Volgende week Dinsdag vlieg ik naar Fuerteventura , weekje Canarische Eilandquote:Op donderdag 9 september 2021 08:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna vakantie of al weggeweest?
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op donderdag 9 september 2021 08:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Volgende week Dinsdag vlieg ik naar Fuerteventura , weekje Canarische Eiland
Thanks, komt goed !quote:Op donderdag 9 september 2021 08:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
Moet jij eigenlijk weer op kantoor werken of mag je thuis aan de slag?quote:
Beiden, alleen was ik er even tussen uit. Batterij was even leeg. De 24ste begin ik weer. Voorkeur zal kantoor hebben omdat ik in het centrum van Groningen woon, en dat is behoorlijk lawaaierig.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk weer op kantoor werken of mag je thuis aan de slag?
ah dat is niet zo fijn. hoop dat het nu weer beter goed.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Beiden, alleen was ik er even tussen uit. Batterij was even leeg. De 24ste begin ik weer. Voorkeur zal kantoor hebben omdat ik in het centrum van Groningen woon, en dat is behoorlijk lawaaierig.
Jazeker, voel me al stukken beter ! Dank je !quote:Op donderdag 9 september 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dat is niet zo fijn. hoop dat het nu weer beter goed.
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:33 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jazeker, voel me al stukken beter ! Dank je !
Dat is correctquote:
Sowieso kopen joh als het een beetje goede woning is!quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
Maandag nog nipt voor mijn vakantie aan een woning bezichtigen. Misschien toch maar de overstap naar kopen
Spannend!quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
Maandag nog nipt voor mijn vakantie aan een woning bezichtigen. Misschien toch maar de overstap naar kopen
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:58 schreef puzziepie het volgende:
Haai skatties![]()
Maastricht was leuk, wel druk , maar ik heb me prima vermaakt. \Nu weer tijd voor andere zaken
Hoe was het verder in Sjeng City?quote:
Leuk!! En vermoeiend, maar vooral leukquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Sjeng City?
Dat kan ik begrijpen, jullie hadden wel het weer mee!quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk!! En vermoeiend, maar vooral leuk
Nee enkel in Maastrichtquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, jullie hadden wel het weer mee!![]()
Zijn jullie enkel in Maastricht gebleven of ook in het 'boeren' gedeelte van het beloofde land gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |