Boa Gestapoquote:Op zondag 12 september 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Massa controles genot op sjoemelende cafés.
worden er weleens pittige vragen gesteld dan?quote:Op zondag 12 september 2021 18:46 schreef josja het volgende:
Ah, dank allen, gewoon omdat het kan dus. Waardeloos, niks versoepelingen. Ga denk ik de persco maar weer eens kijken en hopen op pittige vragen.
Lees: daarvan gaan we dinsdag pas bekend maken dat die nog steeds niks mogen, we spreiden de ellende liever.quote:Voor de evenementensector is nog geen besluit genomen. Er wordt naar een oplossing gezocht.
Nee zelden helaas, maar hoop deze keer op wat meer kritiek, aangezien ze dit verkopen als versoepelingen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
worden er weleens pittige vragen gesteld dan?
Is er weer een persco?quote:
Het FOK OMT komt straks bijeen. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 12 september 2021 18:54 schreef Oliver23 het volgende:
Mondkapje in het OV blijft bestaan
Maar ik mag toch hopen dat het mondkapje op het station, perron en halte verleden tijd is.
Die mogen tekenen bij het kruisjequote:Op zondag 12 september 2021 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Wanneer mag de Tweede Kamer hier ja op zeggen trouwens? Ik neem aan ná de persconferentie?
Die gaan weer keurig mee met de regeltjes hoor. Dat doen ze al anderhalf jaar en dat gaat nu ook wel weer gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 18:53 schreef trein2000 het volgende:
Misschien moet KHN maar gewoon vast aankondigen hier niet aan mee te werken.
Ik ga hier niet aan meewerken,gewoon omdat ik als gevaccineerde niet wil meewerken aan dit systeemquote:Op zondag 12 september 2021 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Nou, bevolking van Nederland, laat de komende tijd alsjeblieft zien dat wij als volk een hele dikke middelvinger opsteken naar deze nieuwe samenleving.
Zo niet, perfecte timing voor een diepe winterdepressie.
Frauderen kan je leren maat.quote:Op zondag 12 september 2021 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Nou, bevolking van Nederland, laat de komende tijd alsjeblieft zien dat wij als volk een hele dikke middelvinger opsteken naar deze nieuwe samenleving.
Zo niet, perfecte timing voor een diepe winterdepressie.
Dan moet je de plaatsen die gaan werken met toegangsbewijzen mijden, niet gaan frauderen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet aan meewerken,gewoon omdat ik als gevaccineerde niet wil meewerken aan dit systeem
Echt, elke keer weet je het weer voor elkaar te krijgen; op dit soort momenten vind ik je weer een grotere debiel dan 2 minuten geleden. En je was al zo'n grote.quote:Op zondag 12 september 2021 18:56 schreef Starhopper het volgende:
1,5 meter verdwijnt![]()
![]()
Toegangsbewijzen![]()
![]()
Mondkapjes in het OV![]()
Ik verwacht wel een KHN-rage ja. Kan me niet voorstellen dat horeca hier op zit te wachten. Voornamelijk jongeren hebben (denk ik) geen prik en ben heel benieuwd of die voor een terrasje speciaal laten vaccineren. En tis toch maar tot 00:00 dus kunt beter een zuipschuur inquote:Op zondag 12 september 2021 18:53 schreef trein2000 het volgende:
Misschien moet KHN maar gewoon vast aankondigen hier niet aan mee te werken. Van de zotte. Totaal van de zotte. Ik lees trouwens wel dat het nog niet zeker is of er een meerderheid is. De PvdA zou tegen zijn en dan wordt het allemaal heel krap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |