abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 september 2021 @ 22:57:14 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201346589
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 13 september 2021 @ 22:59:20 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201346613
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Maar ze heeft dus wel weer gelijk :P
Ongetwijfeld, maar de vraag is of je het moet posten of niet.


Wel ironisch dat Sarah over pesten begint trouwens :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201347763
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 22:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar de vraag is of je het moet posten of niet.


Wel ironisch dat Sarah over pesten begint trouwens :')
Ja dit, de muts, hop weer betrapt thuis waarschijnlijk. En o het ligt weer aan iedereen en alles.

Maandenlang kotsten wij hier en de rest van Nederland op de overkill aan Hazes.

En ze ging maar door, en door en door. André neemt het voor haar op, das goed imo.
Maar die noemt een volwassen vrouw weer een meisje…. Gozer ze is een volwassen vrouw van 25, die zich een leven aanmeet op de kosten van haar stiefvader. Zonder die stiefvader is ze niks, niemand. Een paspop voor een winkeltje.

Zoals hier al zovaak gezegd, hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf. André gaat weer werken, en wat doet Saartje hup dat podium op. Bridget heeft zo gelachen, zo hard gelachen. Monique ook, die ligt nog steeds plat op de bank.

En André gaat hard werken om die 3 ton zo snel mogelijk terug te betalen aan stiefvader.
Ze heeft 200 000 volgers, en die familie dacht serieus ergens omdat de mensen haar leuk vonden. _O-
199 984 volgers volgen haar omdat het leedvermaak is, en die andere 16 zijn familie. die mogen reageren, de rest niet. _O-

Meisje…
Man ik heb nog meer respect voor Barbie,
pi_201347769
En dan gaan ze ook nog elke nacht wakker liggen in die pleurishut vanwege de nieuwe snelweg, de verlichting van HCR en de vliegtuigen, _O-

Edit:
En weer voer voor Monique om haar zoon niet bij dat “meisje van 25” te laten logeren.
Zou het zelf ook niet doen, veel te labiel.
pi_201347788
Ik denk dat Saartje nog een probleem heeft, want zij zit in Spanje en André kan niet alléén slapen.

Dus meneer ligt nu waarschijnlijk weer in bed bij André 3…. Of bij Rachel, of bij Monique, of bij de hoeren.
Enfin, zijn eigen woorden, André heeft nooit een nachtje alleen gelegen _O-
pi_201348060
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201348370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja dit, de muts, hop weer betrapt thuis waarschijnlijk. En o het ligt weer aan iedereen en alles.

Maandenlang kotsten wij hier en de rest van Nederland op de overkill aan Hazes.

En ze ging maar door, en door en door. André neemt het voor haar op, das goed imo.
Maar die noemt een volwassen vrouw weer een meisje…. Gozer ze is een volwassen vrouw van 25, die zich een leven aanmeet op de kosten van haar stiefvader. Zonder die stiefvader is ze niks, niemand. Een paspop voor een winkeltje.

Zoals hier al zovaak gezegd, hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf. André gaat weer werken, en wat doet Saartje hup dat podium op. Bridget heeft zo gelachen, zo hard gelachen. Monique ook, die ligt nog steeds plat op de bank.

En André gaat hard werken om die 3 ton zo snel mogelijk terug te betalen aan stiefvader.
Ze heeft 200 000 volgers, en die familie dacht serieus ergens omdat de mensen haar leuk vonden. _O-
199 984 volgers volgen haar omdat het leedvermaak is, en die andere 16 zijn familie. die mogen reageren, de rest niet. _O-

Meisje…
Man ik heb nog meer respect voor Barbie,
Zo, ga je lekker? Mijn type is het verder ook niet en ze heeft vast een deel van de shit over zichzelf afgeroepen, maar om nou zo te gaan gieren omdat iemand ziek is en zich laat opnemen..
Het getuigt in elk geval van iets meer probleembesef dan Barbie voor wie je meer respect hebt, maar bij wie een uithuisplaatsing van haar kinderen nog niet genoeg was om haar shit aan te pakken.

En denk je echt dat al die mensen ook gieren van leedvermaak? Denk je echt dat Monique helemaal slap ligt van het lachen terwijl zij gewoon haar eigen verdriet heeft en het wel om haar zoontje gaat.
Ze zou wel erg verknipt zijn als ze dit een grappige situatie vindt, wetende dat haar kind straks deels in deze situatie terechtkomt.

Ik ben uiteraard niet vies van wat leedvermaak en ga niet heilig zitten doen, want zit immers in SHO.
Maar om je nou zo te verkneukelen om andermans ellende en ervan uit te gaan dat iedereen dat doet, mwah....
pi_201348402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk dat Saartje nog een probleem heeft, want zij zit in Spanje en André kan niet alléén slapen.

Dus meneer ligt nu waarschijnlijk weer in bed bij André 3…. Of bij Rachel, of bij Monique, of bij de hoeren.
Enfin, zijn eigen woorden, André heeft nooit een nachtje alleen gelegen _O-
Ze heeft alleen weinig over te zeggen als het gaat om de tijd die haar zoontje met zijn vader spendeert.
  dinsdag 14 september 2021 @ 08:12:30 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201348511
quote:
De tussenstand: de Hazesjes zijn niet zo populair.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201348792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zo, ga je lekker? Mijn type is het verder ook niet en ze heeft vast een deel van de shit over zichzelf afgeroepen, maar om nou zo te gaan gieren omdat iemand ziek is en zich laat opnemen..
Het getuigt in elk geval van iets meer probleembesef dan Barbie voor wie je meer respect hebt, maar bij wie een uithuisplaatsing van haar kinderen nog niet genoeg was om haar shit aan te pakken.

En denk je echt dat al die mensen ook gieren van leedvermaak? Denk je echt dat Monique helemaal slap ligt van het lachen terwijl zij gewoon haar eigen verdriet heeft en het wel om haar zoontje gaat.
Ze zou wel erg verknipt zijn als ze dit een grappige situatie vindt, wetende dat haar kind straks deels in deze situatie terechtkomt.

Ik ben uiteraard niet vies van wat leedvermaak en ga niet heilig zitten doen, want zit immers in SHO.
Maar om je nou zo te verkneukelen om andermans ellende en ervan uit te gaan dat iedereen dat doet, mwah....
Ik heb echt weinig respect voor vrouwen die jagen op mannen in een relatie. Mannen die thuis een klein kind hebben zitten. En ja, na al die geintjes en steken naar anderen, weet je nog hoe ze Monique belachelijk aan het maken was? Heb ik er totaal geen medelijden mee.

Jij noemt haar ziek, ik noem haar verwend. Schop onder de kont en een baan achter de kassa, daar knapt ze wat van op.
pi_201349050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb echt weinig respect voor vrouwen die jagen op mannen in een relatie. Mannen die thuis een klein kind hebben zitten. En ja, na al die geintjes en steken naar anderen, weet je nog hoe ze Monique belachelijk aan het maken was? Heb ik er totaal geen medelijden mee.

Jij noemt haar ziek, ik noem haar verwend. Schop onder de kont en een baan achter de kassa, daar knapt ze wat van op.
Een verslaving is een ziekte.
pi_201349185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Een verslaving is een ziekte.
Volgens hun eigen verhalen is de cocaïneverslaving dus niet de reden van haar bezoek in Spanje.
Anders klopt die roddel van Yvonne toch?
pi_201349696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens hun eigen verhalen is de cocaïneverslaving dus niet de reden van haar bezoek in Spanje.
Anders klopt die roddel van Yvonne toch?
Pff, wat een agressie spreekt er uit jouw laatste berichten, je zou bijna gaan begrijpen waarom
'dat meisje' hulp inroept.

Punt is niet of het klopt.

Sarah probeerde low-key aan zichzelf te gaan werken, ze stond alleen op Rotterdam Airport en
postte oude stories terwijl ze weg was, het gaat er niet om wat ze in Spanje gaat doen, het gaat
erom of Yvonne dit (en in deze bewoordingen) moet posten.

Ze is met haar 200.000 volgers een zeer bepalende factor in de aanhoudend negatieve beeldvorming rond Sarah.
Voor haar is het gewoon een verdienmodel en ze zal daarom vanavond wel weer een hysterische reactie op youtube posten.
pi_201349975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens hun eigen verhalen is de cocaïneverslaving dus niet de reden van haar bezoek in Spanje.
Anders klopt die roddel van Yvonne toch?
Nou met zulke reacties kan ik me best voorstellen dat ze niet het achterste van hun tong laten zien.
Ze zit daar in elk geval omdat het niet goed met haar gaat en dat vind ik niet per se getuigen van verwendheid.
pi_201350344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Pff, wat een agressie spreekt er uit jouw laatste berichten, je zou bijna gaan begrijpen waarom
'dat meisje' hulp inroept.

Punt is niet of het klopt.

Sarah probeerde low-key aan zichzelf te gaan werken, ze stond alleen op Rotterdam Airport en
postte oude stories terwijl ze weg was, het gaat er niet om wat ze in Spanje gaat doen, het gaat
erom of Yvonne dit (en in deze bewoordingen) moet posten.

Ze is met haar 200.000 volgers een zeer bepalende factor in de aanhoudend negatieve beeldvorming rond Sarah.
Voor haar is het gewoon een verdienmodel en ze zal daarom vanavond wel weer een hysterische reactie op youtube posten.
Ach hou toch op, Sarah genoot met volle teugen van de afgelopen maanden. Trapt Monique nog na, samen met Rachel, liegt samen met Andre alles aan elkaar en komt er nu achter dat mensen haar eigen gecreëerde ik helemaal niet zo leuk vinden.
pi_201350380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou met zulke reacties kan ik me best voorstellen dat ze niet het achterste van hun tong laten zien.
Ze zit daar in elk geval omdat het niet goed met haar gaat en dat vind ik niet per se getuigen van verwendheid.
Het achterste van haar tong is dan ook het enige wat we nog niet gezien hebben van haar.
pi_201350582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou met zulke reacties kan ik me best voorstellen dat ze niet het achterste van hun tong laten zien.
Ze zit daar in elk geval omdat het niet goed met haar gaat en dat vind ik niet per se getuigen van verwendheid.
Das niet waar, ze zit er voor mediatraining…
https://www.nu.nl/achterk(...)ining-in-spanje.html
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 11:06:41 #18
184769 crew  Deisyy
pi_201350728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das niet waar, ze zit er voor mediatraining…
https://www.nu.nl/achterk(...)ining-in-spanje.html
Dat is wat selectief gelezen denk ik, als het zo goed met haar zou gaan heeft ze de therapie/training niet nodig.

quote:
"Sarah zit daar om even op adem te komen en om middels therapie de juiste handvatten te krijgen om met alle aandacht om te gaan."

De familie van Van Soelen laat weten dat ze de komende dagen in Spanje zal verblijven. "Ze zit daar om helemaal tot zichzelf te komen. Ze leren haar hoe ze alle drukte moet managen, waar ze haar prioriteiten moet hebben en hoe ze bijvoorbeeld lelijke berichten moet negeren. André support Sarah volledig. Ze zijn stapelgek op elkaar."
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201351223
Ik denk dat Sarah alle aandacht niet had verwacht, niet op deze manier. Ze wordt van alle kanten afgezeken. Ze hoopte omarmd te worden door het publiek.

Ik vind die hele kliek niks, Monique ook niet. Die deed net zulke rare berichten plaatsen (foto bij de Efteling met die kop van Rachel erbij) als dat Sarah deed.

Denk dat die ouwelui van Sarah ook geschrokken zijn, die zie je volgens mij nergens meer op social media verschijnen.
  dinsdag 14 september 2021 @ 11:54:15 #20
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201351440
Ik moet altijd wel gniffelen dat er altijd weer de nadruk op gelegd wordt hoe gelukkig ze wel niet met elkaar zijn. Dat is voor mij weer een teken dat het niet zo goed gaat, waarom anders iedere keer bevestigen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201352201
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet altijd wel gniffelen dat er altijd weer de nadruk op gelegd wordt hoe gelukkig ze wel niet met elkaar zijn. Dat is voor mij weer een teken dat het niet zo goed gaat, waarom anders iedere keer bevestigen?
Ze zijn allemaal zo gelukkig dat iedereen ondertussen in therapie zit/is geweest.

https://www.story.nl/arti(...)s-en-rust-mijn-leven

https://www.utopianieuws.(...)d-met-andre-hazes-3/

https://www.rtlboulevard.(...)or-grootheidswaanzin
  dinsdag 14 september 2021 @ 17:14:19 #22
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201355920
Heb er ook geen medelijden mee, ze willen zelf constant alle aandacht dus ja daar zit ook negatieve aandacht bij als je jezelf bij elke scheet zelf in de schijnwerpers gooit.... Dat de lading over de Hazes club steeds meer negatief dan positief is zal ze tegenvallen... zoek dan ook niet telkens alles op.
pi_201356226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:14 schreef Dazalbest het volgende:
Heb er ook geen medelijden mee, ze willen zelf constant alle aandacht dus ja daar zit ook negatieve aandacht bij als je jezelf bij elke scheet zelf in de schijnwerpers gooit.... Dat de lading over de Hazes club steeds meer negatief dan positief is zal ze tegenvallen... zoek dan ook niet telkens alles op.
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
pi_201356300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
Dit. Werkelijk. Eng gewoon.
pi_201356522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit. Werkelijk. Eng gewoon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
Ellende? Noem jij Sarah’s leven ellendig?

Nooit werken, tien keer op vakantie, altijd uiteten en nooit geldzorgen want pa betaald alles.

Waar zit die ellende dan? Ik moet nog even zoeken.
pi_201356634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
[..]
Ellende? Noem jij Sarah’s leven ellendig?

Nooit werken, tien keer op vakantie, altijd uiteten en nooit geldzorgen want pa betaald alles.

Waar zit die ellende dan? Ik moet nog even zoeken.
Ik denk niet dat een mens gelukkig van zo'n leven wordt. Je haalt nergens voldoening uit, want je krijgt het allemaal maar in je schoot geworpen.
Ik zou dit leuk vinden voor een tijdje, maar laat me daarna maar weer lekker werken voor mijn spulletjes.

Al het geld in de wereld maakt niet álles goed.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 september 2021 @ 18:26:05 #27
22592 crew  Ole
pi_201356869
Zie Estelle Cruijff. ik zou niet willen ruilen! Altijd afhankelijk van anderen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201357033
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef Ole het volgende:
Zie Estelle Cruijff. ik zou niet willen ruilen! Altijd afhankelijk van anderen
Kan ik ook heerlijk om lachen, geweldig zoals die vecht tegen de tand des tijds.
En dan niemand tegen haar zegt dat ze dat niet gaat winnen, _O-
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 18:53:56 #29
184769 crew  Deisyy
pi_201357216
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef Ole het volgende:
Zie Estelle Cruijff. ik zou niet willen ruilen! Altijd afhankelijk van anderen
Ik vind haar er ook altijd een beetje zielig bij hangen op Ibiza :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201357241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
[..]
Ellende? Noem jij Sarah’s leven ellendig?

Nooit werken, tien keer op vakantie, altijd uiteten en nooit geldzorgen want pa betaald alles.

Waar zit die ellende dan? Ik moet nog even zoeken.
Denk jij werkelijk dat geluk daarin zit?
In geld en vakanties? Het is leuk, daar niet van, maar niet zaligmakend.
Zeker niet als je daarnaast met iets als een verslaving te kampen hebt, wat dus prima samengaat met ogenschijnlijk "geluk" en rijkdom. Of misschien juist wel, als het een facade blijkt.
pi_201357301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Denk jij werkelijk dat geluk daarin zit?
In geld en vakanties? Het is leuk, daar niet van, maar niet zaligmakend.
Zeker niet als je daarnaast met iets als een verslaving te kampen hebt, wat dus prima samengaat met ogenschijnlijk "geluk" en rijkdom. Of misschien juist wel, als het een facade blijkt.
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
pi_201357343
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Denk jij werkelijk dat geluk daarin zit?
In geld en vakanties? Het is leuk, daar niet van, maar niet zaligmakend.
Zeker niet als je daarnaast met iets als een verslaving te kampen hebt, wat dus prima samengaat met ogenschijnlijk "geluk" en rijkdom. Of misschien juist wel, als het een facade blijkt.
Ik weet waar ik gelukkig van wordt.

En dat is niet van cocaïne, Ibiza en drie keer per dag één nieuwe set kleding aan. Ook die tattoo’s, opgespoten lippen en cup dd vallen daar niet onder. En van het bed delen met André Hazes, dat zou ik zelfs mijn vijand niet toewensen.
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 19:03:07 #33
184769 crew  Deisyy
pi_201357358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik weet waar ik gelukkig van wordt.

En dat is niet van cocaïne, Ibiza en drie keer per dag één nieuwe set kleding aan. Ook die tattoo’s, opgespoten lippen en cup dd vallen daar niet onder. En van het bed delen met André Hazes, dat zou ik zelfs mijn vijand niet toewensen.
Sarah dus blijkbaar ook niet, jullie lijken meer op elkaar dan je zou willen :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201357397
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef mootie het volgende:

[..]
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
Das net als Koen gewoon begonnen op feestjes en in clubs.
pi_201357413
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Sarah dus blijkbaar ook niet, jullie lijken meer op elkaar dan je zou willen :+
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201357464
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Sarah dus blijkbaar ook niet, jullie lijken meer op elkaar dan je zou willen :+
Sarah is veel te onzeker, en ze moet van dat wijvenkliekje weg.
pi_201357538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sarah is veel te onzeker, en ze moet van dat wijvenkliekje weg.
Kom op zeg je kan ook een huisje huren op de hei om even tot je zelf te komen. Die muts zat weer neus lang in de poedersuiker :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201357594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Kom op zeg je kan ook een huisje huren op de hei om even tot je zelf te komen. Die muts zat weer neus lang in de poedersuiker :D
Dat mag je niet zeggen, :X

Maar je hebt gelijk, Sarah had beter hier naar Zeeland kunnen komen, ff een weekje bij Ootje.
:D
pi_201357632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat mag je niet zeggen, :X

Maar je hebt gelijk, Sarah had beter hier naar Zeeland kunnen komen, ff een weekje bij Ootje.
:D
Ik hou dat in gedachte ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201357732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik hou dat in gedachte ;)
Als ze nu had gezegd dat ze paniekaanvallen kreeg omdat ze het spaans benauwd kreeg van het idee dat ze straks samenwoont met André, dan had heel Nederland haar succes gewenst en meegeleefd.
  dinsdag 14 september 2021 @ 19:18:13 #41
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201357737
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Er zit nog wel een verschil tussen geen medelijden hebben en je helemaal verkneukelen om de ellende die een ander treft.
Dat is zeker zo :)
pi_201358005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sarah is veel te onzeker, en ze moet van dat wijvenkliekje weg.
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.

Ik heb eerlijk gezegd wel medelijden met haar. Wat de reden ook is dat ze hulp heeft gevraagd doet er niet zo toe. Ik hoop dab alleen dat ze haar genoeg hulp geven om An2 bij kop en kont te pakken nadat ze Roggel een trap onder dr kont richting de buitenkant van de voordeur heeft gegeven. Die 2, moeder en zoon zijn een stel parasieten
pi_201358054
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 18:59 schreef mootie het volgende:

[..]
En een verslaving heb je meestal ook niet omdat je zo vreselijk lekker in je vel zit.
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.
pi_201358057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens, iets meer nuchterheid (zowel letterlijk als figuurlijk), ietsje ouder en iets minder BNer... en volledig zonder die Hazeskliek.

Ik heb eerlijk gezegd wel medelijden met haar. Wat de reden ook is dat ze hulp heeft gevraagd doet er niet zo toe. Ik hoop dab alleen dat ze haar genoeg hulp geven om An2 bij kop en kont te pakken nadat ze Roggel een trap onder dr kont richting de buitenkant van de voordeur heeft gegeven. Die 2, moeder en zoon zijn een stel parasieten
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 september 2021 @ 19:30:18 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201358074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze beter op zoek kan naar een vriendje met iets meer hersens
Of gewoon realiteitszin. Maar Sarah lijkt me niet passen bij een diepzinnig type.
pi_201358353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Inderdaad, maar blijkbaar gaan dat er niet in, dat ze gewoon best in de put zit/kan zitten.
Gewoon in de put?
pi_201359102
Het zou voor haar beter zijn om een leuke kerel en baan te hebben ipv achter de mannen van andere vrouwen aan te jagen. Ik zag best vaak het programma verslaafd en daar krijgen ze eenmaal; afgekickt het advies uit de omgeving van andere verslaafde te blijven, waarom doet zij niets met dat advies. Het lijkt mij een heel ongelukkig meisje, zonde.
pi_201359594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef -river- het volgende:
Het zou voor haar beter zijn om een leuke kerel en baan te hebben ipv achter de mannen van andere vrouwen aan te jagen. Ik zag best vaak het programma verslaafd en daar krijgen ze eenmaal; afgekickt het advies uit de omgeving van andere verslaafde te blijven, waarom doet zij niets met dat advies. Het lijkt mij een heel ongelukkig meisje, zonde.
Ach hou toch op. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201359599
c_/ en het antwoord van Yvonne.


_O- ik vind haar zo leuk.

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 14-09-2021 21:12:41 ]
pi_201360251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ach hou toch op. :D
Waarmee? Met een eigen mening hebben? Nee.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')