Of een apart forum. Ergens in de krochten van de Gran Turismo fan-site.quote:Op zondag 12 september 2021 08:02 schreef tja77 het volgende:
Ik stel voor dat LN een seperaat topic gaat openen met de titel:
ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.
Zodra Mercedes zegt dat ze ergens toe bereid zijn krijg ik direct het gevoel dat het ze zelf gewoon veel beter uitkomt.quote:
het is altijd voor wat hoort wat en we weten nog niet op welk gebied ze dan wel hun zin krijgenquote:Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Mercedes zegt dat ze ergens toe bereid zijn krijg ik direct het gevoel dat het ze zelf gewoon veel beter uitkomt.
Ze gingen er toch zogenaamd mee stoppen? Wat kan hun het dan roesten?quote:Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Mercedes zegt dat ze ergens toe bereid zijn krijg ik direct het gevoel dat het ze zelf gewoon veel beter uitkomt.
Zelfs in Spa rijdt de medical car* de hele ronde ruimschoots snel genoeg.quote:Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag die me net te binnen schoot.
Mensen die op Zandvoort en/of Oostenrijk waren kunnen het wellicht beantwoorden.
Zandvoort (1min.11) en Red Bull ring (1.05) zijn qua tijd (en ook qua lengte) relatief korte circuits op de kalender. Rijdt de safetycar na de start de volledige ronde, of nemen ze halverwege een kortere route? In Zandvoort kun je bv tussen Rob Slotemakersbocht en bocht 10 afsteken.
Lijkt me op deze banen toch flink doortrappen voor Maylander. Waarschijnlijk dat hij nog niet in de pits stil staat of de wagens passeren alweer.
Ze zullen best iets voordeel ondervinden maar een voetballer komt niet eens in de C1 als hij het niet kan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jordi Cruijff, Daley Blind, Youri Mulder, Sydney van Hooijdonk, Steven Berghuis, Paolo Maldini, Sergio Busquets, zomaar wat namen die me nu te binnen schieten.
In het voetbal gebeurt het dus ook.
Ja dat is Spa, een lang circuit. Dus tijd genoeg. Maar de vraag was hoe het op hele korte circuits gaat, want voor je het weet hangen ze in je nek natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs in Spa rijdt de medical car* de hele ronde ruimschoots snel genoeg.
Misschien dat een jochie in de autosport met de juiste achtergrond dan iets verder komt als hij het "niet kan", maar ook die zal niet heel ver komen in z'n carričre..quote:Op maandag 13 september 2021 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zullen best iets voordeel ondervinden maar een voetballer komt niet eens in de C1 als hij het niet kan.
Er zijn ook 0 voetballers die geld meebrengen om in het 1e elftal te staan. Dat gebeurt niet eens bij een amateurclub, laat staan in de Champions League. Als je de CL dan met de F1 wil vergelijken.
Ik snap 'm ook niet...quote:Op maandag 13 september 2021 17:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat is Spa, een lang circuit. Dus tijd genoeg. Maar de vraag was hoe het op hele korte circuits gaat, want voor je het weet hangen ze in je nek natuurlijk.
Op Spa hebben de F1 wagens veel meer tijd om hem in te halenquote:Op maandag 13 september 2021 17:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat is Spa, een lang circuit. Dus tijd genoeg. Maar de vraag was hoe het op hele korte circuits gaat, want voor je het weet hangen ze in je nek natuurlijk.
Nou nee, want die auto rijdt net zo hard.quote:Op maandag 13 september 2021 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Spa hebben de F1 wagens veel meer tijd om hem in te halen
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van: kan de MC x kilometer afleggen voordat de F1 wagens 2x kilometer afleggen. Dat is op ieder circuit gelijk.
quote:Tevreden Hamilton vindt dat straf voor Verstappen goed precedent schept
Lewis Hamilton is tevreden met de straf die Max Verstappen zondag kreeg na hun onderlinge crash tijdens de Grand Prix van Italië. De coureur van Red Bull ontving van de stewards een gridstraf van drie plaatsen.
"Ik ben uiteindelijk trots op de stewards", zegt Hamilton tegen Motorsport.com. "Ik denk dat ze even tijd nodig hadden om alles goed te kunnen analyseren, maar dit schept zeker een goed precedent."
"Naar de toekomst toe is zo'n precedent belangrijk voor de veiligheid van de coureurs. Er moeten strikte regels zijn", zei de zevenvoudig wereldkampioen. "Als je wegkomt met zulke dingen, dan is het makkelijk om er gewoon mee door te gaan."
https://www.nu.nl/formule(...)recedent-schept.html
Dat heeft meer te maken met ruimte. Geef coureurs 300km een vrije baan, en je zal zien dat ze veel dichter bij elkaar blijven qua gemiddelde rondetijd op een korte baan en gemiddeld dus even vaak gelapt worden.quote:Op maandag 13 september 2021 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, want die auto rijdt net zo hard.
Het is toch ook niet zo dat een trage F1 coureur net zo snel gelapt wordt op een korte baan dan op een lange
Volgens mij heeft de medical car altijd 2 maal zoveel tijd beschikbaar om rond te gaan als de race-auto's.quote:Op maandag 13 september 2021 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, want die auto rijdt net zo hard.
Het is toch ook niet zo dat een trage F1 coureur net zo snel gelapt wordt op een korte baan dan op een lange
quote:
quote:Lewis Hamilton - ‘I won’t be bullied’
Sprak de racewinnaar die zijn directe concurrent met 200+ de vangrail in ramdequote:
Vangrailquote:Op maandag 13 september 2021 20:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sprak de racewinnaar die zijn directe concurrent met 200+ de vangrail in ramde
Aldus een Mercedes coureurquote:Op maandag 13 september 2021 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"Als je wegkomt met zulke dingen, dan is het makkelijk om er gewoon mee door te gaan."
Zijn openheid verbaasde me, maar toen de penalty voor Verstappen kwam begreep ik het; hij wist al wat er ging gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:30 schreef shiz het volgende:
Toto zelf gaf het min of meer toe... 'als de stewards hier geen werk van maken dan blijven we een over en weer van tactical fouls zien', oftewel, meneer is er niet vies van daar een standard protocol van te maken als 'ie anders niet kan winnen...
Als dit de eerste keer was zou het raar zijn om meteen over " blijven we een over en weer van tactical fouls zien" te beginnen. Hij geeft hier eigenlijk impliciet toe dat dat in Silverstone ook zo was.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:30 schreef shiz het volgende:
Toto zelf gaf het min of meer toe... 'als de stewards hier geen werk van maken dan blijven we een over en weer van tactical fouls zien', oftewel, meneer is er niet vies van daar een standard protocol van te maken als 'ie anders niet kan winnen...
Just my thoughts, of dat er wat tegenover staat.quote:Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Mercedes zegt dat ze ergens toe bereid zijn krijg ik direct het gevoel dat het ze zelf gewoon veel beter uitkomt.
Die rijdt het hele rondje. En kan dat ook vrij makkelijk, hoor. Ga maar na: ze rijden een gemiddelde GP in 200-250 km/h. Dat betekent dat de SC het rondje dus moet voltooien in iets meer dan 130/140 km/h om ruimschoots voor de leider de pitstraat in te rijden. Dat redt Bernd makkelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag die me net te binnen schoot.
Mensen die op Zandvoort en/of Oostenrijk waren kunnen het wellicht beantwoorden.
Zandvoort (1min.11) en Red Bull ring (1.05) zijn qua tijd (en ook qua lengte) relatief korte circuits op de kalender. Rijdt de safetycar na de start de volledige ronde, of nemen ze halverwege een kortere route? In Zandvoort kun je bv tussen Rob Slotemakersbocht en bocht 10 afsteken.
Lijkt me op deze banen toch flink doortrappen voor Maylander. Waarschijnlijk dat hij nog niet in de pits stil staat of de wagens passeren alweer.
En daar stond hij op zijn achterste benen toen mensen dat suggereerden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was zou het raar zijn om meteen over " blijven we een over en weer van tactical fouls zien" te beginnen. Hij geeft hier eigenlijk impliciet toe dat dat in Silverstone ook zo was.
Die rijdt net zo hardquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Allemaal leuk en aardig over Safetycars en Berndt in de openingsronde, maar het is de Medical Car...
Maar team taxi is volledig van mening dat Silverstone Max zijn schuld was. Hamilton zat immers vķķr Max.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was zou het raar zijn om meteen over " blijven we een over en weer van tactical fouls zien" te beginnen. Hij geeft hier eigenlijk impliciet toe dat dat in Silverstone ook zo was.
Als dat zo was had Hamilton Max niet op zijn achterwiel geraaktquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar team taxi is volledig van mening dat Silverstone Max zijn schuld was. Hamilton zat immers vķķr Max.
Hij zat ervoor, of ben je een racist ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat zo was had Hamilton Max niet op zijn achterwiel geraakt
juistquote:Op donderdag 16 september 2021 09:53 schreef opreis het volgende:
https://www.grandprix247.(...)bal-are-out-of-line/
Grappig dat het steeds meer begint op te vallen
Beste zin uit het artikel:quote:Op donderdag 16 september 2021 09:53 schreef opreis het volgende:
https://www.grandprix247.(...)bal-are-out-of-line/
Grappig dat het steeds meer begint op te vallen
En dat komt van iemand die zich fan noemt. Zegt genoeg.quote:Instead, it reminds us that despite seven titles and 99 wins – hidden away by serial winning with the best car in F1 – he remains a bad loser with a nasty streak.
Die zin is wel een beetje over het randje/laat iemands frustratie zien. Maar wat mij betreft is de rest van het verhaal niet minder correct.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste zin uit het artikel:
[..]
En dat komt van iemand die zich fan noemt. Zegt genoeg.
Ik vind het ook wel iets schattigs hebben dat iedereen hier zich altijd zo ongekend druk kan maken om wat Lewis doet.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Lewis heeft wel een flinke tik overgehouden aan de crash, hij loopt tegenwoordig in een trouwjurk rond.
quote:HERO10 BLACK
All-out speed + ultimate ease come together in the most powerful #GoPro ever.
✔️ Revolutionary new GP2 engine
Had die Zjek toch maar weer mooi een primeur met zijn "Vettel stopt"!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |