abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201291647
Hier verder!
pi_201291702
Ik heb nu een kind in huis die een master in opscheppen heeft. Ik moet echt mijn best doen om de volwassene te blijven zeg maar.
Zijn slaapkamer is 2 x zo groot als onze woonkamer, hij eet meestal 60 boterhammen, hij heeft 1000 Lego steentjes (ik slikte in dat alleen al in 1 set die in onze woonkamer staat 3000 steentjes zitten, nee exode, niet doen, hij is 7) en dit gaat dus al een uur zo. Ik heb ze naar buiten geschopt, ze zijn aan het knikkeren. Overigens heeft hij echt VEEEEEL meer knikkers.
En het is het zoontje van die moeder, je weet wel die geen oogje op me heeft. Gelukkig is het vandaag papadag en komt die hem zo halen.
pi_201291900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:09 schreef exode het volgende:
Ik heb nu een kind in huis die een master in opscheppen heeft. Ik moet echt mijn best doen om de volwassene te blijven zeg maar.
Zijn slaapkamer is 2 x zo groot als onze woonkamer, hij eet meestal 60 boterhammen, hij heeft 1000 Lego steentjes (ik slikte in dat alleen al in 1 set die in onze woonkamer staat 3000 steentjes zitten, nee exode, niet doen, hij is 7) en dit gaat dus al een uur zo. Ik heb ze naar buiten geschopt, ze zijn aan het knikkeren. Overigens heeft hij echt VEEEEEL meer knikkers.
En het is het zoontje van die moeder, je weet wel die geen oogje op me heeft. Gelukkig is het vandaag papadag en komt die hem zo halen.
Wat irritant :')
Lekker naar buiten idd zodat je het niet hoeft te horen :D
pi_201291962
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden. O-)
pi_201291996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden. O-)
Sowieso zijn mensen die heel erg veel praten bloedirritant.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201292448
Vriendjes van A. die geen woord zeggen of amper antwoord geven vind ik vaak ook wel wat ongezellig hoor.
Klets er maar lekker op los. :)
pi_201292536
Ik vind het vooral bewonderingswaardig dat B er niet in meegaat. Die laat hem gewoon lullen.

Momenteel is het opscheppen gestopt omdat Juul op alles zegt 'ik ook' dat werd blijkbaar irritant _O-

Ik kan zelf ook enorm ouwehoeren, ik sta niet bekend als iemand die stil is of weinig zegt, dus kletsen, heerlijk! B heeft veel vriendjes die ook van ouwehoeren houden, ik vind dat gezellig.
pi_201292690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef exode het volgende:
Ik vind het vooral bewonderingswaardig dat B er niet in meegaat. Die laat hem gewoon lullen.

Momenteel is het opscheppen gestopt omdat Juul op alles zegt 'ik ook' dat werd blijkbaar irritant _O-

Ik kan zelf ook enorm ouwehoeren, ik sta niet bekend als iemand die stil is of weinig zegt, dus kletsen, heerlijk! B heeft veel vriendjes die ook van ouwehoeren houden, ik vind dat gezellig.
Met bepaalde mensen heb ik dat ook. Als er eenmaal een klik is. :')
Volgens mij hou ik mensen soms te lang van hun pauze af op werk. :@
Of bij het beste vriendje van A. ben ik soms nog een half uur met die ouders aan het praten.
pi_201292836
Ik heb er een die vooral NEE zegt en liedjes zingt. Ook heeft hij nog maar 2 volumestanden: hard of heel hard.
pi_201292862
De mijne stelt zichzelf nog steeds de godganse dag aan iedere willekeurige voorbijganger/cassiere/stratenmaker voor _O- doet ie denk ik al ruim een jaar haha
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201292897
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik gebruik die oordoppen standaard als er een kindje komt spelen, ik trek al die geluiden niet. Sinds ik die dopjes gebruik, blijf ik langer aardig.
pi_201293347
Mijn dochter doet de opleiding zelfstandig werkend bakker...
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_201293398
Het verschil tussen de broodtrommels op scholen is echt heel groot. Je kunt het vanuit je eigen referentiekader soms echt niet voorstellen wat kinderen soms bij zich hebben.
Kaders stellen vanuit school is wel handig om discussies te voorkomen. Maar een beetje common sense daarbij is wel fijn (de 'gezonde' liga koek).

Mijn kind neemt op eigen verzoek geen fruit (tussendoortje) mee naar school, want ze hebben 15 minuten buiten voor fruit, drinken en spelen. Hij moet van mij een paar slokken drinken en gaat dan lekker spelen.
In zijn trommel zit brood, een beetje groente en iets extras als een paar nootjes, rozijntjes, halve soepstengel, gekookt ei. Dat motiveert hem om wat sneller te eten. En als het zo uitkomt is dat ook wel eens een pannenkoek die over was, of een stukje bananenbrood.
pi_201293406
Oh vervelend, @Vicky :9
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:23:00 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_201293478
In navolging op de discussie krijg ik net een mail van school, of we alsjeblieft geen noten mee willen geven ivm een kind met een heftige allergie _O-
Toch maar gewoon brood met kaas dus :+
disclaimer
pi_201293503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
De mijne stelt zichzelf nog steeds de godganse dag aan iedere willekeurige voorbijganger/cassiere/stratenmaker voor _O- doet ie denk ik al ruim een jaar haha
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:36 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201293530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:

[..]
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
Kinderen O+.
Mijn oudste had een fase waarin hij aan willekeurige mannen vroeg: "papa?"
Alsof ik een alleenstaande moeder was, met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
KuikenGuppy
pi_201293540
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kinderen O+.
Alsof ik een alleenstaande moeder was met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
Oh ja, die fase.
En dat wij dan zeiden 'Nou wie weet.'
pi_201293618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:

[..]
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
T zal in de naam zitten ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201293730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Oh wat heerlijk! Ze zien er ook echt al fantastisch profi uit :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201293774
Tyler neemt naar de zorgboerderij altijd fruit mee. Meestal standaard een banaan, soms druifjes.
Op een korte dag 2 boterhammen met grillworst, op een lange dag komt er 1 boterham bij meestal met chocopasta.
Soms nog wat extra's zoals een bifiworstje. Op de donderdag is het knakworstjes dag.
Regelmatig bakken ze daar ook koekjes, pannekoeken ed. En ik hoor hem vaak over cake en taart als traktaties.
Elke vrijdag krijgt hij een doosje verse eieren mee wat hij zelf heeft geraapt. En we hebben ook een paar keer droge worst gekregen.

Kim heeft meestal 2 boterhammen met kaas of worst mee en altijd fruit. En een grote beker crystal clear. Ze heeft een strippenkaart voor de kantine. Daar koopt ze soms wat lekkers. Zoals wortelpizza, broodje gezond, broodje hamburger.
pi_201293776
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Dat ziet er heerlijk uit!
pi_201293785
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kinderen O+.
Alsof ik een alleenstaande moeder was, met jong geschopt door een volstrekt onbekende :').
Hier riep de jongste een keer keihard in een druk winkelcentrum: "DAAR LOOPT MIJN MAMA!!!". Een wildvreemde vrouw, ze léék niet eens op mij :'). Ik verwachtte elk moment een hand van een politieagent op mijn schouder. "Wilt u even meekomen naar het bureau?" Maar het viel mee, ik mocht hem houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:54:07 #24
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_201293887
Ik had van de week een leerling in de klas (groep 3) die voor het 10-uurtje 8! Oreokoeken bij had. Niet die mini’s, maar die gewone grote. Ook een leerling die 4 Oreokoeken bij had en 2 Bueno repen.
We hebben officieel op woensdag fruitdag, maar niet iedereen houdt zich daar aan.
Mijn eigen dochters krijgen fruit mee voor 10 uur en heeeeeeel soms (1x per 2 weken ofzo) cheezedippers
Tussen de middag 2 boterhammen (waarvan 1 met zoet), een stuk komkommer (want de rest van de groente is gif zo ongeveer en dan hebben ze tenminste al iets binnen), wat fruit en een stukje kaas.
pi_201293915
@Vicky die koekjes zien er lekker uit, ik krijg bijna instant zin in koekjes als ik ernaar kijk. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')