Russische bankquote:
Ja. Beide tweede sprintraces zijn geschrapt en ze rijden morgen alleen nog de hoofdrace.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Wat een saaie race. Nu dus alleen nog race 3 in de F2 en F3, waar het beiden eigenlijk race 2 is?
Ja dat worden weer volle weekendenquote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf volgend jaar weer gewoon F2 en F3 samen in de weekeinden![]()
Dan heb je voor elk kampioenschap zo'n 66 races.quote:Op zondag 26 september 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf volgend jaar weer gewoon F2 en F3 samen in de weekeinden![]()
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 26 september 2021 08:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heb je voor elk kampioenschap zo'n 66 races.
Terug naar 2 inderdaadquote:Op zondag 26 september 2021 09:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.
En natuurlijk niet élk weekeinde waarin de F1 rijdt, lijkt mequote:Op zondag 26 september 2021 09:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tel je dan 3 wedstrijden per weekend? Want volgens mij gaan ze naar twee wedstrijden per weekend.
Ook dat inderdaadquote:Op zondag 26 september 2021 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En natuurlijk niet élk weekeinde waarin de F1 rijdt, lijkt me
Hoewel het wel tof zou zijn als ze de 'piramide' zo eindelijk eens echt op orde maken, zoals in de motorsport al jáááren het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |