quote:Op zondag 12 september 2021 15:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Olav mag voor mij een stukje specifieke griep krijgen.
Maar geen straf want eerste ronde.quote:Op zondag 12 september 2021 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
max heeft haimilton van de baan geduwd
Er was ook geen contact dus dat "push" slaat ook nergens op.quote:Op zondag 12 september 2021 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
"Hè pushed me wide"
Nee lul, er is gewoon geen plek daar.
Zo startte ik ook mijn auto tijdens mijn derde rijles.quote:
Je hebt rijlesauto in prak gereden bij je eerste rijles?quote:Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Sfancta het volgende:
GIO was net ikzelf met de eerste rijles![]()
Is het dan eigenlijk niet gek dat het toch de coureurs zijn die bijna alle eer opstrijken? Ik weet dat ze ook constructeursprijzen zijn, maar de coureurs zijn de beroemdheden.quote:Op zondag 12 september 2021 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
F1 is bovenal een constructeurskampioenschap.
Zo kun je het ook uitleggen als goed jaquote:Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Breekfast het volgende:
Wel goed gedaan inderdaad van Max om Ricciardo te laten gaan. Paar seizoenen terug had hij al direct in de 1e bocht geprobeerd om het te corrigeren met een riskante move.
Was teveel bezig met HAMquote:Op zondag 12 september 2021 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon niet zo'n goede start van Verstappen.
leek wel bandje tik hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 15:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er was ook geen contact dus dat "push" slaat ook nergens op.
quote:Op zondag 12 september 2021 15:08 schreef SiGNe het volgende:
Blijft raar dat de pole sitter op Monza niet de binnenkant van de 1e bocht heeft maar dat de p2 aan die kant start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |