quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Dit is juist om de volksgezondheid te beschermen. Dit doen ze niet om dat ze er zomaar zin in hebben hoorquote:Op zondag 12 september 2021 19:31 schreef Bliksem92 het volgende:
Vraagje voor de users met wat meer juridische kennis... Kun je eigenlijk wel binnen de scope van de coronawet zo'n maatregel invoeren die overduidelijk niet bedoeld en ook niet bij machte is om de volksgezondheid te verbeteren? Of zit daar zoveel speling in dat Hugo bij wijze van spreken alles zou kunnen doorvoeren wat hij wil zolang de Kamer ja zegt?
Dat snap ik niet helemaal, wat bedoel je met onberekenbaar? Vind je dat niet een nogal wankele onderbouwing voor zulke ingrijpende maatregelen?quote:Op zondag 12 september 2021 19:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het kabinet onbetrouwbaar zou zijn.
Ik heb heel veel aan te merken op de regering. Vooral het ontbreken van PPE en hoe ze omgingen met verzorgingshuizen in het begin.
Maar het virus is de onberekenbare factor in deze.
Helaas stellen resultaten behaald in het verleden ons teleur.quote:Op zondag 12 september 2021 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom ook ''eenmaal''
Laten we hopen dat de kamer doet wat het moet doen.
Goed idee! TVT bij demonstraties van engelquote:Op zondag 12 september 2021 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Meedoen aan een protest kan ook niet;
De idioten groep zijn idioten, en de dag na een protest kan je uitleggen waarom er mensen met jodensterren lopen in plaats van aandacht voor het probleem, en de andere groep zijn die UnMute Us fantasten, die dit dus toejuichen.
Well played, well played.
R.I.P. personeelsfeestenquote:Op zondag 12 september 2021 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat veel bedrijven niet mee gaan doen. Even lunchen of naar de bios en dan aantonen dat ik gevaccineerd ben.![]()
Lekkere tweedeling man, triest. Ik snap dat je zoiets voor grote evenementen doet zoals het Ziggodome of whatever. Maar niet even spontaan gaan lunchen ergens tussen de middag. Altijd maar dat maakbaarheidsdenken...
quote:Op zondag 12 september 2021 19:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is juist om de volksgezondheid te beschermen.
Zou een rechter daar niet aan willen?quote:Op zondag 12 september 2021 19:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Maar ga dat maar aantonen. Dat lukt je niet.
Voor kinderen vind ik het overigens helemaal onaanvaardbaar dit.quote:Op zondag 12 september 2021 19:32 schreef chratnox het volgende:
Goed, even terug naar de praktische invulling.
Voor die 700.000 mensen die niet gevaccineerd kunnen worden is het antwoord nu dus dat ze zich kunnen laten testen als ze ergens heen willen. Als ze naar de bioscoop, naar een restaurant of naar een theater of museum willen dus. Die hebben geen keus en hebben nu pech?
En voor die ~500.000 ouders van kinderen tussen de 12 en 17 kunnen ze nergens spontaan meer heen want hun kind moet eerst getest worden? Kinderen die zelf in bijna alle gevallen niet meer dan een snotneus zullen hebben van dit virus?
Ja denk je dat? De Jonge heeft vorige week bijna letterlijk gezegd dat er teveel ongevaccineerden waren en ze op deze manier de vaccinatiegraad willen opkrikken.quote:Op zondag 12 september 2021 19:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is juist om de volksgezondheid te beschermen. Dit doen ze niet om dat ze er zomaar zin in hebben hoor
Tot nu toe hebben ze daar hun vingers niet aan gebrand.quote:Op zondag 12 september 2021 19:34 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Zou een rechter daar niet aan willen?
Ja. Want ongevaccineerden zijn een gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 12 september 2021 19:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja denk je dat? De Jonge heeft vorige week bijna letterlijk gezegd dat er teveel ongevaccineerden waren en ze op deze manier de vaccinatiegraad willen opkrikken.
Behalve een voorzieningenrechter in Den Haag…quote:Op zondag 12 september 2021 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze daar hun vingers niet aan gebrand.
Misschien die ene die toen die zaak over de avondklok wel wilde doenquote:Op zondag 12 september 2021 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze daar hun vingers niet aan gebrand.
Ja, grote groepen kunnen niet meer spontaan iets ondernemen, puur om een schimmig aantal ongewenst-onbeschermden toch "bescherming" te bieden.quote:Op zondag 12 september 2021 19:32 schreef chratnox het volgende:
Goed, even terug naar de praktische invulling.
Voor die 700.000 mensen die niet gevaccineerd kunnen worden is het antwoord nu dus dat ze zich kunnen laten testen als ze ergens heen willen. Als ze naar de bioscoop, naar een restaurant of naar een theater of museum willen dus. Die hebben geen keus en hebben nu pech?
En voor die ~500.000 ouders van kinderen tussen de 12 en 17 kunnen ze nergens spontaan meer heen want hun kind moet eerst getest worden? Kinderen die zelf in bijna alle gevallen niet meer dan een snotneus zullen hebben van dit virus?
Maar dan zoek je een andere rechter, en wordt het alsnog opgelostquote:Op zondag 12 september 2021 19:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Behalve een voorzieningenrechter in Den Haag…
quote:Op zondag 12 september 2021 19:31 schreef Bliksem92 het volgende:
Vraagje voor de users met wat meer juridische kennis... Kun je eigenlijk wel binnen de scope van de coronawet zo'n maatregel invoeren die overduidelijk niet bedoeld en ook niet bij machte is om de volksgezondheid te verbeteren?
Dan gaat de Horeca snel sluiten.quote:Op zondag 12 september 2021 19:36 schreef zoost het volgende:
Ik neem aan dat de Horeca dit massaal gaat negeren.
Huh, nee hoor. Ik heb niet alles gelezen, maar wat ik las, lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 12 september 2021 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga weer, ik voel een ban aankomen.
Misschien zit Pols op FOK!quote:
Let’s hope soquote:Op zondag 12 september 2021 19:36 schreef zoost het volgende:
Is toch een normale vraag? Antwoord is dat dat niet mag.quote:
@Scrummie mag blijven.quote:Op zondag 12 september 2021 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, nee hoor. Ik heb niet alles gelezen, maar wat ik las, lijkt me geen probleem.
Heeft ie een QR code?quote:
Ik ook. Voor kinderen vanaf 13 is er dus eigenlijk geen keuze meer nu. Als hun ouders geen zin hebben in elke keer met hun kind naar de teststraat of ergens spontaan heen willen kun je er donder op tegen zeggen dat die druk gaan zetten.quote:Op zondag 12 september 2021 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor kinderen vind ik het overigens helemaal onaanvaardbaar dit.
Deze denkwijze is een gevaar voor de democratie en volksgezondheid.quote:Op zondag 12 september 2021 19:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Want ongevaccineerden zijn een gevaar voor de volksgezondheid.
Niet om jou, ik noemde iemand een idioot (die post is ook weg, terecht) en de aanwezigheid van die persoon zorgt ervoor dat ik wat moeite heb bepaalde dingen voor me te houdenquote:Op zondag 12 september 2021 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, nee hoor. Ik heb niet alles gelezen, maar wat ik las, lijkt me geen probleem.
Ik heb gistermiddag in Duitsland geluncht maar er werd helemaal nergens om gevraagd.quote:Op zondag 12 september 2021 19:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Dan gaat de Horeca snel sluiten.
In Duitsland gebeurt dit ook en hebben ze er geen moeite mee.
Da's alleen een normale vraag in een bizarre echokamer.quote:
Kunnen er geen sneltests bij de horeca komen?quote:Op zondag 12 september 2021 19:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook. Voor kinderen vanaf 13 is er dus eigenlijk geen keuze meer nu. Als hun ouders geen zin hebben in elke keer met hun kind naar de teststraat of ergens spontaan heen willen kun je er donder op tegen zeggen dat die druk gaan zetten.
Okay.quote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet om jou, ik noemde iemand een idioot (die post is ook weg, terecht) en de aanwezigheid van die persoon zorgt ervoor dat ik wat moeite heb bepaalde dingen voor me te houden.
Ik hoop het echt.quote:Op zondag 12 september 2021 19:36 schreef zoost het volgende:
Sneltests zijn duurquote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Kunnen er geen sneltests bij de horeca komen?
HoepelsGENOTquote:Op zondag 12 september 2021 19:00 schreef Momo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mensen die dan in de horeca werken moet die officieel ook laten testen of vaccineren om te werken dan?
Wat vind je van het rijksvaccinatieprogramma voor kinderen?quote:Op zondag 12 september 2021 19:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook. Voor kinderen vanaf 13 is er dus eigenlijk geen keuze meer nu. Als hun ouders geen zin hebben in elke keer met hun kind naar de teststraat of ergens spontaan heen willen kun je er donder op tegen zeggen dat die druk gaan zetten.
Die mogen toch niet? Test moet door een bevoegde instantie gedaan worden.quote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 19:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Deze denkwijze is een gevaar voor de democratie en volksgezondheid.
In Duitsland 80 cent bij de drogistquote:
Nou dan kunnen we de juridische faculteiten in Nederland wel sluiten. De reikwijdte van een bevoegdheid is toch echt een vrij normale juridische vraag. Er is ook een expliciet artikel in de Twm die begrenst wanneer je naar de Coronawet mag…quote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's alleen een normale vraag in een bizarre echokamer.
Niets mis mee. Met als kanttekening dat het rijksvaccinatieprogramma niet je toegangsbewijs tot de gehele vrijetijdssector is.quote:Op zondag 12 september 2021 19:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat vind je van het rijksvaccinatieprogramma voor kinderen?
Thierry heeft er geen problemen meequote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef KingRadler het volgende:
Ik ga QR code uitprinten op geel papier en op mijn borst spelten.
Of gaat dit een beetje te ver.
Nee. Want Hugo heeft bedacht dat er een app moet komen. Dus moet het via de app. Anders vergaat de wereld ofzo.quote:Op zondag 12 september 2021 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan verdient die stichting met alle teststraten ook niet meer genoeg hequote:Op zondag 12 september 2021 19:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die mogen toch niet? Test moet door een bevoegde instantie gedaan worden.
Maar die mogen niet gebruikt worden voor tvtquote:Op zondag 12 september 2021 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Duitsland 80 cent bij de drogist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |