes en vreemde opmerkingen.

Nu allemaal psychische klachten en huilen.

De tyfus voor ze ^p^
SOONY
pi_201399256
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit is gewoon fantastisch.

Wat een twee trieste figuren.

Ze doen eigenlijk helemaal niks buiten vakantievieren en Instagram volgooien met gemaakte kiekjes, filmpjes en vreemde opmerkingen.

Nu allemaal psychische klachten en huilen.

De tyfus voor ze ^p^
Ik kan er ook helemaal niks mee.
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:59:19 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201399267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij had natuurlijk al veel eerder zelfstandig moeten gaan wonen ipv telkens maar verwachten dat iemand voor je kookt, je was doet en je huis schoon houdt.
Hij heeft nog nooit zelfstandig gewoond, dat is geen kwestie van "eerder", maar van überhaupt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201399287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik kan er ook helemaal niks mee.
Ik hoop dat ze er maanden zitten en dat ze gelukkig zijn zonder al dat aandachtsgegeil.
SOONY
  vrijdag 17 september 2021 @ 14:02:43 #164
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201399323
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Kan je ook wel gelijk in hebben inderdaad. Maarrrr, bij mij rijst dan de vraag: waarom is zijn zus totaal anders? Zou het dan toch liggen aan een partner die stabiel is?
Rox is in therapie gegaan, onder andere voor faalangst en grootheidswaanzin zoals ze het zelf noemt:

https://www.ad.nl/show/ro(...)idswaanzin~a258e779/

En inderdaad een partner die stabiel oogt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201399630
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Rox is in therapie gegaan, onder andere voor faalangst en grootheidswaanzin zoals ze het zelf noemt:

https://www.ad.nl/show/ro(...)idswaanzin~a258e779/

En inderdaad een partner die stabiel oogt.
Een partner kan idd zoveel uitmaken. Roxanne is blijkbaar gewoon een stuk verstandiger en doet wel aan zelfreflectie.

Ik keek net dat filmpje even en wat mij opviel was de uitspraak "ik doe dit werk al vanaf mijn 13e en heb nooit echt kind kunnen zijn"

Dat geldt voor haar, maar natuurlijk net zo goed voor hem. Dan heb je, in mijn beleving, als moeder gewoon flink gefaald in het in bescherming nemen van je kinderen op het moment dat dat nog wel nodig was. Ipv alles voor het uitmelken van je overleden nog-net-niet-ex.
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 14:28:35 #166
197773 crew  maily
pi_201399632
Die mensen moesten eens een paar weken zonder internet en telefoon leven.
pi_201399669
Dat sowieso...al vrees ik dat dan al snel zal blijken dat ze elkaar niks te melden hebben
pi_201399758
Het word André gewoon te heet onder zijn voeten denk ik.
Alleen maar negativiteit, die Yvonne zit hem in zijn nek, concert verkoopt niet. Nu hoopt hij gewoon medelijden te krijgen. Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij een burn out heeft.
pi_201400015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Het word André gewoon te heet onder zijn voeten denk ik.
Alleen maar negativiteit, die Yvonne zit hem in zijn nek, concert verkoopt niet. Nu hoopt hij gewoon medelijden te krijgen. Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij een burn out heeft.
Als alle zekerheden wegvallen...en dat gebeurt op dit moment, dan is die burnout er zo. Ik vind het in elk geval niet moeilijk te geloven.

Al kan het natuurlijk zijn dat ook dit weer een leugen is.

Ik begin wel steeds meer medelijden met Sarah te krijgen hoor. Dit is toch niet bepaald een knight in shining armour?

Dat shining armour is er van een afstandje dan wel, maar dat is gewoon opgepoetst blik waar verder niets in zit
  vrijdag 17 september 2021 @ 15:31:47 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201400646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:53 schreef totebel het volgende:

Dat shining armour is er van een afstandje dan wel, maar dat is gewoon opgepoetst blik waar verder niets in zit
'Een pakketje schroot met een dun laagje chroom' :muziek: *)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201400927
Misschien geen burn-out maar gewoon ongelukkig en tering onzeker.
En maar de schone schijn ophouden. Dat brand je ook op. Status etc.
Ik zou er niet graag mee ruilen.
pi_201401057
Als hij alles acteert, mag hij van mij zo op de nominatielijst voor een Oscar.

Maar ik vind hem in zijn laatste insta posts er wel steeds slechter uitzien. Steeds meer een ingevallen bekkie.
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:21:29 #173
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201401229
quote:

[..]
Als alle zekerheden wegvallen...en dat gebeurt op dit moment, dan is die burnout er zo. Ik vind het in elk geval niet moeilijk te geloven.

Al kan het natuurlijk zijn dat ook dit weer een leugen is.

Ik begin wel steeds meer medelijden met Sarah te krijgen hoor. Dit is toch niet bepaald een knight in shining armour?

Nou, in Juni het het er bij mij alle schijn van dat ik na mn relatie einde met geweld mn huis kwijtraakte. Daarnaast ben ik ook mijn familie en heel veel vrienden kwijtgeraakt. Ik heb andehalve week in een totale roes geleefd, maar ben daarna gewoon weer doorgegaan met mijn leven, fulltime werken en iets nieuws proberen op te bouwen. Ik heb echt nog wel ptss-achtige klachten van die situatie, maar ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen dat dat een burnout is. Mensen gooien het op burnouts voor minder. Ik ken iemand die ineens een burnout had omdat het na een paar maanden uit was met dr vriendje, zonder geweld of wat dan ook :')

No offense to mensen die serieus een burnout hebben uiteraard. Maar ik denk dat het bij sommigen ook een kwestie is van een trap onder de kont krijgen is. Ik kan het me bij Antwee voorstellen vanwege zijn onstabiele jeugd, aan de andere kant stoor ik me er ook aa dat ik hem de hele tijd op vakantie zie gaan enzo. Ja, vluchtgedrag, maarja, ons normaal volk lukt dat denk ik niet zo snel.
With love :*
  Spellchecker vrijdag 17 september 2021 @ 16:22:47 #174
197773 crew  maily
pi_201401248
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nou, in Juni het het er bij mij alle schijn van dat ik na mn relatie einde met geweld mn huis kwijtraakte. Daarnaast ben ik ook mijn familie en heel veel vrienden kwijtgeraakt. Ik heb andehalve week in een totale roes geleefd, maar ben daarna gewoon weer doorgegaan met mijn leven, fulltime werken en iets nieuws proberen op te bouwen. Ik heb echt nog wel ptss-achtige klachten van die situatie, maar ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen dat dat een burnout is. Mensen gooien het op burnouts voor minder. Ik ken iemand die ineens een burnout had omdat het na een paar maanden uit was met dr vriendje, zonder geweld of wat dan ook :')

No offense to mensen die serieus een burnout hebben uiteraard. Maar ik denk dat het bij sommigen ook een kwestie is van een trap onder de kont krijgen is. Ik kan het me bij Antwee voorstellen vanwege zijn onstabiele jeugd, aan de andere kant stoor ik me er ook aa dat ik hem de hele tijd op vakantie zie gaan enzo. Ja, vluchtgedrag, maarja, ons normaal volk lukt dat denk ik niet zo snel.
Doe jij goed jij!! _O_ ^O^ :*
pi_201401265
quote:

[..]
Absoluut! Helemaal mee eens. Ik geloof alleen niet dat dit bij André het geval is.

Welke zekerheden vallen allemaal weg bij André?

Alleen die van het optreden toch?

Hij zou zichzelf een schop onder zijn hol moeten verkopen, en maar eens een vader gaan zijn voor zijn zoon. Die is de enige vind ik die met recht mag zeggen dat het allemaal verdrietig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')