Dat is zeker zoquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sarah is veel te onzeker, en ze moet van dat wijvenkliekje weg.
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.
Ik heb eerlijk gezegd wel medelijden met haar. Wat de reden ook is dat ze hulp heeft gevraagd doet er niet zo toe. Ik hoop dab alleen dat ze haar genoeg hulp geven om An2 bij kop en kont te pakken nadat ze Roggel een trap onder dr kont richting de buitenkant van de voordeur heeft gegeven. Die 2, moeder en zoon zijn een stel parasieten
Of gewoon realiteitszin. Maar Sarah lijkt me niet passen bij een diepzinnig type.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens
Gewoon in de put?quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.
Ach hou toch op.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef -river- het volgende:
Het zou voor haar beter zijn om een leuke kerel en baan te hebben ipv achter de mannen van andere vrouwen aan te jagen. Ik zag best vaak het programma verslaafd en daar krijgen ze eenmaal; afgekickt het advies uit de omgeving van andere verslaafde te blijven, waarom doet zij niets met dat advies. Het lijkt mij een heel ongelukkig meisje, zonde.
Ze spiegelt heel erg, en das lachen. Sarah kruipt in de slachtofferrol met haar #stophetpesten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het m'n buurvrouw niet is. T'is iemand waar je voor uit moet kijken, gok ik.
Genotenquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
en het antwoord van Yvonne.
ik vind haar zo leuk.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
ik vind haar zo leuk.
Mwah, tussen iets meer hersens dan An2 en diepzinnig zit nog heel veel ruimte hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of gewoon realiteitszin. Maar Sarah lijkt me niet passen bij een diepzinnig type.
Yvonne zegt gewoon waar het op staat. Geen geknik en zo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
ik vind haar zo leuk.
Ik denk dat je een leuke avond met haar kunt hebben maar dat ze je net zo goed kan neersteken als ze boos is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het m'n buurvrouw niet is. T'is iemand waar je voor uit moet kijken, gok ik.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 15 september 2021 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Die Yvonne is net zo’n hypocriete aandachtsgeilerd als de mensen waar ze kritiek op heeft.
Bijna net zo goed als die bagger die je post over Samant afgelopen zomer, bijna.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat gezellig, dit topic is al bijna terug op het niveau van afgelopen juli![]()
Op zich kan ik prima zonder zich steeds herhalende, fulminerende posts over alles wat iedereen is aangedaan,
de tig bewijzen van de lage moraal van Sarah en alle opmerkingen dat ze het er zelf naar gemaakt heeft
en maar achter de kassa in Zeeland moet gaan zitten, vind dat een vrij negatieve impact hebben op de sfeer,
maar misschien ben ik daarin een uitzondering.
Ja. Volgens jou is het uitgesloten dat ze zich ellendig voelt, omdat ze het leven heeft wat ze wil, toch? Met vakanties, geld, the whole mickmack.quote:
Ik denk dat hij op zich het klappen van de zweep wel kent en zich doorgaans niet zo druk maakt over de media. Het gaat hem nu specifiek over de situatie waarin Sarah nu zit.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vandaag groot stuk in de telegraaf over Sarah.
A2 jankt over de media bla,bla,bla. Wat sta je nu dan weer in de telegraaf hij zoekt het zelf ook op.
Ze zijn beide lekker bezig.
Sarah huilen over pesten en geen respect.En wat heeft zij dan gedaan met de chica's ook Monique uitlachen. Over respect zullen we maar zwijgen bij Sarah.
Ok, wat ik positief vind aan Sarah is dat ze altijd open en eerlijk is geweest over haar verslaving.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja. Volgens jou is het uitgesloten dat ze zich ellendig voelt, omdat ze het leven heeft wat ze wil, toch? Met vakanties, geld, the whole mickmack.
Terwijl niemands leven perfect is, en dat van haar evident ook niet. Een verslaving is gewoon erg kut.
Ik vermoed dat André en Sarah het verhaal over haar verblijf in Spanje wat downgraden en ik geef ze daarin geen ongelijk. Maar ze zit er heus niet voor haar lol.
Maar goed, zoals JB al zegt: we blijven zo herhalen.
En, ze kan iets wat bijna niemand kan: moeder Hazes aardig vinden.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, wat ik positief vind aan Sarah is dat ze altijd open en eerlijk is geweest over haar verslaving.
Zou het of is ze daar gewoon bang voor?quote:Op woensdag 15 september 2021 10:47 schreef totebel het volgende:
[..]
En, ze kan iets wat bijna niemand kan: moeder Hazes aardig vinden.
Link?quote:Op woensdag 15 september 2021 09:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vandaag groot stuk in de telegraaf over Sarah.
A2 jankt over de media bla,bla,bla. Wat sta je nu dan weer in de telegraaf hij zoekt het zelf ook op.
Ze zijn beide lekker bezig.
Sarah huilen over pesten en geen respect.En wat heeft zij dan gedaan met de chica's ook Monique uitlachen. Over respect zullen we maar zwijgen bij Sarah.
Ahh thnx!!quote:Op woensdag 15 september 2021 11:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)andre-straks-wel-aan
Dat heeft ie met Bridget al een keer gedaan en toen kwam er alleen maar meer dirt naar buiten.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Bram Moszkowicz raad André af een rechtszaak te beginnen.
Precies. Als je zo kwetsbaar bent, dan doe je er verstandiger aan om wat discreter te zijn. Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen dat ze weinig zelfinzicht en beheersing heeft, maar waarom werken haar vriend (André) en zelfs haar familie eraan mee om steeds maar weer aandacht op te zoeken? Dat vind ik veel kwalijker dan hetgeen roddeltante Yvonne doet.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik sluit me aan bij Yvonne. Sarah is zelf gewoon een pestkop en als ze zelf een keer aan de beurt is, is het huilen en is ze zielig.
Oh ja, dat was echt een blunderquote:Op woensdag 15 september 2021 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat heeft ie met Bridget al een keer gedaan en toen kwam er alleen maar meer dirt naar buiten.
Het Barbara Streisand-effectquote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh ja, dat was echt een blunder
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het Barbara Streisand-effect
Oei, die ken ik niet. What’s that?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het Barbara Streisand-effect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |