Zou mooi zijnquote:Op zondag 12 september 2021 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat me gewoon hopen ja.
Als ik het iemand gun hier.
Dan kun je er maar beter niet achter rijdenquote:
Drugs are bad, mmkay?quote:
20 12, 20 20, 20 21 maar ik heb gelukkig ook de normale uitspraak tweeduizenddertien gehoord.quote:Op zondag 12 september 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de bingolijst: vrienden en vriendinnen van de sport
dat zijn de juniorklassesquote:Op zondag 12 september 2021 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Op het gevaar af dat het een domme vraag is of vloeken in de kerk: is er weleens overwogen om alle coureurs dezelfde auto te geven? Dan kun je toch veel beter beoordelen wie de beste coureur is?
Het is geen tennisquote:Op zondag 12 september 2021 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Op het gevaar af dat het een domme vraag is of vloeken in de kerk: is er weleens overwogen om alle coureurs dezelfde auto te geven? Dan kun je toch veel beter beoordelen wie de beste coureur is?
F1 is bovenal een constructeurskampioenschap.quote:Op zondag 12 september 2021 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
ik denk dat Hamilton en een Ferrari elkaar gaan rakenquote:Op zondag 12 september 2021 15:00 schreef Breekfast het volgende:
1. Hamilton
2. Norris
3. Leclerc
Verstappen en Ricciardo gaan elkaar raken.
Met de banden update:quote:Op zondag 12 september 2021 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
1. MAX
2. LANDO
3. LEWIS
4. CHARLES
5. DANIEL
6. VALTTER
Past nooit met die steroïden armenquote:Op zondag 12 september 2021 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Get in the Car Vin, drive this one!!
en/of zijn engineersquote:
Jinxquote:Op zondag 12 september 2021 15:00 schreef Breekfast het volgende:
1. Hamilton
2. Norris
3. Leclerc
Verstappen en Ricciardo gaan elkaar raken.
Ja slim van team Lewis klinkt logischerquote:
O, zo.quote:Op zondag 12 september 2021 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
F1 is bovenal een constructeurskampioenschap.
Lijkt me ook verstandig ja. Die wordt minimaal 2equote:
daarom zou het ontzettend leuk zijn om te zien.quote:Op zondag 12 september 2021 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Past nooit met die steroïden armen
Ja maar Bottas rijdt wel, die zou toch ook uit de pit gaan? Of kiest ie toch gewoon voor achteraan de grid?quote:Op zondag 12 september 2021 15:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
yuki tsunoda van de grid teruggeduwd naar de pit: remproblemen
Met die hitte kan het zomaar een tweestopper worden voor de andere coureurs. Zou wel eens een gouden greep kunnen zijn van Mercedesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |