SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat maakt ie tijdens de race wel weer goed.quote:Op zondag 12 september 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
Bokkerijder heeft maar 3 uur geslapen
En de hele weekquote:Op zondag 12 september 2021 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat maakt ie tijdens de race wel weer goed.
Die is lekker geparkeerd ja.quote:
Vips viel al stil. Daarna boorde Tantrum zijn auto er nog even inquote:Op zondag 12 september 2021 10:46 schreef Zorro het volgende:
Van Dam maakt zich druk dat Ticktum door de aanrijding zijn voorvelugel stuk heeft. Dat Vips daardoor uit de race ligt boeit hem niet.
Dat wel, langzaam maar maar ik dacht dat hij naar de pits kon maar moest stoppen vanwege de aanrijding.quote:Op zondag 12 september 2021 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vips viel al stil. Daarna boorde Tantrum zijn auto er nog even in
volgens mij is de ophanging linksvoor stukquote:Op zondag 12 september 2021 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Viel Deledda nu stil of was die bang geworden in het gedrang?
Dacht zelf een lekke band eerst maar leek er niet op.quote:Op zondag 12 september 2021 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Viel Deledda nu stil of was die bang geworden in het gedrang?
Oefenen voor Hamilton straks.quote:Op zondag 12 september 2021 11:08 schreef Zorro het volgende:
Weer een SC als er bandjes gewisseld moeten worden.
Och natuurlijk.quote:
Zeer zeker NIET inderdaadquote:Op zondag 12 september 2021 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Van Dam wil dat we lid worden van de fanclub van Dick Tantrum: NEE
Juist niet.quote:Op zondag 12 september 2021 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
Tantrum moet die plekken teruggeven
Britse coureurs hebben kennelijk een streepje voorquote:Op zondag 12 september 2021 11:25 schreef Zorro het volgende:
Hij komt er weer mee weg.
Verschoor en nog iemand moesten rechtdoor omdat Ticktum de bocht afsneed en ervoor bleef daardoor, maar dat mag dus.
Hij moest zelf ook uitwijken toch?quote:Op zondag 12 september 2021 11:25 schreef Zorro het volgende:
Hij komt er weer mee weg.
Verschoor en nog iemand moesten rechtdoor omdat Ticktum de bocht afsneed en ervoor bleef daardoor, maar dat mag dus.
Hij ging gewoon rechtdoor. Ik zag niet of hij hem zelf kwijtraakte of een tikje kreeg, dus dat kan schelen.quote:Op zondag 12 september 2021 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook uitwijken toch?
mwah, imo remde hij zelf te laat waardoor hij dwars over de baan vloog en de rest voor hem uit moest wijkenquote:Op zondag 12 september 2021 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook uitwijken toch?
Welke penalty?quote:Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Fer het volgende:
Dus ik zeg zo: straks vertellen ze Ticktum over de penalty, dan hoor je zo tuuut tuuut tuuuut tuuuut.
Ging op dat moment zijn radio aan, tuuuuuuut tuuut tuuuuut
Engelse commentator had het erover dat hij werd aangetikt op zijn achterwiel waardoor hij over de baan vloog.quote:Op zondag 12 september 2021 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, imo remde hij zelf te laat waardoor hij dwars over de baan vloog en de rest voor hem uit moest wijken
Omdat het morgen gaat regenen willen ze tijd maken voor de F1quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Wat is deze? Het is vrijdag
Nu zit ik op werk.
Nummers is wat makkelijkerquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:ChevyCaprice zou je aub de namen willen gebruiken? Thanks!
Hauger heet hijquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
1 probeert het aan de binenzijde!
Is gewoon handiger en snellerquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat kansloze startnummers ipv namen
Doe er wat aan! Ohhh wachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat kansloze startnummers ipv namen
Doe je bij de F1 ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon handiger en sneller
Klopt, maar daar ken ik ook alle rijders.quote:
Als deze klasse je niet genoeg interesseert moet je hier misschien niet postenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ken ik ook alle rijders.
Dan leer je ze hier ook maarquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ken ik ook alle rijders.
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als deze klasse je niet genoeg interesseert moet je hier misschien niet posten
Klopt. Het was slechts een advies.quote:
Wat voegt dat toe?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan leer je ze hier ook maar![]()
Ik heb je al meerdere keren een link gegeven met de startnrs + namen
Waarom zou ik ergens niet posten omdat ik niet alle namen ken?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Het was slechts een advies.
Ben ik ook niet, maar ik heb in ieder geval nog het fatsoen om de namen te gebruiken als ik iets post.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik ergens niet posten omdat ik niet alle namen ken?
Ik kijk om het racen, niet omdat ik een fucking fanboy ben.
Heeft niet zoveel met fatsoen te maken. Die coureurs lezen hier niet mee of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar ik heb in ieder geval nog het fatsoen om de namen te gebruiken als ik iets post.
Lolquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet dat ik fashionable laat ben
Alle anderen die hier posten ookquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar ik heb in ieder geval nog het fatsoen om de namen te gebruiken als ik iets post.
Ja, de race is voorbij en de kampioen is bekendquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet dat ik fashionable laat ben
Nee hoor, ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle anderen die hier posten ook
Die niet, nee. Wel de rest die hier post en/of meeleest.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met fatsoen te maken. Die coureurs lezen hier niet mee of zo.
Misschien kan je zelf even wat meer fatsoen opbrengen voor mensen die hier meeposten ipv je eigen wil doordrammen bij anderen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die niet, nee. Wel de rest die hier post en/of meeleest.
Er is hier maar 1 persoon gigantisch storend aan het posten, dat ben jij. Als je te beroerd bent coureurs bij hun naam te noemen, dan post je gewoon niet. Voor mij als meelezer die niet kan kijken is dit ongelofelijk irritant namelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf even wat meer fatsoen opbrengen voor mensen die hier meeposten ipv je eigen wil doordrammen bij anderen.
Waarom vind je dat irritant?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 persoon gigantisch storend aan het posten, dat ben jij. Als je te beroerd bent coureurs bij hun naam te noemen, dan post je gewoon niet. Voor mij als meelezer die niet kan kijken is dit ongelofelijk irritant namelijk.
We vinden het allemaal irritant. Ik heb je niet voor niets meerdere malen gevraagd de namen te posten ipv de startnummers + je meerdere malen netjes en vriendelijk de link gegeven naar de startnrs + namen. Je hoeft het niet eens uit je hoofd te leren, je kunt het gewoon opzoekenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom vind je dat irritant?
Je hoeft niet overal een discussie van te maken. Neem nou maar gewoon van letterlijk alle anderen die hier meeposten aan dat het storend is en pas je postgedrag erop aan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom vind je dat irritant?
Ik vraag waaromquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We vinden het allemaal irritant. Ik heb je niet voor niets meerdere malen gevraagd de namen te posten ipv de startnummers + je meerdere malen netjes en vriendelijk de link gegeven naar de startnrs + namen. Je hoeft het niet eens uit je hoofd te leren, je kunt het gewoon
niet alleen hierquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 persoon gigantisch storend aan het posten, dat ben jij. Als je te beroerd bent coureurs bij hun naam te noemen, dan post je gewoon niet. Voor mij als meelezer die niet kan kijken is dit ongelofelijk irritant namelijk.
Jij succes met een argument bedenkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier nogmaals de link naar de teams + coureurs + startnummers https://www.fiaformula3.com/Teams-and-Drivers
Succes![]()
Mensen geven aan dat het storend is, er is je meerdere malen (vriendelijk) verzocht om er mee op te houden. Dat is genoeg argumentatie. We posten hier met z'n allen, en het moet ook leuk blijven voor iedereen, niet alleen voor die ene persoon die weigert zich aan te passen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij succes met een argument bedenken
Dan kan je lekker uitslapenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:31 schreef Nober het volgende:
Dacht dat de eerste F3 race morgen om 7:35 begon.
Verplaatst ivm met de verwachte regen morgen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:31 schreef Nober het volgende:
Dacht dat de eerste F3 race morgen om 7:35 begon.
Niet zo lang ik nog adem haalquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme man, gaat nu elk topic gerelateerd aan racen verneukt worden door oever- nutte- en eindeloos gediscussieer
Bij Ziggo, gisterenquote:
Ik weet niet of je de beelden hebt gezien, maar er was nooit deze ochtend geredenquote:
Daarom is de F3 van vanochtend voortijdig naar gisteren verplaatst jaquote:
Als die niet verzet was, was de race om 7:35 uur geweest trouwensquote:
Die regen was er gisteren nog niet, tijdens de eerste F3-race dus. Nu wel, en flink ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:30 schreef Fer het volgende:
Ik keek via Ziggo replay, Hauger champ dus.
Waar in die regen dan?
Nogal ja. Het is de vraag of er gereden gaat wordenquote:
Gisterenmiddag was het droog jaquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:30 schreef Fer het volgende:
Ik keek via Ziggo replay, Hauger champ dus.
Waar in die regen dan?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Boschung
"Als het zo doorgaat wordt het pas weer droog als we in Abu Dhabi zijn."
Mooi, WK wielrennen begint richting de beslissende fase te gaan en ik wil het WK boogschieten van gisteren nog even kijken. Komt goed uit zoquote:
Lol, zat de hele tijd bij FIA full schedule te kijken. Maar dat is de lokale tijdquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als die niet verzet was, was de race om 7:35 uur geweest trouwens
Truequote:Op zaterdag 25 september 2021 09:44 schreef tja77 het volgende:
We wachten op beter weer, beter weer waarvan iedereen weet dat dat voorlopig nog niet gaat komen.
Allemaal de schuld van klimaatveranderingquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:57 schreef YourCaptor het volgende:
Nooit meer racen met regen.
Blijkbaar.
En F3 dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
12.40 uur hopelijk de F2 sprintrace.
Waarschijnlijk alleen nog de hoofdrace morgen.quote:
En race 2 in de F2, die na de F1-kwalificatie gepland stond?quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen nog de hoofdrace morgen.
Edit: na de F1 kwalificatie dus
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Heeft Sotsji geen ziekenhuis dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:24 schreef Starflyer het volgende:
Geen F2 race dus zo, maar hopelijk na de kwalificatie. De tweede F3 race gaat waarschijnlijk niet meer door.
[ twitter ]
Het vliegveld is tot 15 uur (lokale tijd) gesloten vanwege het weer, dus tot die tijd kan de medische helikopter niet vliegen.
Je moet er binnen 20 minuten kunnen zijn, maar ik weet niet hoe dichtbij ze zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Heeft Sotsji geen ziekenhuis dan?
Formule 4 ook? (lol)quote:
Oorspronkelijk stond alleen de F2 op het programma. Doordat de F3 race in Austin gecanceld is hebben ze die aan dit weekend toegevoegd.quote:
F2 na de F1 kwalificatie hopelijk.quote:
Rollende start, niet achter de SCquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:57 schreef Zorro het volgende:
Toch de spannende start meepikken. Altijd mooi om te zien wie er goed wegkomt en zo.
Wat? SC? Ik ga weer wielrennen kijken.
SC in, een rollende start krijgen we.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:57 schreef Zorro het volgende:
Toch de spannende start meepikken. Altijd mooi om te zien wie er goed wegkomt en zo.
Wat? SC? Ik ga weer wielrennen kijken.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rollende start, niet achter de SC
Nou vooruit, ik ben even blijven kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
SC in, een rollende start krijgen we.
https://www.fiaformula2.com/livetiming/index.htmlquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nr. 5 aan de leiding maar hij moet oppassen.
Nee, geen hybride motor vooralsnog.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Regenlampen staan aan dus we weten niet wie er energie spaart. (of heb je dat niet in de F2?)
Hoe weet je dat ie gespind is?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie gespind is?
Kan ook motorprobleem zijn tochquote:
Eigenlijk meer een gebroken achterwielophanging links.quote:
Russische bankquote:
Ja. Beide tweede sprintraces zijn geschrapt en ze rijden morgen alleen nog de hoofdrace.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Wat een saaie race. Nu dus alleen nog race 3 in de F2 en F3, waar het beiden eigenlijk race 2 is?
Ja dat worden weer volle weekendenquote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf volgend jaar weer gewoon F2 en F3 samen in de weekeinden![]()
Dan heb je voor elk kampioenschap zo'n 66 races.quote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf volgend jaar weer gewoon F2 en F3 samen in de weekeinden![]()
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 26 september 2021 08:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heb je voor elk kampioenschap zo'n 66 races.
Terug naar 2 inderdaadquote:Op zondag 26 september 2021 09:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.
En natuurlijk niet élk weekeinde waarin de F1 rijdt, lijkt mequote:Op zondag 26 september 2021 09:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.
Ook dat inderdaadquote:Op zondag 26 september 2021 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En natuurlijk niet élk weekeinde waarin de F1 rijdt, lijkt me
Hoewel het wel tof zou zijn als ze de 'piramide' zo eindelijk eens echt op orde maken, zoals in de motorsport al jáááren het geval is.
Ik had wel de indruk dat het een drietrapsraket was die begon bij Martinsquote:
Heel toevalligquote:Op zondag 26 september 2021 09:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik geloof dat de radio van Doohan stuk is
Gelijk heeft hij ookquote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef heywoodu het volgende:
"Follow my instruction, is really important!"
Fuck dat, denkt Doohan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |