Hebben jullie de standaard dingen aangedaan of zijn jullie nog speciale plekjes gaan bezichtigen?quote:
We hadden een kind mee , dus we hebben wat rondgelopen in Maastricht .quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie de standaard dingen aangedaan of zijn jullie nog speciale plekjes gaan bezichtigen?
Met kind is het wat lastiger, maar mooi om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hadden een kind mee , dus we hebben wat rondgelopen in Maastricht .
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met kind is het wat lastiger, maar mooi om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.
Ja het was ook echt leuk , ik heb samen met mijn kleindochter geslapenquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Puzzie!
Leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja het was ook echt leuk , ik heb samen met mijn kleindochter geslapen
Ouwehoeren is ze goed inquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog gezellig even kletsen met oma?
Dat klinkt leukquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ouwehoeren is ze goed in![]()
Het is leuk om te zien dat ze ze hele eigen humor heeft
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC manquote:
Steek een van je vier onderkinnen eens in je smoel en stik er inquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC man
quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Steek een van je vier onderkinnen eens in je smoel en stik er in
Zo zo wat een praat. Zitten je vriendjes hier soms?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoiquote:
Niet alleen hier. Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo wat een praat. Zitten je vriendjes hier soms?
Hey vriendjequote:Op zaterdag 11 september 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Niet alleen hier. Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light.
Daar post ik niet, geen idee wie jij bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee kom al je ONZmatties eens ophalen uit de KSC man
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hèquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hè
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar dit is ook geen GC.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi haagsie. Het is nog geen maandagavond hè
[..]
[ afbeelding ]
Oh ging je me alleen daar negerenquote:
Hier ben je gebleven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ging je me alleen daar negeren
Hier zat ik altijd alquote:
Dat ligt aan je definitie van wequote:
KSCquote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar komt deze invasie ineens weer vandaan.....
Mooi zoquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
Ze zijn al weer. Maak je maar geen zorgen
gewoon even gezellig overal binnenstruikelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Onbeleefd hoorquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even gezellig overal binnenstruikelen
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het was de ksc blijkbaarquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zolang het geen DTS is ....
I knowquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was de ksc blijkbaar
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even gezellig overal binnenstruikelen
Zolang ze het open laten blijven die hier wel wegquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zolang het geen DTS is ....
Zolang ze wat openlaten?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang ze het open laten blijven die hier wel weg
Oh zo ja!! Eens!!!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zolang ze dts open laten, die komen ook altijd meteen naar hier
quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten een portier hebben ha ha
Ik was vandaag in Eindhoven voor een werkbezoek. Ik werd ontvangen door een oude man die ik amper kon verstaan. De hele tijd zat ik na te denken of die man goed kon articuleren of dat hij Brabants tegen mij sprak.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten een portier hebben ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |