Wat irritantquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:09 schreef exode het volgende:
Ik heb nu een kind in huis die een master in opscheppen heeft. Ik moet echt mijn best doen om de volwassene te blijven zeg maar.
Zijn slaapkamer is 2 x zo groot als onze woonkamer, hij eet meestal 60 boterhammen, hij heeft 1000 Lego steentjes (ik slikte in dat alleen al in 1 set die in onze woonkamer staat 3000 steentjes zitten, nee exode, niet doen, hij is 7) en dit gaat dus al een uur zo. Ik heb ze naar buiten geschopt, ze zijn aan het knikkeren. Overigens heeft hij echt VEEEEEL meer knikkers.
En het is het zoontje van die moeder, je weet wel die geen oogje op me heeft. Gelukkig is het vandaag papadag en komt die hem zo halen.
Sowieso zijn mensen die heel erg veel praten bloedirritant.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden.
Met bepaalde mensen heb ik dat ook. Als er eenmaal een klik is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef exode het volgende:
Ik vind het vooral bewonderingswaardig dat B er niet in meegaat. Die laat hem gewoon lullen.
Momenteel is het opscheppen gestopt omdat Juul op alles zegt 'ik ook' dat werd blijkbaar irritant![]()
Ik kan zelf ook enorm ouwehoeren, ik sta niet bekend als iemand die stil is of weinig zegt, dus kletsen, heerlijk! B heeft veel vriendjes die ook van ouwehoeren houden, ik vind dat gezellig.
Ik gebruik die oordoppen standaard als er een kindje komt spelen, ik trek al die geluiden niet. Sinds ik die dopjes gebruik, blijf ik langer aardig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb er hier eentje die praat 5 kwartier in een uur en dat van de eerste tot de laatste seconde dat hij hier is. Ik ben zo blij dat ik mijn noise cancelling oordopjes weer heb gevonden.
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
De mijne stelt zichzelf nog steeds de godganse dag aan iedere willekeurige voorbijganger/cassiere/stratenmaker voordoet ie denk ik al ruim een jaar haha
Kinderenquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:
[..]
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
Oh ja, die fase.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kinderen.
Mijn oudste had een fase waarin hij aan willekeurige mannen vroeg: "papa?"
Alsof ik een alleenstaande moeder was met jong geschopt door een volstrekt onbekende.
T zal in de naam zittenquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef exode het volgende:
[..]
B heeft een hele tijd een periode gehad dat ie aan iedereen vroeg of ze een piemel hadden.
Willekeurig.
Overal.
Aan iedereen.
Oh wat heerlijk! Ze zien er ook echt al fantastisch profi uitquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter doet de opleiding zelfstandig werkend bakker...
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter doet de opleiding zelfstandig werkend bakker...
Op donderdag en vrijdag heeft ze praktijkles en vooralsnog mag ze wat ze bakt meenemen... [ afbeelding ]
Hier riep de jongste een keer keihard in een druk winkelcentrum: "DAAR LOOPT MIJN MAMA!!!". Een wildvreemde vrouw, ze léék niet eens op mijquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kinderen.
Mijn oudste had een fase waarin hij aan willekeurige mannen vroeg: "papa?"
Alsof ik een alleenstaande moeder was, met jong geschopt door een volstrekt onbekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |