abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201291647
Hier verder!
pi_201291702
Ik heb nu een kind in huis die een master in opscheppen heeft. Ik moet echt mijn best doen om de volwassene te blijven zeg maar.
Zijn slaapkamer is 2 x zo groot als onze woonkamer, hij eet meestal 60 boterhammen, hij heeft 1000 Lego steentjes (ik slikte in dat alleen al in 1 set die in onze woonkamer staat 3000 steentjes zitten, nee exode, niet doen, hij is 7) en dit gaat dus al een uur zo. Ik heb ze naar buiten geschopt, ze zijn aan het knikkeren. Overigens heeft hij echt VEEEEEL meer knikkers.
En het is het zoontje van die moeder, je weet wel die geen oogje op me heeft. Gelukkig is het vandaag papadag en komt die hem zo halen.
pi_201291900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:09 schreef exode het volgende:
Ik heb nu een kind in huis die een master in opscheppen heeft. Ik moet echt mijn best doen om de volwassene te blijven zeg maar.
Zijn slaapkamer is 2 x zo groot als onze woonkamer, hij eet meestal 60 boterhammen, hij heeft 1000 Lego steentjes (ik slikte in dat alleen al in 1 set die in onze woonkamer staat 3000 steentjes zitten, nee exode, niet doen, hij is 7) en dit gaat dus al een uur zo. Ik heb ze naar buiten geschopt, ze zijn aan het knikkeren. Overigens heeft hij echt VEEEEEL meer knikkers.
En het is het zoontje van die moeder, je weet wel die geen oogje op me heeft. Gelukkig is het vandaag papadag en komt die hem zo halen.
Wat irritant :')
Lekker naar buiten idd zodat je het niet hoeft te horen :D
pi_201291962
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden. O-)
pi_201291996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden. O-)
Sowieso zijn mensen die heel erg veel praten bloedirritant.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201292448
Vriendjes van A. die geen woord zeggen of amper antwoord geven vind ik vaak ook wel wat ongezellig hoor.
Klets er maar lekker op los. :)
pi_201292536
Ik vind het vooral bewonderingswaardig dat B er niet in meegaat. Die laat hem gewoon lullen.

Momenteel is het opscheppen gestopt omdat Juul op alles zegt 'ik ook' dat werd blijkbaar irritant _O-

Ik kan zelf ook enorm ouwehoeren, ik sta niet bekend als iemand die stil is of weinig zegt, dus kletsen, heerlijk! B heeft veel vriendjes die ook van ouwehoeren houden, ik vind dat gezellig.
pi_201292690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef exode het volgende:
Ik vind het vooral bewonderingswaardig dat B er niet in meegaat. Die laat hem gewoon lullen.

Momenteel is het opscheppen gestopt omdat Juul op alles zegt 'ik ook' dat werd blijkbaar irritant _O-

Ik kan zelf ook enorm ouwehoeren, ik sta niet bekend als iemand die stil is of weinig zegt, dus kletsen, heerlijk! B heeft veel vriendjes die ook van ouwehoeren houden, ik vind dat gezellig.
Met bepaalde mensen heb ik dat ook. Als er eenmaal een klik is. :')
Volgens mij hou ik mensen soms te lang van hun pauze af op werk. :@
Of bij het beste vriendje van A. ben ik soms nog een half uur met die ouders aan het praten.
pi_201292836
Ik heb er een die vooral NEE zegt en liedjes zingt. Ook heeft hij nog maar 2 volumestanden: hard of heel hard.
pi_201292862
De mijne stelt zichzelf nog steeds de godganse dag aan iedere willekeurige voorbijganger/cassiere/stratenmaker voor _O- doet ie denk ik al ruim een jaar haha
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201292897
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik gebruik die oordoppen standaard als er een kindje komt spelen, ik trek al die geluiden niet. Sinds ik die dopjes gebruik, blijf ik langer aardig.
pi_201293347
Mijn dochter doet de opleiding zelfstandig werkend bakker...
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_201293398
Het verschil tussen de broodtrommels op scholen is echt heel groot. Je kunt het vanuit je eigen referentiekader soms echt niet voorstellen wat kinderen soms bij zich hebben.
Kaders stellen vanuit school is wel handig om discussies te voorkomen. Maar een beetje common sense daarbij is wel fijn (de 'gezonde' liga koek).

Mijn kind neemt op eigen verzoek geen fruit (tussendoortje) mee naar school, want ze hebben 15 minuten buiten voor fruit, drinken en spelen. Hij moet van mij een paar slokken drinken en gaat dan lekker spelen.
In zijn trommel zit brood, een beetje groente en iets extras als een paar nootjes, rozijntjes, halve soepstengel, gekookt ei. Dat motiveert hem om wat sneller te eten. En als het zo uitkomt is dat ook wel eens een pannenkoek die over was, of een stukje bananenbrood.
pi_201293406
Oh vervelend, @Vicky :9
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:23:00 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_201293478
In navolging op de discussie krijg ik net een mail van school, of we alsjeblieft geen noten mee willen geven ivm een kind met een heftige allergie _O-
Toch maar gewoon brood met kaas dus :+
disclaimer
pi_201293503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
De mijne stelt zichzelf nog steeds de godganse dag aan iedere willekeurige voorbijganger/cassiere/stratenmaker voor _O- doet ie denk ik al ruim een jaar haha
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:36 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201293530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:

[..]
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
Kinderen O+.
Mijn oudste had een fase waarin hij aan willekeurige mannen vroeg: "papa?"
Alsof ik een alleenstaande moeder was, met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
KuikenGuppy
pi_201293540
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kinderen O+.
Alsof ik een alleenstaande moeder was met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
Oh ja, die fase.
En dat wij dan zeiden 'Nou wie weet.'
pi_201293618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:

[..]
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
T zal in de naam zitten ;)
pi_201293730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Oh wat heerlijk! Ze zien er ook echt al fantastisch profi uit :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201293774
Tyler neemt naar de zorgboerderij altijd fruit mee. Meestal standaard een banaan, soms druifjes.
Op een korte dag 2 boterhammen met grillworst, op een lange dag komt er 1 boterham bij meestal met chocopasta.
Soms nog wat extra's zoals een bifiworstje. Op de donderdag is het knakworstjes dag.
Regelmatig bakken ze daar ook koekjes, pannekoeken ed. En ik hoor hem vaak over cake en taart als traktaties.
Elke vrijdag krijgt hij een doosje verse eieren mee wat hij zelf heeft geraapt. En we hebben ook een paar keer droge worst gekregen.

Kim heeft meestal 2 boterhammen met kaas of worst mee en altijd fruit. En een grote beker crystal clear. Ze heeft een strippenkaart voor de kantine. Daar koopt ze soms wat lekkers. Zoals wortelpizza, broodje gezond, broodje hamburger.
pi_201293776
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Dat ziet er heerlijk uit!
pi_201293785
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kinderen O+.
Alsof ik een alleenstaande moeder was, met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
Hier riep de jongste een keer keihard in een druk winkelcentrum: "DAAR LOOPT MIJN MAMA!!!". Een wildvreemde vrouw, ze léék niet eens op mij :'). Ik verwachtte elk moment een hand van een politieagent op mijn schouder. "Wilt u even meekomen naar het bureau?" Maar het viel mee, ik mocht hem houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:54:07 #24
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_201293887
Ik had van de week een leerling in de klas (groep 3) die voor het 10-uurtje 8! Oreokoeken bij had. Niet die mini’s, maar die gewone grote. Ook een leerling die 4 Oreokoeken bij had en 2 Bueno repen.
We hebben officieel op woensdag fruitdag, maar niet iedereen houdt zich daar aan.
Mijn eigen dochters krijgen fruit mee voor 10 uur en heeeeeeel soms (1x per 2 weken ofzo) cheezedippers
Tussen de middag 2 boterhammen (waarvan 1 met zoet), een stuk komkommer (want de rest van de groente is gif zo ongeveer en dan hebben ze tenminste al iets binnen), wat fruit en een stukje kaas.
pi_201293915
@Vicky die koekjes zien er lekker uit, ik krijg bijna instant zin in koekjes als ik ernaar kijk. O+
pi_201294210
Ze smaken ook echt onwijs lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:17:09 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_201294232
Ik ga mijn kind ook motiveren om bakker te worden :9
disclaimer
pi_201294235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik had van de week een leerling in de klas (groep 3) die voor het 10-uurtje 8! Oreokoeken bij had. Niet die mini’s, maar die gewone grote. Ook een leerling die 4 Oreokoeken bij had en 2 Bueno repen.
We hebben officieel op woensdag fruitdag, maar niet iedereen houdt zich daar aan.
Mijn eigen dochters krijgen fruit mee voor 10 uur en heeeeeeel soms (1x per 2 weken ofzo) cheezedippers
Tussen de middag 2 boterhammen (waarvan 1 met zoet), een stuk komkommer (want de rest van de groente is gif zo ongeveer en dan hebben ze tenminste al iets binnen), wat fruit en een stukje kaas.
Uit interesse, wat doe jij dan, bij de kinderen met veel ongezonde tussendoortjes? Spreek je de ouders aan? Mag het kind het überhaupt opeten, of doe je niets? Lijkt me erg lastig als leerkracht.

@SQ in J's klas ook een vriendje met notenallergie. Noten mogen idd ook al 2 jaar niet meer. Vind ik wel begrijpelijk, je wilt geen notenresten op een kleurpotlood wat het allergische kind dan weer gebruikt en dan aan de slag moeten met een epipen (en ja, ook als ze in groep 3/4/5 zitten stoppen ze potloden in hun mond :r )

Hier kinderen die 'gewoon' boterhammen willen. Iets anders mag wel, en als er pannenkoeken over zijn hebben ze daar wel interesse in :Y)
pi_201294334
Mijn kind wilde ooit ook bakker worden. En dan allemaal personeel voor het bakken en de verkoop. Hij ging het spul wel managen en taartjes eten :D
pi_201294336
Onze opschepper heeft een pinda allergie dus de pindakaas heb ik in de kast laten staan vandaag.

Vicky, dat ziet er te lekker uit!

Mijn schoonzus kwam ook nog even langs met neefje en nichtje, mijn huis leek net wel een kinderopvang waar allang was opgegeven om op te ruimen. Wat een teringbende. MAAR het is opgeruimd en B zit gedoucht en al in zijn pj te gamen nu. Hij is afgedraaid dus even mellow Animal Crossing doen. Terwijl zijn zusje de hele tijd roept 'vis!!! Vlinder! Daar! Daaaaar!'

En we eten vanavond pizza dus ik kan ook gaan hangen.
pi_201294538
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:17 schreef SQ het volgende:
Ik ga mijn kind ook motiveren om bakker te worden :9
Ze mogen ook wel kok worden. :9
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:46:08 #32
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201294550
Voelde mij vandaag wel echt die slechte ouder :@ ik ben sinds zoon dus zo ontzettend jankt overgestapt van strikt groente en fruit op wat ongezondere dingen tijdens 10 uurtje omdat als je zo in je emoties zit de hele dag een beetje comfortfood wel lekker is. en de juf zei; 'nou en wat een tien uurtje en lunch had ..kind.. zit ik dan met mijn tomaatjes en komkommer en die jongen heeft liga's, eierkoeken en lekkere bolletjes :D '

ik kan daar dus echt weken mee in mijn maag zitten, van omg wat zal die docent wel niet denken. :')
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:53:52 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_201294631
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:46 schreef Budabuddumbam het volgende:
Voelde mij vandaag wel echt die slechte ouder ik ben sinds zoon dus zo ontzettend jankt overgestapt van strikt groente en fruit op wat ongezondere dingen tijdens 10 uurtje omdat als je zo in je emoties zit de hele dag een beetje comfortfood wel lekker is. en de juf zei; 'nou en wat een tien uurtje en lunch had ..kind.. zit ik dan met mijn tomaatjes en komkommer en die jongen heeft liga's, eierkoeken en lekkere bolletjes '

ik kan daar dus echt weken mee in mijn maag zitten, van omg wat zal die docent wel niet denken.
Weet je wat ik me dan afvraag als ik zulke dingen lees he. Je zegt dus "ik maak deze keuze omdat mijn kind in zijn emotie zit en ik sta achter deze keuze" maar als er ook maar 1 opmerking komt die wellicht een beetje als wat kritisch geinterpreteerd kan worden zit je er weken mee in je maag?

sta je dan wel echt achter je keuze? Of vertel je dat jezelf alleen maar? Want anders zou je er ook geen weken mee in je maag hoeven zitten?
disclaimer
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:03:50 #34
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201294743
Ik zou er ook niet mee in mijn maag moeten zitten, maar ik heb geen ouder gehad die mij de norm leerde.
En was echt een heel sneu kind zeg maar die zelf haar eten moest zien te verzamelen in huis.

als iemand mij daar op aan spreekt ben ik altijd bang dat ik een ongeschreven regel die ik niet heb geleerd niet goed toepas ofzo, ik sta helemaal achter mijn keus verder.
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:16:23 #35
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201294845
Schoonvader was vroeger banketbakker en O. heeft in Frankrijk na het zien van een heerlijke patisserie, een hele bakkerij ontworpen die hij met opa in Parijs gaat beginnen.
Ik heb dus ook zulke lekkere koekjes verwachtingen!

Hij moet alleen nog even verder onderhandelen met opa over het salaris.
O. begon met 5 cent per dag. Inmiddels zit hij op ¤70 per week maar hij heeft opa nog niet mee voor dat bedrag :+

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 10-09-2021 17:29:22 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_201294980
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:03 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik zou er ook niet mee in mijn maag moeten zitten, maar ik heb geen ouder gehad die mij de norm leerde.
En was echt een heel sneu kind zeg maar die zelf haar eten moest zien te verzamelen in huis.

als iemand mij daar op aan spreekt ben ik altijd bang dat ik een ongeschreven regel die ik niet heb geleerd niet goed toepas ofzo, ik sta helemaal achter mijn keus verder.
Zonde dat daar zo’n reden achter zit voor je. Dat neem je toch je hele leven mee en komt dan toch even boven op die momenten. :*
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:27:55 #37
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_201294993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:17 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Uit interesse, wat doe jij dan, bij de kinderen met veel ongezonde tussendoortjes? Spreek je de ouders aan? Mag het kind het überhaupt opeten, of doe je niets? Lijkt me erg lastig als leerkracht.

@:SQ in J's klas ook een vriendje met notenallergie. Noten mogen idd ook al 2 jaar niet meer. Vind ik wel begrijpelijk, je wilt geen notenresten op een kleurpotlood wat het allergische kind dan weer gebruikt en dan aan de slag moeten met een epipen (en ja, ook als ze in groep 3/4/5 zitten stoppen ze potloden in hun mond :r )

Hier kinderen die 'gewoon' boterhammen willen. Iets anders mag wel, en als er pannenkoeken over zijn hebben ze daar wel interesse in :Y)
Ik vind het ook een lastige. Ze zijn 6/7 jaar en hebben zelf weinig invloed op wat ze meekrijgen van ouders. Ik heb er wel een grapje over gemaakt van de week. Zooooo dat zijn er veel, maar niks verboden. Ik ga wel vragen of er in de nieuwsbrief weer even een kort stukje over geschreven kan worden.
Volgende week hebben we kennismakingsgesprekken, dus dan kan ik het ook nog aankaarten.
(Ik weet ook dat een hoop kinderen in onze wijk niet ontbijten.)
pi_201295080
Hihi leuk Lazi!!
Heb je de uitslag van de test al?

We kijken nu Heel Holland Bakt en A moet erg lachen om de opdracht met de spritsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_201295245
Ik hoor van onze dochter dat er bij haar in de klas zelfs kinderen zijn die blikjes sinas, chocoladerepen etc. mee naar school nemen voor de lunch. Dat vind ik echt niet nodig, zeker niet als je naar het lichaam van een van de betreffende kinderen kijkt. Ik vind het oprecht sneu dat de ouders hem niet iets gezonder voer voorschotelen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:51:24 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201295353
Oh, gelijk ook even aan Soneal (10 jr, groep 7) gevraagd.
Klasgenoten hebben fruit mee als tussendoortje, sommigen soms ook een koek (Snelle Jelle, ontbijtkoek, dat idee)
Tussen de middag een broodje, maar sommigen hebben soms ook wel zaken als een wrap mee.

Toen ik de post van Nikki zag over blikjes Sinas en naar blikjes fris vroeg keek hij alsof hij water zag branden :D
BLIKJES?? }:| :? :? :? :N
Ook geen chocoladerepen en Snickers enzo.... hij keek me echt aan alsof ik niet goed was met die vraag :)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201295355
Nou precies Nikki! Bizar.
Met een meidenkwartet
pi_201295429
Net even gecheckt met verloofde die voor groep 8 staat.
Koek, fruit, niets, broodjes, zakken krentenbollen, er komt bij het 10 uurtje van alles voorbij.
Zij zegt het in de gesprekken met de ouders in zijn algemeenheid maar na jaren onderwijservaring weet ze dat ze dat vooral doet voor de buhne.

Maar na 8 oreo koeken stuiteren ze toch ook rond?
pi_201295542
Hier krijgen ze elke dag een stuk fruit én een koek mee. En dat gaat allebei op. De jongste is een sprietje, dus die eet, naast dr banaan (en 's middags een bruine boterham met roomboter en kaas) lekker een roombotersprits. :Y)
pi_201295602
Één boterham met kaas? Als mijn jongste dat at, kon ik zijn ribjes horen rammelen :D
Die eet er 3 ofzo. Na een ontbijt van 10% yoghurt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Manager PR/Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 18:08:27 #45
269689 crew  Viv
pi_201295640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:55 schreef exode het volgende:
Maar na 8 oreo koeken stuiteren ze toch ook rond?
Als je bedoelt vanwege de suiker: nee hoor, dat is een mythe. :)

https://www.webmd.com/par(...)r-hyperactivity-myth

Waar ik me eerder zorgen over zou maken zijn de calorieën (afhankelijk van wat het kind verder nog eet die dag) en de voedingswaarde (vergeleken met gezondere tussendoortjes).
pi_201295705
Ik geef al 20 jaar brood en als tussendoortje troep mee. Wel als drinken water dan.
Alles onder het mom van, makkelijk en geen zin om er tijd voor vrij te maken verder. Of om er over na te denken.

De wraps, groentes, omeletjes en poke bowls laat ik dus links liggen.
Wel respect hoor, voor de moeders die hier tijd in steken. Wel jaloers op, op zich, maar niet genoeg om me er schuldig over te voelen :7

geen minuut.
pi_201295765
Oh, en al 20 jaar bedoel ik de tijd dat ik al moeder ben. Ik maak onze 20 jarige geen broodtrommel meer klaar :P
Die van 16 ook niet meer trouwens.
pi_201295971
Voordat wij/bekenden kinderen hadden, vond ik het altijd maar betuttelend dat scholen regels hadden over wat kinderen mee mochten nemen.
Totdat ik hoorde dat er ook kinderen zijn die anders frikandelbroodjes mee krijgen in de kleine pauze :X

Bij ons is het 4 dagen alleen fruit, op woensdag mag een (gezonde) koek ook :)
pi_201296035
Waarschijnlijk veroorzaakt ik hiermee een opsom die we al eens gehad hebben -waarvoor sorry :* - maar wat zijn nu écht dingen om op te letten als je overstapt van Android naar iOS?
Als zwaar verstokt Android gebruiker dus ;)

Had het ook al in DIG gevraagd, maar vermoed dat ik daar vooral technische antwoorden krijg en hoop (ook) op praktische punten :)
pi_201296094
Bezint eer ge begint?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201296120
Tevens, omdat je sommige dingen wel moet dubbelposten.

In de nieuwe ggz-financiering, onderdeel van het Zorgprestatiemodel dat op 1 januari 2022 ingaat, worden cliënten verplicht om niet alleen in het startjaar, maar ieder jaar zelf voor hun zorg te betalen vanuit het eigen risico.

Hier

Manmanmanmanman
Mensen die GGZ nodig hebben zijn ook eigenlijk maar zeikerds, misschien gaan ze op deze manier sneller weer normaal doen? |:( |:( |:(
pi_201296122
Toelichting: ik twijfel dus nog, maar sjouw nu steeds 2 telefoons mee (privé en werk). En m'n werk iPhone is zó heerlijk klein, wat dus met stip m'n grootste ergernis is aan m'n Samsung }:| dat die zo groot is dus.
pi_201296130
Geen idee, twist, want al jaren een iOS gebruiker (werktelefoon).
Maar waarom wil je overstappen?
pi_201296186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef twist02 het volgende:
Waarschijnlijk veroorzaakt ik hiermee een opsom die we al eens gehad hebben -waarvoor sorry :* - maar wat zijn nu écht dingen om op te letten als je overstapt van Android naar iOS?
Als zwaar verstokt Android gebruiker dus ;)

Had het ook al in DIG gevraagd, maar vermoed dat ik daar vooral technische antwoorden krijg en hoop (ook) op praktische punten :)
Zorg dat je de Android telefoon houdt. Ik ben na 4 maand terug gewisseld, ik kon er niet aan wennen.
:D

Was vooral lastig dat ik gekochte apps op Android niet kon meer kon gebruiken. Ook de data van de Android zoals foto's had ik daar niet meer. En bij het terug wisselen heb ik met moeite de foto's van die maanden op mijn Android te krijgen.

Ik ben nu net overgestapt naar de Google pixel 4a, die is weer een maatje kleiner..
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:32:56 #55
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_201296201
Over de 10-uurtjes gesproken, ik kwam er achter dat ik op een ochtend geen fruit of groente meer had, dus gaf ik mijn dochter een alternatief mee, geen idee wat het meer was maar het was zeker niet ongezond. Toen ze weer thuis kwam zat het nog in haar tasje, dus ik vroeg waarom ze het niet had opgegeten. Ze vertelde me dat het geen groente of fruit was en het niet mocht opeten van de juf. Dat vond ik zo ridicuul.. :{

Ze heeft toen van de juf een alternatief gekregen, maar kom op zeg.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:34:54 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201296237
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:33 schreef Vicky het volgende:
Hihi leuk Lazi!!
Heb je de uitslag van de test al?

We kijken nu Heel Holland Bakt en A moet erg lachen om de opdracht met de spritsen
Ja had ik hier woensdagavond gepost. Negatief gelukkig.
Hij was vandaag weer naar school. Wel nog snot en hoest. Minder niezen en ogen wrijven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_201296264
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:32 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Zorg dat je de Android telefoon houdt. Ik ben na 4 maand terug gewisseld, ik kon er niet aan wennen.
:D
_O- Goeie ja! :D

quote:
Was vooral lastig dat ik gekochte apps op Android niet kon meer kon gebruiken. Ook de data van de Android zoals foto's had ik daar niet meer. En bij het terug wisselen heb ik met moeite de foto's van die maanden op mijn Android te krijgen.
Ja, ik heb dus sowieso niet echt 'spannende' apps waarmee ik moeilijkheden verwacht, maar da's lastig inschatten.

En Google Photos? Werkt zoiets dan bijv. niet?
pi_201296350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:36 schreef twist02 het volgende:

[..]
[..]
Ja, ik heb dus sowieso niet echt 'spannende' apps waarmee ik moeilijkheden verwacht, maar da's lastig inschatten.

Alles van Google werkt nog gewoon. Ik heb ze op mij. iPhone staan, heb ingelogd en kan al mijn foto’s zien ^O^
pi_201296379
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Alles van Google werkt nog gewoon. Ik heb ze op mij. iPhone staan, heb ingelogd en kan al mijn foto’s zien ^O^
Ah kijk, da's dus al een heel groot pluspunt ja! ^O^
pi_201296980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:36 schreef twist02 het volgende:

[..]
[..]

Ik had een betaalde app voor voedingsintoleranties. Dat was wel onhandig.

Ik kwam van een niet-google telefoon, dus foto's gebruikte ik destijds nog niet. Dat zal nu makkelijker zijn idd
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:11:05 #61
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_201297020
Oeh Vicky die zien er echt goed uit!
Mijn nichtje van nu 16 bakt ook al jaren de heerlijkste dingen, zo leuk, en op zondag als HHB er op is bakken ze met zijn drieën tegenwoordig, daar wordt de hele week over gedebatteerd. En mijn zusje kan echt nog geen ei bakken :D
Vorige x toen ze hier waren maakte ze lemoncheesecake, red velvet koekjes en vegeratische babao's :9~
Ik hoop zo dat ze in Maastricht wil studeren en dan geen kamer kan vinden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_201297026
Die nieuwe search is echt handig. Iemand vroeg om D's achtergrond voor een behandelplan qua motorische en verbale ontwikkeling. Dat kon ik nu sneller hier opzoeken dan zijn cb boekje op zolder te zoeken :D
pi_201297538
Ik ben van ios naar android overgestapt en vond het echt wel gedoe. Is al wel weer ruim 2 jaar geleden maar foto's en whats app gesprekken was gezeik toen.
Mijn werk iPhone is overigens groter dan mijn prive Samsung s20.

En ik vind Iphones belachelijk duur en dat zeg ik als iemand die jarenlang een soort Apple showroom in huis had.
pi_201297725
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:41 schreef exode het volgende:
Ik ben van ios naar android overgestapt en vond het echt wel gedoe. Is al wel weer ruim 2 jaar geleden maar foto's en whats app gesprekken was gezeik toen.
Mijn werk iPhone is overigens groter dan mijn prive Samsung s20.

En ik vind Iphones belachelijk duur en dat zeg ik als iemand die jarenlang een soort Apple showroom in huis had.
Ja, eenmalig zal het sowieso wel even gedoe zijn, welke kant op ook. Maar dat zie ik maar als een goede reden om eerst foto's en contacten enzo eens goed op te schonen :+

Ik kon kiezen welk model 12 ik wilde, dus meteen voor de Mini gegaan O+
En baas betaalt, dus kosten zijn dan ook geen issue :7
pi_201297870
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:51 schreef twist02 het volgende:

[..]
Ja, eenmalig zal het sowieso wel even gedoe zijn, welke kant op ook. Maar dat zie ik maar als een goede reden om eerst foto's en contacten enzo eens goed op te schonen :+

Ik kon kiezen welk model 12 ik wilde, dus meteen voor de Mini gegaan O+
En baas betaalt, dus kosten zijn dan ook geen issue :7
Ik vond Iphone altijd fijn hoor, maar toen de iPad, de apple tv en ee iphone aan vervanging toe waren, ging ik de prijzen eens vergelijken. Bizar groot verschil met android.
We zijn toen volledig van Apple afgestapt, er staat alleen nog een iMac op zolder te verstoffen.

Ooit als ik rijk ben verApple ik mijn huis weer ;)
pi_201298094
Oh ja, ik lees nooit (veel) terug maar het bericht van Vicky heb ik gelezen.
Wat een ontzettend leuke opleiding doet je dochter zeg. En een mooie bijkomstigheid dat ze haar creaties mee naar huis mag nemen :Y)
pi_201298395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:34 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja had ik hier woensdagavond gepost. Negatief gelukkig.
Hij was vandaag weer naar school. Wel nog snot en hoest. Minder niezen en ogen wrijven.
Die had ik gemist. Fijn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_201298434
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:05 schreef Vanyel het volgende:
Één boterham met kaas? Als mijn jongste dat at, kon ik zijn ribjes horen rammelen :D
Die eet er 3 ofzo. Na een ontbijt van 10% yoghurt.
Da's echt het maximale dat er in een pauze in gaat. En daar ben ik al blij mee, want vorig jaar was het max een halve cracker. Bij voorkeur droog. :')
pi_201298486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:34 schreef -Spring het volgende:

[..]
Da's echt het maximale dat er in een pauze in gaat. En daar ben ik al blij mee, want vorig jaar was het max een halve cracker. Bij voorkeur droog. :')
Oh deze kan ook prima te druk zijn tijdens de pauze. Maar dan eet ie het na school alsnog.

Droge crackers :r
pi_201298569
Ze zit gewoon na zes happen al vol. :') Dus ik probeer er per hap maar zoveel mogelijk (voornamelijk goede) calorieën in te proppen. Volle melk, amandelmelk, havermout, olijfolie, eieren, kaas. Zo zet het iig nog iets aan.
pi_201298571
Bij onze school werd voor het 10-uurtje ook fruit/nootjes/rijstwafel/soepstengel geadviseerd. In ieder geval geen snoepgoed/chips e.d. Geen probleem, Simon krijgt altijd fruit of snack groente mee.
Qua boterhammen krijgt hij er 3 mee en verder wordt er water geadviseerd om mee te geven.

Omdat Simon vaak ook traag eet, heb ik van de week eens geïnformeerd hoeveel tijd ze krijgen om te eten. Voor het fruitmoment was dat 20 minuten en voor de lunch 30 minuten, waarvan de eerste 10 minuten in stilte, zodat de kinderen ook echt eten. Na die 10 minuten gaat de juf voorlezen en kunnen de kleuters verder eten.

Voor de kinderen die een geschilde appel meekrijgen: is die niet bruin geworden tegen de tijd dat ze die gaan opeten?

Over red bull: ik heb dus een collega, die serieus 6-7 blikjes red bull per dag drinkt, daarnaast nog koffie en alleen wit brood eet :X Hij ziet er (mede daardoor??) uit als Magere Hein, erg mager, ingevallen gezicht en super bleek.
pi_201298609
@TolstoiFan, ik hoor nooit klachten over de appels. Je kunt er ook kaneel over strooien, dan zie je sowieso niet dat het bruin geworden is en is het nog extra lekker ook. ;)
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:52:06 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_201298749
Appels in een goed afgesloten bakje worden echt niet zo snel bruin hoor. Daarbij vreten ze die appels om 10 uur op, zelfs als je echt een vroege vogel bent zit daar maximaal 3 uur tussen. Er zijn weinig dingen die echt finaal verpieteren in 3 uur :+
disclaimer
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:56:21 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201298825
Appels met zo’n gaten-en-partjesding en dan in appelvorm (dus alle partjes op hun plek) in een boterhamzakje gaat ook heel goed.

Oh wacht, geschild, de mijne hebben eig altijd met schil gegeten, dus geen idee.
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:58:31 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201298855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:42 schreef TolstoiFan het volgende:

Over red bull: ik heb dus een collega, die serieus 6-7 blikjes red bull per dag drinkt, daarnaast nog koffie en alleen wit brood eet :X Hij ziet er (mede daardoor??) uit als Magere Hein, erg mager, ingevallen gezicht en super bleek.
Mmm, mss moet ik dat dieet eens gaan proberen…
Minus de koffie, maar dan doe ik wel 2 blikjes extra. O-)
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:00:41 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201298901
De appelpartjes van de McDonalds zijn toch ook altijd prima?

Dat is trouwens het enige dat ik hem wel eens van de Mac meegeef.
Ik bestel voor mezelf ook vaak een happymeal, dus dan is het tweede portie appel voor de volgende dag op school :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:02:58 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201298954
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Tevens, omdat je sommige dingen wel moet dubbelposten.

In de nieuwe ggz-financiering, onderdeel van het Zorgprestatiemodel dat op 1 januari 2022 ingaat, worden cliënten verplicht om niet alleen in het startjaar, maar ieder jaar zelf voor hun zorg te betalen vanuit het eigen risico.

Hier

Manmanmanmanman
Mensen die GGZ nodig hebben zijn ook eigenlijk maar zeikerds, misschien gaan ze op deze manier sneller weer normaal doen? |:( |:( |:(
Dus helemaal geen GGZ vergoeding meer? Of pas nadat het eigen risico is opgesoupeerd?
Either way is het mooi kut…
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:04:09 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201298988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:00 schreef Leandra het volgende:

Ik bestel voor mezelf ook vaak een happymeal, dus dan is het tweede portie appel voor de volgende dag op school :')
Ja, maar zit daar niet lekker vershoud-gas in? Dat kan toch bijna niet anders? Of een dompelbadje citroenwater?
pi_201298996
Ik hoor de mijne niet klagen over appels. Ze eten hun fruit zoals het uitkomt, ergens tussen half 10 en half 11. Dan is hij max 3 uur oud.. Maar ik eet ook nog gerust een partje appel dat mild-bruin thuiskomt om 3 uur op. :P
pi_201299012
De Mac ben ik al zolang niet geweest, zeker wel 8 jaar of langer geleden. En als ik er al kwam (toen nog pre-kind), kwam ik er niet voor de appelpartjes :+
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:08:40 #81
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201299079
ik zou zo graag weer terug willen dat je drinken en danoontje kan bij de mac.
die appelpartjes zijn soms echt heel raar van smaak ;(
pi_201299156
Ik lees met liefde mee over de lunchtrommelinspiratie. Bas gaat vanaf vrijdag naar de peuterspeelzaal, 2x een halve ochtend wennen en daarna een hele ochtend. Dan mag ik hem ook afleveren met een lunchtrommeltje, drinken en fruit :D.
Meneer eet dus zijn brood alleen in stukjes gesneden met een vork he. Dus ja, ik geef hem ook maar een vork mee dan.
pi_201299253
Bij ons op de psz werd het fruit en de lunch gewoon verzorgd, dus we hoefden niets mee te geven. O+ voor met een vork eten! Die van ons eet met 4 jaar zijn warme prak nog deels met zijn handen :')
pi_201299402
Hier wordt door de vierjarige ook nog grotendeels met de handen gegeten :') behalve rijst en spaghetti.

Brood ook bij voorkeur met een vork, hij wil geen vieze vingers (overdag dan, s avonds smeert ie zich helemaal vol :') )
pi_201299551
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik zou zo graag weer terug willen dat je drinken en danoontje kan bij de mac.
die appelpartjes zijn soms echt heel raar van smaak ;(
Hier klaagden mijn kinderen ook over. Nu zeggen we gewoon nee tegen de appels/tomaten/wortels bij de Mac.

In Duitsland kregen we een paar weken geleden een soort mini calippo ijsje bij het happy meal. Of ik ook even kon regelen dat de Mac in NL die ijsjes zou krijgen. :')
pi_201299798
Ik bedenk me net dat dit met mijn jongste nog wel een ding gaat worden. Die is bijna 3 en heeft fruit eigenlijk altijd stelselmatig geweigerd. Er gaat alleen nu en dan een banaan of knijpfruit in (als de sterren goed staan en we eerst een geit bij volle maan geofferd hebben).
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:54:01 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201299876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:48 schreef lunapuella het volgende:
Ik bedenk me net dat dit met mijn jongste nog wel een ding gaat worden. Die is bijna 3 en heeft fruit eigenlijk altijd stelselmatig geweigerd. Er gaat alleen nu en dan een banaan of knijpfruit in (als de sterren goed staan en we eerst een geit bij volle maan geofferd hebben).
:D _O- (dat laatste dan).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201299884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Bij ons op de psz werd het fruit en de lunch gewoon verzorgd, dus we hoefden niets mee te geven. O+ voor met een vork eten! Die van ons eet met 4 jaar zijn warme prak nog deels met zijn handen :')
Och, ik geef het met liefde mee. Het is een heerlijk kleinschalige psz tussen de weilanden O+ , mijn schoonmoeder/zijn oma werkt er dus ja :+

Vork: nee stel je voor dat je handen vies worden _O- dat vind hij momenteel echt vreselijk.
En voor alle 'oh nee, geknoeid' wenst meneer een doekje om op te ruimen. Ik gooide laatst per ongeluk zelf een glas water om, kwam hij aanrennen met een doekje O+. Hij is nogal van het poetsen en opruimen. Zal vast een fase zijn die voorbij gaat.
pi_201299941
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Och, ik geef het met liefde mee. Het is een heerlijk kleinschalige psz tussen de weilanden O+ , mijn schoonmoeder/zijn oma werkt er dus ja :+

Vork: nee stel je voor dat je handen vies worden _O- dat vind hij momenteel echt vreselijk.
En voor alle 'oh nee, geknoeid' wenst meneer een doekje om op te ruimen. Ik gooide laatst per ongeluk zelf een glas water om, kwam hij aanrennen met een doekje O+. Hij is nogal van het poetsen en opruimen. Zal vast een fase zijn die voorbij gaat.
Je kan altijd hopen natuurlijk :7.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201300004
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Je kan altijd hopen natuurlijk :7.
Omgekeerde fokwet? :P
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:42:31 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_201300536
quote:
Op school kan het soms toch meevallen, doordat ze andere kinderen ook allerlei fruit zien eten en dat als heel normaal wordt gebracht. Wie weet.
in de haak.
pi_201300551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:00 schreef Leandra het volgende:

Die zijn behandeld met citroenzuur dacht ik. Mijn zoon vindt ze te zuur :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201300578
Oh, ik lees nu terug :') Afspoelen helpt ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 11 september 2021 @ 07:26:38 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201303045
):O ):O ):O :B :B :B :B :B :B :B ^p^ ^p^ :S___D :S___D :! :muziek: :blauwoog: :G 8} :G ^) ^)

Mijn dochter wil af en toe 'kuikentjes kiezen'. Smileys dus _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201303133
quote:
Je kunt van die knijpfruit-zakjes kopen die je zelf kunt vullen. Misschien kun je dan zijn favoriete prakje maken en invriezen. Als ie dan wil heb je in ieder geval fruit voor op school.
En anders met de juf bespreken of er iets anders mee mag (rijstwafel/peperkoek/cracker).

Die laatste _O- ik zeg zulke dingen vaak tegen mensen als ze vragen of mijn kinderen *insert willekeurige groente* lusten. Ja, maar afhankelijk van de stand van de maan, de temperatuur en de dag van de week. De meeste mensen reageren ongeveer zo: :? :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_201303186
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel.... :*

Over opruimen gesproken. De jongens gingen met z’n twee naar beneden vanmorgen en vriend vroeg of ze vast zijn glas op het aanrecht wilden zetten van gisteravond.
Horen we eerst jongste roepen: ‘Wow, er ligt ook een zak chips op tafel!!’
Was vriend vergeten op te ruimen.
Hebben ze gewoon netjes in de la gelegd, zonder eerst leeg te eten _O_ ik zou er zelf nog wel moeite mee hebben :D
  zaterdag 11 september 2021 @ 08:00:49 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_201303188
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:46 schreef LeSage het volgende:

[..]
Je kunt van die knijpfruit-zakjes kopen die je zelf kunt vullen. Misschien kun je dan zijn favoriete prakje maken en invriezen. Als ie dan wil heb je in ieder geval fruit voor op school.
En anders met de juf bespreken of er iets anders mee mag (rijstwafel/peperkoek/cracker).

Die laatste _O- ik zeg zulke dingen vaak tegen mensen als ze vragen of mijn kinderen *insert willekeurige groente* lusten. Ja, maar afhankelijk van de stand van de maan, de temperatuur en de dag van de week. De meeste mensen reageren ongeveer zo: :? :{
Da's een universeel verschijnsel hoor :D

Daarom zeg ik ook, als het cumulatief maar in balans blijft vind ik op zichzelf staande dagen niet zo interessant ;)
disclaimer
pi_201303218
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Da's een universeel verschijnsel hoor :D

Daarom zeg ik ook, als het cumulatief maar in balans blijft vind ik op zichzelf staande dagen niet zo interessant ;)
Ze kijken vooral zo vanwege de uitspraak. Alsof het er écht van afhankelijk is.
Dat kinderen moeilijk doen heb ik inmiddels wel begrepen ja _O-

Trouwens, helemaal geen klagen over mijn eters. Lunchen met 5 volkorencracottes met kaas/boter/pasta, een gekookt ei, een halve paprika, een rolletje boterhamworst en een paar plakken kaas is voor de 5-jarige vrij normaal 8)7
pi_201303272
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:42 schreef TolstoiFan het volgende:

Voor de kinderen die een geschilde appel meekrijgen: is die niet bruin geworden tegen de tijd dat ze die gaan opeten?

Ik deed/doe de appel altijd geschild in een bakje, die is niet super bruin als ze gaan eten, ook niet meer helemaal super fris als wanneer hij net gesneden is, maar prima eetbaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:02 schreef BE het volgende:

[..]
Dus helemaal geen GGZ vergoeding meer? Of pas nadat het eigen risico is opgesoupeerd?
Either way is het mooi kut…
Helemaal geen vergoeding meer, dan zou ik een baan moeten gaan zoeken, want anders gaan we failliet, ik zag de nota van vorig jaar... :o
Maar zoals ik het begrijp betaal je elk jaar opnieuw je eigen risico, ook als je langer gebruik maakt van de ggz. En dat was dan voorheen niet zo denk ik.

Op de ene peuterspeelzaal waar ik werkte at iedereen uit zijn eigen trommeltje en op de andere, ging al het fruit op 1 grote schaal en deelden we steeds rond.

@TolstoiFan, mijn oudste is bijna 14 en eet ook nog graag met haar handen... dus je hebt nog even ;).
Ze heeft deze week geprobeerd met stokjes te eten op een klassenuitje, maar ze heeft de sushi gewoon aan het stokje geprikt :')
Fake it till you make it...
pi_201303504
Hoe werkt dat nu met die beslisboom. Simon is verkouden en hoest.
In de beslisboom staat:

- Bij een negatieve testuitslag van het kind mag het kind weer naar de
kinderopvang/school, ook als nog niet alle klachten weg zijn. Tenzij de
quarantaineperiode zoals vastgesteld door de GGD nog niet voorbij is.

Wat wordt bedoeld met die laatste zin? Toch quaraintaine bij een negatieve uitslag?

Moet je die negatieve testuitslag laten zien op school? Of is het gewoon op goed vertrouwen?
De Corona communicatie vanuit school is karig op de beslisboom na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')