Ja waren veel op schoolreisjequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch nog druk @:Moonlight ondanks dat de vakantie voorbij is?
Ja was echt superquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ja, maar hopelijk had je toch een heerlijke dag!
Leukleuk!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was echt superen een blond amsterdam efteling tas kunnen scoren
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was echt superen een blond amsterdam efteling tas kunnen scoren
Denk niet dat ze dat gedaan heeft met haar zusquote:
Die gedachten deel ik wel.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gedaan heeft met haar zus
Gelukkig maarquote:
Ik was met een vriendin, maar nee iddquote:Op woensdag 8 september 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gedaan heeft met haar zus
oh dacht met je zus. met een vriendin had het nog gekundquote:Op woensdag 8 september 2021 19:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin, maar nee idd
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht met je zus. met een vriendin had het nog gekund
Volgende week Dinsdag vlieg ik naar Fuerteventura , weekje Canarische Eilandquote:Op donderdag 9 september 2021 08:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna vakantie of al weggeweest?
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op donderdag 9 september 2021 08:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Volgende week Dinsdag vlieg ik naar Fuerteventura , weekje Canarische Eiland
Thanks, komt goed !quote:Op donderdag 9 september 2021 08:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
Moet jij eigenlijk weer op kantoor werken of mag je thuis aan de slag?quote:
Beiden, alleen was ik er even tussen uit. Batterij was even leeg. De 24ste begin ik weer. Voorkeur zal kantoor hebben omdat ik in het centrum van Groningen woon, en dat is behoorlijk lawaaierig.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk weer op kantoor werken of mag je thuis aan de slag?
ah dat is niet zo fijn. hoop dat het nu weer beter goed.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Beiden, alleen was ik er even tussen uit. Batterij was even leeg. De 24ste begin ik weer. Voorkeur zal kantoor hebben omdat ik in het centrum van Groningen woon, en dat is behoorlijk lawaaierig.
Jazeker, voel me al stukken beter ! Dank je !quote:Op donderdag 9 september 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dat is niet zo fijn. hoop dat het nu weer beter goed.
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:33 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jazeker, voel me al stukken beter ! Dank je !
Dat is correctquote:
Sowieso kopen joh als het een beetje goede woning is!quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
Maandag nog nipt voor mijn vakantie aan een woning bezichtigen. Misschien toch maar de overstap naar kopen
Spannend!quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
Maandag nog nipt voor mijn vakantie aan een woning bezichtigen. Misschien toch maar de overstap naar kopen
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:58 schreef puzziepie het volgende:
Haai skatties![]()
Maastricht was leuk, wel druk , maar ik heb me prima vermaakt. \Nu weer tijd voor andere zaken
Hoe was het verder in Sjeng City?quote:
Leuk!! En vermoeiend, maar vooral leukquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Sjeng City?
Dat kan ik begrijpen, jullie hadden wel het weer mee!quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk!! En vermoeiend, maar vooral leuk
Nee enkel in Maastrichtquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, jullie hadden wel het weer mee!![]()
Zijn jullie enkel in Maastricht gebleven of ook in het 'boeren' gedeelte van het beloofde land gekomen?
Hebben jullie de standaard dingen aangedaan of zijn jullie nog speciale plekjes gaan bezichtigen?quote:
We hadden een kind mee , dus we hebben wat rondgelopen in Maastricht .quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie de standaard dingen aangedaan of zijn jullie nog speciale plekjes gaan bezichtigen?
Met kind is het wat lastiger, maar mooi om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hadden een kind mee , dus we hebben wat rondgelopen in Maastricht .
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met kind is het wat lastiger, maar mooi om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.
Ja het was ook echt leuk , ik heb samen met mijn kleindochter geslapenquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Puzzie!
Leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja het was ook echt leuk , ik heb samen met mijn kleindochter geslapen
Ouwehoeren is ze goed inquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog gezellig even kletsen met oma?
Dat klinkt leukquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ouwehoeren is ze goed in![]()
Het is leuk om te zien dat ze ze hele eigen humor heeft
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC manquote:
Steek een van je vier onderkinnen eens in je smoel en stik er inquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC man
quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Steek een van je vier onderkinnen eens in je smoel en stik er in
Zo zo wat een praat. Zitten je vriendjes hier soms?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoiquote:
Niet alleen hier. Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo wat een praat. Zitten je vriendjes hier soms?
Hey vriendjequote:Op zaterdag 11 september 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Niet alleen hier. Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light.
Daar post ik niet, geen idee wie jij bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC man
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hèquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hè
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar dit is ook geen GC.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hè
[..]
[ afbeelding ]
Oh ging je me alleen daar negerenquote:
Hier ben je gebleven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ging je me alleen daar negeren
Hier zat ik altijd alquote:
Dat ligt aan je definitie van wequote:
KSCquote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar komt deze invasie ineens weer vandaan.....
Mooi zoquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
Ze zijn al weer. Maak je maar geen zorgen
gewoon even gezellig overal binnenstruikelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Onbeleefd hoorquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even gezellig overal binnenstruikelen
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het was de ksc blijkbaarquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zolang het geen DTS is ....
I knowquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was de ksc blijkbaar
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even gezellig overal binnenstruikelen
Zolang ze het open laten blijven die hier wel wegquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zolang het geen DTS is ....
Zolang ze wat openlaten?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang ze het open laten blijven die hier wel weg
Oh zo ja!! Eens!!!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zolang ze dts open laten, die komen ook altijd meteen naar hier
quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten een portier hebben ha ha
Ik was vandaag in Eindhoven voor een werkbezoek. Ik werd ontvangen door een oude man die ik amper kon verstaan. De hele tijd zat ik na te denken of die man goed kon articuleren of dat hij Brabants tegen mij sprak.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten een portier hebben ha ha
quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Eindhoven voor een werkbezoek. Ik werd ontvangen door een oude man die ik amper kon verstaan. De hele tijd zat ik na te denken of die man goed kon articuleren of dat hij Brabants tegen mij sprak.
Voordat ik de terugreis ging maken vroeg ik aan hem of hij goed was in Brabants. Toen veranderde hij zijn stem en sprak ABN![]()
![]()
Dat bleek maar weer jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Brabants staat áltijd boven ABN!!![]()
Dat denken jullie onder de rivieren wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Brabants staat áltijd boven ABN!!![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denken jullie onder de rivieren wel.![]()
Beetje jezelf onverstaanbaar maken en dan net doen alsof de rest te dom is om het begrijpen
Dit eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denken jullie onder de rivieren wel.![]()
Beetje jezelf onverstaanbaar maken en dan net doen alsof de rest te dom is om het begrijpen
Lekker weekend aan het hebben?quote:
quote:
Had je dan niet beter daar kunnen blijvenquote:Op zondag 12 september 2021 10:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik had vannacht bij mijn kinderen geslapen, nu thuis en vanmiddag ga ik weer terug om een stuk met kleindochter te wandelen
Ze vonden het leuk als ik bleef slapen , dus dat heb ik gedaanquote:Op zondag 12 september 2021 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je dan niet beter daar kunnen blijven
ja, niet geweldig geslapen en best wel heel hard getraind begin van de middagquote:
quote:Op maandag 13 september 2021 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, niet geweldig geslapen en best wel heel hard getraind begin van de middag
quote:
Ik ben nog moequote:
ook een beetje moe, kleine maakte me vannacht wakker. lekker zo'n gebroken nacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog moe![]()
Maar verder voel ik me lekker![]()
Hoest met jou?
Ben je lang wakker geweest vannacht?quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook een beetje moe, kleine maakte me vannacht wakker. lekker zo'n gebroken nacht.
verder wel prima.
straks naar de sportschool, even knallen.
denk dat ik een uurtje wakker heb gelegen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je lang wakker geweest vannacht?
Hopelijk kan je na het sporten wat rust pakken
Dat is wel ff minderquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat ik een uurtje wakker heb gelegen.
Ja ik was er ook niet echt blij mee maar ja kan er weinig aan veranderenquote:
Nee Ik weetquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik was er ook niet echt blij mee maar ja kan er weinig aan veranderen
goed hoorquote:
Het is droogquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed hoor
nog even genieten vandaag van het weer
de zon schijntquote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon schijnt
het wordt tussen de 23 en 25 graden
ik klaag niet
Hey greyquote:
Gezellig dat je ook weer eens komt buurtenquote:
Is het ook wel een beetjequote:
nee moet wat dingen doen en wat regelenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje![]()
Nog wat leuks op de planning vandaag
Vanochtend kind naar school gebracht, daarna meeting gehad, gevolgd door nog een kleine meeting, nu even in de sportschool en dan weer aan het werkquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee moet wat dingen doen en wat regelen
verder gewoon maar wat genieten
en jij?>
Vochtig poesjequote:
iedereen heeft maar meetings tegenwoordig(online)quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend kind naar school gebracht, daarna meeting gehad, gevolgd door nog een kleine meeting, nu even in de sportschool en dan weer aan het werk
Thuiswerkadvies is nog geldig hè. Dus wij werken thuis. Plus voor een uurtje overleg 2+ uur reizenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft maar meetings tegenwoordig(online)
ik ga lekker ouderwets overleggen met iemand in dezelfde ruimte
Ben je al klaar met je studiequote:
Man man manquote:
Netjes netjesquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel een huis nu dankzij het langstuderen
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonenquote:
Je hebt nog 2 jaar danquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonen
Al wordt dat pas in 2024 een probleem, als ze mijn salaris van 2022 gaan gebruiken.
niet te ver vooruit kijken nattequote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonen
Al wordt dat pas in 2024 een probleem, als ze mijn salaris van 2022 gaan gebruiken.
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huurquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet te ver vooruit kijken natte
snap ikquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huur
Ze trappen je er toch niet uitquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huur
Mijn huidige part-time salaris is al genoeg om boven de passend toewijzen grens te komen van deze woning als ik fulltime ga werken. Dat is technisch gezien nog niet echt scheef natuurlijk, maar tochquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar zover ben je nu nog niet
maar nattequote:Op dinsdag 14 september 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huidige part-time salaris is al genoeg om boven de passend toewijzen grens te komen van deze woning als ik fulltime ga werken. Dat is technisch gezien nog niet echt scheef natuurlijk, maar toch
Ik maak me daar totaal niet druk om, boeit me ook niet, het is het morele vraagstukquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar natte
op dit moment zit er niet boven
dus maak je er niet zo druk om
woon je er nu al ?
er wonen mensen scheef die een dikke vette portemonnee hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me daar totaal niet druk om, boeit me ook niet, het is het morele vraagstuk
Daarom ben ik ook voor sociale huur gegaan. Egoisme is nodig in deze marktquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wonen mensen scheef die een dikke vette portemonnee hebben
ik zou dat vraagstuk lekker laten voor wat het is
wil ik hier op klikkenquote:
mijn oren zijn nu doodquote:Op woensdag 15 september 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
Wat een aids
Dit is meer mijn type muziek
Moet ik je reanimerenquote:Op woensdag 15 september 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn oren zijn nu dood
houd wel van hardstyle
* dud0r zet handjes zachtjes op oren en begint op staying alive te pompenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r zet handjes zachtjes op oren en begint op staying alive te pompen
die moeten er af en toe wel zijn jaquote:Op woensdag 15 september 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
toch fijn dat er nog mensen zijn met humor op FOK![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
die moeten er af en toe wel zijn ja
Wat staat er op de planning vandaag?quote:
niet gek veelquote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning vandaag?
quote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gek veel
ben al met de boekhouding bezig geweest
dus zo ff wat opruimen
en vanavond ouderavond op school
die van jou zit niet op VOquote:Op woensdag 15 september 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]hier vanavond ook ouderavond op school.
Zit jouw kind op dezelfde school als de mijne
IK ben een beetje aan het werk, moet wat visio tekeningen aanpassen, wat sharepoints updaten.
Straks kind halen, voeren, klaar maken voor zwemles, naar zwemles brengen, hopen dat de zwemles milf er is en ik mezelf zo ver kan krijgen dat ik daadwerkelijk eens een praatje met haar ga maken![]()
![]()
, naar huis, koken, eten, kind naar bed trappen en dan maar eens wat voor mezelf doen
oh ja jij hebt pubers. ik vergeet dat steedsquote:Op woensdag 15 september 2021 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van jou zit niet op VO![]()
![]()
![]()
die van mij zijn al wat ouder
geeft nietquote:Op woensdag 15 september 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja jij hebt pubers. ik vergeet dat steeds
dat is waar.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niet
je kunt ook niet alle onthouden
het is zo'n dag vandaagquote:Op woensdag 15 september 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
oh wat ontzettend fijn dat de laatste versie van een bestand niet beschikbaar is en ik met een ouder bestand aan de slag moet
WOEST ZIEDEND
ja en sharepoint wilde ook niet meewerken. en visio ook niet. het is weer echt zo'n soort dag.quote:
op FOk net zoquote:Op woensdag 15 september 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en sharepoint wilde ook niet meewerken. en visio ook niet. het is weer echt zo'n soort dag.
Hidi was een beetje beusquote:Op woensdag 15 september 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
FOK werkt niet mee?
Of bedoel je fokkers?
nee meer op alles en iedereenquote:
af en toe gebeurt datquote:
en als het niet over gaat dan gaat het maar niet overquote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer op alles en iedereen
alhoewel hij zegt boos te zijn op 2 personen
maar gaat wel weer over
Zo gaat het met iedereen in DTS toch ?Altijd maar boos om nietsquote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer op alles en iedereen
alhoewel hij zegt boos te zijn op 2 personen
maar gaat wel weer over
ik was nooit boosquote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo gaat het met iedereen in DTS toch ?Altijd maar boos om niets
ik ben speciaalquote:
iedereenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo gaat het met iedereen in DTS toch ?Altijd maar boos om niets
gewoon nooit boos zijnquote:Op woensdag 15 september 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen
ik ben niet vaak boos in DTS
niet vaker als in een ander topic
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Soms de boel een beetje lekker opschudden is veel leukerquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
heb vanochtend m'n kussen nog opgeschudquote:Op woensdag 15 september 2021 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms de boel een beetje lekker opschudden is veel leuker
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb vanochtend m'n kussen nog opgeschud
[..]
Hadden ze toch altijd alquote:Op woensdag 15 september 2021 12:52 schreef puzziepie het volgende:
Wow!! Google heeft nu ook een donkere versie, wel ff wennen.
Oke. Ik vind dark mode alleen in de avond fijnquote:Op woensdag 15 september 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg nu pas de optie in Google zelf te zien
Ik heb wel darkmode bij youtubequote:Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik vind dark mode alleen in de avond fijn
Ik kijk YouTube eigenlijk altijd picture in picturequote:Op woensdag 15 september 2021 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel darkmode bij youtube
Dat is dus niets voor mijquote:Op woensdag 15 september 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kijk YouTube eigenlijk altijd picture in picture
Kan ik ondertussen wat anders op m'n pc doenquote:
Dat doe ik ook , maar ik heb standaard twee op het scherm staan , ene youtube en op de andere doe ik ook andere dingenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen wat anders op m'n pc doen
Ik heb daarvoor juist eerdere schermen.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen wat anders op m'n pc doen
Weet niet wat scheren er mee te maken heeftquote:Op woensdag 15 september 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor juist eerdere scheren.
Daarbij meerder scherm genot![]()
![]()
Als je meerdere schermen hebt dan kun je gewoon youtube op een scherm open laten staan en op een ander scherm iets anders doen. En daarbij hoef je dan niet constant te wisselen van tab's als je er meerdere nodig hebt.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet wat scheren er mee te maken heeft
Maar helaas heb ik niet de beschikking tot meerdere schermen
Maar je zei eerdere scheren.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je meerdere schermen hebt dan kun je gewoon youtube op een scherm open laten staan en op een ander scherm iets anders doen. En daarbij hoef je dan niet constant te wisselen van tab's als je er meerdere nodig hebt.
Ik ben gewoon extreem scherpquote:
Gauw ophangen danquote:Op woensdag 15 september 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
Zwembadmilf is er maar ik zit voor werk aan de telefoon![]()
![]()
Germquote:Op woensdag 15 september 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
Zwembadmilf is er maar ik zit voor werk aan de telefoon![]()
![]()
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.quote:
Ahw zonde......quote:Op woensdag 15 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.
Maar alles gaat kut vandaag dus dit was wel te verwachten
Ik heb ook 'maar' 1 scherm , maar dat is een behoorlijk breed scherm. Is wel hendigquote:Op woensdag 15 september 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet wat scheren er mee te maken heeft
Maar helaas heb ik niet de beschikking tot meerdere schermen
Blijkbaar niet alles, want anders had je die van de zwembadmilf wel gehosseldquote:Op woensdag 15 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dit was wel iets wat even geregeld moest worden helaas. En toen ik klaar was met bellen was ze uit de kantine verdwenen.
Maar alles gaat kut vandaag dus dit was wel te verwachten
quote:
Zal ik doen meneer Konijntjequote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]moonie. Houd jij de boel een beetje in de gaten terwijl ik naar huis fiets?
En ik ben weer veilig thuis aangekomenquote:
Goedzoquote:Op woensdag 15 september 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik ben weer veilig thuis aangekomen![]()
Douchen is lekker ontspannendquote:Op woensdag 15 september 2021 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet alleen nog douchen maar heb geen zin om met mijn luie reet van de bank af te komen
Ja, maar languit op de bank liggen zonder muis ookquote:Op woensdag 15 september 2021 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Douchen is lekker ontspannend
Hahaha met muis is vast leukerquote:Op woensdag 15 september 2021 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar languit op de bank liggen zonder muis ook
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha met muis is vast leuker
Dan ga je douchen als ze thuis komtquote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.
Samen douchenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan ga je douchen als ze thuis komt
lekker samen douchenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog paar minuutjes rust voor ze thuis komt van sporten.
Met kokosmelk? Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
ik heb warme chocolademelk met kokosmelk gemaakt.
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met kokosmelk? Daar had ik nog nooit van gehoord![]()
DIKKIE DIKquote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?
Ik gebruik heel veel kokosmelk in gerechten , niet in chocolademelkquote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt nog nooit van kokosmelk gehoord? of dat je daar ook warme chocolademelk mee kan maken?
Vetje kroketjequote:
uit zo'n blik of uit pak? voor recepten gebruik ik zo'n blik. dit is uit pak en dus ook bedoeld om te drinkenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel kokosmelk in gerechten , niet in chocolademelk
Uit blik en pak maar dan voor in gerechten.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
uit zo'n blik of uit pak? voor recepten gebruik ik zo'n blik. dit is uit pak en dus ook bedoeld om te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |