Volgens Hamilton telt elk puntquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:05 schreef DKUp het volgende:
Deze twee punten kunnen nog wel eens belangrijk zijn
Vandaag heeft hij minpunten verdiendquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Hamilton telt elk punt
Nee, een NullPointerquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij minpunten verdiend
Zou het wel interessanter maken... Als iedereen vanaf P5 minpunten kreegquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij minpunten verdiend
hij krijgt billenkoek van Toto, omdat het geniale plan de prullenbak in konquote:
Dat zal niet mee gaan vallen.. En dan hopen dat Leclerc en Sainz ook een goede start hebben ..quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:12 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe snel Hamilton morgen voorbij Norris en Ric komt.
Nu weer op de vuile kant. Als je de starts van de afgelopen jaren terug kijkt heeft P2 het altijd moeilijk. P4 niet zo goed op gelet maar kan me niet voorstellen dat het op P4 veel beter is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:46 schreef daNpy het volgende:
Wat vervelend voor Hamilton zeg, dat ie een andere Mercedes motor niet voorbij komt!
Jammer van Gasly, die had Hamilton nog een extra +1 gegeven. En ook Perez komt goed weg dat ie niet vandaag én morgen wéér door Gasly vernederd is/ gaat worden.
Perez startte op P4 en eindigde P10.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Nu weer op de vuile kant. Als je de starts van de afgelopen jaren terug kijkt heeft P2 het altijd moeilijk. P4 niet zo goed op gelet maar kan me niet voorstellen dat het op P4 veel beter is.
Zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat zal niet mee gaan vallen.. En dan hopen dat Leclerc en Sainz ook een goede start hebben ..
En dan hoop ik stiekem dat ie een stukje vleugel verliest ofzo in het gedoe in de eerste bocht
P4 was Lando en die verloor z'n plek aan Ricciardo op P5quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Nu weer op de vuile kant. Als je de starts van de afgelopen jaren terug kijkt heeft P2 het altijd moeilijk. P4 niet zo goed op gelet maar kan me niet voorstellen dat het op P4 veel beter is.
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 18:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Perez startte op P4 en eindigde P10.
Wel.quote:
Snap ook niet waarom de interviewer het over de snelle pace van McLaren heeft. Ze konden bij lange na niet aanhaken bij de top 2.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef opreis het volgende:
https://streamable.com/eqjjed
Mentale weerbaarheid van een kleuter deze 7x wdc
Is een Britt en Lewis is hun held, dus er moest snel naar excuusjes gezocht worden om dit te verklaren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom de interviewer het over de snelle pace van McLaren heeft. Ze konden bij lange na niet aanhaken bij de top 2.
https://nl.wikipedia.org/(...)van_Itali%C3%AB_2020quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gekeken hebt?
TweedeKlum had het over de race van vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gekeken hebt?
Een jaar geleden...quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:28 schreef gbm het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)van_Itali%C3%AB_2020
P4 naar P10 voor Perez
Hij lijkt een beetje geknakt hier, dan moet je hem juist pakken. Precies wat Nico Rosberg al eerder opperde.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef opreis het volgende:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef opreis het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij krijgt billenkoek van Toto, omdat het geniale plan de prullenbak in kon
Iemand doet een Bottas Hongarije 2021 style bij Hamiltonquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat zal niet mee gaan vallen.. En dan hopen dat Leclerc en Sainz ook een goede start hebben ..
En dan hoop ik stiekem dat ie een stukje vleugel verliest ofzo in het gedoe in de eerste bocht
Snap ik, was alleen een antwoord op jouw vraag...quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Npsquote:
Het klinkt niet meer als sandbagging maar als iemand die voor de zoveelste keer een stomp in zijn maag heeft gekregen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nou
"Easy win for Max tomorrow"
Mooie zandzak inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nou
Depressief.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef opreis het volgende:
Dit kan niet voor 7x WDCquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nou
alleen via een stop en dan heeft Max hopelijk al een mooi gat getrokkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:12 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe snel Hamilton morgen voorbij Norris en Ric komt.
Dat is wel een verschil van voor de zomerstop racesquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Depressief.
Máár hij legt de schuld van de slechte start bij zichzelf neer én hij klaagt eens niet over zijn team.
Toch wel kudows en tissues voor Lulu
Ik vertrouw Hamilton z'n overdosis aan geluk niet... Dus zou me niks verbazen als Ricciardo Max een lekke band bezorgt in turn 1 ofzo...quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen via een stop en dan heeft Max hopelijk al een mooi gat getrokken
Dan moet Max maar even een flink gat slaan in het beginquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen via een stop en dan heeft Max hopelijk al een mooi gat getrokken
Dani Ric is op de hand van Maxquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:34 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik vertrouw Hamilton z'n overdosis aan geluk niet... Dus zou me niks verbazen als Ricciardo Max een lekke band bezorgt in turn 1 ofzo...![]()
Valt mee dat Lulu zijn long covid smoesje er nog niet bij gesleept heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Depressief.
Máár hij legt de schuld van de slechte start bij zichzelf neer én hij klaagt eens niet over zijn team.
Toch wel kudows en tissues voor Lulu
Door die juichcape van vorige weekquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dani Ric is op de hand van Max
Laten we het hopen... weet dat ze het goed met elkaar kunnen vinden (was ook zichtbaar op Zandvoort)... Maar Ricciardo heeft natuurlijk wel iets te bewijzen dit seizoen aangezien hij om de oren wordt gereden door Lando... dus ik hoop dat ie zich kan inhoudenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dani Ric is op de hand van Max
als #44 een kronkel in zijn kop krijgt kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Was dit net zo'n succes als Silverstone?
En met succes bedoel ik deceptie.
Ik heb het over de sprintrace die ik niet gezien heb.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als #44 een kronkel in zijn kop krijgt kunnen er rare dingen gebeuren
De start was amusant en de manier waarop Norris Hamilton van zich afhield. De rest was slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Sprint format is niets voor de GOATquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als #44 een kronkel in zijn kop krijgt kunnen er rare dingen gebeuren
Mja, weer als verwacht... actie in de 1e ronde(s) en daarna rustig uitrijden....quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over de sprintrace die ik niet gezien heb.
Ik vond het jammer dat er geen boordradios te horen warenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Hij is meer van de marathons ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sprint format is niets voor de GOAT
The McLaren is just a faster carquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
De start was amusant en de manier waarop Norris Hamilton van zich afhield. De rest was slaapverwekkend.
Die race kwam Max op pole en vandaag ook weerquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Hij had zeker een probleem, hij liet de koppeling te ver opkomen. Dus gewoon matig gestartquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:03 schreef Bugno3 het volgende:
Is er bekend of HAM een probleem had bij de start? Of was het gewoon matig gestart?
Het was niet veel maar dat wordt de echt race (morgen) ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Dat grietje is net zo rommelig als Massa bij de interviewsquote:
Maakt meer grote fouten dit jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:22 schreef Tijn het volgende:
Die start van Lewis is toch opvallend, zo'n zeldzame fout!
Toch maakt hij volgens hemzelf zelden fouten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:23 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Maakt meer grote fouten dit jaar.
Komt door Long Covid. Hij is zichzelf een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch maakt hij volgens hemzelf zelden fouten.
Iedereen maakt minder fouten als je niet op de limiet hoeft te rijden. De druk op Lewis is in jaren niet zo groot geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of, zou hij dit soort fouten altijd al gemaakt hebben maar was zijn auto gewoon zo veel sneller dat hij er mee weg kwam?
Was me helemaal niet opgevallen dat hij zo'n rukstart had. Kan nog veel leren van Hamilton volgend jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is zo gaaf.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100009535_5d5f94fe
Ach ze zijn het allemaal wat aan het bijschaven. Dit hoeft voor mij ook niet elk weekend, maar 7x in het jaar met de top 6/8 ofzo die er punten kunnen pakken lijkt mij echt wel een toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat is jullie mening over de sprintraces
Dat gedoe met een medaille.... vorige keer was het nog zo'n krans die de eerste drie om hun nek gegooid kregen.
[ afbeelding ]
ik weet 't, vroeger was dat zo, alleen nu komt het nogal kneuterig over.
[ afbeelding ]
Kwalificatie rijden heeft iets magisch. Coureurs heb ik lovend horen spreken omdat de auto dan minimale hoeveelheid brandstof heeft. Aan de andere kant heb je tijdens de kwalificatie te maken met langzaam verkeer en bij de sprintrace/sprintkwali gaan ze allen vol gas.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ze zijn het allemaal wat aan het bijschaven. Dit hoeft voor mij ook niet elk weekend, maar 7x in het jaar met de top 6/8 ofzo die er punten kunnen pakken lijkt mij echt wel een toegevoegde waarde.
Het is nu niet dat de kwalificatie vervalt, die blijft gewoon elk weeekend aanwezig. Alleen niet voor de hoofdrace in dit geval.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kwalificatie rijden heeft iets magisch. Coureurs heb ik lovend horen spreken omdat de auto dan minimale hoeveelheid brandstof heeft. Aan de andere kant heb je tijdens de kwalificatie te maken met langzaam verkeer en bij de sprintrace/sprintkwali gaan ze allen vol gas.
Russel start heel vaak erg matig. Met een wereldronde als 13e ofzo gekwalificeerd, 5 seconde na de start ligt ie dan alweer 16e ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was me helemaal niet opgevallen dat hij zo'n rukstart had. Kan nog veel leren van Hamilton volgend jaar.
Ow wacht.
Maar dat is niet specifiek voor de sprintrace, dat geldt voor morgen waarschijnlijk hetzelfde tot de 1e pitstops..quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:58 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, weer als verwacht... actie in de 1e ronde(s) en daarna rustig uitrijden....
Dat geldt voor praktisch elke race.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat is niet specifiek voor de sprintrace, dat geldt voor morgen waarschijnlijk hetzelfde tot de 1e pitstops..
Ja, maar het wordt nu specifiek benoemd bij de sprintrace van vandaagquote:Op zondag 12 september 2021 00:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geldt voor praktisch elke race.
I cant keep up this pace, my tires are gone, there driving so fast stupid corners. Zoiets?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er geen boordradios te horen waren
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 12 september 2021 08:03 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 RIC die zich verremt...GET IN THERE LEWIS! MIRACLES DO HAPPEN, MATE!
Lewis minimaal P2 confirmed na een 'slecht' weekend, verwacht ik ook wel ja.quote:Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Denk Lewis op Soft start. Dan pakt hij die McLarens gelijk in het begin of anders met een vroege undercut.
Daarna op hard de race uitrijden. Tegen de tijd, dat hij bij Max komt zijn de banden alweer te slecht om nog aan te vallen.
Ik probeer ook wel eens in het verleden te shoppen, maar realiseer me dan al snel dat het nooit precies opnieuw zo gaatquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:58 schreef beantherio het volgende:
Ik was een vergelijking aan het maken van dit seizoen met het laatste jaar dat Lewis geen kampioen werd:
2016 na 13 races: 6 overwinningen Hamilton en 6 overwinningen Rosberg (de uiteindelijke winnaar)
2021 na 13 races: 4 overwinningen Hamilton en 7 overwinningen Verstappen (wel eentje voor halve punten)
Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren: laten we het daarmee maar proberen te relativeren..![]()
Z'n undercut werkt alleen als hij in vrije lucht kan stoppen als je niet vooraan het veld rijdt heb je veel minder opties/kan je de strategie niet domineren/dicteren. Gister reden de mclarens (waar Lulu achter zat) totaal niet weg bij de ferrari's en de rest van het veld. Wanneer hij vroeg stopt moet hij nog meer auto's inhalen of anders zit hij achter nog langzamere auto's. Wanneer hij aan het eind van de sprint race gepit zou hebben had hij waarschijnlijk als 15de terug de baan op gekomen. Good luck with thatquote:Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Denk Lewis op Soft start. Dan pakt hij die McLarens gelijk in het begin of anders met een vroege undercut.
Daarna op hard de race uitrijden. Tegen de tijd, dat hij bij Max komt zijn de banden alweer te slecht om nog aan te vallen.
Lulu zit natuurlijk wel in verkeer. Als 1 van de Ferrari’s een superstart maakt.. Maargoed, Max is ook dikwijls als 4e gestart en viel eigenlijk nooit extreem terug, dus de wens is vader van de gedachtequote:Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Hé, wij hier hopen op een McLaren 2-3. Weg jijquote:Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:
Denk dat Hamilton nog prima de race kan winnen. Op pace (sprintrace) lijken de McLarens wel stukje achter Verstappen te zitten, dus zou een 2e plek sowieso er wel in zitten. Al is het afhankelijk of en hoe snel Hamilton naar voren komt.
Wel bij de start opletten op Ricciardo
Dat kan nog best lastig worden. Kijk ik naar de SQ van gisteren dan is het heel goed mogelijk dat Verstappen snel een gat van een paar seconden trekt tussen hemzelf en Ricciardo. Ricciardo trok daar weer een gat tussen hemzelf en Norris. Een undercut op Norris zou kans van slagen hebben, maar als het gat tussen Norris en Ricciardo net als gisteren dan al een dikke 4 sec is heeft Ricciardo genoeg voorsprong om de volgende ronde direct de pit in te duiken en weer voor Hamilton op de baan te komen. En dan moet Hamilton nog eerst maar weer langs 'm zien te komen voordat hij de achtervolging op Verstappen kan inzetten. Die lag na 18 rondjes gisteren (eigenlijk 15, want safetycar) gewoon ruim 14 sec voor op Ricciardo.quote:Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Gisteren op een compound harder dan de McLarens kwam Hamilton er niet voorbij, dus echt veel opties heeft hij niet wanneer het met de start niet lukt. Soft is geen optie want dan moet hij te vroeg naar binnen en komt hij in verkeer terecht wat hem tijd gaat kosten.quote:Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:
Denk dat Hamilton nog prima de race kan winnen. Op pace (sprintrace) lijken de McLarens wel stukje achter Verstappen te zitten, dus zou een 2e plek sowieso er wel in zitten. Al is het afhankelijk of en hoe snel Hamilton naar voren komt.
Tuurlijk. Mijn podium isquote:Op zondag 12 september 2021 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, wij hier hopen op een McLaren 2-3. Weg jij
als ik zag wat voor een gat Max al had tov Ricciardo kan ik me voorstellen dat je het probeert op soft, je rijd zo een pit window bij elkaar. Maar dan moet je bij de start de beide Mclarens voorbij. Geen makkelijke opdracht.quote:Op zondag 12 september 2021 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren op een compound harder dan de McLarens kwam Hamilton er niet voorbij, dus echt veel opties heeft hij niet wanneer het met de start niet lukt. Soft is geen optie want dan moet hij te vroeg naar binnen en komt hij in verkeer terecht wat hem tijd gaat kosten.
1 extra biertje maar? Liters extra!!quote:Op zondag 12 september 2021 09:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn podium is
1. Max
2. Lando
3. Daniel
2 en 3 mogen ook omgekeerd.
ow en als Lewis z'n motor ploft zou ik ook best een extra biertje open trekken
Denk ook niet dat hij onderste uit de kan heeft gehaald. Zou me mede daarom niet verbazen als hij alsnog wint. Maar voor de titel van Verstappen mag hij er best achter blijven hoorquote:Op zondag 12 september 2021 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren op een compound harder dan de McLarens kwam Hamilton er niet voorbij, dus echt veel opties heeft hij niet wanneer het met de start niet lukt. Soft is geen optie want dan moet hij te vroeg naar binnen en komt hij in verkeer terecht wat hem tijd gaat kosten.
Het is toch niet het Max Verstappen fanclub forum?quote:Op zondag 12 september 2021 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, wij hier hopen op een McLaren 2-3. Weg jij
Ham was gisteren slecht weg maar dat kan vandaag weer anders zijn, gisteren was de race te kort om het de McLarens lastig te maken, hem afschrijven voor het podium of zelfs P1 zou ik nog maar niet doen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:35 schreef endrome het volgende:
HAM in verkeer en onder druk is een HAM die fouten maakt. Daarnaast is d'r 1e chicane niet lekker om doorheen te gaan vanaf de 2e startrij.
Max moet vooral op z'n start focussen en hopen dat Lewis in mayham komt of een fout maakt door te hard te pushen.
En dat geld voor elke race van het seizoen. De Mercedes moet je nooit afschrijven.quote:Op zondag 12 september 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ham was gisteren slecht weg maar dat kan vandaag weer anders zijn, gisteren was de race te kort om het de McLarens lastig te maken, hem afschrijven voor het podium of zelfs P1 zou ik nog maar niet doen.
Die rechter kant van de grid is wel nadeliger dan de linker. Ik schat de kans dat hij een plek verliest aan Leclerc (berucht voor z'n 1st lap collisions) groter in dan dat hij Lando (prima starter en aan de schone kant) pakt.quote:Op zondag 12 september 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ham was gisteren slecht weg maar dat kan vandaag weer anders zijn, gisteren was de race te kort om het de McLarens lastig te maken, hem afschrijven voor het podium of zelfs P1 zou ik nog maar niet doen.
Dat sowieso, zou me niks verbazen als Hamilton gewoon wint, al heeft Mercedes nu welk het 'nadeel' dat ze maar 1 auto vooraan hebben rijden en dus wat minder makkelijk tactische spelletjes kunnen spelen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter dat Ham hier punten verliest. Hier had Mercedes qua pace op zondag gewoon een 1,2 moeten pakken/Lewis 10 punten op Max kunnen halen. Als je hem dan hier pakt is dat ook weer een mentale klap.quote:Op zondag 12 september 2021 09:47 schreef endrome het volgende:
Zelfs als zou HAM 1e worden en VER 2e dan nog is dat een prima resultaat door de uitkomst van de sprintrace. Had ik vooraf voor getekend. Alles daarboven is mooi meegenomen.
Het ligt toch al vast op welke band hij start? (Snelste ronde q2) of geldt die regel niet in een sprintraceweekend?quote:Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Nee, vrije bandenkeuze vandaagquote:Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het ligt toch al vast op welke band hij start? (Snelste ronde q2) of geldt die regel niet in een sprintraceweekend?
Vergeet vooral niet dat een Ricciardo toch ook een klein beetje meer met Verstappen heeft dan met Hamilton. Die gaat, net als Alonso, furieus verdedigen tegen Hamilton.quote:Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:
Nee, sprintrace weekend is vrije banden keuze.quote:Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het ligt toch al vast op welke band hij start? (Snelste ronde q2) of geldt die regel niet in een sprintraceweekend?
eens maar het is de 2e startrij hè, zo ver naar achteren is het ook weer niet, lijkt me toch stug dat hij 2 keer zo slecht start maar we gaan het zienquote:Op zondag 12 september 2021 09:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Die rechter kant van de grid is wel nadeliger dan de linker. Ik schat de kans dat hij een plek verliest aan Leclerc (berucht voor z'n 1st lap collisions) groter in dan dat hij Lando (prima starter en aan de schone kant) pakt.
Nee, de Q was alleen soft. Voor de race heeft iedereen vrije bandenkeuze.quote:Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van het artikel.quote:Op zondag 12 september 2021 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)-achtervleugel-68379
Gary Anderson voorspelt een fiasco. 😂
Als Hamilton er bij de start niet direct langs komt, dan rijdt Verstappen op pace vrij snel een gat van een paar seconde op Norris en Ric, want die hebben veel minder pace.quote:Op zondag 12 september 2021 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar het is de 2e startrij hè, zo ver naar achteren is het ook weer niet, lijkt me toch stug dat hij 2 keer zo slecht start maar we gaan het zien
Gisteren voor de sprintrace?quote:Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van het artikel.
Heb ik gisteren al gegaanquote:Op zondag 12 september 2021 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
1 extra biertje maar? Liters extra!!
Ik heb horen zeggen van wel.quote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is toch niet het Max Verstappen fanclub forum?
auto's zijn zwaar hè vandaag, allemaal net weer even andersquote:Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Hamilton er bij de start niet direct langs komt, dan rijdt Verstappen op pace vrij snel een gat van een paar seconde op Norris en Ric, want die hebben veel minder pace.
Maar in de sprint leken ze snel genoeg om Hamilton een paar ronden op te houden. Ik hoop dat ze dat in de race ook kunnen. Ik verwacht namelijk dat Hamilton wel gewoon de snellere gaat zijn ten opzichte van Verstappen. Het zou dus fijn zijn als hij wat afstand kan nemen zodat Hamilton er niet op tactiek voorbij kan. Niet dat Mercedes het tactisch zo lekker doet dit seizoen, maar toch.
Ja, en dat zou volgens mij in het voordeel van Hamilton moeten zijn, toch? Dat maakt het allemaal nog spannender. Ach, misschien start Hamilton wel zo beroerd dat er ook nog twee Ferrari's met hem in strijd raken en die maken nogal eens brokken.quote:Op zondag 12 september 2021 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
auto's zijn zwaar hè vandaag, allemaal net weer even anders
als Verstappen maar goed wegkomt, die heeft natuurlijk ook meer te verliezen dan die 2 op plek 2 en 3quote:Op zondag 12 september 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en dat zou volgens mij in het voordeel van Hamilton moeten zijn, toch? Dat maakt het allemaal nog spannender. Ach, misschien start Hamilton wel zo beroerd dat er ook nog twee Ferrari's met hem in strijd raken en die maken nogal eens brokken.
Verstappen moet ook zakelijk zijn en niet bij een eventuele mindere start alle risico's gaan nemen om Ricciardo of Norris in de eerste chicane meteen weer te willen pakken.quote:Op zondag 12 september 2021 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Verstappen maar goed wegkomt, die heeft natuurlijk ook meer te verliezen dan die 2 op plek 2 en 3
Dat is hij wel. Je kunt weer nieuwe tokkie troep kopen.quote:Op zondag 12 september 2021 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen moet ook zakelijk zijn.
Al die mensen die tegenwoordig op een normale dag in een RB lopenquote:Op zondag 12 september 2021 10:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Je kunt weer nieuwe tokkie troep kopen.
Great weather.
Ik beken dat ik ooit bij zijn F1-debuut een Toro Rosso-petje heb aangeschaft, maar volwassen mensen die in volledig Red Bull-tenue boodschappen gaan doen zijn wel enigszins cringe, ja.quote:Op zondag 12 september 2021 10:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Great weather.
Zelfde als die oude opa's die met New York Yankees petjes lopen. Ze weten niet eens waar het voorstaat.quote:Op zondag 12 september 2021 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Al die mensen die tegenwoordig op een normale dag in een RB lopen
Goed voor het budget van RB wel
Nog prima? Hamilton wint die race sowieso. Hij heeft nou eenmaal een veel betere racepace en trekt de McLaren's en Verstappen gewoon met DRS voorbij op de lange rechte stukken.quote:Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:
Dank je we hoeven niet meer te kijken, gisteren won Hamilton ook eenvoudig nadat Bottas hem er voorbij liet toch?quote:Op zondag 12 september 2021 10:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog prima? Hamilton wint die race sowieso. Hij heeft nou eenmaal een veel betere racepace en trekt de McLaren's en Verstappen gewoon met DRS voorbij op de lange rechte stukken.
Waarom gisteren dan niet?quote:Op zondag 12 september 2021 10:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog prima? Hamilton wint die race sowieso. Hij heeft nou eenmaal een veel betere racepace en trekt de McLaren's en Verstappen gewoon met DRS voorbij op de lange rechte stukken.
Die motor niet, dan liever een flinke crash door zijn eigen fout en daardoor een motorwissel. Dat is beter voor zijn zelf vertrouwen. Ik weet niet of hij al aan zijn tax zit qua motoren wisselen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn podium is
1. Max
2. Lando
3. Daniel
2 en 3 mogen ook omgekeerd.
ow en als Lewis z'n motor ploft zou ik ook best een extra biertje open trekken
ja hij schijnt ook aan een 4e te moeten dit jaarquote:Op zondag 12 september 2021 10:40 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die motor niet, dan liever een flinke crash door zijn eigen fout en daardoor een motorwissel. Dat is beter voor zijn zelf vertrouwen. Ik weet niet of hij al aan zijn tax zit qua motoren wisselen.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Great weather.
@Dannyquote:[ Bericht % gewijzigd door Danny op 12-09-2021 10:35:46 ]
Dat is dan mooi meegenomen als hij de volgende week een gridstraf moet pakken nog wat extra punten bijgeschreven krijgt op zijn licentie mocht mijn scenario uitkomen.quote:Op zondag 12 september 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij schijnt ook aan een 4e te moeten dit jaar
Ik zal het doorgeven aan m’n zoon dat een persoon die ik niet ken, op een forum zo z’n bedenkingen heeft over z’n outfit.quote:Op zondag 12 september 2021 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Al die mensen die tegenwoordig op een normale dag in een RB lopen
Goed voor het budget van RB wel
De dingen die Lulu zegt serieus nemenquote:Op zondag 12 september 2021 10:52 schreef opreis het volgende:
Wat trouwens ook wel grappig is dat Lulu ook nu weer benadrukt dat RB elke race met upgrades komt en ze zelf niet tot nauwelijks upgrades doen. Daarnaast was RB volgens velen ook al de betere auto in Bahrain. Hoe kan het dan dat RB zelfs met zo veel upgrades en een voorsprong sinds een begin van het jaar nu een halve seconde achter de niet upgradende/langzamere mercedes kwalificeert.
ik vind hem wel grappig als het niet gaat zoals hij wil, was gisteren toch weer een eigen fout en niet z'n eerste dit jaarquote:Op zondag 12 september 2021 10:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
De dingen die Lulu zegt serieus nemen![]()
Die gast is niet helemaal helder in z’n bovenkamer.
Hij suggereert ook vaak dingen zonder het helemaal direct te benoemen. Daar mag hij door de pers ook wel eens op aangepakt worden. Gewoon even flink doorvragen wat hij er mee bedoelt en of hij bewijs heeft voor zijn uitsprakenquote:Op zondag 12 september 2021 10:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
De dingen die Lulu zegt serieus nemen![]()
Die gast is niet helemaal helder in z’n bovenkamer.
Gisteren waren ze samen bij Sky en er is afgesproken dat Daniel mag winnen (Italian heritage) en dan gaat Max daarachter zigzaggend om de rest tegen te houdenquote:Op zondag 12 september 2021 09:25 schreef vosss het volgende:
Ik voorspel dat dannyric bij de eerste bocht denkt nog in de Red Bull te zitten en hem dwars naar binnen dive-bombt bij Max
quote:Op zondag 12 september 2021 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
Daar mag hij door de pers ook wel eens op aangepakt worden.
Nah.. Ricciardo is als een kind zo blij om weer eens op de eerste startrij te staan.quote:Op zondag 12 september 2021 09:25 schreef vosss het volgende:
Ik voorspel dat dannyric bij de eerste bocht denkt nog in de Red Bull te zitten en hem dwars naar binnen dive-bombt bij Max
De vraag is wat Daniel belangrijker vindt, winnen of op het podium eindigen en rijden in de auto van Dale Earnhardt Sr.quote:Op zondag 12 september 2021 11:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nah.. Ricciardo is als een kind zo blij om weer eens op de eerste startrij te staan.
Natuurlijk wil die 'm winnen, maar niet ten koste van alles. Een tweede plek zou enorm zijn voor hem op dit moment.
De echte mental games komen van Verstappen door er geen aandacht aan te schenkenquote:
Rip Landoquote:Op zondag 12 september 2021 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde in de hoofdrace toen Hamilton werd opgehouden in de sprintrace.
vind dat allemaal wat te makkelijk hoor, iedereen is anders en er wordt hier ook meer dan kritisch naar hem gekeken, hij heeft gewoon het meest te verliezen van allemaal en verliezen is iets waar hij toch weer aan moet wennen.quote:Op zondag 12 september 2021 11:56 schreef tja77 het volgende:
Ik vind Hamilton ook echt een zeur aan het worden. De rest van de coureurs gaan op een leuke sociale manier met elkaar om, dollen met elkaar en zijn in voor een geintje. Ricciardo, Norris, Leclerc, Sainz, Verstappen, Russel, Vettel kunnen het prima met elkaar vinden. Hard op de baan maar met respect en buiten de baan gemoedelijk.
Lewis zit in z’n eigen fantasiewereldje. Bottas net zo, alleen heeft die nog een realistisch wereldje.
Hamilton is alleen bezig met z’n mindgames en als het kut is, is hij meteen depri.
Kijk naar de tegenslagen die Verstappen dit seizoen al voor z’n kiezen heeft gehad, maar hij blijft in voor een dolletje. Er is aan vrijwel niks te merken dat dit HET seizoen voor hem is om die wereldtitel te pakken. Want komende seizoenen heeft hij af te rekenen met 2 Mercedes coureurs die goed zijn.
Als je (makkelijk) wint, hoef je nergens om te zeuren. Nu de tijden van vooraan rijden met 20sec voorsprong voorbij zijn, komt de ware aard naar boven.quote:Op zondag 12 september 2021 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind dat allemaal wat te makkelijk hoor, iedereen is anders en er wordt hier ook meer dan kritisch naar hem gekeken, hij heeft gewoon het meest te verliezen van allemaal en verliezen is iets waar hij toch weer aan moet wennen.
Niemand zit in mijn hoofd!quote:
Lek bandje met DNF tot gevolg. En dan de volgende triple header beginnen met iemand die hem eraf schoffelt en 10 seconden "straf" krijgt. Maar ik waag te betwijfelen of er dan een belletje gaat rinkelen bij zo'n grote narcistquote:Op zondag 12 september 2021 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Wmb mag Verstappen nu ook wel weer op een DNF voorsprong komen vandaag om de twee zomerraces te compenseren. Hoe dat gebeurt maakt dan weinig uit, al is het een lullige lekke band.
Daarna moet het weer gewoon eerlijk uiteraard, maar met wat compensatie voor pech is niets mis
Verwend joch is Hamilton. Kan niet dealen met tegenslag. Is gvd 7 x wereldkampioen geworden maar zodra het spannend wordt begint ie te stressen. Verstappen heeft het meest te verliezen, want als hij dit jaar geen kampioen wordt, wanneer dan wel? Hamilton heeft alles al gewonnen en zou met een gerust hart met pensioen kunnen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind dat allemaal wat te makkelijk hoor, iedereen is anders en er wordt hier ook meer dan kritisch naar hem gekeken, hij heeft gewoon het meest te verliezen van allemaal en verliezen is iets waar hij toch weer aan moet wennen.
Kan niet dealen met tegenslag? Op basis van? Teleurgesteld zijn na een 5de plek?quote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verwend joch is Hamilton. Kan niet dealen met tegenslag. Is gvd 7 x wereldkampioen geworden maar zodra het spannend wordt begint ie te stressen. Verstappen heeft het meest te verliezen, want als hij dit jaar geen kampioen wordt, wanneer dan wel? Hamilton heeft alles al gewonnen en zou met een gerust hart met pensioen kunnen.
Het feit dat je zegt dat Hamilton moet wennen aan verliezen zegt alles over de luxe die hij jarenlang heeft genoten met cuck Bottas naast hem.
Kijk anders het seizoen even terug en lees/luister de commentaar van team taxi er meteen even bij.quote:Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan niet dealen met tegenslag? Op basis van? Teleurgesteld zijn na een 5de plek?
Ah op basis van dat.quote:Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kijk anders het seizoen even terug en lees/luister de commentaar van team taxi er meteen even bij.
Ik kan me een race herinneren waarin hij er toch echt de brui aan wilde geven.quote:Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan niet dealen met tegenslag? Op basis van? Teleurgesteld zijn na een 5de plek?
Ja, op basis van wat er dit seizoen gebeurt is. En als je dat gevolgd had, hoef je de vraag ook niet meer te stellen "na 1x tegenslag"?quote:Op zondag 12 september 2021 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah op basis van dat.
Slap argument dan.
Verstappen heeft niet meer te verliezen dan Hamilton, hij heeft nog niets gewonnen dus hoe kan je dat dan verliezen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verwend joch is Hamilton. Kan niet dealen met tegenslag. Is gvd 7 x wereldkampioen geworden maar zodra het spannend wordt begint ie te stressen. Verstappen heeft het meest te verliezen, want als hij dit jaar geen kampioen wordt, wanneer dan wel? Hamilton heeft alles al gewonnen en zou met een gerust hart met pensioen kunnen.
Het feit dat je zegt dat Hamilton moet wennen aan verliezen zegt alles over de luxe die hij jarenlang heeft genoten met cuck Bottas naast hem.
Oh oke.quote:Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, op basis van wat er dit seizoen gebeurt is. En als je dat gevolgd had, hoef je de vraag ook niet meer te stellen "na 1x tegenslag"?
Eh, ergens tijdens de komende 10 à 15 seizoenen die hij nog voor zich heeft? Lewis is aan het eind van z'n carrière. Als-ie meer WKs wil winnen dan Schumacher moet-ie het nu doen, want hij is 36 en het gaat niet makkelijker worden de komende jaren.quote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen heeft het meest te verliezen, want als hij dit jaar geen kampioen wordt, wanneer dan wel?
Zo'n beetje elke grote sporter heeft denk ik wel een keer een interview gegeven waarin ze zeggen dat het psychologisch veel lekkerder is om de uitdager te zijn, dan degene die zijn kampioenschap moet verdedigen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks gewonnen?quote:Op zondag 12 september 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet meer te verliezen dan Hamilton, hij heeft nog niets gewonnen dus hoe kan je dat dan verliezen.
Verder heeft Hamilton z'n maniertjes en blijft Engels, die zijn altijd schijnheilig, zeggen nooit wat rechtstreeks, altijd via een omweg maar dat hij ontevreden is over de huidige gang van zaken kan je hem toch niet kwalijk nemen, ik zou er ook ziek van zijn ook al zou ik 5 van die 7 titels fluitend gewonnen hebben, er eventueel afstand van moeten doen doet pijn.
In 1 van die 10 a 15 seizoenen is het maar net de vraag of je in het juiste team zit.quote:Op zondag 12 september 2021 12:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, ergens tijdens de komende 10 à 15 seizoenen die hij nog voor zich heeft? Lewis is aan het eind van z'n carrière. Als-ie meer WKs wil winnen dan Schumacher moet-ie het nu doen, want hij is 36 en het gaat niet makkelijker worden de komende jaren.
Is die laatste zin op je eigen post gericht?quote:Op zondag 12 september 2021 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks gewonnen?
Que?
Hij wint behoorlijk wat races en kan voor het eerst strijden om het kampioenschap. Volgend seizoen is het weer Mercedes all the way.
Je kunt het kampioenschap zeker verliezen voordat je het definitief in handen hebt. Voor Max weegt de eerste titel veel zwaarder dan voor Hamilton de achtste. Als je minder kansen krijgt op een Wereldtitel, is het verlies des te groter wanneer je ernaast grijpt.
Hamilton heeft z’n maniertjes ja, maar omgaan met tegenslag kan en zelfkritiek kent hij niet.
Hoezo zou jij er ziek van zijn als je 5 van de 7 titels fluitend wint? Denk jij oprecht dat er ook maar 1 coureur op de grid is die niet met hem zou willen ruilen? 5 Wereldtitels fluitend winnen wil elke coureur, ja ook Max.
Je zegt rare dingen.
jij begrijpt niet zo goed hoe het werkt en dan zeg ik rare dingenquote:Op zondag 12 september 2021 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks gewonnen?
Que?
Hij wint behoorlijk wat races en kan voor het eerst strijden om het kampioenschap. Volgend seizoen is het weer Mercedes all the way.
Je kunt het kampioenschap zeker verliezen voordat je het definitief in handen hebt. Voor Max weegt de eerste titel veel zwaarder dan voor Hamilton de achtste. Als je minder kansen krijgt op een Wereldtitel, is het verlies des te groter wanneer je ernaast grijpt.
Hamilton heeft z’n maniertjes ja, maar omgaan met tegenslag kan en zelfkritiek kent hij niet.
Hoezo zou jij er ziek van zijn als je 5 van de 7 titels fluitend wint? Denk jij oprecht dat er ook maar 1 coureur op de grid is die niet met hem zou willen ruilen? 5 Wereldtitels fluitend winnen wil elke coureur, ja ook Max.
Je zegt rare dingen.
quote:Op zondag 12 september 2021 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het weer Mercedes all the way.
Om wereldtitels te pakken moet je races winnen, kijk hoeveel races Max dit seizoen heeft gewonnen. Als je ver voorstaat in het kampioenschap, en om wat voor reden dan ook win je het uiteindelijk niet, dan heb je het kampioenschap toch verloren of niet dan?quote:Op zondag 12 september 2021 12:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is die laatste zin op je eigen post gericht?
Races winnen aanhalen terwijl het hier over wereldtitels gaat.
Mercedes is volgend jaar weer all the way? Op basis van?
Als je minder kansen krijgt? Hoezo krijgt Max minder kansen denk jij?
Wat een onzin allemaal.
Goed onderbouwde post, lekker inhoudelijk ook.quote:Op zondag 12 september 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij begrijpt niet zo goed hoe het werkt en dan zeg ik rare dingen
Bij Hamilton is alles psychologische spelletjes en gericht op zijn eigen eer en glorie. Dus opties 2+3 zijn van toepassing.quote:Op zondag 12 september 2021 12:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan nog steeds niets met die opmerking van Hamilton dat het een easy win voor Verstappen zou zijn. Is dat nu gewoon kinderlijke teleurstelling, denkt hij daarmee de druk bij verstappen te leggen of wil hij een eventuele overwinning van hemzelf op voorhand al heroïscher maken dan het is?
Lijkt mij dat hij met een goede start en pitstop strategie alle behalve kansloos is.
Jij moet echt leren begrijpend lezen. De tering.quote:Op zondag 12 september 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
Deze MOET op een tegeltje
ik zou er ook ziek van zijn ook al zou ik 5 van die 7 titels fluitend gewonnen hebben
Ik heb het letterlijk gecopy - paste.quote:Op zondag 12 september 2021 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij moet echt leren begrijpend lezen. De tering.
Dat zegt ie dus totaal niet, maar je leest wel vaker dingen anders dan dat er op papier staat de afgelopen pagina's.
Alsof de andere teams zich nog niet op 2022 gericht hebben. Zelfs RBR heeft al aangegeven dat alle focus nu op 2022 ligt en dat er nauwelijks meer updates komen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Om wereldtitels te pakken moet je races winnen, kijk hoeveel races Max dit seizoen heeft gewonnen. Als je ver voorstaat in het kampioenschap, en om wat voor reden dan ook win je het uiteindelijk niet, dan heb je het kampioenschap toch verloren of niet dan?
Mercedes heeft al aangegeven dit seizoen weinig tot geen upgrades door te voeren en zich volledig op het volgende seizoen te richten. Dus op basis daarvan.
Hoeveel races/kampioenschappen heeft Max kunnen winnen de afgelopen 4-5 seizoenen en hoeveel heeft Hamilton er kunnen winnen? Dat bedoel ik met kansen.
Jij noemt het onzin, ik vind het behoorlijk overeen komen met de werkelijkheid.
Wat jij wil knakker, maarquote:Op zondag 12 september 2021 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk gecopy - paste.
Tja, zo werkt het.
Hoe zou je dit dan wel willen interpreteren?quote:ik zou er ook ziek van zijn ook al zou ik 5 van die 7 titels fluitend gewonnen hebben
Ik geef het op.quote:Op zondag 12 september 2021 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat jij wil knakker, maar
[..]
Hoe zou je dit dan wel willen interpreteren?
Max heeft al meerdermalen aangegeven het liefste te winnen op een saaie manier (ik meen na een overwinning in Mexico). Dus met een flinke voorsprong. Hoezo zou je balen wanneer je met 100+ punten voorsprong kampioen wordt?
En ja, noem 1 coureur op de grid die niet de cijfers van Hamilton op zijn cv zou willen hebben.
Hoog boerengehalte zegquote:
Wowquote:Op zondag 12 september 2021 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Max heeft al meerdermalen aangegeven het liefste te winnen op een saaie manier (ik meen na een overwinning in Mexico). Dus met een flinke voorsprong. Hoezo zou je balen wanneer je met 100+ punten voorsprong kampioen wordt?
En ja, noem 1 coureur op de grid die niet de cijfers van Hamilton op zijn cv zou willen hebben.
je leest gewoon niet goedquote:Op zondag 12 september 2021 12:59 schreef tja77 het volgende:
Deze MOET op een tegeltje
ik zou er ook ziek van zijn ook al zou ik 5 van die 7 titels fluitend gewonnen hebben
leer lezen en leer discussiëren, het is nergens te laat voorquote:Op zondag 12 september 2021 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Oké blauwe.quote:Op zondag 12 september 2021 13:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
gebruik jij maar de witte stift om je handtekening te zetten.
En nu objectief gezien.quote:Op zondag 12 september 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
je leest gewoon niet goedals je 7 titels hebt gewonnen ook al waren 5 daarvan makkelijk blijft het moeilijk om die die 8e te zien wegglippen
Op dit moment denk ik dat die 1e van Verstappen meer pijn doet. Maar dat is puur op basis van het verloop van het seizoen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
En nu objectief gezien.
Zou die 8e van Hamilton meer pijn doen dan die eerste van Verstappen?
En BN-er die enorm fan is sinds vorige week?quote:
Ja, want voor Hamilton is het een all time record, voor Max "slechts" de eerste.quote:Op zondag 12 september 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
En nu objectief gezien.
Een ongeïnteresseerde sporter, acteur of Roland Molendijk?quote:Op zondag 12 september 2021 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En BN-er die enorm fan is sinds vorige week?
Honda Preludegenotquote:Op zondag 12 september 2021 13:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand die volgens ZiggoSport relevant is aan de autosport.
Bijvoorbeeld clown Bassie, want die reed ook een auto met Honda motor.
Ik denk dat de eerste van Verstappen heel, heel veel pijn gaat doen bij Hamilton. Hij is dan namelijk geklopt door een underdog met, naar ik geloof, een mindere totaalpackage. Hoe vaak Hamilton ook roept dat de RB beter is, het blijkt helemaal nergens uit. Uit geen enkele telemetrie kun je afleiden dat het zo is.quote:Op zondag 12 september 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
En nu objectief gezien.
Geen resultaatquote:Op zondag 12 september 2021 13:51 schreef Zorro het volgende:
Desastrale gevolgen.
Daar gaan we even over nadenken.
Daar geloof ik niks van. Max moet het ooit maar zien te worden. Stel deze kans komt nooit meer? En zeg niet dat die titel vanzelf komt, zie Alonso.quote:Op zondag 12 september 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, want voor Hamilton is het een all time record, voor Max "slechts" de eerste.
Met een auto die twee seconden sneller was dan de rest van het veld was het in 2014, 2015, 2016 en 2017 makkelijk titels ophalenquote:Op zondag 12 september 2021 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Max moet het ooit maar zien te worden. Stel deze kans komt nooit meer? En zeg niet dat die titel vanzelf komt, zie Alonso.
Toch blijft een all time record groter dan een eerste overwinning. Maar ik hoop zo dat dat all time record nog even wordt uitgesteld, of eigenlijk niet komt, niet voor iemand die fluitend de WK's in de schoot geworpen kreeg door een goede auto, een slaafje, of meerdere met Angela erbij. Max komt er nog wel, ik denk dit seizoen al. En daarna is het afwachten wat de talenten gaan doen. Russel is een goede kanshebber, Lewis net zo, dit en volgend jaar.quote:Op zondag 12 september 2021 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Max moet het ooit maar zien te worden. Stel deze kans komt nooit meer? En zeg niet dat die titel vanzelf komt, zie Alonso.
Best wel chanant dit.quote:
Het is zuurder om nooit wereldkampioen te worden dan om het slechts 7 keer te worden.quote:Op zondag 12 september 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, want voor Hamilton is het een all time record, voor Max "slechts" de eerste.
Een all time record is groter dan een eerste WK. Voor de persoon verschilt het per persoon/situatie.quote:Op zondag 12 september 2021 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is zuurder om nooit wereldkampioen te worden dan om het slechts 7 keer te worden.
Voor de buitenwereld is een all time record groter.quote:Op zondag 12 september 2021 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een all time record is groter dan een eerste WK. Voor de persoon verschilt het per persoon/situatie.
In het tennis kan ik me dat voorstellen. Als Djokovic vanavond verliest zal die zieker zijn dan Medvedev. Die laatste heeft nl zelf in de hand of hij ooit wint. Max moet na dit jaar überhaupt maar hopen ooit weer een WK winnende auto te krijgen. Hij rijdt nu zijn 7e jaar F1 en dit is het eerste jaar waarin hij kans maakt. De laatste 11jaar domineerden 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes. Zat je niet in die auto dan was je kansloos.quote:Op zondag 12 september 2021 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een all time record is groter dan een eerste WK. Voor de persoon verschilt het per persoon/situatie.
Wiequote:Op zondag 12 september 2021 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Wellicht levert deze race een jaar aan content op voor Khaby
Daar is een gifje van.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef Gehrman het volgende:
Coronol zit alweer met vochtige oogjes.
Ja zo zijn ze allemaal wel en als de 8e dit jaar niet komt is de kans kleiner dat hij überhaupt nog komt omdat de volgende generatie staat te trappelen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
En nu objectief gezien.
Wat zijn ze nu weer aan het doen?quote:Op zondag 12 september 2021 14:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze willen te graag bijzonder gevonden worden, maar zijn eigenlijk gewoon infantiele sukkels.
Eens, en hoe zuur zou het zijn voor Verstappen als Russel volgend jaar kampioen wordt? Iedereen gunt het Russel, maar ik gun het Max net wat meer.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In het tennis kan ik me dat voorstellen. Als Djokovic vanavond verliest zal die zieker zijn dan Medvedev. Die laatste heeft nl zelf in de hand of hij ooit wint. Max moet na dit jaar überhaupt maar hopen ooit weer een WK winnende auto te krijgen. Hij rijdt nu zijn 7e jaar F1 en dit is het eerste jaar waarin hij kans maakt. De laatste 11jaar domineerden 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes. Zat je niet in die auto dan was je kansloos.
In het geval van HAM hangt het helemaal niet af van die 8e titel of hij als GOAT gezien wordt. In mijn optiek is hij dat toch niet, ook niet als hij er 9 wint.
Maar een coureur als Max die nooit WK zou worden zou veel zuurder zijn imo.
Dat vroeg je toch ook? Als je het objectief bekijkt is een all time record groter dan een WK. Hamilton wil ook maar een ding, dat record pakken terwijl hij onder druk staat, talent in de nek hijgt met Max voorop, straks Russell heeft..quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld is een all time record groter.
Voor de persoon zelf is de eerste belangrijker, want zonder die eerste is er überhaupt geen mogelijkheid om er meerdere te pakken. Er is nog nooit een Nederlander Wereldkampioen Formule 1 geweest. En hoeveel GP’s Verstappen ook wint, hij wil maar 1 ding. Wereldkampioen worden.
Ik kijk geen tennis, probeer het alleen heel objectief te bekijken. Dan moet je "de cijfers" volgen. Ik hoop dat Max het dit jaar gaat redden om WK te worden, alle ingrediënten zijn aanwezig. Volgend jaar Russell naast Lewis, ik denk dat "de grotere titel" niet gaat komen. Maar dat ben ik.quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In het tennis kan ik me dat voorstellen. Als Djokovic vanavond verliest zal die zieker zijn dan Medvedev. Die laatste heeft nl zelf in de hand of hij ooit wint. Max moet na dit jaar überhaupt maar hopen ooit weer een WK winnende auto te krijgen. Hij rijdt nu zijn 7e jaar F1 en dit is het eerste jaar waarin hij kans maakt. De laatste 11jaar domineerden 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes. Zat je niet in die auto dan was je kansloos.
In het geval van HAM hangt het helemaal niet af van die 8e titel of hij als GOAT gezien wordt. In mijn optiek is hij dat toch niet, ook niet als hij er 9 wint.
Maar een coureur als Max die nooit WK zou worden zou veel zuurder zijn imo.
Lijkt alsof het ding niet wil afremmen of z'n gaspedaal blijft hangen.quote:Op zondag 12 september 2021 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Gasly? "I cannot race like this" verstond ik nog net.
Ow die onzin. Thx, ken ik niet en dat houden we zo.quote:
Thanks!quote:Op zondag 12 september 2021 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lijkt alsof het ding niet wil afremmen of z'n gaspedaal blijft hangen.
Raar in ieder geval.
quote:Op zondag 12 september 2021 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Gasly? "I cannot race like this" verstond ik nog net.
En dan zit Hamilton er niet eens bij.quote:Op zondag 12 september 2021 14:31 schreef Sfancta het volgende:
Heineken 0.0
De twee kutste dingen bij elkaar gevoegd.
WTF is deze??quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 14:31 schreef Sfancta het volgende:
Heineken 0.0
De twee kutste dingen bij elkaar gevoegd.
Beetje in slechte reclames spelen en flink cashen met zulk soort dingen.quote:Op zondag 12 september 2021 14:33 schreef Breekfast het volgende:
Wat doet die Usain Bolt eigenlijk tegenwoordig? Nog steeds rentenieren op zijn olympische succes in 2016?
En die van 2012 en 2008.quote:Op zondag 12 september 2021 14:33 schreef Breekfast het volgende:
Wat doet die Usain Bolt eigenlijk tegenwoordig? Nog steeds rentenieren op zijn olympische succes in 2016?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |