Over ons contact wordt hier niet gesprokenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie al even contact gehad, achter de schermen, jij en Dees? Even de dag doorgenomen?
And so it begins...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het? Ik ken Dees juist als een hele lieve aardige vrouw. Niet snel boos te krijgen.
Vertel?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vinden jullie het leuk om andere culturen te bekijken.. leren?
Dan heb ik een tip
Straks komt ie met 5 vrouwen thuisquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een Youtuber genaamd Peter Santanello. Die heb ik een paar maanden geleden ontdekt.. en toen ging hij diep in de Joods Orthodoxe cultuur in de de VS. Groepen die normaal de pers of andere vormen zeer schuwen.
Hij word echt binnen gelaten in gebruiken , tradities op een manier die zelden vertoont is.
Ik vond het zeer interessant. Dat was zo'n succes dat hij door meer van dat soort groepen welkom is geheten, en hij brengt het zeer goed in beeld.
Nu zit ik naar een nieuwe serie van hem te kijken bij de Amish/Mennonite's.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt een aanrader vind
( Kleine grappige voetnoot is dat mijn zoon nu in de VS is voor een jaar.. en zijn dorpje omsingelt is door Amish.. en de koetsen door de straat rollen )
Afijn.. hier een linkje naar de Amisch intro.. als je het leuk vind klik je verder voor de andere series.
Geen tijd. Kijk nog steeds married atquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vinden jullie het leuk om andere culturen te bekijken.. leren?
Dan heb ik een tip
Lang niet gehoord.quote:
Ik dans even de Lambada... ff bumpen met mijn dikke reetquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D gaat klappen krijgen![]()
Mentores zonder hoofdletter schrijven... De schavuit !
Bedacht ik mij ook toen ik 'm net opzettequote:
LOL.. daar heb ik ook veel van geleerdquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen tijd. Kijk nog steeds married at
Nee, dat was Married, with childrenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. daar heb ik ook veel van geleerd
Is Gast_jr._op_Afstand_GJOA al eens in zo’n dorp geweest?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een Youtuber genaamd Peter Santanello. Die heb ik een paar maanden geleden ontdekt.. en toen ging hij diep in de Joods Orthodoxe cultuur in de de VS. Groepen die normaal de pers of andere vormen zeer schuwen.
Hij word echt binnen gelaten in gebruiken , tradities op een manier die zelden vertoont is.
Ik vond het zeer interessant. Dat was zo'n succes dat hij door meer van dat soort groepen welkom is geheten, en hij brengt het zeer goed in beeld.
Nu zit ik naar een nieuwe serie van hem te kijken bij de Amish/Mennonite's.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt een aanrader vind
( Kleine grappige voetnoot is dat mijn zoon nu in de VS is voor een jaar.. en zijn dorpje omsingelt is door Amish.. en de koetsen door de straat rollen )
Afijn.. hier een linkje naar de Amisch intro.. als je het leuk vind klik je verder voor de andere series.
quote:
quote:
Lijkt mij ook wel interessantquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is Gast_jr._op_Afstand_GJOA al eens in zo’n dorp geweest?
Ik heb een dag in een mennonietendorp (in Canada) rondgelopen. In dat dorp was ook een museum. Was een mooie ervaring.
Lijkt me ook best interessant.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel interessant
GjoA Is daar pas 4 weken. Het stadje zelf is niet echt in die stijl, maar als ze met de fam waar hij verblijft eieren of vlees gaan halen, halen ze dat bij een Amish boerderij. En dan zit één van de tig dochters daar met een kapje op en een zakje geld.. om de transactie te regelen
Zekerquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me ook best interessant.
Ergens is het ook wel mooi,als tegenhanger van de doorgeschoten automatisering.
Waar ik was hebben ze internetquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Als ze internet hebben zou ik het ik het wel kunnen
In het interview hierboven komt het ook aan bod. Het verschilt per familie en kerkgenootschap.quote:
Geluktquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als de lantaarnpalen aan gaan moet je binnenkomen hoor
Ik weet niet, raar volk. Ik heb wel coole vlogs gezien van Amish all you can eat restaurants. Lijkt me nog wel eens leuk om heen te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me ook best interessant.
Ergens is het ook wel mooi,als tegenhanger van de doorgeschoten automatisering.
Ik geloof het wel daar, teveel egootjesquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
Trieste bedoening weer in Den Haag.
Zo slecht als de vorige keer kan het niet worden is al gezegd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb niet perse een goed gevoel bij deze wedstrijd
Robert, topgozert. Moet altijd nog eens langs zijn bakkerij als ik weer op roadtrip ben door Brabant.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef cafca het volgende:
Ik kijk heel Holland bakt, met mijn mattie Robèrt!
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik geloof het wel daar, teveel egootjes
Hup Schotlandquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
Ojee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
Robert is tof, ja. Maakt lekkere dingen ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Robert, topgozert. Moet altijd nog eens langs zijn bakkerij als ik weer op roadtrip ben door Brabant.
Ok dat geloof ik welquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo slecht als de vorige keer kan het niet worden is al gezegd.
Slechter dan die zakJapanner kan het niet wordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Pak ze, kan nooit slechter gaan dan tegen Israelquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.
Kamerdebat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.
Daar moet je ook wel van houden als je mod wil worden. Een beetje (veel) masochistisch moet je dan wel zijn hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D gaat klappen krijgen![]()
Mentores zonder hoofdletter schrijven... De schavuit !
En nu?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Slechter dan die zakJapanner kan het niet worden
quote:
quote:
Euhh, dat durf ik niet meer. Mijn biertips vindt niemand te zuipen, mijn cocktail eindigde voor @D. ook als 2dequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hij vloegt er voor de volgende uit ja
Heb je nog een tip?
Ok ik ga wel op mijn eigen veelal briljante intuïtie afquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euhh, dat durf ik niet meer. Mijn biertips vindt niemand te zuipen, mijn cocktail eindigde voor @:D. ook als 2de
Wappie demo.quote:
10 punten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de wappiekermis bedoelt.
Ik ben de standaard?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euhh, dat durf ik niet meer. Mijn biertips vindt niemand te zuipen, mijn cocktail eindigde voor @:D. ook als 2de
Man3quote:
Nee, qua cocktail ff niet. Qua dansen ook niet eigenlijk...quote:
ik denk dat er grotere wappies in de 2de kamer zitten als er buitenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, qua cocktail ff niet. Qua dansen ook niet eigenlijk...
Veel afleveringen zeg.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. daar heb ik ook veel van geleerd
Ook die gaan geregeld naar de kermisquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er grotere wappies in de 2de kamer zitten als er buiten
het is daar 1 grote kermisquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook die gaan geregeld naar de kermis
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ze waren ook boos dat Baudet geen zin/tijd voor hun had.
quote:
Prachtigquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik ga wel op mijn eigen veelal briljante intuïtie af
quote:
quote:
Ik zou gewoon voetbal gaan kijken. Dat is zowaar wat minder ergernis opwekkendquote:
Ik hou al op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voetbal gaan kijken. Dat is zowaar wat minder ergernis opwekkend
Ah ja ik heb voor wat betreft die Japanner nog niet zoveel spijt. Die mof was erger.quote:
Die van daarnet heb ik bekeken en die was grappigquote:
Meer kunnen we ook niet betalenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja ik heb voor wat betreft die Japanner nog niet zoveel spijt. Die mof was erger.
Volgend jaar neem ik hem weer terg
Ja ik ben ook verbaasd dat er iemand geld voor meer had in het beginquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Meer kunnen we ook niet betalen![]()
Maar je doet weer mee volgend seizoen![]()
Sylvana.quote:
die is koekoekquote:
Dat is dan wel weer origineelquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is koekoek![]()
wil alle witte mannen uit de kamer![]()
![]()
Jij leest blijkbaar mee in COR maar je post daar nooit.quote:
Ergens doen we het niet goedquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd dat er iemand geld voor meer had in het begin
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef pullup het volgende:
Maar het F1 spel is best leuk al weet ik er geen knol van dus ik doe zeker mee
Preciesquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ergens doen we het niet goed![]()
Ik wil altijd Max, maar voor dat ik die kan betalen is het seizoen voorbij
[..]![]()
Eerlijk gezegd lees ik daar nooit mee.Schijnt nogal al een wespennest te zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij leest blijkbaar mee in COR maar je post daar nooit.
Ik word echt rete agressief van dat wijfquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik word echt rete agressief van dat wijf![]()
We gaan zelf een rondje doen en rammen ze van de baanquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar goed die Duitser komt er sowieso niet meer in
Wat een losert
En daar ging weer een muis tegen het scherm.quote:
Lege flessen toch?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar ging weer een muis tegen het scherm.
Ah oke. Wat jij postte kwam ook voorbij in dit topic:quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lees ik daar nooit mee.Schijnt nogal al een wespennest te zijn.
Ik heb mijn andere bronnen.
Of messen in de radiator.quote:
Ik heb ooit een enorme schuiver gemaakt op de Nurnburgringquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We gaan zelf een rondje doen en rammen ze van de baan
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
BBquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
Ik haal mijn Uto Hummer uit het stof en jij mag op de achterbank bij de flessen Jopenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enorme schuiver gemaakt op de NurnburgringDat kwam goed hard aan
![]()
Ik kijk wel
Billy Batsbak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
Ok in een Hummer wil ik het wel proberen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik haal mijn Uto Hummer uit het stof en jij mag op de achterbank bij de flessen Jopen.. die zijn over
Een bloemetjes gordijnquote:
Die heeft mij de corrigerende tik met een eind hout doen tikken.quote:
Dat met Rowena was ook leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft mij de corrigerende tik met een eind hout doen tikken.
Ik kreeg toen wel berichtjes of ik dat met mijn dochter ook deed![]()
![]()
Ja, maar alleen als ze niet luistert
Vooruit, omdat je er om vraagtquote:
Ik zag allemaal studenten roeien in Delft, zijn er nu selectiedagen ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:30 schreef pullup het volgende:
Dit is wel ruim de beste voetbalhelft die ik Nederland heb zien spelen in een paar jaar![]()
Net Ajax
Voelt het al beter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Hebben jullie een vrouwelijk scheidsrechter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
goede spel maar door en dome penalty achter
maar de penalty vor ons gevt deze kreng niet
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
goede spel maar door en dome penalty achter
maar de penalty vor ons gevt deze kreng niet
Ik denk hetquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zag allemaal studenten roeien in Delft, zijn er nu selectiedagen ofzo?
Dit was wel fijnquote:
Ja ze proppen alle nieuwe aanwas in bootjes hopende dat ze ook echt lid gaan wordenquote:
Alles uit de kast voor nieuwe gastjesquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Met bierbar en alles, het was er dik feest
Konden we het maar overdoen he Chufquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles uit de kast voor nieuwe gastjes
Er zouden ook mensen vernederd en inelkaar geslagen zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles uit de kast voor nieuwe gastjes
Ja die introductie weken worden steeds erger ..quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zouden ook mensen vernederd en inelkaar geslagen zijn.
Wat heb je nu gestudeerd ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien een iets hoger aangeschreven studierichting
Wasn’t mequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zouden ook mensen vernederd en inelkaar geslagen zijn.
Heer Ed.quote:
Ja hoor prima,en met u?quote:
Maar zeggen wat je gestudeerd hebt is wat te heftig voor je?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen onzin ofzo maar ook niet iets technisch wat me wat meer toekomstbestendiger lijkt
Heer aloa.quote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als bij jou lijkt me
Hearlik,net even een rondje gelopen.quote:
quote:
owwwwwquote:
Ah lekker manquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik,net even een rondje gelopen.
Dit volg ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwww
maar in de naam die we hier niet mogen noemen is het ook slow
dat spelletje dat je in onz speeltquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dit volg ik niet
Wat mogen we niet noemen?
Lekkere pintos scoren danquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dit volg ik niet
Wat mogen we niet noemen?
Hoi leave.quote:
Dts?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwww
maar in de naam die we hier niet mogen noemen is het ook slow
Owwwquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat spelletje dat je in onz speelt
Ik laat ze aan jouquote:
ik denk dat er vannacht oook weinig zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen nacht even .. gelijk 82
Ik hoop dan maar dat Mario kan profiterenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er vannacht oook weinig zijn
Lekker slipe.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:37 schreef Emmerdeur het volgende:
1x voor fresh omdat ie t zo mist
@:FreshFruit
[ afbeelding ]
Hoe was je pizza?quote:
Niet als ik ga slapenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, je kunt niet over andere zaken praten?
Ben benieuwd, laat me graag verrassenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet als ik ga slapen
Zal morgen eens vroeger komen
Soul heeft een Jurassic eiland.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eikeltjes gevangenWOOHOOOOOO
Oant moarn.quote:
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een Jurassic eiland.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eikeltjes gevangenWOOHOOOOOO
Wat kan ze er mee?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt zegt ze.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen
ok, cool!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt zegt ze.
@:Soulraven
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genoeg doelpuntenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
Voor het eerst dit jaar een voebelwedstrijd uitgekeken.
Had je wel een goeie uitgekozenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer is datquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door jou
Ik heb er zelf al 5 bezochtquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:50 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja, flink schudden. Maar dan ook echt flink
Hier is ie gewoon op normale snelheid. Is er geen storing bij jou in de buurt oid.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon op normale snelheid. Is er geen storing bij jou in de buurt oid.
Hey Hoiquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:53 schreef Soulraven het volgende:
Ik maak wel een keer foto's. Heb al eventjes niet gespeeld.
doenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:53 schreef Soulraven het volgende:
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:53 schreef Soulraven het volgende:
Ik heb wel even mijn huis verplaatst hoor. Nu nog een tuin eromheen bouwen en een zwembadje er in. Lekker man.quote:
Hot tub erbij. Lekker man.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb wel even mijn huis verplaatst hoor. Nu nog een tuin eromheen bouwen en een zwembadje er in. Lekker man.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jij zat natuurlijk nog in spanning
Prima
Wanneer rondleiding?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die ligt al ergens klaar op het eiland.
quote:
Man man manquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees net pas dat er kennelijk voetbal was
Niks mis mee iddquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
6-1 van Turkije met prima spel
Ow, dat klinkt als iets wat ik dan ook nog wel had willen zienquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl hij er nog niet helemaal zeker van was.quote:
Nu nog even verliezen van Noorwegen en gewoon het WK missen. Dat zou het helemaal perfect maken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de laatste minuut.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
en die 1 was eigenlijk nog geflatteerd en erg onnodig..
Zolang Max maar wereldkampioen wordtquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu nog even verliezen van Noorwegen en gewoon het WK missen. Dat zou het helemaal perfect maken.
Nu nog even verliezen van Noorwegen en gewoon het WK missen. Dat zou het helemaal perfect maken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang Max maar wereldkampioen wordt
Zo is datquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
De FIFA moet gewoon dat toernooi verplaatsen naar een "normaal" land. Maar ja de FIFA hequote:Op dinsdag 7 september 2021 23:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu nog even verliezen van Noorwegen en gewoon het WK missen. Dat zou het helemaal perfect maken.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Teken dat het goed zitquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag zelfs een soort van rudimentaire glimlach bij hem.
Wat een moeilijk woordquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag zelfs een soort van rudimentaire glimlach bij hem.
Iets wat weinig tot ontwikkeling is gekomen.quote:
Bedankt FFquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets wat weinig tot ontwikkeling is gekomen.
Suikerspin.quote:
Ik heb beloofd om vandaag tegelijk met mijn wederhelft het bed te betreden, ze staat nu tanden te poetsenquote:
Gaan jullie sex hebben?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb beloofd om vandaag tegelijk met mijn wederhelft het bed te betreden, ze staat nu tanden te poetsen
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb beloofd om vandaag tegelijk met mijn wederhelft het bed te betreden, ze staat nu tanden te poetsen
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |